Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Fotoğraflar
Replik ve Yorumlarla 31. Bölüm (Ebru Karaca)
31. Bölüm
Oyuncular (Alfabetik Sıra)
İzlenme Oranları
Download Linkleri (RapidShare)
Replikler
Tüyolar (Uğur Kedi)
Bölüm Yorumları (Ebru Karaca)
Senaryolar
 

Replikler (31. Bölüm)

Şubat 17, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu ve sude9'ye teşekkürler




1

Tarık Naz arabada,Mert telefon açar

Naz:Tamam,tamam geliyorum..Sahildeyim,seninle çok önemli bir şey konuşmak istiyorum,gelebilirmisin dedi
Tarık:Sende hemen evet dedin
Naz:Evet..demesemiydim?
Tarık:Niye demiycekmisin canım,bak önemli bir şey konuşacakmış seninle
,muhtemelen günün mana ve ehemniyetine uygun olarak
Naz:Ne?
Tarık:Ne denmez efendim denir
Naz:Başladın yine...ayrıca Pınar'da seninle öenmli bir şey konuşacakmış,öyle dedi Mert..Bak ben sana senin bana attığın gibi bozuk atmıyorum
Tarık:Ben bozuk atmıyorum
Naz:Atma ,atıyorsun
Tarık:Nereye gisiyoruz
Naz:Sahile dedim ya
Tarık:Ters ters cevap verme bana
Naz:O zaman ters ters sormayacaksın
TarıK:İstediğim gibi sorarım
Naz:Cevabınıda alırsın böyle

Naz:Yavaş
Tarık:İşime karışma
Naz:O zaman sende işini adam gibi yap
Tarık:Susarsan yapıcam

2

Naz çello çalar,Tarık gelir kapısına vurur

Naz:Kimo?
Tarık:Ben
Naz:Gir..

Tarık içeri girer,Naz arkasına bakmadan çelloyu çalmaya devam eder.Tarık gülümser ve karşısına geçip oturur,bekler..

Naz:Konuşmak için parçanın bitmesini bekliyorsan hiç şansın yok.bu konçerto 75 dakika sürer
Tarık zaman bir yerde kesmen gerekecek.çünki o kadar vaktim yok

Tarık Naz'ın elini tutup gözlerine bakar

Tarık:Hazırlan gidiyoruz
Naz:Nereye?
Tarık:Bu günü diğerlerinden farklı kılmaya
Naz:Hangi günlerden?
Tarık:Bundan önceki senelerden

Tarık kapıya doğru gider sonra Naz'a yönelir

Tarık:Arabada bekliyorum yarım saatin var,gelirsen birlikte gideriz,gelmezsen ben tek başımayım

Tarık gülümser ve odadan çıkar.Naz'da gülümser
Tarık arabada Naz'ı bekler,kendi kendine konuşur

Tarık:Sakın bir şey deme Vahi amca ben elimden geleni yaptım..Birşey diyeceksen git kızına de

Naz gelir

Tarık:Şimdi anlaşılduı niye bu kadar geç geldiğin
Naz:Aslında daha erken gelebilirdim ,o kadar çok merdiven olmasaydı...yardım etmezsen benim burdan arabaya binmem 45 dakika sürer
Tarık:Memnuniyetle

Naz Tarık'ın koluna girer ve arabaya binerler

Naz:Ne oldu?
Tarık:Çok şıksın
Naz:Nereye gideceğimizi bilemediğimden.........
TarıK zaman bundan sonra bir yere giderken neresi olduğunu hiç söylemim
Naz:Hep bun giyerim o zaman
Tarık:Bence hiç sakıncası yok

Tarık Naz'a bakıp gülümser

Naz:eee
Tarık:Ya keşke arkaya otursaydın
Naz:Neden?
Tarık:Çünkü ister istemez gözüm hep yana kayacak

Naz arabadan iner ve arka koltuğa oturur
Naz:Sen istersinde ben yapmazmıyım
Tarık:E şimdi de sürekli aynaya takılacak
Naz:E ben gelmim o zaman
Tarık:Hayatta bırakmam

