Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replikler (24. Bölüm)
25. Bölüm
24. Bölüm (Videolar)
Memet Güler (Vatan Gazetesi) 29.12.06
24. Bölüm Fragman Senaryosu (tarık_naz)
Replikler (20. Bölüm)
24. Bölüm
17. Bölüm (Videolar)
Her Şey Aşk İçin (Milliyet TV Eki) 02.12.06
Perşembe'nin Starları (Kelebek) 22.12.06
 

25. Bölüm Senaryosu (tarık_naz)

Aralık 31, 2006

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden tarık_naz'a aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla bir ilgileri yoktur.



gece kulübünden ilk olarak tarık kaçacak, sonra hulusi sadri'yi görecek, sadri tırsıp kaçacak, tabi arkasından ayşe, sonra hulusi filiz'e dönecek, filiz de fırlayıp koşarak gidecek, tabi arkasından ümit...

naz da dışarda bunların önünden tek tek kaçışını izleyip bi anlam veremeden şaşırıp kalacak. önce tarık, sonra sadri.. ayşe.. filiz tek tek önünden geçecek, en sonunda ümit naz'ın elinden tutup onu da götürecek.

tarık kaçarken sadri arkasından:

sadri: tarık beklee , diye bağırır. tarık durup,
tarık: sen niye kaçıyosun ki? der.
sadri: önce babanın bana bi bakışı gör, ondan sonra niye kaçtığımı anlarsın.

arkadan ayşe bağırır,
ayşe: bekleyinn!
sadri: allahhh ayşe'yi unuttuk!
tarık: hepiniz benim kaçmamı mı bekliyodunuz? helal olsun valla.

filiz ordan,
filiz: abiiii bekleyin!
tarık: sana ne oldu?
filiz: babam seni gördü ya gece kulübü yıkılmadan canımı kurtayım dedim.

en arkadan,
ümit: ya beklesenize!
tarık: ha bi siz eksiktiniz, size ne oldu?
naz: asıl size ne oldu da hepiniz kaçıştınız?

tarık, sadri, ayşe ve filiz birbirlerinin suratına bakarlar.
tarık: şeyyy, hulusi tekelioğlu da gelmiş buraya beni de görünce biliyosun işte durumu.

tarık'tan geçerli açıklama gelmiştir. naz sadri'ye bakar,
sadri: valla yarın iş başı var bu saatte hulusi amca beni orda görecek, ben de gidip elini öpecektim haa? hele bi de tarığı görmüşken, allah korusun!

sadri de yırtar,
ayşe: malum hastayım. bu saatte ne işin var diye kızar diye korktum, hele bi de tarığı görmüşken, allah korusun!

sıra filizdedir,
filiz: babam gece dışarı çıkmama hayatta izin vermez, verse bile bu gece vermezdi hele bi de abimi görmüşken, allah korusun.
tarık: (alaycı bi şekilde) kusura bakmayın ya hayatınızı tehlikeye attım. delirdiniz mi siz ya?

naz: peki sen niye kaçıyodun ümit?
ümit: hiç bana bakma naz, onlar kaçınca bana da topuklamak kaldı.
naz: iyi de hulusi amca sana niye kızsın ki?
ümit: naz ne kadar unutkansın, belgin teyze rahatsızlandığında beni oğlu yerine koymuştu, yine koyar diye korktum.

sonra hepsi birbirlerine bakışır ve kahkakaya boğulurlar.