Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replikler (27. Bölüm)
Merve Sevi - Barış Akarsu Röportajı (Seventeen / E...
27. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 27. Bölüm (Ebru Karaca)
Merve Sevi Röportajı (Vatan Gazetesi) 18.01.07
Daha Okunaklı Yazılar (ClearType)
27. Bölüm
27. Bölüm Senaryoları (tarik_naz) 8.-9.
27. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)
Replikler (26. Bölüm)
 

Sıkça Sorulan Sorular

Ocak 21, 2007




1

Son bölüm siteye ne zaman eklenecek acaba?

Bölümleri kendim kaydedemediğim için önce indirmem gerekiyor. Bu yüzden de upload işlemine ancak Cuma sabahları başlayabiliyorum. 500 mb'lık bir videoyu upload etme işlemi de en az 7-8 saat sürüyor. Bu sebeple bir bölümün her partının yüklenmesi Cuma akşamüstünü buluyor.

Yukarı


2

Her bölümü YouTube'dan paylaşabilir misiniz?

Genel istekler bu yönde olduğu için YouTube'a yüklemeye özen gösteriyorum ben de, ancak bazen teknik aksaklıklar yaşayabiliyorum ve bu yüzden de GVideo'ya yüklemek durumunda kalabiliyorum.

Yukarı


3

Videoları izlerken bazen kesiklikler oluyor bunun sebebi nedir acaba?

Kesikliğin sebebi genel olarak bağlantıyla alakalıdır. Eğer video izlerken bir yandan başka bir şey download ediyorsanız ya da aynı anda birkaç video'yu yüklemeye çalışıyorsanız kesiklik yaşarsınız. Bunu önlemek için video'yu açar açmaz pause'a basıp bir süre beklemenizi tavsiye ederim. Bu süre zarfında videonuz yükleniyor olacaktır. Yükleme işleminin olup olmadığını YouTube'da kırmızı barın ilerlemesiyle anlayabilirsiniz. O bar sonlara yaklaştığında tekrar play'e basıp video'nuzu herhangi bir kesiklik olmadan izleyebilirsiniz.

Yukarı


4

YouTube videolarını izleyemiyorum. Görüntü çok küçük ve play'e bastığımda video başlamıyor.

YouTube videolarını izleyebilmeniz için sisteminizde Flash Player'ın yüklü olması gerekmektedir. Buradan indirebilirsiniz.

Yukarı


5

Bölüm videolarını bilgisayarıma kaydetmek istiyorum. Napmam lazım?

Bölümleri kaydetmek için RapidShare linklerini kullanabilirsiniz. Bu linklere Bölümler menüsünden ulaşabilirsiniz.

Yukarı


6

RapidShare'den nasıl download yapacağımı anlatabilir misiniz?

Buraya tıklayarak RapidShare'den nasıl dosya indirebileceğinizi öğrenebilirsiniz. (Resimli)

Yukarı


7

RapidShare'den indirdiğim videoları çalıştıramıyorum. Neden?

Öncelikle bölümün her partını indirdiğinize emin olun. Eğer eksik bir part varsa videoyu çalıştıramazsınız. İndiğiniz dosyaları açabilmeniz için bilgisayarınızda Winrar programının yüklü olması gerekmektedir. Bu programa buradan ulaşabilirsiniz.

Yukarı


8

RapidShare'den indirdiğim videoyu açtım ancak görüntü yok / görüntü bozuk / ses gelmiyor. Neden?

Buraya tıklayarak bilgisayarınıza Codec Pack'i indirip kurunuz.

Yukarı


9

RapidShare'deki limiti kaldırmanın bir yolu yok mu acaba?

Dosya indirdiğinizde başka bir dosya indirmeden önce modeminizi kapatıp açarak ip adresinizi yenileyin ve browserinizin ayarlarından cookieleri silin.

Yukarı


10

YouTube videolarını nasıl indirebilirim?

Bunun için YouTubex sitesini kullanmanız gerekmektedir. Yapmanız gereken işlemler için buraya tıklayınız.

Yukarı