Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

32. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
31. Bölüm (Videolar)
Replikler (31. Bölüm)
Fotoğraflar
Replik ve Yorumlarla 31. Bölüm (Ebru Karaca)
31. Bölüm
Oyuncular (Alfabetik Sıra)
İzlenme Oranları
Download Linkleri (RapidShare)
Replikler
 

32. Bölüm Senaryosu (sinemim_g)

Şubat 18, 2007

Aşağıdaki senaryo Dizifilm.com forumu üyelerinden sinemim_g'ye aittir. Dizinin gerçek senaryosuyla ilgisi yoktur.



1

otelde belginle karşılaştılar peki şimdik ne olcak

benden küçük bir replik

naz belgin hanımı görünce şaşırır...

naz:belgin hanım!burda ne işiniz var?
belgin:tesadüf nazcım..tesadüf..biz buraya hulusi amcanla pek sık gelirizde

naz tarığa bakar..şüpeli bir şekilde

naz:tarık bu ne demek oluyo..yoksa..sen..ve..belgin hanım..
tarık:naz..sakın..sakın tamamlama o cümleyi başlama yine,bugünün hatırına
naz:tamam!sustum!
belgin:ee yemeğemi iniyordunuz bende iniyordum buyrun gidelim..
tarık:belgin hanım biz..nazla..yani biz tokuz!
belgin:olsun yanımda oturursunuz..
tarık:yok biz gidiyoruz belgin hanım..
naz:nereye...
tarık:naz hazırsan gidelim..
naz:nereye diye sordum..
tarık:naz eve gidiyoruz ya hani..hani sen rahatsızlandın ya..

tarık kaş göz işareti yapar!
naz:hee evet evet iyi değilim eve geri dönüyoruz..hazırım
belgin:aa geçmiş olsun kızım..tarık o elindeki ne

tarık gülü saklamaya çalışır..şey yok bişey elimde..

belgin:ayy canım banamı o gül teşekkür ederim...gülü alıp yemeğe iner..

tarık ve naz yolda..
naz:nereye gidiyoruz?
tarık:bilmiyorum..
naz:ne demek bilmiyorum...niye çıktık yola?hani sahneye çıkıcaktın...hani
bugün farklı bir sevgililer günü olucaktı...
tarık:farklı olucak zaten..günümüzü kurtarmak için yapıyorum bunu belgin hanım,hulusu bey ve baban ordayken günümüz sence nasıl olurdu?
naz:babam mı?babamdamı ordaydı??
tarık:çıkarken gördüm..sarhoştu..
naz:bi dakkkaa...dur!
tarık:sakın babam sarhoş onu orda bırakamam deme naz dönemem
naz:o değil..sen daha demin günümüz mü dedin!yani bizim ikimizin!

tarık gülümse..
naz:sırıtma..cevap ver..
tarık:bizim günümüz olmasa yanımda olurmuydun?
naz:bizim günümüz olsaydı o gülü belgin hanıma verirmiydin...
tarık:vermezdim..zaten ben vermedim kendi aldı..hem tek gül o değil ki..

tarık hız yapar..ve bir çiçekcinin önünde durur koşarak gider bir gül alır..
arabaya biner ve naza verir..
naz:bu gül ne için?
tarık:bana yaşattığın her an için..

uzun bir bakışma..

naz:mesela...
tarık:dün sabahki sarılman...
naz gülümser...
naz:başka...
tarık:her ağladığında omzuma yaslanman...
naz:başka...
tarık bir iç çekerek..
tarık:dağdaki...
yakınlaşırlar...
naz:dağdaki ne???

arka planda gözlerin şarkısı çalar ve...

2

tarık ve naz birbirlerinin gözlerinin içine bakıyolardır...
tarık içinden...
tarık:ee hadi tarık söyle artık hemde bu kadar güzel bakarken sana o da söylemeni istiyor işte..bekliyor kız şimdi söyledin söyledin hem seviyorum demiyceksin ki
dağdaki öpücük diyceksin bu kadar mı zor...
(iç ses)
naz:ya yarım saattir gözlerimin içinde eriyor...bir gözlerim bir dudaklarım..ne yapcaksan yap arık tarık yaaaa...
tarık:hadi tarık biraz daha yakşaş dağdakini hatırlasa sen yaklaşınca o da yaklaşmıştı..ee hadiii...oğlum tarık..şöför olalı tarık tekeleoğlu olmayı unuttmuşsun sen karşındaki naz değilde başkası olsaydı çoktan....
naz:uff hadii tarık yaa..yok ben dayanamıycam...
naz:tarıkkk..ordamısın..dağdaki nee diye sordum!
tarık:şey biliyosun işte naz..
naz:titriyormusun senn...
tarık:sende sanki biraz kızardın...
naz:benmi??hiçte bile hava soğuk ondan hem sen lafı değiştirme söylemen gereken cevaplaman gereken bir soru var
tarık gülümser..
naz:sen yine sırı...
tarık:evet sırıtıyorumm...
naz:niye?
tarık:ikimizde gerçekleri biliyoruz,ama inatla anlamak istemiyoruz...ona gülüyorum!
naz:hangi gerçekleri?
tarık:nazz!dağdaki derken neyi kast etmiş olabilirim..bal gibide dağdaki öpücük diyeceğimi biliyorsun!
naz gülümser..
naz:evet biliyorum belki söylemeni istiyorum...
tarık:sonra böyle yaklaşmamın sebebinide biliyorsun...
naz:bak bunu bilmiyorum..
tarık ters ters bakar...
naz biraz daha yaklaşarak..

naz:gerçektennn...
tarık:biliyosun..söyleyemediğim herşeyi aslında biliyosun...
naz:tamam biliyorum söyleyemediğin şeyleri ama duymadan nasıl tepki veririm sence?
tarık:belki bende tepkinden korkuyorum...senden korkulur..
naz:uff sıkıldım.. sen ne söylemek istediğini ne yapmak istediğini bilmiyosun tarık ya ne yapcaksak yapalım götür beni eve tavana bakmak senin inadından iyidir.
tarık bu sözle artık patlar ve nazı kollarından tutarak kendine çeker..

tarık:ne söyleyeceğimi bilmiyorum evet ama ne yapmak istediğimi biliyorum...
naz: (yutkunarak)ne yapmak istiyorsun?
tarık nazın dudaklarına bakarak...
tarık:öpmek...
naz: (başını yana eğerek tatlı bir sesle )ne duruyorsun o zaman...!
(ikinci bir öpüşme sahnesi)gözlerin şarkısı eşliğinde..