Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

12 Haziran Uğur Kedi Mesajı
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 13.06.07
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 12.06.07
Bodrumdan Haberler -- Fotoğraflar eklendi --
47. Bölüm
11 Haziran Tarihli Uğur Kedi Mesajı
Yalancı Yarim'e Destek için Gerekli Adres ve Telef...
Yalancı Yarim'e Destek
47. Bölüm Senaryosu (flower98) --8. kısım eklendi--
46. Bölüm (Videolar)
 

Mehmet Güler (Vatan Gazetesi) 14.06.07

Haziran 13, 2007

SEVENLERİ AYIRMAYIN!

Gerçekten birbirlerine çok yakışıyorlar. Geçen yaz sezonundan beri ekranın en güzel, en naif, en keyifli aşk masallarından birini yaşıyorlar. Merve Sevi ve Barış Akarsu kendilerini seyirciye sevdirdiler. Gençleri etkileyip, hepsinin hayallerini süslemeyi becerdiler. Duydum ki Star, Yalancı Yarim’i bu ayın sonunda bitirecekmiş. Duydum ki seyircinin bütün ısrarına rağmen bu dizi de ekrana veda edecekmiş. Buradan Star yöneticilerine sesleniyorum. Sevenleri ayırmayın, bu gençlere kıymayın diyorum. Bakın bugüne kadar hiçbir diziyle ilgili bu kadar çok mektup almadım. Bitirmeyin şu Yalancı Yarim’i yoksa vallahi bana gelen bütün mektupları üşenmem size de yollarım.


MEHMET GÜLER