Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Set İzlenimleri (Medea_Barış)
13. Bölüm (Videolar)
23. Bölüm (Videolar)
24. Bölüm Senaryolar (tarık_naz)
18. Bölüm (Videolar)
Fotoğraflar - 2
23. Bölüm
12. Bölüm (Videolar)
Replikler (22. Bölüm)
11. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (23. Bölüm)

Aralık 24, 2006

Replikleri paylaşan ceza_cansu'ya teşekkürler:


1

Naz Tarık'ı görmek için Belginlerin evine gelirve Tarık'la konuşmaya başlar

Tarık:
Naz? Naz Hanım? Ne işin var? Yani işiniz? Yani yanlış anlamayın böyle niye geldin der gibi oldu ama şarşırdım da birden?
Belgin: Hani ben dün istediğin zaman ziyarete gelebilirsin demiştim ya...
Filiz: Naz Hanım da ciddiye almış...(Herkes susar) Aaaa espiri yaptım canım. Neyse bana müsade. E bankadan beklerler. Görüşürüz.
Naz:Nasıl olduğunu merak ettim. Bir uğrayayım dedim. Eh insan yanında çalışanların sağlık durumlarıya yakından ilgilenmeli. Di mi Belgin hanım teyzecim?
Belgin: Bu duyarlılığın beni çok duygulandırdı Nazcım. İnan gözlerim doldu. Ben sizi yanlız bırakim. Belki konuşucaklarınız vardır. İşle ilgili. Arabada kaç litre benzin var? Hava filtresi ne zaman değişicak? Değil mi Tarık çocuğum? Hahahaha (Belgin Hanım gider)
Naz: Nesi var Belgin Hanımın?
Tarık: Orta yaşlı kadınları bilirsin.
Belgin: (İçerden) Duyuyorum dediğini duyuyorum!
Tarık: Eee pardon Belgin Hanım
Belgin: Sen gün geçtikçe benim hayırsız oğluma benzemeye başladın! Haberin olsun!
Naz: Ayyyy aman Allah korusun!
Tarık: Hoşgeldini.
Naz: Şimdi o eski şüpheci ben olsaydım kesin Belgin Hanımın benden rahatsız olduğunu, hatta seni benle paylaşmak zorunda kaldığını hissettiği için benden nefret ettiğini söylerdim.
Tarık:Hıhıııhııı
Naz: Gülme ciddiyim.
Tarık: Doğru, yapardınız.
Naz: Kesin. Çok çektirmişim ben sana ya.Yani bunu bile düşünebilicek bir zihniyet. Sen iyi katlanmışsın bana.
Tarık: Bir de bana sorun...
Gülmeye başlarlar.

.......

Naz: Daha iyi gördüm seni bugün. Belgin hanım iyi bakmış sana
Tarık:Saolsun. En azından gece beni dışarı çıkarıp bir banka zorla oturtturmadı.
Naz: Aşk olsun.
Tarık: Hıhıhıııı şaka yaptım.
Naz: Eh kendini iyi hissediyorsan artık evine dönebilirsin.
Tarık: Evime mi?İyi de ben zaten ev.. evi.. evim....
Naz: Yani evimize. Yani evimize derken bizim bir evimiz var ona değil. Bizim dediysem yani yok öyle bir şey. Yani var ya babam, Ümit, sen, ben, Belkıs, Berrak, o ev. Yani neticede o ev senin de evin Tarık.