Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

9 Aralık Tarihli Uğur Kedi mesajı
19. Bölüm
20. Bölüm
21. Bölüm
 

22 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı

Aralık 11, 2006

slm. arkadaşlar. geçen haftadan beri yazdıklarınızı dikkatle okuyorum ama yazmaya fırsatım olmadı. öncelikle fragman yorumlarınız şahane. ve dikkatiniz müthiş. işte nihayet beklenen 19 geldi. dolu dolu bir bölüm. bu bölüm de 71' kadar. özet-jenerik hariç. maç olmasaydı birinci olurduk yorumlarınıza ben de katılıyorum. ama 20 de bunu rahatça telafi edeceğimizden emin olun. öyle sahneler, öyle bir romantizm ve komedi var ki...hani romantik komedi tarihine geçecek türden. bu arada 20 nin bir sürprizi de şu malum aa...lı müziğin şarkı olması. naz-tarık aşkını tarık'ın ağzından öyle bir anlatıyor ki, önümüzdeki günlerde uzun uzun konuşacağız. ve bu şarkı öyle bir sahnede kullanılacak ki, tarık aşkını itiraf etmiş kadar olacak. bu arada size ekipten haberler vermek istiyorum. yy'in resmi sitesinde set görüntülerini bulabileceksiniz. 20. blm.ün en güzel sahnelerinden set görüntüleri. dün gece karlar içinde barış'ın, merve'nin üşümüş, ama nasıl mutlu ve keyifli olduklarını, bütün ekibin en iyi için nasıl sabahladıklarını bulabileceksiniz. tabii siz böyle senaryo için kafa patlatırsınız da senaryo grubu durur mu? onlar da a acaip bir 21 yazdılar. bu dizide aksiyonu eksik bulan arkadaşlara duyurulur.

Dizifilm.com forumlarindan alintidir.