Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

2 Aralık Tarihli Uğur Kedi Mesajı
26 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
24 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
22 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
9 Aralık Tarihli Uğur Kedi mesajı
19. Bölüm
20. Bölüm
21. Bölüm
 

3 Aralık Tarihli Uğur Kedi Mesajı

Aralık 11, 2006


1

naz - oldu mu olmadı mı?...off aklımı kaçıracağım. ya olduysa? ya beni öptüyse? ya öpmediyse? peki öpmediyse ben niye öptü sanıyorum? peki öptü sanıyosam, niye bunun için kızgın değilim? ya da kızgınım da uyku sersemi kızgın olduğumun farkında mı değilim?...peki ben şu anda ne dediğimin farkında mıyım? off...tamam unut gitsin. hiç böyle bişey olmadı farzet. hiç yaşanmamış gibi devam et hayatına naz.


-sabah böyle der herhalde naz. böyle der de böyle yapabilir mi?
-kulübede büyük bir arbede yaşanır ama yaralanma olur mu? silahlar bile patlar.
-bizimkilerden haber çıkmayınca aileler ne yapar?
-bu tatil tamamlanabilir mi? hiç sanmam.
-ne olur da kibirli naz vicdan azabından kıvranır?

peki şimdi bir soru: 22. bölümde hangi sürpriz isim girer? bir tüyo: erkek ve hulusi'yi deli edecek.

2

aa...sizin gibi sıkı yy takipçilerine yakıştıramıyorum bu atlamaları. tarık motor kazası geçirdiğinde başında kask vardı. yani yüzünde yara-bere, morluk olması mümkün değildi. ve yine hatırlayın, doktor ne demişti? ben ömrümde vücudunda bu kadar yara-bere izi olan birini görmedim. akrobat mıdır nedir? tarık'ın sıkı rally maceralarından kalma izlerdi onlar. yoksa sadri'de olsun, bora'da olsun bu türden yara, kan, morluk devamlılıkları şahanedir. siz ekibin dikkatini ve titizliğini hafife almayın. onlar milim milim takip ediliyor.


Dizifilm.com forumlarindan alintidir.