Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

11. Bölüm (Videolar)
10. Bölüm (Videolar)
Birgül Ulusoy (Suna)
Hakan Salınmış (Sami)
Ali Uyandıran (Cevat Usta)
9. Bölüm (Videolar)
6. Bölüm (Videolar)
21. Bölüm (Videolar)
20. Bölüm (Videolar)
8. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (22. Bölüm)

Aralık 18, 2006

Replikleri paylaşan ceza_cansu'ya teşekkürler:


1

Naz gece bir türlü uyuyamaz ve birilerini aramaya karar verir.Bu kişi tabikide Tarık'dır.
Tarık: Alo
Naz: Ya uyuyakalmışım Ümit uyandırdı demin.Uyanmışken merak ettim bir arayim nasıl oldun diye sorim dedim.
Tarık: Çok iyi ettiniz Naz hanım.Çok sevindim aramanıza
Naz: Niye?
Tarık: Ne?
Naz: Niye sevindin onu anlamadım.
Tarık: Çünkü yani ilgileniyor olmanız
Naz: İlgilendiğim için aramadım Tarık.Merak ettiğim için aradım.Ay nasıl değiştiriyorsun lafları işine geldiği gibi pes yani.
Tarık: Ne fark varki ikisi arasında
Naz: Çok fark var.İlgileniyor olsam kalkar 1 kat aşağı iner yanına gelirdim.Sadece öylesine merak ettiğim için bak rahat yatağımdan bile kalkmıyorum.Gördüğün gibi telefonla soruyorum ama sen illaki ilgi istiyorsan söyle yani
Tarık: Valla hoşuma gider doğrusu
Naz: İşte istediğin zaman söyle.Unutma bu evde her an seninle ilgilenmeye hazır biri var
Tarık: Öyle mi?
Naz: Tabiki Berrak.O kadar maaş veriyoruz.Sırf bizimler değil şoförümüzlede ilgilensin dimi yani.Arıyim istersen bir bakı versin sana
Tarık: (içses)Anlaşıldı Naz hanım demek canınız oyun oynamak istiyor.Oynayalım o zaman.(dışses)Gerek yok aramanıza Naz hanım.Çünkü kendisi kimsenin söylemesine gerek kalmadan gerekli ilgiyi gösteriyor.
Berrak:İşte çorbamızda hazır
Tarık: Ah ne zahmet ettin Berrakcım
Berrak:Aman canım ne zahmeti zevkle
Tarık:Naz hanım ben şimdi kapatıyorum.Çorba dökülmesin telefonun üstüne.Bir arlık maaşım yanmasın
der ve telefonu Naz'ın suratına kapatır.

