Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

22. Bölüm Senaryoları (tarık_naz)
21. Bölüm Senaryoları (tarık_naz)
3 Aralık Tarihli Uğur Kedi Mesajı
2 Aralık Tarihli Uğur Kedi Mesajı
26 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
24 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
22 Kasım Tarihli Uğur Kedi Mesajı
9 Aralık Tarihli Uğur Kedi mesajı
19. Bölüm
20. Bölüm
 

22. Bölüm Senaryoları (tarık_naz) 3-4

Aralık 11, 2006

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden tarık_naz'a aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla bir ilgileri yoktur.



3


Vahi, yine her zamanki gibi spor salonuna gitmek için evden ayrılır. Ümit de ders çalışmak için odasına çıkar. Naz ise bi yandan kahvaltısını yaparken bi yandan da tarığı süzmektedir. Çünkü berrak ve Belkıs hanım, tarığın etrafında pervane gibi dönmektedirler. Tarık, naz’ın sinirli bakışlarının nedenini anlar.

Tarık: Belkıs hanım, berrak hanım ilgilendiğiniz için saolun ama benim hava almam lazım, biraz dışarı çıkıp dolaşacam.
Belkıs: ama tarıkcım, hasta hasta dışarı çıkman iyi olur mu?

Naz ordan atlar

Naz: olur olur, iki gündür yatıyo. Biraz hava almasının bi sakıncası yok.
Belkıs: sen bilirsin, ama üzerini sıkı giyin.
Tarık: tamam…

Tarık, bahçeye havuzun kenarına gidip oturur. Naz da hemen üzerine bişeyler alıp, fırsat bu fırsat tarığın yanına doğru gider. O sırada tarık şarkı söylemeye başlar.

sevdim seni bir kere
baskasını sevemem
deli diyorlar bana
desinler degisemem,desinler degisemem...

(naz, tarığın yanına yanına oturur)

(tarık, naz’ın gözlerinin içine bakarak şarkısını söylemeye devam eder)
hayatta en zor olan
bir insanı tanımak,
kabul etmek huylarını,
degismeden bir olmak.

sevgi anlasmak degildir.
nedensiz de sevilir.
bazen kücük bir an icin (naz, öpüşme sahnesini hayal eder.)
omur bile verilir.

daha yolun basındasın
degisirsin diyorlar
oysa sana cıkıyor
bildigim butun yollar.

sevgi anlasmak degildir
nedensiz de sevilir
bazen kucuk bir an icin
omur bile verilir.

Naz: ömrümü yedin ömrümü…
Tarık: ne yaptım ki?
Naz: öpüşme gerçekmiydi, değilmiydi , cevabını bulacam diye ömrümden ömür gitti.
Tarık: o gece sorsaydınız hemen söylerdim.
Naz: sordum, ama sordum da ne oldu. “hı” “hı” başka bişey yok. Kafamı iyice karıştırdın. Bilerek benimle oyun oynadın demi?
Tarık: (alaycı bi ifadeyle) unuttunuz mu naz hanım, o gece benim yaptığım her şey size göre oyundu. “hı” “hı” ların da oyun olduğunu nasıl anlamadınız hayret ettim.
Naz: üfff iki de bir konuyu oraya getirmesen olmaz. Tamam işte yaptım bi hata, o kadar da özür diledim bu… (bu gece diyecekti ama konunun “seni seviyorum’a” gelmesinden korktuğu için yarıda keser)
Tarık: ne zaman özür dilediniz. Valla ben hatırlamıyorum. Hem o kadar dilediğiniz özür beni kesmez.
Naz: ne?
Tarık: akşam bi yemek ısmarlarsanız özrünüzü kabul edebilirim.
Naz: neee? Hayatta olmaz. Ben bi kere özür dilerim, ister kabul edersin ister etmezsin, o senin sorunun. Hem sen bana şunu şöyle bakayım, sabah bana İtalyanca olarak ne dedin?
Tarık: çok mu merak ediyosunuz?
Naz: sorduğun soruya bak. Tabi merak ediyorum. Gece rüyanda bi kız görüyosun, sonra ben giderken “tutto” “mutto” diye bişeyler diyosun. Belki de franceska’yı görmüşsündür.
Tarık: eh ne yapalım madem yemek işi olmayacak İtalyanca söylediğimi de öğrenemeyeceksiniz desenize? O zaman size bol meraklı günler dilerim.
Naz: (sinirli bi şekilde) sana da sevgili İtalyan şoförüm. (tarık İtalyan şoför lafına güler)

Naz, tarığın İtalyanca söylediğini yemekte açıklayacağını duyunca yemek teklifini kabul eder ama tarığa şimdilik söylemez.

