Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Barış & Merve'den Küresel Isınma Mesajı (Flash TV)
Anlat Bakalım Programı
Replik ve Yorumlarla 35. Bölüm (Ebru Karaca)
Televizyon Makinası (Temmuz '06)
35. Bölüm (14 Mart Çarşamba)
Fotoğraflar - 3
Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün (13.03.07)
35. Bölüm Fragman Senaryosu (flower98)
20. Bölüm (Veoh)
Özel Sahneler (Videolar)
 

Replikler (35. Bölüm)

Mart 15, 2007


1

Naz, Tarık’tan çelloyu getirmesini istemiştir. Tarık yukarı çıktığında aşağıdan gelen kahkaha seslerini duyunca dayanamaz çelloyu almadan aşağı iner,
NAZ: Ahahahahahayy! Ay siz şu ünlülerin başına gelen komik olaylar… Siz ünlüler hepiniz mi böylesiniz? Yoksa bu sana özgü bir şey mi?
BURAK: Bilmem. İşimiz icabı çok fazla insanla muhatap olunca bir sürü komik anımız oluyor tabi.
NAZ: Doğru. Oysa benim başıma gelen en komik olay şoförümün ufacık odada kocaman çelloyu bulamaması.
--

BELGİN: Ay Hacer Abla, şu Naz denen şımarık züppeye çok fena kaptırdı kendini bu çocuk.
HACER: Canım gönül bu.
BELGİN: Benim derdim Tarık’ın kendini kıza kaptırması değil! Benim Tarık’ı o kıza kaptırmam. Ama bak şuraya yazıyorum, ben Tarık’ımı o kıza kap-tır-mam!!!
HACER: Sen onu oraya bi kere daha yazmıştın Belgin.
--

Tarık çelloyla aşağı iner, Naz ve Burak hala kahkalarla gülmektedir.
TARIK: Niye gülüyorsunuz sorabilir miyim?
NAZ: Ay sor sor.
TARIK: Niye?
NAZ: Sana. Belgin Teyzenin evini nasıl yaktığını anlatıyordum.
TARIK: Doğru, yaktım. Ne yapmaya çalışırken yaktığımı da anlattınız mı?
NAZ: Evet anlattım.
BURAK: Bu da sana bir ders olsun Tarık, bir dahaki sefere şöminede balık pişirirken balığın üzerine fazla yağ dökme.
TARIK: Ne? Ne balığı?
NAZ: Somon. Somon balığı. Gölde başka ne balığı olacak?
TARIK: Yaa, fazla yağ batırmışım. Balık tutuşuverdi. Ama bu bana ders oldu. Hayatta bir daha elimi sürmem!
--

HULUSİ: Nerdesin sen?
SADRİ: Ya köşedeki kebapçıyla yanındaki manava da sordum, Hacer annem hiç uğramamış.
HULUSİ: Yapma ya? Şu bilardo salonuyla, erkek kuaförüne de sorsaydın?
Sadri tekrar arabadan çıkmaya yeltenir,
HULUSİ: Sadri! Delirtme beni! Bildiğim bikaç yer var dediğin kebapçıyla manav mı?
SADRİ: Telaşlanma Hulusi Amca. E bulucaz eninde sonunda. Sen demedin mi “İstanbul kazan, sen kepçe, ben kaşık”?
HULUSİ: Kaşığa bak. Çay kaşığı! Sen burada manav manav dolanırken, Belgin’im evde kahrından ölüyor şu anda…
O sırada Belgin ve Hacer Anne evde kahkahalarla gülmektedir…



2

Tarık’ın telefonu kayıp olduğu için Naz Ümit’in telefonunu Tarık’a vermiştir. Tarık Belginlerde mutfaktayken telefon çalar,
TARIK: Efendim?
FİLİZ: Ümit? Ne haber? (Filiz mutfağa girer, Tarıkla göz göze gelirler)
TARIK: İyidir senden ne haber?
FİLİZ: Abi? Eyvah! Doğru söyle ne yaptın Ümit’e?
TARIK: Bu Ümit, Tarık Tekelioğlu’nun evden kaçtığını ve babasının peşinde olduğunu nerden biliyor?
FİLİZ: Sadri ağzından kaçırmış. Ya Ümit kendisinden saklıyorum diye bozuldu, konuşmuyoruz.
TARIK: Nasıl konuşmamak bu? Daha yeni aradın!
--

