Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

18. Bölüm
17. Bölüm
16. Bölüm
15. Bölüm
14. Bölüm
13. Bölüm
12. Bölüm
11. Bölüm
10. Bölüm
9. Bölüm
 

31. Bölüm Senaryosu (handeozbek)

Şubat 15, 2007

Aşağıdaki senaryo Dizifilm.com forumu üyelerinden handeozbek'e aittir. Dizinin gerçek senaryosuyla ilgisi yoktur.




1

Naz elini cebini atar.
Naz:A ben bu dişi vermeyi unuttum.
Hemen Tarığın yanına gider.
Tarık:Naz birşey mi oldu?
Naz:Bunu vermeyi unuttum.
Tarık:bu da ne?
Naz:Sadri'nin dişi. Salonda düşürmüşsün belkıs hanım bulmuş.
Tarık:Sen bana ne diyecektin? Daha doğrusu benim yerime Sadri'ye dedin?
Naz:Ben aslında. sana öpücük hakkında hissettiklerimi söylemiştim. Daha doğrusu Sadri'ye
Tarık zaman şimdi söyle.
Naz:Ben o öpücüğü...
Bu sırada Belgin ve Filiz konuşmaktadır.
Belgin:Ah Filiz ne yapsakta bu iki inatçı keçiyi barıştırsak. Aslında bunlar başbaşa kalsalar.
Filiz:Anne iyi misin birbirlerini boğazlarlar.
Belgin:Sen babanı bilmezsin Filiz. Aslında o ne kadar duygusaldır. Belki boğması gibi bir risk var ama onların mutlaka bir araya gelmesi gerek. Senle bir plan yapsak ne de olsa abini sık sık görüyorsun.
Filiznu yanlış kişiye söyledin anne. Şuan abimle Naz daha fazla görüşüyor ne zaman görsem yan yanalar.
Belgin:Ne? O kızla aralarında birşeyler var inkar ediyor ama görünen köy kılavuz istemez. Neyse ben onun hesabını ayrı sorarım. Şimdi şu işi halledelim de.
Hemen Nazı arar.
Naz:Tarık beni öptüğünde....
Telefon çalar.
Naz:Alo.
Belgin:Naz kızım ben Belgin Tekelioğlu. Tarık yanında dimi?
Naz:Evet.
Belgin:Şimdi senle konuşacaklarım aramızda kalacak.
Naz:Tamam o zaman ben daha müsait bir yere gideyim 1 dakika.
Naz bahçeye çıkar.
Tarık:Kesin Mert aradı onunla konuşuyor. Öyle olsun bakalım Naz hanım. Görüşeceğiz seninle. Anlayacağız bakalım ne ak ne kara.
Naz:Buyrun Belgin hanım sizi dinliyorum.
Belgin:biliyorsun kızım. Benim Hulisiyle Tarık arasındaki husumeti.
Tarık:Evet Tarık biraz bahsetti.
Belgin:Kızım çok üzülüyor abisi ile babası kadar sevdiği hatta babası gördüğü kişinin aralarının kötü olmasına.
Naz:Anlıyorum.
Belgin:Şimdi bu kadın bunları neden bana söylüyor diyeceksin? Şimdi benim aklımda bir plan var sen de yardımcı olursan bu iki inatçı keçiyi barıştırmayı düşünüyorum.
Naz:Ama ben. Neden ben?
Belgin:Tarıkla bu aralar çok sık görüşüyorsunuz da. Yani onun çok sevdiği bir arkadaşısınız ya.
Naz:Şey ben ben ne yapabilirim ki?
Belgin:Yine ben size bir konser organize ediyor olacağım. şehir dışında. Bunları başbaşa bırakmayı düşünüyorum. hulisi yufka yüreklidir. Tarık'ı da oğlu gibi sever. Yardımcı olacak mısın kızım?
Naz:Elbette Belgin Hanım. Yardımcı olabilirsem ne mutlu.
Belgin:Teşekkürler kızım.
Tarık:Mertmiydi arayan. 18 dakika konuştunuz da.
Naz gülümser.
Naz:Evet. Önemli bir görüşmeydi. Kıramayacağım bir teklifte bulundu.
Tarık:Kesin evlilik teklif etmiştir. Mutlu olursunuz inşallah.
Nazur dur hemen delirme. Arayan Belgin Hanımdı. Yine bize iş çıktı. Muhteşem ekip iş başında. Hem arayan Mertte olabilirdi. Evlenme teklifi de yapabilirdi ne var bunda.
Tarık:Seni kimselerle paylaşamam ben. Sensizliği düşünmek bile acı. Ben kiminle didişeceğim sonra.
Bu sırada yine ümit gelir.
Ümit:Yine bölüyorum ama yemek hazır.
Tarık ve Naz birbirlerine gülümseyerek yemeğe giderler. Yemek boyunca sürekli birbirlerine kaçamak bakışlar fırlatırlar.
Naz:baba benim staj için 2 günlüğüne Tarıkla şehir dışına çıkmam gerek. Sağolsun Belgin Hanım ayarladı.
Vahi:Allah razı olsun Belgin Hanımdan. Çok iyi bir kadın. Nasıl bir yer peki çalacağınız yer? Naz Naz kızım.
Bu sırada Naz Tarık ile bakışmaktadır.
Naz:A efendim baba dalmışım. Bir restaurantmış galiba. Detayları daha sonra görüşeceğiz.