Naz: hem sen benden yemek ısmarlamamı istiyorsun ama akşama kadar iyileşebilecek misin?
Tarık: oohooo. Ben bu bakımla 2-3 saate kalmaz turp gibi olurum
Naz: memnunsun yani berrak’tan? 2-3 saate kadar iyileştirir mi seni?
Tarık: nasıl memnun olmayım, kız işinde uzman, koskoca milyon dolarlık,bankacı Hulusi tekelioğlunu iyileştirdi, benim gibi 700 ytl lik maaşla çalışan bi şoförü hayli hayli iyileştirir.
Naz: ama Hulusi tekelioğlu’nu 15 gün de iyi etti. Seni nasıl hemen iyi edecek.
Tarık: hızlı tedavi ile
Naz: ne?
Tarık: berrak hanım söyledi. Onun hızlı tedavi için özel yöntemleri varmış. Hulusi tekelioğlu yaşlı olduğu için ona uygulayamamış. Benim yaşım özel yöntemlere müsaitmiş. 2-3 saate iyileşirsin dedi.

Naz iyice deli olmuş bi halde tarığın yanından ayrılır. Ve yeni düşmanı berrak olmuştur.


4


SONUNDA İTİRAF

Naz, tarığın “hızlı tedavi ve özel yöntem” laflarına çok kızar. Filiz yüzünden birden tatile gittiği gibi, berrak yüzünden birden …

Naz: kalk hadi gidiyoruz. (tarığın kolundan tutup kaldırır)
Tarık: nereye?
Naz: yemek ısmarlamamı istemiyo muydun.?
Tarık: evet
Naz: tamam işte şimdi ısmarlıyorum. Yemeğe gidiyoruz.
Tarık: iyi de ben akşam için demiştim.
Naz: ben şimdi gitmek istiyorum, bi itirazın mı var? İtirazın varsa şimdi söyle
Tarık: evet var.
Naz: ne?
Tarık: naz hanım daha tam olarak iyileşmedim (numaradan öhö öhö), dışarıda fazla durursam yine hastalanabilirim. Hem siz daha yeni kahvaltı yapmadınız mı?
Naz: evet yaptım. Ama yine acıktım. Yarım saat süren var hazırlanman için.
Tarık: şu süreyi bir saat yapsak.
Naz: olmaz, yarım saat sonra çıkıyoruz.
Tarık: (gülerek) berrağa söyleyimde hızlı tedaviyi biraz daha hızlandırsın o zaman.
Naz: bak hala berrak diyo. Biraz daha berrak dersen benden hızlı bi tokat yiyeceksin ona göre. (elini kaldırır). Hem senin hastalığın falan kalmamış, fırsat eline geçti, hazır hastayken her istediğimi yaptırayım diye nazlanıyosun. Ama ben yutmam, gidiyoruz…
Tarık: iyi de araba yok nasıl gidecez?
Naz: ümit’in arabasını alırız.
Tarık: evdekilere ne diyecez?
Naz: sen orasını bana bırak.

Naz, güzelce süslenir, en güzel kıyafetlerini giyer. Tarık da hazırlanmış aşağıda naz’ı bekler.

Naz: ümittttt!! Biz tarık’la bi yere kadar gidecez, arabanı alıyoruz.
Ümit: nereye gidiyosunuz? Alfonso hem sen hasta değil misin ?
Tarık: değil mişim? !!
Ümit: nasıl “değil mişim” ?
Tarık: valla ben de anlamadım ablana sor.
Naz: tamam fazla uzatmayın. Biz arkadaşlara dağ tatiline gelemeyeceğimizi söylemeye gidiyoruz. Bi cafede toplanmışlar beni bekliyolar. Babam gelince söylersin.
Ümit: hadi öyle olsun!!!

Naz ve tarık arabaya binip yola çıkarlar.