Burak’ın isteği üzerine Tarık şarkı söylerken Naz ona çelloyla eşlik etmektedir,
BERRAK: Bravo!
ÜMİT: Hey yavrum hey be! Bravo be! Bi daha! Bi daha!..
NAZ: Ümit kaybol!
BURAK: Madem halk bu kadar istiyor. Vardır bir bildiği. Tarık?
TARIK: Memnuniyetle.
Naz ayağa kalkar,
NAZ: Önce kendinize bir çellocu bulun.
Burak da kalkar,
BURAK: Ve de bir hoca…
Tarık da ayağa kalkar,
TARIK: Ve de bir şoför…
NAZ: İşte buyurun! Dediğimin kanıtı. Adama ünlü olabilirsin dedin, bak nasıl şımardı tepeme çıktı. Bir de olsa
TARIK: Ben eşyalarımı toplayayım.
NAZ: Olduğun yerde kal!
ÜMİT: Oooo! Olaylar gelişir…
NAZ: Ümit, ben sana kaybol demedim mi?
ÜMİT: Üzgünüm, hayatta kaçıramam şu anı.
NAZ: Burak Bey, sizin hatanız ne biliyor musunuz?
ÜMİT: Dıdıdıdınnnn
NAZ: Ümit!!!
ÜMİT: Kusura bakma Naz, tam gerilim konacak yer.
NAZ: (Burak’a) Sizin hatanız herkesi kendiniz gibi tanıyor olmanız. Şöhreti yakaladığında herkes sizin gibi üzerinde kolayca taşıyabilecek, hazmedebilecek sanıyorsunuz. Ama işte herkes sizin gibi değil Burak Bey.
ÜMİT: Ah ah, şu çelloyu çalabilseydim, tam buraya bi duygusal gıy gıy


3

VAHİ: Yahu deli misin sen Hulusi? Ben senin Hacer ablanı hayatımda ne gördüm ne duydum. Ne işi var evimde?
HULUSİ: Aman ne var, ne sinirleniyorsun? Sormak da mı yasak? Sana sormicam da kime sorucam? Bizim evden çıkan soluğu sende alıyor!
VAHİ: Saçmalama Hulusi!
HULUSİ: Yalan mı? Belgin evden çıkıyor, bi bakıyorum sizde. Filiz evden çıkıyor, bi bakıyorum o da sizde. Berrak’ımı da elimden aldın zaten.
VAHİ: Yahu Berrak’ı sen kendin yolladın.
NAZ: Baba, müştemilatın yedek anahtarı nerde?
HULUSİ: Neticede sizde mi? Sizde! Yarın öbür gün benim zibidi oğlan da sizin evden çıkarsa hiç şaşırmam.
VAHİ: Hulusi, sen iyice kafayı yedin!
NAZ: Baba bir şey sordum!!
VAHİ: Kızım dur iki dakika. Görmüyor musun Hulusi Amcanla kavga ediyorum?! (Hulusi’ye) Ayrıca da ben sana zaten küsüm biliyorsun.
HULUSİ: Aman küsmüş. Ay çok üzüldüm. Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış be!
VAHİ: Ha bir de bana fare dedin!
HULUSİ: Evet dedim. Nolmuş?
VAHİ: Sensin fare!
HULUSİ: Sensin!
Bu arada Naz elindeki bir sürü anahtarı şıkır şıkır sallayarak Vahi’nin arkasından geçer,
VAHİ: Sensin!


DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



4


Tarık Belgin'in yanına gitmiştir.Naz Tarık'ı arar ve

TARIK:Buyrun Naz hanım
NAZ:Nerdesin?
TARIK:Filizlerdeyim
BELGİN:Selam söyle
TARIK:Belgin teyze selam söylüyor
BELGİN:En kısa zamanda gidelim gene göl kenarındaki eve
TARIK:En kısa zamanda yine gidelim o göl kenarindaki eve diyor
NAZ:Gidelimde ev yokki ortada.Sen hani bir arkadaşınla buluşucaktın?
TARIK:Vazgeçtim
NAZ:Ha iyi
TARIK:Bunu sormak için mi aramıştınız?
NAZ:Yoo hem banane canım şey dicektim ben
TARIK:Ne?
NAZ:Şeyy

bu sırada Naz mutfakta dolanır.Buzdolabının kapağını açar ve sütü alıp boşaltır

NAZ:Gelirken şey al şey süt yok süt al sen
TARIK:Tamam
NAZ:iyi tamam geç kalma canım acayip süt içmek istiyor tamam mı?


5


Naz ve Burak dersi bitirdikten sonra

NAZ:Nasıl?
BURAK:Güzel.4ü 10 geçiyor
NAZ:İnanmıyorum dalmışız resmen
BURAK:Yarın kaldığımız yerden devam ederiz

Naz'ın elini tutar

bu sırada Tarık içeri girer ve Burak'la Naz'ı görünce elindeki sütü yere düşürür

NAZ:Tarık
TARIK:Buyrun süt istemiştiniz


6


Burak gittikten sonra Naz müştemilata gider.Kapı kilitlidir.Kapıyı sertçe vurur ama Tarık açmaz.İçeri bilardo oynamaya geçer
Naz kapıyı vurmaya devam eder

TARIK:Ne var?
NAZ:Asıl sana ne var?
TARIK:Yok birşey
NAZ:Niye kilitli bu kapı?
TARIK:Yalnız kalmak istedim biraz izin verirseniz
NAZ:Ne bu tavırlar böyle?
TARIK:Yalnız kalmak istediğimi söylemiştim yanılmıyorsam
NAZ:Aman kal kal

Naz gider bu sırada Tarık kapıyı açar

TARIK: Dersiniz iyi geçmiş anlaşılan.Gördüğüm kadarıyla bir hayli ilerleme kaydetmişsiniz
NAZ:Ne?
TARIK:Hemde her konuda

Naz geri döner ama Tarık kapıyı tekrar kitler


7


Naz yedek anahtarı alıp müştemilata gider ve kapıyı açmaya çalışır.Tarık kapıyı açar

TARIK:Ben bu evde istediğim zaman yalnız kalamicak mıyım?
NAZ:İyi valla arkadan lafı oturtucaksın ben cevap vermeden kaçıcaksın.Yok öyle yağma
TARIK: Dersiniz 4 de bitmiyor muydu sizin?
NAZ:Evet ne olmuş?
TARIK:Hiç.Ben 4'ü 10 geçe geldim.Devam ediyordu da
NAZ:Bir sakıncası mı var?
TARIK:Yok
NAZ:Ayrıca neydi o şarkı rezaleti?
TARIK:Naz hanım lütfen izin verir misiniz biraz yalnız kalmak istiyorum.Lütfen
NAZ:İyi peki tamam



8

Tarık akşam yemeğe gelmez Naz ona yemek götürür

NAZ:Afiyet olsun
TARIK:Saol
NAZ:Acıkmışsındır diye tahmin ettik
TARIK:Hemde nasıl
NAZ:Madem öyle niye kalkıp yemeğe gelmiyorsun?
TARIK:Belki misafiriniz vardır rahatsız etmiyim dedim
NAZ:Yok
TARIK:Keşke daha erken gelip söyleseydiniz aç kalmazdım
NAZ:Ben sende bu kadar büyük bir şöhret kompleksi olduğunu bilmiyordum
TARIK:Ne?
NAZ:Yani para konusunda olduğunu biliyordum.Mert örneğinde gördük.Karizma konusunda da Bora örneği var ama bu seferki hepsini geçti.Çocuğu sırf sesi güzel diye dövüceksin sandım bir an.Sende var zaten şiddete karşı bir meyil.Cenki dövdün,Borayı dövdün.Bir Mert'i dövmedin galiba
TARIK:Ama aklımdan geçirdim
NAZ:Aferin marifet.Komplekse gir yumruğu yapıştır
TARIK:Üçünün ortak yanı kompleks değildi Naz hanım
NAZ:Neydi peki?
TARIK: Onu da siz bulun
NAZ:Bitirince getirirsin tepsiyi