İkisi gülümseken Sadri ön camın üstüne atlar

Naz:ayy
Tarık:Sadri
Sadri:Siz daha gitmediniz mi?
Naz:Biz gitmedikte sen niye geldin?
Sadri:Ya evden kovuldum ya,soğolsun Tarık gel bu gece benim yatağımda yat dedi..e ne de olsa siz otelde kalacakmışsınız
Tarık:Şey telaşlanmayın ayrı odalarda
Sadri:Haydi size iyi yolculuklar
Tarık:Naz bende bunu sana nasıl açıklayacağımı düşünüyordum ama korkuyordum,tamam gideceğimiz yer bir otel ama benim seni oraya götürmemdeki neden başka
Naz:Bu kadar olur pes
Tarık:Gideceğiz yer biraz pahalı bir yer
Naz.eee..hesabımı paylaşalım diyeceksin?
Tarık:Tabiki hayır..ben sadece daha önce bu otelde sahneye çıktım,otelin sahibi çok memnun kaldı ve bir daha ki sefere bana iki kişilik rezarvasyon yapacağının sözünü verdi.Düşündüm aldığım maaşla seni böyle şık bir yere götüremem,bende karar verdim bu gece sahneye çıkma sözüyle orda yer ayırttım
Naz:Bana ne zaman söylemeyi düşünüyodun peki?
Tarık:Nasılsa Sadri ağzından kaçırır diye hiç söylemeyi düşünmemiştim
Naz:Peki otelde kalmak ne demek oluyo?
Tarık:Benden önce bir ünlü sahne alıyor ben ondan sonra çıkacağım,biraz geç saate

Naz arabadan aşağıya iner,Tarık'ta peşinden

Tarık:Sen bilirsin Naz,ama sakın sonra sen şansını denemedin deme bana,böyle yaptığın sürece 14 şubatları tavanına bakıp dua ederek geçirmeye mahkumsun
Naz:Madem gece kalacağız gece yatarken giymek için bir şeyler almaya gidiyorum
Tarık:Farzet ben arabadan hiç inmedim

3

Naz ve Tarık yola çıkar

Naz:En son böyle birlikte çıktığımız yolculuğu hatırlıyormusun?
Tarık:Nasıl unuturum
Naz:İtiraf et,o arabanın bozulması falan numaraydı değilmi
Tarık:Niye yapayım böyle bir şey?
Naz:Çünkü o zaman böyle rahatça bir yere birlikte gitmeyi teklif edecek kadar cesaretin yoktu da ondan...şimdi bu cesareti nerden buldun oda ayrı bir konu ya
Tarık:Senden
Naz:Ben ne yaptım sana bu cesareti verecek?
Tarık:Bana yapmadın..hem zaten düşündüm nasılsa teklifimi kabul edersiniz gibi geldi çünkü odada oturup tavana bakmaktan daha sıkıcı ve kötü olamaz
Nazna rağmen çok düşündüm gelmeyi,anla yani
Tarık:Hiç sanmıyorum
Naz:Ne?..Bak yine sırıtıyorsun Tarık
Tarık:Gülümsüyorum
Naz:İkisinide yapma
Tarık:Ağlim istersen
Naz:Aman sakın
Tarık:Ne yapim peki?
Naz:Beni rahatsız etmede ne yaparsan yap

Tarık şarkı söylemeye başlar:
Gözlerin boşluğa dalıp gider,sahipsiz bakışların benim olsun isterim......


4

Naz ve Tarık asansörde:

Naz:Sakın bana rus revüsüne geldik deme?

Tarık: (gülümser) Hayır

Naz:Senden beklenir çünkü
Tarık:Sen beni hiç tanımamışsın
Naz:Ne bilim beni ilk defa bir yere davet ediyorsun şak. karşımda rus revüsü posteri
Tarık:Karılarına yakalanmadan eğlenmek ve dağıtmak isteyen yaşlı iş adamları için o,böyle şehir dışı
Naz:YAA kart zampara olayı,varmıdır sizin ailede

Tarık güler

Naz:Ne sırıtıyorsun?
Tarık:Sırıtmıyorum,gülümsüyorum
Naz:Beceremiyorsun işte kabul et
Tarık:Sizin ailede varmı?
Naz:Bizim ailede,,tabi tabi babam..babam rus revüsünü bırak duvarda afişini görse kızarır bozarır

Naz ve Tarık odalarına gider,otele Vahi ve hulusi giriş yapar

5


Tarık:15 dakika sonra gelirim seni almaya
Naz:Bulabilecekmisin yolu

İkiside gülümser,Naz odasına girer

Naz:Kapının önünde sırıtp durma
Tarık:Bak bu sefer doğru

Tarık odasına gider...Naz ve Tarık odalarında kendi kendilerine konuşurlar

Naz:İnanmıyorum ben ne yaptım,ne yapıyorum.ne olacak şimdi
Tarık:İnanmıyorum,14 şubat Naz ile birklikte bir oteldesin ve hayatının en romantik akşam yemeğine dakikalar kaldı....ne olacak şimdi

Naz:Nedemek ne olacak,sen bu kadar cesaret verdikten sonra açık açık söyleyecek herşeyi
Tarık:Ne demek ne olacak,kendisi bu kadar cesaret verdikten sonra açık açık söyleyeceğim herşeyi,,hazırmısın?

