Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün (Video)
Replik ve Yorumlarla 29. Bölüm (Ebru Karaca)
03 Şubat Tarihli Uğur Kedi Mesajı
Replikler (29. Bölüm)
29. Bölüm (Videolar)
Gözde Mukavelat (Berrak)
29. Bölüm
Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün
29. Bölüm Senaryoları (tarik_naz) (1-4)
Barış Akarsu - Showmax (26.01.07)
 

Oyun Senaryoları

Şubat 04, 2007

Aşağıdaki senaryolar DiziFilm.com forumu üyelerine aittir ve her biri hayal ürünüdür




1

senem_89 tafarından gönderildi:

keşke bunlar 2doğru bir yalan yerine -doğruluk mu cesaret mi-oynasalardı valla süper olurdu kıskançlık,aşk... mesela pınar naza sorar naz doğruluk der
-hayatında en etkilendiğin ve unutamadığın öpücük?
mert:aa pınar abisinin yanında olur mu böle sorular
pınar:aman abi tarık öle biri değil.dimi tarık?
tarık:yaa evet,söle bakalım naz cevabı bekliyoruz
naz tarığa bakar
naz:benim hayatımı kurtaran birisiydi...
herkes ooooo
tarık:ya demek öle (hınzırca gülüodur.kendisi olduğunu düşürkennnn)
naz:evet ama o zmn küçüktüm 6-7 yaşındaydım.az kalsın çukura düşüodum o olmasaydı
tarık ın suratı düşer.nazda tarığa bakar gülerek 'çok beklersin.önce sen'


ya da ...
bu sefer tarık sadriye sorar:
-doğruluk mu,cesaretmi?
sadri:cesaret
tarık:şimdi hacer annemi arıyosun.biz evde değiliz ayşe de yanımda diosun.
sadri: ne!ne yapıosun tarık sen?bu yaptığına cinayet derler!
tarık:şaka şaka.tamam canım bu sadece bir oyun dimi kimse yaralansın istemeyiz
sadri:of tarık böle şaka yapılır mı?insanın ölüceğini bilmek gibi bişey bu.
tarık:tamam ozmn daha kolay bişey sölüyorum.aşık olduğun kişinin gözlerine bakıp duygularını söliceksin.yanında zaten dmi?
ayşe kızarmıştır.sadri ter içinde kalmıştır.
sadri:ah tarık ah bunları bak nasıl ödiceksin.
tarık gülümser:
-oyunun kuralı bu sadri yapıcaksın
sadri ayşeye döner.ellerini tutar.
-ayşe seni...seni seviyorum
ayşe sadriye sarılır tabi herkes oooo
sesleri duyan ümit yukarıdan bağırır:
-n'oluyo burda.ben soruların içinde ecel terleri dökerken siz burda keyif valla oh
tarık:merak etme ümit...şey yani ümit bey ecel terleri döken bi siz değilsiniz


hadi sizde bişeyler yazın ne olmasını isterdiniz bu oyunda

2

ŞEKER KIZ tafarından gönderildi:

(yanlarında sadece sadri ve ayşe vardır...)
naz tarıka sorar doğruluk mu cesaret mi...tarık korkarak....
tarık:cesaret
naz: iyi o zaman telefonunu alıyorsun ve sevdiğin kızı arayıp sana aşığım diyorsun...
(tarık nazı arar ve)
tarık: sana aşığım
(bunu bekliyordur...ama tarık)
naz: biliyodum...
tarık: kusura bakma ben pınarı aradım sandım...bu arada neyi...
naz: tarık yaşamak istiyorsan sus....

tarık: naz doğruluk mu cesaret mi....
naz: doğruluk..
tarık: korkuyor musun...
naz:neden
tarık: cesaretten...sen korkuyorsun...
naz: asla cesaret diyorum sor...
tarık: dağ kulubesinde öptüğün genci dudağından bir kez daha öpeceksin...
naz: neeee
tarık: sen cesaret dedin...
naz: kandırdın beni...
tarık: demek korkakmışsın...
naz: asla (tarığa yaklaşır ve onu dudağından öper..tarık karşılık verir...)
tarık: eh o an kadar olmasada...
naz: tabi olmaz ben arkadaşımı öptüm şuan ....orda öptüğüm başkasıydı...
tarık: neeeee
naz: efendim denir sevgili arkadaşım....
tarık: ah naz ah ....sen görürsün....