2

Naz:Hadi ama geç kalıyoruz. Böyle 2 saatte. Ooo ben bile hazırım.
Tarık zaman benim durumum gerçekten vahim.
Naz:Kesin o Pınar aramıştır. 2 saat onunla konuştuğun için hazırlanamadın dimi?
Tarık:Hayır birisi benim aklımı karıştırdı. Onu düşünmekten hazırlanamadım.
Naz:Kimmiş o aklını karıştıran kız? Niye soruyorum ki Pınardır. Ben arabada bekleyeceğim.
Tarık Nazı kolundan tutar.
Tarık:Nerden biliyorsun Pınar olduğunu?
Nazeğil mi yani?
Tarıklup olmadığını şimdi söylemesem geç kalıyoruz.
Naz:Ne zaman söyleceksin?
Tarık:Vakti gelince?
Naz:Öyle olsun.
Ümit:Bu bavulları neden ben taşıyorum.
Naz:Tarık'ın hazırlanması gerekiyordu. Baktım seninde boş boş oturmaktan canın sıkılmış.
Ümit:Sen zaten bu aralar şoförüne hiç kıyamıyorsun yoksa biricik arkadaşın mı demeliydim. Ya da benim bilmediğim başka birşey mi?
Naz:ümit istersen bu gece filizle yiyeceğin yemekten Tarık' a bahsedeyim. Sizinde ne olduğunuz belli değil. Belki Tarık biliyordur. arkadaş mı yoksa bilmediğimiz başka birşey mi olduğunuzu?
Ümit:Tamam tamam zaten ben birşey demedim ki. Ya Naz sen bu bavullara ne koydun böyle?
Naz:E benim götürmem gereken bir sürü şey var ancak aldı bavullar.
Bu sırada Tarık gelir.
Tarık:Ben taşısaydım bavulları Naz.
Naz:Ümit boştaymış çok ısrar etti bende taşı dedim. Hem sen yorulma bu kadarcık şey için.
Bunlar tatlı tatlı bakışırlarken.
Ümitardon böldüm ama biri şu bagajı açsa. Kime diyorum.
Naz:Tamam Ümit açıyorum işte.
Tarık:Sen zahmet etme ben açarım.
Vahi:Gidiyor musun kızım. Tarık hava soğuk dikkat edin kendinize.
Tarık:Merak etmeyin Vahi bey Naz yani Naz hanım bana emanet.
Tarık ve Naz arabadadır.
Naz:Söyleyecek misin?
Tarık:Neyi?
Naz:Kimi düşündüğünü?
Tarık:Ben bu başımın belası patronumdan nasıl kurtulacağım diye düşünüyordum.
Naz:Gerçekten kurtulmak istiyor musun peki?
Tarık:Kurtulmak istediğim zaman söylerim demiştim.
Naz:Şarkı söylemeyecek misin? Bütün yol böyle sessiz.Uzun zamandır bana şarkı söylemiyorsun.
Tarıkün gece söyledim ya.
Naz sayılmaz. O zaman yanında ben yoktum.
Tarık:Özellikle istediğin bir şarkı var mı?
Naz:Her zamanki gibi seçimi sana bırakıyorum.
Tarık:Seninle bir dakika nasıl?
Nazlmaz.
Tarık:Neden?
Naz Bizim şarkımızdı sen onu Pınara söyledin.
Tarık:Bizim şarkımız.
Naz:Hiç bakma öyle bu sefer kıvırmayacağım o şarkı bizim şarkımızdı artık değil. Başka şarkı bulman gerekiyor.
Tarık:Zor aşk nasıl?
Naz:Şimdilik fena değil.
Tarık:Şimdilik.
Naz:Hadi ne bekliyorsun söylesene.
Zor Aşk