Tarık: naz hanım, size bişey soracam?
Naz: sor ama bildiğim yerlerden olsun. (naz güler ama tarıktan tepki gelmez.) Ayy çok kötü espri oldu demi.
Tarık: yaniii
Naz: (içses) bi espri yapalım dedik, yaptığımız espriye bak. Rezil oldum.
Naz: ee ne soracaktın?
Tarık: bu yemeği özrünüzü kabul etmem için mi ısmarlıyorsunuz yoksa şu İtalyanca söylediğim cümlenin cevabını öğrenmek için mi?
Naz: daha önce de söyledim. Ben bir kere özür dilerim ,ister kabul edersin ,ister etmezsin.
Tarık: eee ?
Naz: ne eee si, İtalyancanın cevabı için ısmarlıyorum tabii. Yemekte söylerim demiştin ya.
Tarık: ben ilki için ısmarlamanızı isterdim. İkincisini yaşıdıklarımız zaten anlatıyo.

Naz iyice merak ediyodur İtalyanca cümleyi.

Tarık: bu arada bugün ikinci kez yalan söylediniz. Yavaş yavaş bana yaklaşıyosunuz. Size “yalancı patronum” dememe az kaldı.
Naz: hep senin yüzünden.
Tarık: yine ben ne yaptım? Tamam cep telefonu yeme alışkanlığım yüzünden babanızı arayamadınız, şimdi siz yalan söylüyosunuz, bu niye benim yüzümden.
Naz: ne demişler üzüm üzüme baka baka kararır. Ben de sana baka baka yalancı oldum. Ne yapalım çekecez artık bu durumu. (tarık sinirlenir ve arabayı durdurur)
Tarık: eğer size ben yalan söyletiyorsam bi daha bakmayın bana. Ve eğer gerçekten yalan söylemek istemiyorsanız bırakın gideyim ben. Size yalan söylemişsem, bilin ki hep sizin iyiliğiniz içindi. Sonuçta yalanlarım ortaya çıktı. Filiz tekelioğlu’nun kardeşim olduğunu öğrendiniz. Bu sırrı saklamak için bi ton yalan söyledim. Bunun için sizden özür dilemiştim zaten.

Tarık arabayı geri çevirir ve eve doğru gitmeye başlar. Çok sinirlidir.

Naz: tarıkk (ağlamaklı bi ifadeyle)
Tarık: naz hanım lütfen konuşmayalım, size kötü örnek olduğumu yüzüme karşı söylediğiniz için teşekkür ederim. çünkü ben kimseye kötü örnek olmak istemem. eğer oluyosam orda bi dakika durmam. haa şunu da söyleyim. şu çok merak ettiğiniz italyanca cümle "sen de benim herşeyimsin" di. bu benim için hala geçerli ama ben sizin herşeyiniz olmayı haketmiyorum. siz kendinize yalansız dolansız birisini "herşeyiniz" olarak kabul edin.

Naz, tarığı üzmeyeceğine dair kendine verdiği sözü tutamadığı için ve italyanca cümlenin cevabını öğrenince ağlamaya başlamıştır.

Naz: tarıkkk
Tarık: ne varr!!!
Naz: lütfen durdur arabayı lütfennn.

Tarık naz’ın ağlamasına dayanamaz ve arabayı durdurur. Arabayı durdurduğu yerde bir sürü insan vardır.

Naz ağlayarak arabadan iner. tarığın kapısını açar ve onu arabadan indirir. “yalancı yarim” şarkısı arka fonda çalmaya başlar.(sizde bu kısımda dinlerseniz süper olur) Birbirlerinin gözlerinin içine bakmaya başlarlar. Naz’ın gözleri kıpkırmızı olmuştur. Etrafdaki insanlar meraklı gözlerle onları izlerler.

Ve sonunda naz…

Naz: TARIK SENİ SEVİYORUM

Der ve tarığa sarılır. Tarık buna şaşırmaz çünkü biliyodur naz’ın sevdiğini. İlk başta naz’ın sarılmasına tepki vermez ama naz’ın ağlayışı tarığın içini acıtmıştır.

Tarık: ben de SENİ SEVİYORUM NAZ ben de seni

O da naz’a sarılır. Ve çok istediğimiz öpüşme sahnesi bu sefer hakikaten gerçekleşir. Etrafdaki insanlar belki de ilk defa görmüş oldukları bu manzara karşısında çok şaşırırlar ve tarık ve naz öpüşürken hep birlikte alkışlarlar.

22.bölüm sonu




Dizifilm.com forumlarindan alintidir.