Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

24. Bölüm
17. Bölüm (Videolar)
Her Şey Aşk İçin (Milliyet TV Eki) 02.12.06
Perşembe'nin Starları (Kelebek) 22.12.06
14. Bölüm (Videolar)
Burhan Ayeri (Güneş Gazetesi) 24.12.06
24 Aralık tarihli Uğur Kedi mesajı
Replikler (23. Bölüm)
Set İzlenimleri (Medea_Barış)
13. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (20. Bölüm)

Aralık 27, 2006

Replikleri paylaşan tarık_naz'a teşekkürler:


1

naz'ın konser yorumu ve filiz kıskançlığı

Naz: kötü mü çaldık acaba? Otelin sahibi beğenmedi de belgin hanımı arayıp bizi kovduğunu söyledi belki de. Senin gitarın akortunda vardı bi sorun. Elli kere dedim sana salona girince kontrol et diye. Oda sıcaklığı değişince gevşeyiveriyo teller akort makort kalmıyo. Ama maşallah girer girmez 3-5 kişi alkışlayınca gaza gelip dırılink dırılink dırılink

Tarık: hızıma ve enerjime ayak uyduramadıysanız o sizin sorununuz. Ben konser mahaline girerim, girdiğim anda solomu atarım,seyirciyi büyülerim. İşinize gelirse

Naz: kusura bakmayın sayın bakolo lucya (ismi tam bilmiyorum) haklısınız 35 senedir konserlerinize böyle başlarsınız siz. Ne ukalasın sen ya
(Tarık sinirlenip arabayı durdurur)

Tarık: eee biz bu mesleğe 35 senesini vermiş uluslar arası sanatçılarız izin verin de biraz ukala olalım. Ve de 35 senelik tecrübemle şunu söyleyebilirim, muhteşem bi konser verdik. İkimiz de harikaydık. Hele sizzz kıyafetinizle, makyajınızla ve sahnedeki duruşunuzla ordaki herkesi büyülediniz.

Naz: herkesi?
Tarık: evet herkesi
Naz: sen de dahilsin yani buna
Tarık: istermiydiniz. (romantik bi bakışma)
Naz: niye aramış seni?
Tarık: kim?
Naz: filiz tekelioğlu
Tarık: şey için aramış

Naz: aman iyi düşün bu sefer mantıklı bi yalan uydur. Ne o bulamadın mı düzgün bi yalan. Aaa ama sende bi performans düşüklüğü seziyorum Tarık. İşin ilginci sen telefonda filiz tekelioğlu ile konuşurken annesi de telefon açıp bizi geri çağırıyo. Ne tesadüf ama. Yoksa değil mi? Yoksa filiz tekelioğlunun sana olan aşkı depreşti de bora’yı bırakıp sana mı dönmeye karar verdi. Annesi de destek mi çıktı bu duruma? Ve daha bi çok sürpriz gelişme YALANCI ŞOFÖRÜM dizisinin bu bölümünde sakın kaçırmayın

Tarık: evet ben de dahilim
Naz: ne?
Tarık: sen de dahilmisin buna diye sormuştunuz ya. Evet dahilim. Çello çalarken beni de büyülediniz. Sebebini de buldum. (naz, tarıktan güzel bi sebeb beklerken)
Çünki çello çalarken konuşmuyosunuz. Ama çelloyu bırakıp konuşmaya başladığınız an büyü müyü kalmıyo

2

Tarığın işten çıkmak istemesi, naz'ın dağ bahanesi ile geri gelip tarığı alması

Tarık ıslak ıslak’ı söyler ve naz, tarığa kısasa kısas yapar.

Naz: eee yok mu başka şarkı?
Tarık: yok bitti
Naz: ne?
Tarık: bildiğim bütün şarkıları söyledim başka kalmadı. (morali bozuk bi biçimde arabayı yine durdurur) eh şarkı söyleyemeyeceğime göre sizin için hiç bi çekiciliğim kalmadı. Çekiciliğim kalmayınca hiç çekilmem. O yüzden daha fazla canınızı sıkmadan ben aranızdan çekileyim. Yani siz ve arabanızdan.
Tarık arabadan iner ve otostop yapar, naz da arkasından çıkar.

Naz: ne bekliyosun? Gelip sana lütfen bin şu arabaya beni yalnız bırakma diye yalvarmamı mı?