Naz gider ama daha sonra cep telefonunu almak için geri döner

TARIK:Hani filmlerde vardır ya kız böyle sinirle kapıdan çıkar gider.Bir süre sessizlik olur.Sonra aniden kapıyı açıp içeri girer ve çocuğa doğru hızlı adımlarla gelip sarılır.Her seferinde böyle yapıcakmışsınız gibi gelipte son anda başka birşey yapışınıza hayranım
NAZ:Filmlerde olur onlar Tarık


9


Tarık tepsiyi bırakmak için eve gelir.Naz salondadır

NAZ:Amma uzun sürdü yemen
TARIK:Siz yatmadınız mı daha?
NAZ:Uyku tutmadı.Tam uyucam çak bir ses Cenk'in yüzünde patlayan bir yumruk.Bir daha dalıcam pat Bora'nın yüzünde patlayan bir tokat.Tam Burak'ın gözüne böyle dirseği indiriyordun ki dedim kalk Naz bu işin sonu fena
TARIK:Heee Burak beye kıyamadınız yani.İncinmesin o
NAZ:Bak Tarık benim hiç ünlü bir tanıdığım olmadı.Hiç.
TARIK:Belki olmuştur siz farkında olmamışsınızdır
NAZ:Ay saçmalama gece gece.Neyse işte hayatımda ilk defa konserine gittiğim,televizyonda klibini seyrettiğim biri bana Naz diye hitap ediyor.Olabilir belki etkilendim.Kim etkilenmez ki?Hele birde yakışıklı,hoş,albenisi olan biriyse
TARIK:Ama işte siz böyle dedikçe göze inen o dirsek kaçınılmaz oluyor.
NAZ:Ama bu etkilenme senin korktuğun gibi bir etkilenme değil.Bunu anla
TARIK:Nasıl bir etkilenmeden korkuyorum ben sizce?
NAZ:Hımm aşırı.Bak ben sana olucağı söyliyim için rahat etsin.Birkaç hafta ders alıcam sonra birbirimizin elini sıkıp vedalaşıcaz.Arada bir konserine davet edicek.Birlikte gidicez el sallayıp coşucaz.Çıkışta bir naber nasılsın olay budur.Bu kadar
TARIK:Bunları benim içim rahat etsin diye mi söylüyorsunuz yoksa Burak'ın gözünü o dirsekten korumak için mi?
NAZ:Sen bilirsin valla.Magazin programlarına manşet haber olucak ben değilim.Cinnet geçiren şoför ünlü popçu Burak'ın gözüne dirsek attı.Şarkıcının korumalarının elinden polisin zor aldığı Tarık.Soyadın ne senin?Soyadını sordum
TARIK:Şeyy cebeli Tarık Cebeli
NAZ: Polisin zor aldığı Tarık Cebeli bende kompleks var benden üstün adam gördüm mü dövesim geliyor dedi.
TARIK:Göl kenarındaki o halimizi hatırlıyorumda bir kaç gün içinde bu hale nasıl geldiğimize inanamıyorum.
NAZ: O balığın üzerine fazla yağ dökmeseydin o zaman


10

Tarık ve Burak müştemilatta şarkı söyledikten sonra

BURAK:Harika.Naz haklıymışsın bu çocuğun muhteşem bir sesi var
TARIK:Saol Burak bunu senden duymak çok güzel
BURAK:Naz sen vokal yapsın diyorsun ama Tarık sahneye çıksa çoğu adamın tozunu attırır.Seni birkaç kişiyle tanıştırmak istiyorum
TARIK:Bayan mı?
BURAK:Harikasın ya.Naz Tarık'ın elinden bir tutan olsa ikinci bir Barış olur
TARIK:Niye 2. belki geçerim 1. Barış olurum
BURAK:Yanlış anlama gülmemin sebebi dediğini ciddiye almamam değil tam tersine kendine güvenin hoşuma gitti
NAZ: Pardon ben anlamadım.Sen kiminle tanıştırıcaksın Tarık'ı?
BURAK:Beni zamanında kiminle tanıştırdılarsa
NAZ:Yani seni sıradan Burak'ken ünlü popçu Burak yapanlarla
BURAK:Evet.Ama bak söz ver sana sorduklarında beni ilk keşfeden Burak'dı diceksin
NAZ: Olmaz.Herkes işini yapsın bence.Memleketin bir tane daha popçuya mopçuya ihtiyacı yok.Ama benim 1 tane şoföre ihtiyacım var.Hem şöhreti onu kaldırabilicek adamlar elde etsin bence.Derse başlayalım mı artık