Vahinin söyledilkerini hatırlar
"insanın sevdiğine açılması ,aşkını itiraf etmesi için bundan güzel bir gün olabilirmi"

Tarık:Hayır olamaz
Nazeki ben ne cevap vereceğim?(babasının söylediklerini hatırlar "insanın sevdiğine açılması ,aşkını itiraf etmesi için bundan güzel bir gün olabilirmi")
Naz:Hayır

Tarık takım elbise giyer,parfüm sıkar Naz giyinir makyaz tazeler
Tarık gülü alır Nazın odasına gider,gülü koklar kapıyı çalar
yan odadan Belgin seslenir

Belgin:Tarık
Tarık:Anne
Belgin:Ay inanmıyorum tesadüfün bu kadarı,ne işin var senin burda
Tarık:Asıl senin ne işin var burda?
Belgin:Bilirsin babanla sık sık geliriz buraya
Tarık:Hani babam kayıptı?

Naz odadan dışarı çıkar,şaşırır

Naz:Belgin Teyze
Belgin:aa inanmıyorum,milyonlarca yer varken sen tut aynı mekande buluş,yok bu bir işaret..demekki bu özel ve güzel günü birlikte geçireceğiz

Gül Tarık'ın elinde kalır

ah Belgin ah gelecek zamanmıyd


6


Mert ve Pınar'ı yolculadıktan sonra Vahi,Ümit,Tarık ve Naz kapıda

NAZ:Heh artık söyleyebilirim evet baba çok güzel oynadın.Yalanımızın ortaya çıkmasına izin vermediğin için çok teşekkür ederim .Sana böyle birşey yaptırmak zorunda kaldığım içinde özür dilerim.Söz bir daha olmicak
ÜMİT:İşin doğrusu ben babamın böyle birşeye alet olucağına hayatta inanmazdım.Büyük gelişme cidden büyük gelişme
VAHİ:Ümit tamam yaptım bunu ama bir sebebi var.Ben size yardım ettim sizde bana yardım ediceksiniz.

der ve Naz'a bakar sonra Tarık'a döner

VAHİ:Yok yok sadece sen.Erkek adamın halinden erkek adam anlar
NAZ: O zaman ben sizi erkek erkeğe başbaşa bırakıp odama çekilim
TARIK:Buyrun Vahi bey sizi dinliyorum
VAHİ:Tarık bugün benim için büyük bir gün.Bugün günlerden ne?
TARIK:Ne?
VAHİ:14 şubat Tarık.14 şubat ne günü?

Tarık ve Naz birbirlerine bakarlar

ÜMİT:Babam şu tarafta Alfonso'cum.
VAHİ:Sevgililer günü Tarık sevgililer günü.İnsanın sevdiğine açılması aşkını itiraf etmesi için bundan güzel bir gün olabilir mi?
TARIK: Olamaz.
VAHİ:Tarık

Tarık ve Naz bakışmaya devam ederlerken

ÜMİT:Kapı şu tarahta Nazcım
NAZ:Biliyoruz heralde


7


Naz odasında

NAZ: Off ya baba bir laf ettin beni mahvettin sürekli kulağımda yankılanıyor

bu sırada Tarık kapıyı çalar

NAZ:Kim o?
TARIK:Benim Tarık

Naz gir demeden önce hazırlanır ve çello çalmaya başlar

NAZ:Gir
TARIK:Rahatsız etmiyorum inşallah
NAZ:Yoo çello çalıyordum
TARIK:Çaldığını duymadım
NAZ:Sessiz ve derinden çalıyordum çok ileri bir teknik seni aşar.Hayırdır sen böyle gelip kapımı vurmazdın
TARIK:Günün mana ve ehemmiyeti öyle gerektirdi de
NAZ:Günün mana ve ehemmiyeti
TARIK:Evet
NAZ:Neymiş günün mana ve ehemmiyeti
TARIK:Malum 14 şubat sevgililer günü.İnsanın sevdiğine açılması aşkını itiraf etmesi için bundan daha güzel bir gün oalbilir mi?
NAZ: Olamaz.
TARIK:Bencede.İşte o yüzden babanızın Belkıs hanıma açılması için ona yardım etmeye karar verdim.Birlikte çıkıp hoş bir hediye alıcaz,güzel bir çiçek yaptırıcaz,şık bir restaurantta yer ayırtıcaz tabi siz izin verirseniz.Ne de olsa sizin şoförünüzüm
NAZ:Bunun için mi geldin sen buraya kadar
TARIK:Evet
NAZ:İyi tamam izin verdim
TARIK:Teşekkür ederim.Benden bir isteğiniz var mı?
NAZ:Yoo ne isteğim olabilirki.Hiçbir isteğim yok tabiki
TARIK: Peki