Tarık: istediğiniz kadar yalvarın. Bana sürekli yalancı şoförüm diye hitap eden birinin yanında bi dakika bile durmam

Naz: ay çok özür dilerim. İnan bilmiyordum sana bu kadar koyduğunu “ŞOFÖR” denmesinin, yalancı dememe takılacak değilsin heralde çünki yalancısın.

Tarık: iyi işte. yanınızda yalancı birini çalıştırmak istemezsiniz heralde.

Naz: doğru söylüyosun. Belki de ilk defa doğru söylüyosun. Evet istemem ve de istemiyorum. Sana hayatta başarılar. Ve de filiz tekelioğlu ile mutluluklar dilerim. (yine romantik bi bakışmadan sonra naz araba ile ayrılır.)

Tarık sadri’yi arar.

Tarık: çabuk gel beni al
Sadri: ee nerdesin sen?
Tarık: hiç bi fikrim yok.
Sadri: tamam ozaman sen “hiçbi fikrim yokla, peki ben seni nasıl bulucamın köşesine çık ben oraya geliyorum” GülümsemeGülümsemeGülümseme

(o sırada naz gelir)

Naz: babam sen olmazsan beni hayatta dağa yollamaz. Şurda kırk yılın başı bi tatil yapıcam. Bir hafta daha idare edelim durumu.

3

tarığın ilk kez doğruyu söylemesi ama naz'ın tarığın yalan söylemesini beklemesi

Naz ve Tarık eve gelirler.

Naz: Allah Allah herkes uyumuş. Pozitif enerji çarptı anlaşılan.

Tarık: benden başka bi isteğiniz var mı?

Naz: hiç olmadı ki. Bunları taşımayı da sen istedin

Tarık: doğru

Naz: senin benden istediğin bişey var mı?

Tarık: evet

Naz: ne?

Tarık: benn (naz yine güzel bişey bekler) müsadenizi isteyim.

Naz: iyi (müsaade istemeye sinirlenmiştir). Fizil tekelioğluyla mı buluşacaksın.
Tarık: içinden (bu sefer yalan söyleme Tarık, bi kez olsun yalan söyleme, bozulsa bile yalan söylemediğin için takdir eder seni.)

Tarık :evet

Naz: sürekli boş yere yalan söyleyip durdun. Bi kez olsun gerçekten yalan söylemen gerekirken tuttun doğruyu söyledin. Afferin sana . (sinirli bi şekilde) çık git gözüm görmesin seni, çık dedim sana

Tarık, berrağa sır vermek için kulağına eğildiği sırada naz görür

Naz: maşallah dişi sinek kaçmıyo senden, sevgilinle buluşmaya giderken bile yolda artık kimi görürsen. Bi Belkıs hanım kaldı darısı onun da başına.

4

evden ayrılışları ve bu bölümdeki belki de en komik replikler

*Tarık filiz’den kayak takımı istemek için konuşurken naz gelir

Naz: orda lak lak çene yapmayı bırak da gel şu bavulları taşımama yardım et.
Tarık: emredersiniz.
Naz: iki dakika duramıyosun telefonla konuşmadan. Bozulmamıştır inşallah kardeşiinnn
Tarık: yok kardeşim anlayışlıdır benim .(filizle konuşmasını bitirir)
Tarık: hanım efendinin kolu yorulur iki parça bavulu kendi taşısa. Tek amacı bana iş çıkarmak..(naz’ın odasına gelir) bu dört tane bavul mu inecek
Naz: yok hayır, koltuklar ve yatak inecek ben odada kalacak eşyaları bavula doldurdum karışmasın diye. tabiî ki onlar inecek soruya bak
Tarık: ben sadece hafta sonu için gidiyoruz sanıyordum
Naz: evet
Tarık: hıı , diyosunuz memnun kalırsam yerleşirim.

