Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Merve Sevi ("Kürşat Başar'la"dan Görüntüler)
Replikler (25. Bölüm)
5 Ocak tarihli Uğur Kedi mesajı
25. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 25. Bölüm (Ebru Karaca)
İyi Bir Dizide Oynamakla Oyuncu Olunmuyor (Seda Ma...
3 Ocak tarihli Uğur Kedi mesajı
31 Aralık Tarihli Uğur Kedi mesajı
Merve Sevi ve Barış Akarsu'dan Yeni Yıl Kutlaması
25. Bölüm Senaryosu (tarık_naz)
 

26. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)

Ocak 07, 2007

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden tarık_naz'a aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla bir ilgileri yoktur.


26.bölüm senaryosu

Tarık, verdiği cevabın naz tarafından yanlış anlaşıldığını anlayınca morali bozulur.

Tarık: oğlum tarık, işte her lafa sazan gibi atlarsan olacağı budur. Adam bi “kimi” diye sorar. Al işte şimdi de pınar’ı sevdiğimi düşünecek. Gidip gerçeği söylesem mi ki, ee ne diyecem öyle pat diye de “pınar’ı değil seni seviyorum ” denilmez ki.

Naz da aldığı cevap karşısında biraz üzülmüş, kapıyı kapadıktan sonra sırtını kapıya dayayıp

Naz: demek pınar’ı seviyosun tarık efendi, aman kimi seversen sev hiç de umrumda değil, ama “evet” derken de gözlerimin içine nasıl da bakıyo öyle, sanki beni kastederek “seviyorum” dermiş gibi, saçmalama naz seni niye sevsin, seni sevse o kızın peşinde gitmezdi. Hem unuttun mu siz arkadaşsınız, dur bakalım eğer beni kastederek “evet” dediyse kesin birazdan kapıya vurur ve benimle konuşmak ister, pınar için “evet” dediyse arabaya atlayıp onun yanına gider.

O sırada tarığı Sadri arar

Tarık: alo
Sadri: alo tarık
Tarık: Sadri hayrola ne oldu bu saatte
Sadri: oğlum buraya gelmen lazım, bi sorunumuz var
Tarık: ne oldu anlatsana
Sadri: telefonla anlatılacak bişey değil eve gelince görürsün
Tarık: tamam hemen geliyorum.

Naz, arabanın sesini duyar ve kapıyı açıp tarığın hızla gittiğini görür.

Naz: düşündüğünde haklıymışsın naz, bak, pınar’la tarığın ilişkisinde aradaki engel benmişim, benden onayı alınca koşa koşa onun yanına gidiyo. Naz yine eski şüpheci haline dönüyosun farkında mısın, hem nerden biliyosun tarığın o kıza gittiğini belki başka yere gidiyodur. İyi de bu saatte nereye gidebilir ki. Bunu öğrenmenin tek yolu var.

Naz, tarığın nereye gittiğini öğrenmek için tarığı arar.

Tarık: alo
Naz: nereye gidiyosun, bana haber vermeden arkadaşım
Tarık: kuzguncuğa
Naz: hımm, pınar’a gitmiyosun yani
Tarık: gitmemin senin için bi sakıncası var mı ki. Hem biraz önce ilişkimize karışmayacağını söyledin, ister giderim ister gitmem
Naz: yoo, niye bi sakıncası olsun ki, tabi ki ister gidersin ister gitmezsin, ben şeyy için arayım dedim, öyle haber vermeden gidince, bana pınar’a gideceğini söylemekten çekiniyosundur da gizli gizli kaçayım düşüncesindesindir gibi geldi bana. Yani öyle gideceğin zaman bana söyleyebilirsin, hiç bi sakıncası yok. öyle değil mi arkadaşım.
Tarık: tabiî ki arkadaşım söylerim, hem iyi oldu hatırlattığın, kuzguncuktan sonra bi yanına uğrayım kızın, ayıp oldu valla. Tabi bi sakıncası yoksa

Naz’ın surat ifadesi birden değişir

Naz: varr
Tarık: (numaradan) ne, anlamadım yok mu
Naz: yok.. , yani yok tabiî ki gidebilirsin.

Naz sinirli bi şekilde telefonu kapatıp odasına doğru gider.

Naz: (içses) yaaa bana inat olsun diye mi yapıyo, yoksa gerçekten pınar'ı seviyo mu anlamadım gitti, offf ya, hep babamın suçu arkadaşlık fikrini o aklıma soktu. yok yok hep belkıs hanımın şuçu, o babamın arkadaşı olmasaydı tarık da benim arkadaşım olmazdı.

tarık ise suratında hafif bi gülümseme ile

Tarık: işte böyle kıskandırırım seni naz, madem benim pınar’ı sevdiğimi düşünüyosun, bu oyunu biraz daha oynayalım.
...


Dizifilm.com forumlarindan alintidir.