2

Tarık telefonu kapattıktan sonra
Naz: İnanmıyorum.Şoförüm yüzüme telefon kapadı.Ben seni şimdi
dedi ve yataktan kalkıp kapıya doğru gitti.Tam odadan çıkıcakken durdu
Naz: Bana ne ya bana ne umrumda değil.Bu saatten sonra ne ararım ne bir daha yüzüne bakarım kendisi ayağıma gelip benden özür dilemedikçe.Bitmiştir benim için.Yok Tarık marık yoook.Bitti Tarık artık gitti.Ohhh ay ne büyük bir yük kalktı üzerimden birden.Şimdi nasıl mışıl mışıl uyurum ben
dedi ama uyuyamadı
Naz: Off tamam bu yaptıklarını hastalığına veriyorum.Belliki hatanı anladın utancından arayıp özür dileyemiyorsun ama dua etki çok olgun ve anlayışlı bir insanım.Hemen arayıp sana bir fırsat vericem.Bu fırsatı iyi değerlendir Tarık efendi.Alo
Berrak:Alo(arkadan bir müzik sesi gelir)
Naz: Berrak
Naz: Buyrun Naz hanım
Naz: Ben buyur miyim sen buyur.Afiyet olsun güle güle kullan
der ve telefonu kapatır.
Naz: İnanamıyorum ya inanamıyorum bunu yaptığına inanamıyorum.Ayy Tarık buna
bu sırada Ümit içeri girer
Ümit:Naz ne oluyor?
Naz: Kovdum Ümit.Tarık'ı şu anda kovdum
Ümit:Bir dakka bir dakka ben bu anı daha önce yaşamıştım.Evet 7 kere
Naz: Bu sefer kesin kovdum ve hatta şimdi gidip eşyalarını toplayıp kapının önüne koyucam
Ümit:Niye?
Naz: Gittiği gece kulubünden zahmet edip içeri girmesin diye
der ve müştemilata doğru gitmeye başlarlar
Ümit:Naz Naz ne diyorsun hangi gece kulubü?Naz sana birşey sordum
Naz: Onu bilemicem.Kendisine sorarsın geldiğinde hangi gece kulubüymüş.Beyefendiyi hasta yatıyor sanalım kendisi Berrak Hanımla barlarda sürtsün.Hemde daha bir gün önce benleee dağa gitmişken
Ümit: Naz
Naz: Tek kelime söyleme Ümit duymak istemiyorum
Ümit:Naz
Naz:Ümit sana tek kelime duymak istemiyorum demedim mi ben
Müştemilata girerler karşılarında Berrak hem yatak hazırlıyor hemde dans ediyor
Ümit:Bravo Naz koskoca İstanbulda Alfonsoyla Berrakın gittiği gece kulübünü elinle koymuş gibi buldun
Berrak arkasını döner ve Naz'la Ümit'i görür
Berrak:Buyrun Naz hanım
Naz:Tarık nerde?
Ümit:İşte beni konuştursan öğreniceksin.Adam salonda sıkıldı yerine getirelim dedik.Berrak hanım eşyalarını alıp yatağını yapmak için önden geldi.Ben Tarık'ı banyoya çıkardım.Çıkınca buraya getiricektim o sırada sen odanda cidde geçirmeye başladın.Sonra da kendimizi burada bulduk
Bu sırada Tarık gelir
Tarık: Ümit niye beklemedin beni
Berrak: Bu arada sizi Naz hanım aradı
Ümit: Aramaya da devam ediyor
Naz: Sen bana laf yetiştiriceğine yardım etsene adama baksana ayakta zor duruyor.
Tarık'ı yatağa yatırırlar
Ümit: Bir isteğin olursa ara Alfonso
Tarık: Saol Ümit
Ümit: bu 2 oldu.Demekki ne oluyormuş erkek kardeş konuşurken kız kardeşe dinlemek düşermiş
Berrak:Benden başka bir isteğiniz var mı
Tarık: Saol
Naz: Tamam sen gidebilirsin Berrak birşey lazım olursa ben seni çağırırım
Tarık: Peki birşey olursa ben Berrak'ı çağırmak için önce sizimi çağırıcam
Naz: Dua et burdasın.Eğer cidden gece kulubünde olsaydın eşyalarını kapının önünde bulucaktın
Tarık: Ne?
Naz: Boşver iyi misin sen?
Tarık: Daha iyiyim.
Naz: Hımmm yaradı demek Berrakın çorbaları kesin kendi elleriyle içirmiştir.Onunda öyle bir tarzı var.Birşey sordum
Tarık: Ne?
Naz: Ama cevap vermediğine göre kesin öyle
Tarık: Naz hanım ne sordunuz siz
Naz: Ne dedim ben demin
Tarık: Kesin kendi elleriyle içirmiştir öyle bir tarzı var onun demiştiniz
Naz: Eeee ne soruyorsun hala ne sordunu diye?
Tarık: Soru muydu?
Naz: Bana kelime oyunu yapma Tarık.Çok mu zor evet elleriyle içirdi demek.Heee sen şimdi ben kıskanırım falan sandın.Kesin ondan söylemiyorsun.Hiç gülüceğim yoktu.Yok artık ben evin şoförünü evin bakıcısından kıskanıcam.Çok komik.Aman bana ne canım al tepe tepe kullan
Tarık: İyi kıskanmadığınıza sevindim.Çünkü kendisinden bir çorba daha isticem şimdi.
Naz:Sen zahmet etme ben söylerim.

3

Naz Tarık'a çorba yapmak için mutfaktadır.İçeri Belkıs Hanım girer
Belkıs:Naz ne yapıyorsun sen burda?
Naz: Çorba.Hazır gelmişken size çorba yapma konusunda birşey sorabilir miyim?
Belkıs:Sor tabi Nazcım
Naz: Nasıl yapılıyor?

Naz daha sonra çorbayla Tarık'ın yanına gelir
Naz: Afiyet olsun
Tarık: Bunu sizmi yaptınız?
Naz: Kızcağız yatmıştı.Uyandırmak istemedim.2 dakikalık iş çorba yapmak
Tarık: Siz çıkalı 45 dakika olmuş
Naz: Yol uzun.E hayret birşeysin.Ayağına çorba getiriyoruz ona bile mız mızlanıyorsun.
Tarık: Özür dilerim.Bir an şaşırdımda
Naz: Ben öyle şaşırtırım insanı bazen
Tarık: Biliyorum
Naz: Ne demek biliyorum?
Tarık: Şaşırtırsınız
Naz: Niye böyle bir laf ettin sen şimdi durup dururken.Ben ne zaman şaşırttım ki seni?Ya sen beni delirtmek için mi hiçbir sorduğum soruya cevap vermiyorsun?
Tarık: Müsade ederseniz şu enfes çorbanın tadını çıkarmak istiyorum bir kaç dakika
Naz: Çok mu beğendin?
Tarık: çok
Naz: Berrak'a tercih edersin yani beni? Iıı.. yani çorbasal olarak
Tarık: Ne?
Naz: Bırak şimdi onu.Ben seni ne zaman şaşırttım sen onu söyle
Tarık: Hımmm mmm harika.Ne çorbası bu?
Naz: Düğün.Ay bakma öyle ben dedim olmaz diye ama Belkıs Hanım zorla bunu yap
Tarık: Çorbayı Belkıs hanım mı yaptı?
Naz: Tamam oldumu istediğin 2 saattir bana bunu itiraf ettirmeye çalışıyordun ettirdin rahatladın mı?
der ve gider.Tarık'ta peşinden kalkar
Tarık: Naz hanım ben
Naz: Durma kapıda üşüceksin.İnanamıyorum sana ya hastasın bir de dışarı çıkıyorsun.Otur bakim şöyle uzan uzan uzan.