*Naz Belkıs’la vedalaşır ve Belkıs da ona şapkayı verir

Naz: hala sığdıramadın mı dört tanecik bavulu?
Tarık: ben sığdıramıyo değilim onlar sığmıyolar.
Naz: şart mı şu bavulu götürmen (tarığın ufak bavulunu gösterir)
Tarık: hayır
Naz: dalga geçiyosun benle
Tarık: yoo. Almayabilirim yanıma. Sizdeki dört bavulun içinden mutlaka bana da giyecek bişeyler çıkar.. şapkanıza bayıldım
Naz: çok sevdiysen al senin olsun (çok hoş bi şekilde güler)

*Ve yola çıkarlar (tarığın naz'la dalga geçtiği bence en komik replikti)

Naz: dört saat böyle mi gidecez.
Tarık: yoo. Arada isterseniz yer değişiriz.
Naz: onu demiyorum. Böyle sessiz mi yani?
Tarık: yoo. Arada isterseniz kavga ederiz
Naz: yok istemem daha yeni ettik.
Tarık: isterseniz en çekici halime bürünebilirim bi anda
Naz: haa, bi sürü çekici halin varda, en çekicisine bürüneceksin, aman aman. Hele kafan da o ponponlu şey varken hiç uğraşma.
Tarık: siz bilirsiniz.
Naz: hem zaten bildiğin bütün şarkıları söyledin, kalmadı ki
Tarık: tatile gitmeye karar verince yeni bitane öğrendim.
Naz: öylemiii? Bi ara söylersin, ha yalvarma mı bekliyosun galiba söyle diye
Tarık: yoo
Naz: söylesen ozaman
Tarık: çok mu istiyosunuz?
Naz: yooo
Tarık: söylememi istediğiniz zaman söylerim
Naz: sen söylemek istediğin zaman söyle
Tarık: ben siz söylememi istediğiniz zaman söylemek istiyorum
Naz: istiyorum
Tarık: neyi?
Naz: neyi olabilir?
Tarık : şarkı söylememi mi?
Naz: ay tamam istemiyorum
Tarık: niye değiştirdiniz fikrinizi
Naz: sayende
Tarık: naz hanım, bu yol böyle bi şarkı yüzünden didişerek geçmez
Naz: eee ne yapacaksın
GülümsemeGülümsemeGülümseme
Tarık, Beni yak kendini yak ‘ı söylemeye başlar.

5

dağa gitmek için yola çıkarlar (tarığın naz'la dalga geçtiği en komik repliklerden birisiydi)

Naz: dört saat böyle mi gidecez.
Tarık: yoo. Arada isterseniz yer değişiriz.
Naz: onu demiyorum. Böyle sessiz mi yani?
Tarık: yoo. Arada isterseniz kavga ederiz
Naz: yok istemem daha yeni ettik.
Tarık: isterseniz en çekici halime bürünebilirim bi anda
Naz: haa, bi sürü çekici halin varda, en çekicisine bürüneceksin, aman aman. Hele kafan da o ponponlu şey varken hiç uğraşma.
Tarık: siz bilirsiniz.
Naz: hem zaten bildiğin bütün şarkıları söyledin, kalmadı ki
Tarık: tatile gitmeye karar verince yeni bitane öğrendim.
Naz: öylemiii? Bi ara söylersin, ha yalvarma mı bekliyosun galiba söyle diye
Tarık: yoo
Naz: söylesen ozaman
Tarık: çok mu istiyosunuz?
Naz: yooo
Tarık: söylememi istediğiniz zaman söylerim
Naz: sen söylemek istediğin zaman söyle
Tarık: ben siz söylememi istediğiniz zaman söylemek istiyorum
Naz: istiyorum
Tarık: neyi?
Naz: neyi olabilir?
Tarık : şarkı söylememi mi?
Naz: ay tamam istemiyorum
Tarık: niye değiştirdiniz fikrinizi
Naz: sayende
Tarık: naz hanım, bu yol böyle bi şarkı yüzünden didişerek geçmez
Naz: eee ne yapacaksın
GülümsemeGülümsemeGülümseme
Tarık, Beni yak kendini yak ‘ı söylemeye başlar.

6

arabanın bozulması ve naz'ın tarığın soğuktan üşümesine içi gitmesi.

dağda araba bozulur.