11

Tarık ve Naz sahilde arabanın içinde

NAZ:Ya ne iş iki rakipken bir anda bir elmanın iki yarısı oluverdiniz
TARIK:Bir Ümitle niye rakip olalım ki?
NAZ:Ümit değil Burak'la sen
TARIK: Onunla niye olalım?
NAZ: Ortada değil mi sebebi
TARIK:Neymiş?
NAZ:İşte şan,şöhret ne bilim
TARIK:Yoo o zaten ünlü biri.Ayrıca biz rakip olsak niye bana yardım etmek istesin.Saçma bir laf ettiniz Naz hanım
NAZ: O zaman ben konusunda
TARIK:Efendim
NAZ:Rakipsiniz dedim ya ben konusunda dedim
TARIK:Evet sizce hangimizin daha çok beni var?
NAZ:Espiri yapmanın sırası değil.Cenk,Bora,Mert üçünün ortak yanı neydi bul dedin ya bana düşündüm.Üçünün tek ortak yanı duygusal birşey yaşama ihtimalim olmalarıydı.İkisini dövdün biri zor kurtuldu elinden.Şimdi Burak var ve belki de bu konuda hepsinden daha da şanslı.Ama sen hiçbir şey yapmıyorsun.
TARIK:Çünkü diğerlerinden bir farkı var.Sağlam adam
NAZ:Mert'te öyleydi
TARIK: O yüzden de dayak yemedi zaten.Ama bu 10 numara.İyi bir dost,samimi bir insan.cana yakın,sıcak.Bak dün kafasında süt şişesi kırmak istiyordum şimdi canciğer kuzu sarması arkadaş olduk.Zordur bana kendini sevdirmek başardı
NAZ:Ha seviyorsun yani
TARIK:Sevilmicek çocuk değil.Size de tavsiye ederim
NAZ:Ne.İnanmıyorum sana utanmasan ikinizi çok yakıştırdım diceksin.
TARIK:Ama utanıyorum işte
NAZ:Yani bana diğerleri gibi çıkma ya da evlenme teklifi etse olaya el koyucağına kafamızdan aşağı güller döküceksin öylemi.
TARIK: Of masrafa sokma şimdi beni.Zaten 700 ytl ye kıt kanağat geçiniyorum.Mutluluktan yerimde zıplasam olur mu?

Naz arabadan indi

TARIK:Evet Naz işte kendi kazdığın kuyuya kendin düştün.Artık her hayatına giren erkeği beni kıskandırmak bana rakipmiş gibi göstermekten vargeçersin.Umduğumdan daha kolay oldu bu iş

Tarık da arabadan indi ve montunu Naz'ın üstüne örttü

NAZ:Sen ciddi misin yoksa her zamanki gibi oyun mu oynuyorsun benle?

Naz'ın telefonu çalar babasıyla konuşur ve telefonu kapatır.Ardından Burak arar onunla konuştuktan sonra arabaya biner.

TARIK:Ne yapmaya çalışıyor bu ya?

Tarık da arabaya biner

NAZ: Peki sence onun bana bir ilgisi var mı?Birşey sordum
TARIK: Duydum
NAZ:eee
TARIK:Bilmem
NAZ:Bak bana kızgın olmasına rağmen dayanamadı aradı.Sence bu bir işaret olabilir mi?Yani sen bir erkek olarak bu telefonu nasıl yorumluyorsun?Sen mesela bana kızsan gitsen aramıydın beni ben aramadan?Arasan niye arardın?

Naz'ın telefonu yine çalar.Belgin hanımla konuşur

NAZ:Beni Belgin teyzelere bırak