dedi ve çıktı kapıda Vahi'nin lafı aklına geldi

TARIK: Of Vahi bey of bir laf ettin kulaklarımdan gitmiyor

Naz sinirle çellonun yayını kapıya fırlatır bu sırada Tarık içeri tekrar girer

NAZ:Çok ileri bir teknikle çalıyorum ya zor tabi.Bazen böyle yay fırlıyor elimden.Alabilir miyim?

Tarık yayı uzatır ama vermez ikisi bakışırlar ve Vahi aşağıdan seslenir

VAHİ:Tarık hadi geç kalıyoruz
TARIK:Tamam Vahi bey

8


Belkıs gittikten sonra Tarık ve Naz arabada Naz Tarık'ın omzunda ağlar

NAZ:Ben babamı hayatımda 2. kez böyle gördüm.Birincisi annemin cenazesiydi ufacık bir mutluluğu babama çok gördüm.Sevmicem işte sırf bu yüzden hiçkimseyi sevmicem.Ya ölüp gidiyorlar ya çekip gidiyorlar.Sonunda hep acı çektiriyorlar sana
TARIK:Saçmalama Naz sevgisiz yaşanmaz
NAZ:Ben yaşicam
TARIK:Hiç gitmiceğini bilsen
NAZ:Yok öyle birşey gidiyorlar işte.İlk fırsatta gidiyorlar
TARIK:Öyle deme ben eline fırsat geçipte gitmeyen birini biliyorum
NAZ: O iş.İş başka
TARIK: Doğru
NAZ:İş yani
TARIK:Ne?
NAZ:İş olduğunu kabul ediyorsun
TARIK:Sen öyle dedin
NAZ:Sende kabul ettin hemen
TARIK:Sen kabul etmiyim diye mi söyledin?
NAZ:Gitmeni istemiyorum
TARIK:İstesende gitmiyorum.(VAHİ:Bugün sevgililer günü kadınlar erkeklerden böyle hamleler beklerler.Tarık'ın aklına bu söz gelir)Naz akşam

Naz'ın telefonu çalar

NAZ:Mert arıyor.Alo.İyidir senden?Nasıl?Yarım saat sonra.Tamam geliyorum tamam


9


MERT:Hemen geldiğin için çok saol Naz
NAZ:Önemli dedin
MERT:Evet hemde çok önemli.İkimiz içinde.Tarık izin verirsen kardeşinle başbaşa konuşabilir miyim biraz.
PINAR:Benimle senle konuşmam lazım
TARIK:Uzun sürmesin

der ve Pınar'la arabaya binerler

PINAR: Dolaşalım mı biraz?
TARIK:Burası iyiydi
PINAR:Lütfen.Hem abimle kardeşini de biraz yanlız bırakmış oluruz
TARIK:Neden?
PINAR:Lütfen dedim

oradan uzaklaşırlar

MERT:Sık sık geliriz biz Pınar'la buraya.Birer çay söyler takılırız bir yarım saat.Ama hiç hiç bu kadar ciddi birşey için geliceğim aklıma gelmezdi
NAZ:Nasıl ciddi?
MERT:Lafı fazla uzatmicam.Naz Naz

Naz'ın elini tutar ama Naz çeker

NAZ:Şey abim görürse çok kızar
MERT:Abin göremez
NAZ:Sen bilmezsin heryerde gözü vardır onun

ama Mert tekrar Naz'ın elini tutar

MERT: O zaman alışmaya başlasın görmeye.Naz benimle evlenir misin?