4

Naz Tarık'a 2. kere çorba yapar ve götürür
Naz: Bu seferkini ben yaptım
Tarık: Tek başına mı?
Naz: Tamam biri durdu başımda.
Tarık: Zehirlenmem yani.Ne çorbası bu?
Naz: Ezogelin
Tarık: Dün düğün bugün ezogelin.Birşey mi anlatmaya çalışıyorsunuz bana Naz Hanım
Naz: Pişman olabilirim diye aklımdan geçirmiştim ama bu kadar çabuk olucağını tahmin etmemiştim.
Tarık: Elinize sağlık
Naz: Beğendin mi cidden?
Tarık: Çok
Naz: Doğru söyle
Tarık: Ben size ne zaman yalan söyledim Naz hanım?Yani en son?Bugün söyledim mi hiç?


5
Naz Tarık'a 2. tabak çorbayı koymak için mutfaktadır.Tarık da sürpriz yapmak için mutfağa gelir.Naz da elindeki tepsiyi düşürür
Naz: Ayy!Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Tarık: Ben sürpriz yapmak istemiştim.Hep ben döndüğümde sizi görüyordum karşımda bu kez tam tersi olsun dedim
Naz: Ama sen döndüğünde elinde bir kase sıcak çorba olmuyor Tarık.Off mahvoldu yerler
Tarık: Sorun değil canım sileriz
Naz: Saçmalama hastasın sen.Otur şuraya.Ben silerim
Tarık: Berrak hanımı çağırim mi?
Naz: Niye?Çok mu özledin?
Tarık: Yooo
Naz: Heee o zaman ben beceriksizim bu kadarçık şeyi temizleyemem
Tarık: Ben öyle birşey demedim
Naz: Ama dediğinden bu anlam çıkıyor Tarık
Tarık: O anlamı çıkarmayı da bir tek siz becerirsiniz
Naz: Ne?
Tarık: Tamam yok birşey.Pişman oldum zaten.Ben gidiyorum.
Tarık tam gidicekken durur ve Naz'a doğru döner
Naz: Ne oldu?
Tarık: Yok birşey.Sizi böyle görünce aslında buraya neden geldiğimi hatırladım
Naz: Neymiş?
Tarık: Sizi çorba yaparken seyretmek ama çorba silerken seyretmek de en az o kadar güzel.Neyse daha fazla rahatsız etmiyim ben sizi.

6

Hulusi evde bisikletin yerini değiştirirken
Hulusi:Belgin biliyor musun işte en çok böyle zamanlarda özlüyorum o zibidi oğlumu
Belgin:Nasıl zamanlar?
Hulusi:Evde ağır birşey taşınacağı zamanlar.Yani bir erkek eli daha olsa fena mı olurdu?Ahhh
Belgin:Ne oldu Hulusi?
Hulusi:İşte böyle abuk subuk bir sebepten dolayı bir özlüyorum.Sonra o özlem bir anda
Belgin:Çok özlüyorsun di mi?
Hulusi:Ya nasıl özlemem Belgin?Doğru söyle sen görüyorsun di mi?Tamam tamam üstelemicem.Yalnız tek birşey söyle bana.Belgin bana benziyor mu?
Belgin:Hulusi 4 ay oldu siz görüşmeyeli nasıl hatırlıyorsan öyle.

7

Tarık kendi kendine şarkı söylerken Naz içeri girer.Şarkı bittikten sonra
Naz: Niye şaşırdın sen beni çorba yaparken seyretmeye geliyorsun da ben seni şarkı söylerken seyretmeye gelemez miyim?Sana hani belki yarın sorarım dediğim soru vardı ya şimdi soruyorum.Bu belirsizlik beni mahvediyor.Kafam karmakarışık.Bir seni görmek istiyorum.Bir istemiyorum.Bir yanına geliyorum.Bir kaçıyorum.Belki kafamı toplamamda da yardımcı olur.O kulubede o gece ne oldu bilmek istiyorum
Tarık: Peki sarhoş olmuştunuz.Gözleriniz kapanıyordu.Kalktım yanınıza geldim
bu sırada telefon çalar
Naz:Bir dakika hani orda cep telefonu çekmiyordu?
Tarık: Orda çekmiyor ama burda çekiyor.Filiz arıyor.Alo
Naz:Ay kısa kes lütfrn öyle bir yerde kaldıkki
Tarık: Ne?
Naz:Tam bu yerli dizilerin böyle bölüm sonları oluyor ya en can alıcı noktada donuyor görüntü
Tarık: Ayşe?! Hemen geliyorum
Naz:Nereye?
Tarık: Benim çok acele hastaneye gitmem lazım
Tarık: Şimdi anlatamam sonra konuşuruz
der ve gider
Naz: Ayşe.Şu serserilerden hayatını kurtardığı ilk kız.Bir konuda da hayatında tek olim ya bir tek konuda dişimi kırıcam