Haber saldım dörtbir yana
Karanfiller susuz kalmış
Muhabette dosy aradım
Bu şehri periler sarmış

Bitip tükenmez sigaram
Ciğerim nefessiz kalmış
Herşey yalan olsa bile
En güzel aşk zor olanmış

Söyle bana güzel kadın
Hersey yerli yerindemi
Bırakıp gittiğim gibi
Deniz mavi gök yeşil mi

Bitip tükenmez sigaram
Ciğerim nefessiz kalmış
Hersey yalan olsa bile
En güzel aşk zor olanmış
Tarık:Aslında biliyor musun? bu yurt dışı işi çok iyi oldu. Yapacağım süpriz.
Naza bakar Naz uyumuştur. Arabayı sağa çeker. Nazı seyretmeye başlar.
Tarık:Biliyor musun? Sen benim başımın belasısın. Amam çok ilginç bir bela. Asla kurtulmak istemediğim. Gerçekten bana aşık olabilir misin? Böyle bir olasılık var mı? Olmasa bile artık benim çok geç. Ben çoktan kapıldım bile sana.
Tarık arabayı çalıştırır. Yol boyunca kaçamak kaçamak Nazı seyreder.
Tarık:Naz, Naz geldik. Hala uyanmadı. Tarık Nazın yanağına bir öpücük kondurur.
Naz:Öpmek için hiçbir fırsatı kaçırmıyorsun aynı dağdaki gibi.
Tarık:Uyanmayınca başka yol kalmadı.Buyrun.
Otel görevlisi:Hoşgeldiniz. Beyefendi eşiniz mi?
Naz:Hayır henüz değil erkek arkadaşım.
Otel görevlisieki sizin 330 sizin 331.
Naz:Bakma öyle. Şoförüm mü diyecektim. Hatırlasana geçen sefer sen demedin mi arkadaş dersiniz diye.
Tarık:Arkadaş neyse de erkek arkadaş.
Naz:Ama demezler mi hep aynı adamla geliyor ama hala arkadaşlar. Bir türlü ikna edememiş kız. Bir adamı bile kapamamış diye. Ya bakmasana öyle.
Bu sırada Hulisi gelir.
Hulisi:Hah Belgin'in ısrarla git dediği otel burası. Niye bu kadar ısrar etti ki şimdi bu kadın? Hım şimdi anladım. Kesin Vahi ile teoman benle barışmak istiyor. Onlarla Belgin'in planı bu. O kadar kolay değil. Önce beni ikna etmeleri lazım çok kırıldım çok.
Otel görevlisi:333 numara.
Naz:Birşeyler yiyelim mi ben çok acıktım.
Tarık:Bende acıktım hadi.
Bu sırada Hulisiyi görür. Nazı birden içeri çeker.
Naz:Tarık ne yapıyorsun sen ya?
Tarık:Sus lütfen. Bak kim var orada?
Naz:Eyvah babam.
Tarık:Baban diyecektin herhalde.
Naz:Benim babam ne zaman senin oldu.
Tarık:Senin baban mı? A Vahi beyin burda ne işi var?
Naz:Sen kimi gördün?
Tarık:Hulisi bey de burda.
Naz:E ne yapacağız şimdi.
Tarık:Bir bilsem.