Naz: ne oldu?
Tarık: araba bozuldu
Naz: çalışmıyomu?
Tarık: hayır
Naz: (içses) hiç yakışmadı Tarık. Bari daha orijinal bi numara bulsaydın. Belki bi şansın olurdu. Ama araba bozuldu numarası !!! şimdi daha inandırıcı olsun diye bu soğukta inip motora da bakarsın sen
Tarık: ben bi motora bakayım
Naz: (arabada kendi kendine konuşur) sen şimdi üşürsün de, benim de içim gider burada,üzülürüm senin için. Ah Tarık ah . işte beni filiz tekelioğlu ile bir tutarak hayatının hatasını yaptın. Donsan inip üzerine bi hırka vermem. Tamam işte ısrar etme , yemedim üşüme numarasını gir içeri artık. İyice abarttı bu. İyii belli ki tutmuş bu taktik. Filiz tekelioğlu şuan kesin dayanamayıp inip yanına koşmuştu. Eee işte bu da naz özkul farkı..
(naz dayanamaz arabadan iner)

7

Kurtlar ulumaya başlar (Tarık ve kurt arkadaşları) çok komikti yaa

Naz çok fena korkar kurtların ulumasından

Tarık: ne oldu?
Naz: duymadın mı?
Tarık: duydum
Naz: korkmadın mı?
Tarık: unuttunuz galiba. Buralar benim muhitim. Her geçişimde arabayla mahsur kalırım. Buranın kurtları beni tanır. Hatta sever ve sayarlar
Naz: kurtmuydu o?
Tarık: galiba. Ses yakından geldi birazdan görür emin oluruz
Naz: neee?
Tarık: oyalanmasak diyorum. Sesi duyan diğer kurtlar da toplanırlar şimdi. Mutlaka içlerinden 8-10 tane beni tanımayan çıkar.

Naz: (içses) yemezler Tarık efendi beni korkutamazsın. Ben bişey yapmaya karar verdin mi asla sözümden dönmem (yürümeye başlar, ama kurt sesini duyunca yine korkar ve tarığa sarılır)
Tarık: ne oldu?
Naz: arabaya dönelim
Tarık: buyurun dönün
Naz: sen de gelll
Tarık: niye?
Naz: yalnız kalmak istemiyorum
Tarık: neden?
Naz: ya kokuyorum işte tamam mı. Söylettin mutlu oldun mu?
Tarık : bu bana neyi hatırlattı biliyomusunuz .evde sofrada o kurbağayı gördüğünüz günde böyle yapışmıştınız koluma. Tabi o zaman bu kadar sıkmamıştınız.
Naz: e heralde o kurbağa bu kurt.

Tarık nazın elini tutar ve arabaya götürür.
Naz: (içses) inanmıyorum ya elimi tuttu ben de izin verdim. Şimdi istermisin bide filmlerdeki gibi ayağı sendeleyip
(derken tarığın ayağı kayar ve yere düşerler.romantik bi bakışma olur)

Tarık: pardon, ayağım kaydı.
Naz: tamam kaydıysa kaydı,uzatmaya gerek yok.

8

ve malum sahneler. naz'ın rüyası

(tarık şarkısını söylerken naz uyuyakaldı)

tarık: aslında düşününce haklısınız. ayarlasan bu kadar denk gelmez. yani sizi etkilemek gibi bi amacım olsaydı hayatta.

sonra içinden (oğlum tarık belki de var farkında değilsin, belki farkındasın da itiraf etmiyosun. saçmalama kendine gel. o patron sen şoförsün unutma. ama, ama düşün, bundan daha uygun bi gece olamaz bunu düşünmek için)

tarık: benden bi isteğiniz (derken naz'ın uyuduğunu görür)
tarık: naz hanım, naz hanım
naz: tarık!!!
tarık: iyimisiniz?
naz: (şarhoş bi şekilde) hayır değilim, ne yapacaksın?
tarık: sarhoşsunuz siz.
naz: evet sarhoşun. NE YAPACAKSIN? (içinden) dur tahmin edeyim
tarık : durun yatırayım sizi
naz: sonra da nazikçe ayakkabılarımı çıkaracaksın
tarık: bişey mi dediniz?
naz: ayakkabılarımı diyorum ayakkabılarımı
tarık: çıkarayım mı
naz: hııımm (sanki ben çıkarma desem çıkarmayacaksın,sanki şimdi üzerimi örtüp yanıma oturmayacaksın, bundan sonra yapacaklarını adım gibi biliyorum tarık efendi, ben gözlerimi kapatıcam ...)

öpüşme sahnesi ve GÖZLERİN şarkısı

Gözlerin
Boşluğa dalıp gider
Sahipsiz bakışların
Benim olsun isterim

sırlarım
acıdan ağlar örer
kendi kayboluşlarım
sende dursun isterim

Ağladım
senin için ilk defa
Elimde parçalanmış
Bir hayat var aslında

Hapsoldum
Söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış
Ruhum dar sokaklarda