Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Perşembe'nin Starları (Kelebek) 22.12.06
14. Bölüm (Videolar)
Burhan Ayeri (Güneş Gazetesi) 24.12.06
24 Aralık tarihli Uğur Kedi mesajı
Replikler (23. Bölüm)
Set İzlenimleri (Medea_Barış)
13. Bölüm (Videolar)
23. Bölüm (Videolar)
24. Bölüm Senaryolar (tarık_naz)
18. Bölüm (Videolar)
 

Her Şey Aşk İçin (Milliyet TV Eki) 02.12.06

Aralık 24, 2006




"YALANCI YARİM"DE ŞÖFÖRÜ TARIK RÖLÜNDEKİ BARIŞ AKARSU İLE ÖPÜŞEN MERVE SEVİ, "BU AŞK, BÖYLE ÖPÜŞMEYİ GEREKTİRİYORDU" DEDİ.

Star TV'de yaz dizisi olarak başlayan, gördüğü ilgi üzerine yeni yayın döneminde de devam ettirilen "Yalancı Yarim" dizisinin bu haftaki bölümüne başröl oyuncuları Merve Sevi ve Barış Akarsu'nun tutkulu öpüşme sahnesi damgasını vurdu.Zengin bir ailenin şımarık kızı Naz ile ona şöförlük yapmak zorunda kalan yine zengin bir ailenin oğlu Tarık'ın aşkını anlatan dizide, nihayet ikili arasında 20 haftadır yaşanan gerginlik, kıskançlıklar ve yanlış anlaşılmalar yerini samimi sahnelere bıraktı.Öpüşme sahnesinin bu nedenle tutkulu olmak zorunda olduğunu belirten Merve Sevi, "Diziyi izleyenler de görüyor ki, Naz ile Tarık arasındaki aşk, cici bir aşk değil.İkisi öpüşürse öyle dudağına hafif bir öpücük kondurmaz.Aralarında bir şey başladığı anda yaşanaca öpüşme tutkulu, buram buram aşk kokan ve sert olmak zorunda.Yönetmenimiz Şengül Halat Atak öyleöpüşmemizi istedi, biz de öyle öpüştük.Eğer gerekli olduğunu düşünmeseydim, oynamak istemeyebilirdim ama o sahne öyle öpüşmeyi gerektiriyordu" dedi.

"Çekineceğim bir şey yok"

Sahneler çekilirken Akarsu ile aralarında bir elektriklenmenin dahi olmadığını belirten Sevi, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Barış'la çok iyi arkadaşız.Aramızda bir şey yaşanması söz konusu değil.Sahneler çekilirken de bazen oyuncular arasında elektriklenme falan olur ya, öyle bir şey dahi olmadı.Hiç bir şey hisstmedik.İnsanlar " Bu kız bunu nasıl yapmış" diye düşünebilir ama benim çekineceğim bir şey yok.O öpüşme sahnesinin konusu ailemde bile geçmedi.Anneme söylediğim zaman "Aaa bakayım nasıl öpüşmüşsün?" dedi.Yaptığın tek iş oyunculuk ve yaptığım işi de bilerek yapmak isterim.O sahneyi çekerken hiç kötü bir reaksiyon alacağımı düşünerek yapmadım.Sadece işimi yaptım.Çekineceğim bir şey yok.Şu anda sevgilim de yok.Diziye başlarken vardı, sonra ayrıldık.Eski sevgilim okul arkadaşımdı ve çok kültürlü bir insandı.Yaptığım işten dolayı değil, kişisel sorunlarımız nedeniyle ayrıldık.Ardından 1,5 aylık kısa bir ilişki yaşadım.Şu anda sevgilim olsa bile beni bilerek birlikte olacağı için rahatsız olmazdı.Çünkü ben karşımdakine duygu ve düşüncelerimi net olarak ifade ederim."