3

Naz:Tarık sen az önce babam mı dedin bana mı öyle geldi?
Tarık:Yooo baban dedim.
Naz:Tarık yine yalan söylüyorsun ben anlarım.
Tarık:Eyvah buraya bakıyorlar.
Nazı birden içer çeker.
Naz:Yavaş. Gördüler mi?
Tarık:Galiba görmediler.
Naz:Bizim yemek işi de güme gitti desene.
Tarık:Neden?
Nazışarı çıkamıyoruz.
Tarık:Biz yemeklere gidemiyorsak yemekler buraya gelir.
Naz:Nasıl?
Tarık:İşte böyle
der ve resepsiyonu arar.
Tarık:Yemekleri söyledim.
Naz:Biz ne talihsiziz hep karşımıza engel çıkıyor.
Tarık:Ne konuda engel.
Naz:Başbaşa kalamıyoruz. Yani başbaşa derken yanlış anlarlar diye diyorum.
Tarık:Neyi yanlış anlarlar.
NazBoşuna uğraşma Tarık efendi geçen sefer ben itiraf ettim. Her ne kadar yanlış kişiye de olsa bu sefer sıra sende): Seninle benim aramızda yaşananları.
Tarık:Ne yaşandı ki bizim aramızda.
Nazes yani pes Tarık o kadar şeyden sonra hala ağzımdan laf almaya çalışıyorsun. Ama ben bu akşam konuşmak istemiyorum. Bu güzel akşamı atışmalarla bozmak istemiyorum. A bu gül?
Tarık:Aslında ben onu sana verecektim. Vahi beyle hulisi beyi görünce.
Naz:Çok güzel kokuyor.
Kapı çalınır bizimkilerin yemekleri gelir.
Otel görevlisi:Başka bir emriniz var mı?
Tarık:Hayır yok teşekkürler.
Otel görevlisi:Sevgililer gününüz kutlu olsun efendim.
Naz ve Tarık mahçup bir şekilde birbirlerine bakarlar.
Naz ve Tarık:Teşekkürler.
Tarık:Buyrun küçük hanım soframız hazır. Gerçi pek hayalinizdeki gibi olmadı ama.
Naz:Emin ol fazlası oldu.E neye içiyoruz?
Tarık:Sen içmesen geçen sefer içince neler olmuştu hatırlarsan?
Naz zaman 2 doğru bir yalan oyununda son söylediğin yalandı.
Naz bozulur. Tarık onun bozulduğunu görünce
Tarık:Hayır o değilde sonra hatırlamıyorsun. Kabak benim başıma patlıyor. Rüya mı diye değil mi diye sorguya çekiyorsun.
Naz:Hani bu akşam didişmeyecektik?
Tarıkuramıyorsun ki?
Naz:Ben ben mi duramıyorum. Pes yani yine üstüme attın.
Tarık:Ne yapayım seni kızdırmak hoşuma gidiyor. Biliyorsun olsa ben Nazoşistim.
Naz:Aynı zamanda kıvırmakta da üstüne yok.
Tarık:Sus. Benimle dans eder misin?
Naz:Memnuniyetle.
Naz ve Tarık uzun süre konuşmadan dans ederler. İkisi de kendinden geçmiş bir haldedir. Gün doğumuna kısa bir süre kalmıştır.
Naz:A sabah olacak nerdeyse ne çabuk geçti saatler?
Tarık:Gel benimle?
Naz:Nereye?
Tarık:Bir kere de sorma.
Nazı elinden tutar. Deniz kenarına inerler. Birlikte gün doğumunu izlerler.
Naz:Çok güzel bir geceydi.Hayatımın en güzel gecesiydi.
Tarık:Benimde.
Naz:Hadi hadi kimbilir kaçıncı kez sevgililer gününde kaç kızla böyle eğlenmişsindir.
Tarık:Belki inanmayacaksın ama benim geçirdiğim en güzel sevgililer günü. Sende hiçbir kızda olmayan bir parıltı var. Sadece benim görüp hissettiğim. Her ne kadar seni kızdırsam da seni mutlu olman benim için çok önemli çünkü ben ben seni...
Naza bakar. Naz yorgunluktan uyuya kalmıştır. Tarık gülümser omuzunda uyuyan Nazın üstüne ceketini örter. O da uyuya kalır.
Otel görevlisi:Beyefendi beyefendi.
Tarık:A ne oluyor?
Otel görevlisi:Uyaya kalmışsınız da.
Naz:Ne oluyor ya? Ay biz nerdeyiz?
Tarık'ın kulağına eğilir.
Naz:Ay rezil olduk kimbilir ne düşüenecek hakkımızda.
Otel görevlisi:Merak etmeyin efendim bu gece bu sahilde uyuya kalan tek çift siz değilsiniz.
Tarık gülümser. Nazın yüzünde şaşkın bir ifade vardır.
Naz:Kahvaltıya gidelim mi?
Tarık:Tamam.
Nazün akşam birşey diyordun? Dans etmekten yorgun düşmüşüm uyuya kaldım.
Tarık:Ben ben diyordum ki
Belgin:Tarık Naz
Tarık ve Naz birbirlerine bakarlar. Belgin de onların ellerine bakar. Farkında değillerdir ama el eleledirler (Belki de farkındadırlar.) Hemen ellerini bırakırlar.
Belgin:Sizin burda ne işiniz var?
Naz panikler.
Naz:Biz tatile gelmiştik sonra Tarık odama geldi sevgililer gününü kutlayalım dedi. Bende ona arabayı hazırla dedim. Babamlar geldi. Sonra benim karnım acıktı. Ben de seninle gelmek istedim dedim güzel gece dedim Tarığa.
Belgin:Naz ne diyorsun kızım sen?
Naz:Bir bilsem