PINAR:Sıkıntılısın sanki
TARIK:Naz'ı merak ettim.
PINAR:Merak etme emin ellerde hatta çok emin ellerde
TARIK:Ne demek o?
PINAR:Yanında bütün hayatını ona adamaya hazır biri var şuanda.Hatta büyük ihtimalle şu anda adıyor.Ama tabi kabul edip etmemek Naz'a bağlı

Bu sırada Belgin Tarık'ı arar ve konuşurlar.Konuştuktan sonra

TARIK:Geri dönüyoruz
PINAR:Neden?
TARIK:Kardeşimin böyle önemli bir kararı tek başına vermesine izin veremem

MERT:Hala soruma bir cevap vermedin
NAZ:Ben
MERT:Bak istersen bir kaç gün düşün
NAZ:Hayır
MERT:Hayır mı?
NAZ:Yani hayır düşünmeme gerek yok
MERT:Bir an cevabın hayır sandım korktum.
NAZ:Hayır
MERT:Hayır cevabın hayır değil di mi?
NAZ:Hayır cevabım hayır.Bak teklifin için çok teşekkür ederim.İnan çok hoşuma gitti.Benim gibi bir hizmetçiyi eşin olmaya layık gördüğün için çok gurur duydum ama mümkün değil
MERT:Zengin çocuk fakir kız durumları mı?
NAZ: O kadar basit değil
MERT:Bir başkası mı var
NAZ:Ben abimi arayabilir miyim?
MERT:Naz doğru söyle bana.En azından bunu hakediyorum.Tarık gerçekten senin abin mi?

Tarık ve Pınar gelir Naz Tarık'ın yanına gider

NAZ:Gidebilir miyiz?
TARIK:Nasıl istersen
NAZ:Gitmek istiyorum
TARIK:Bin arabaya
MERT: Ona iyi bak Tarık

Tarık ve Naz arabaya binerler

TARIK:Ne oldu?
NAZ:Gidebilir miyiz lütfen
TARIK:Ne oldu anlatır mısın?
NAZ:Ya ne biçim şoförsün sen git diyorum hala soru soruyorsun işini yapsana

10


Tarık ve Naz eve gelirler

TARIK:Ne yapıcaksın?
NAZ:Her 14 şubatta yaptığımı.Yatıp gözlerimi tavana dikip bir sonraki 14 şubatın daha farklı olması için dua edicem
TARIK: Daha bu 14 şubat bitmedi
NAZ:Benim için 14 şubat hiçbir zaman olmadı ki

der ve arabadan iner

TARIK: (Aklına Vahinin sözü gelir)Vahi amca iyi diyorsun hoş diyorsun ama olmayınca olmuyor işte.Ama sen yinede bütün gece aynı lafı etmeye devame diceksin di mi(Vahi:Evet)

Tarık'ın telefonu çalar arayan Mert'tir

TARIK:Mert anlaşılan bu arkadaşda Cenk ve Bora gibi bir süre dert olucak başıma.Efendim
MERT:Kusura bakma rahatsız ediyorum doğru düzgün vedalaşamadık.Bir daha görüşmeyiz heralde.Sana son bir kez teşekkür etmek istedim
TARIK:Neden?
MERT:Şu Japonlar konusunda bana yaptığın yardım bir de gerçek sevginin nasıl olucağını gösterdiğin için.Daha doğrusu gösterdiğiniz.
TARIK:Ne?
MERT:Naz herşeyi anlattı Tarık.Sevginizin değerini bil.Böylesi insanın karşısına hayatta bir kere çıkar ya da çıkmaz.Herşey için tekrar saol.Bilgisayara ihtiyacın olursa ben burdayım

der ve kapatır

TARIK: (aklına yine Vahi'nin sözü gelir)Tamam Vahi amca gerisini söylemene gerek yok


11


Mert ve Pınar Tarık ve Naz gittikten sonra

PINAR:Galiba haklıymışız
MERT:Galiba değil haklıymışız
PINAR:Sende hissettin demek
MERT:Hayır hissetmedim hissetmeme gerek kalmadı.Kendi söyledi.Naz evin küçük hanımefendisiymiş.Tarık'ın şu uğrunda 150.000ytl yi,kendine ait bir evi ve çok iyi bir işi reddettiği küçük hanım.Naz Özkul'ın ta kendisi.Çok taktir ediyorum ikisini
PINAR:Bende
MERT:Şoför olduğuna aldırmadan aradaki uçurumu hiçe sayarak seviyorum diyen bir kadına aşık olmuşum.Ne kadar doğru bir seçim yapmışım.
PINAR:Birbirlerine o kadar yakışıyorlarki bir an için bile olsa aralarına girmeye kalktığımız için kendime kızıyorum
MERT:Ağlıyor musun sen?
PINAR:Hayır
MERT:Bende