3

ŞEKER KIZ tafarından gönderildi:

naz: doğruluk mu cesaret mi....
tarık: doğruluk...
naz: aaaa yakıştıramadım sana tarık...
tarık: tamam cesaret o zaman...
naz: şu an aşık olduğun kıza gidip onunla dans edeceksin...yol da...
tarık: saçmalama naz başka bişey iste...
naz: korktun sen korktun...
tarık: hayır ama nerden bulacam aşık olduğum kızı hem trafik polisi ceza yazar...
naz: hımmmm demek kız burda değil...gider buluruz arabayıda yolun kenarına çekersin...doğru söyle korkuyorsun değil mi?
tarık: hayır...korkmuyorum yaparım ama müzik yokki...
naz: ondan kolay ne var sen söylersin...
tarık: gidelim o zaman sakin bir yere arabayı sürer....
naz: (içses kesin pınara gidiyor ne yaptım ben ne kadar salağım....neyse varalım o zaman engellemenin bir yolunu bulurum...)
tarık: geldik...
naz: geldik mi?
tarık: evet
naz: kime geldik bu yolda kimse yok ki...
tarık: bizde zaten kimseye geldik...(nazın elini tutar ve dans etmeye başlar gözlerin parçasıyla)
tarık: (şarkının bitimine doğru bşeyler söyleyecek gibidir naz önlemini alır...) naz...
naz: sakın saçma sapan bişey deyip bu anın güzelliğini bozma....

4

ŞEKER KIZ tafarından gönderildi:

tarık:doğruluk mu cesaret mi...
naz: (içses: doğruluk desem korkaksın diyecek en iyisi cesaret diyeyim hem şaşırtmış olurum...) cesaret...
tarık: hımmm demek korkmuyorsun...aferin...
naz: korkmuyorum...
tarık: pişman olma
naz: olmalımıyım...
tarık: bilmem...
naz: hadi sor...çok kazık olmasın...
tarık: tamam...aşık olduğun adamın ismini bağırarak söyle...
naz: neeeee.....tarık saçmalama...
tarık: korkmuyorum dedin ne oldu pisicik...sütünü mü döktün...
naz: pisi değilim...herkesin içindemi bağırayım...
tarık: burda kimse yok tek tük insanlardan başka...korkma pisicik...hadi ne oldu benim kaplanıma...
naz: tarık ben bunun intikamını çok acı alacağım....
tarık: çok korktum pisicik hadi söyleyecek misin yoksa pisicik demeye devam edeyim mi...
naz: tamam tamam....(bağırarak...)...ben tarığa aşığım...
tarık: (gülümser...) sakın bu cümlenin arkasından başka bişey deme....şimdiye kadar duyduğum en güzel cümleydiiiii.......
naz: tar..
tarık: sus intikamını başka bir şekilde alırsın...ama şuan değil bu cümleden sonra değil...
naz: tamam ama bak bu söylediğine pişman olma...
tarık: galiba oldum bile ...senden korkulur...hele bu gördüğüm pençelerden sonra...

5

ŞEKER KIZ tafarından gönderildi:

belgin: hulusi senle bir oyun oynayalım mı?
hulusi: nerden çıktı şimdi bu oyun....
belgin: teo bu oyunu çok iyi oynuyormuşta...
hulusi: eeeeee
belgin: hulusi oynayamaz...ne ki oynamak...oyunun adını bile söylemez dedi...(içses: başardın galiba hadi hulusi yemi ye...)
hulusi: öyle bir oynarım ki teo o eşşek dilini yutar...
belgin: doğruluk mu cesaret mi....
hulusi: doğruluk...
belgin: teo haklıymış...
hulusi: ne haklısı belgin...
belgin: teo da doğruluğu seçer dedi...
hulusi: tamam tamam görür o teo...cesaret....
belgin: iyi o zaman penceri aç ve beni ne kadar sevdiğini haykır...
hulusi: belgin burdan söylesem
belgin: sen beni o zaman hiç sevmemişsin..
hulusi: (kalkar penceri açar ve..bağırarak.) ben belginimi çok seviyorum...dünyalar kadar çok belgin seni seviyorummmm...
belgin: tamam hulusi tamam inandım ben de seni seviyorum..
hulusi: dur belgin daha şehir duymadı seni ne çok sevdiği mi..
belgin: mahallenin muhtarı duydu hulusi...yakında cezaevi duyacak yeter inandım......

6

senem_89 tafarından gönderildi:

bu sefer mert naz a soracaktır.mert ertesi gün yapacağı itirafıda beyninde biçimlendirmek düşüncesiyle şu soruyu sorar:
-naz biraz sonra soracağım soru benim için çok önemli.benim için oyundan fazlası.
naz:evet sor dürüst olacağımdan emin olabilirsin
mert:şu an kalbinde biri var mı?
tarıkla naz birbirlerine bakarlar.tarık yutkunur.naz gerilmiştir.
naz:zor bir soru...
naz ne diyeceğini bilememektedir.evet nazın kalbindeki kişi yanındadır ama bunu söyleyemez helede bu durumda!
naz:şeyy...
tarık nazın gözlerinin içine bakarak:
-hadi naz seni bekliyoruz...
naz:evet var
mert bu duyduğuna çok üzülür.
mert: yaa
naz:evet kalbimde biri var ve bu...
herkes sus pus kesilmiş nazın ağzından çıkacak kelimeleri beklemektedir.özellikler tarık...'işte, sonunda ,hadi naz söle, sölede bitsin bu oyunların hepsi'der içinden tarık...
o sırada ümit gelir
ümit: selam millet ee hadi bende varım.ne oynuyoruz..
naz ümit e beni kurtar gibisinden bir bakış atar.tabi o sırada herkes naz a baktığı için pınar yanlış anlar.
pınar:'yoo işte bu olmadı 'der sessizce abisine
mert:ne olmadı pınar.yoksa...
pınar:evet abi görmedin mi naz ın bakışlarını.nasılda bakıo ümit e.
mert:tamam naz kim olduğunu söylemek zorunda değilsin.aldım ben cevabımı.hem seni zora sokmak istemem.
mert 'seni zora sokmak istemem' derken çok imalı söylemiştir.sanki sevdiği yanındaymış gibi.
tarık ve naz birbirlerine bakarlar.
naz düşünür:acaba anladı mı?yok yok nerden anlasın.ama nie öle dedi.anlasa söyler ama dimi.off bilmiyorum.hadi naz konuyu değiştir yap bişeyler.
naz:durun ben bir çay koyayım.içeriz dimi?içeriz içeriz
naz koşarak mutfağa gider.allahım ya naz süpersin.ne güzelde sıyrıldın işin içinden.bravo naz bravo sen bu zekayla valla nobel bile alırsın!
o sırada kapıda mert belirir ve naz a şüpheyle bakar.
naz içinden:tamam canım nobel almasam da olur...


mert naz a yaklaşır.
mert:biliyorum naz.bakışlarından belli saklama
naz içinden'işte şimdi yandık'der
naz:şeyy...ben...
mert:anlıyorum bu imkansız bir aşk.eminim o bilmiyodur bile senin onu sevdiğini
naz'nerden bilio bu?'
mert:naz aşkın ne kadar büyük bilmiorum ama o sana göre değil.eğer istersen...naz,eğer izin verirsen belki sana onu unutturabilirim.
naz: ama mert...ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiorum....
mert:naz bu imkansız bir aşk o başkasını sevio ve onunla nişanlı.
naz:ne!nişanlı mı?ne nişanı?
mert:hadi naz hala mı?kalbindeki kişinin ümit olduğunu biliyorum.
naz:ümit mi?
naz içinde garip bir rahatlama hissetmiştir.
naz:evet mert, nasıl anladın bilmiorum ama kalbimdeki kişi ümit.
içinden söyler:evet kalbimin kardeş için ayrılan bölümünde)
o sırada ümit gelir mutfak kapısından söylenir.
ümit:hadi ama naz.aaa bu nu uyuşukluk iki saattir bir çayı getiremedin.yok valla dua et abin gibi biri var.yoksa bir dakika tutmazdım seni bu evde.
naz:tamam geliorum ümit bey
ümit gider.
mert:naz senin için zor olduğunu biliyorum,anlıorum seni.bu durum...yani çok kötü.
naz:evet mert,ne çektiğimi bir ben bir allah bilir.(gizlice gülümser)
mert:hadi naz gidelim yoksa sana daha fazla bağırmalarına dayanamıcam.
naz:tamam hadi gidelim.
naz çayları uzatır.
naz:alın bakalım.eee devam ediomuyuz?
tarık:sevgili kardeşim sen biraz benimle gelir misin?seninle konuşmam lazım.
naz:tabi sevgili abicim gelirim.
tarık:neler oluo naz.ne konuşuodunuz iki saattir mertle.
naz:yok birşey.hem sanane
tarık nazın kolunu tutar
tarık:ne demek sanane naz.adamı çıldırtmak mı istiosun
naz:mert sadece...
tarık:evet sadece?
naz:sadece yanlış anlamış.benim ümite aşık olduğu düşünüo.bende bozuntuya vermedim.
tarık:ne!
naz:sus bağırma,bişey zannedicekler şimdi.
tarık güler.
tarık:yaa demek buymuş konuştuğunuz.
naz:evet (şüpheyle)ne bekliodun ki?
tarık:hiiçç hadi oyuna dönelim.
tarık ve naz odaya gelir.
ümit:yahu ben geldim diye mi herkes ayaklandı.arkamdan konuşuosunuz sanıcam.
Mert ve pınar birbirlerine bakarlar.
Tarık:eee sıra kimde?
Bu sefer ayşe naz a sorar.
Ayşe:doğruluk mu,cesaaret m.?
Naz:doğruluk
Her kafadan bir ses
-aa naz
-hep doğruluk diosun ama
-doğrucu mehmet çıktı başımıza
-olmaz ama naz
naz:ay tamam napiyim dürüst bir insanım.iyi cesaret olsun bari.
Ayşe:gerçekten çok cesurca birşey yapmanı isticem senden.
Naz:evet
Ayşe:yaptığın şu çaydan iç!
Herkes güler.
Naz:o kadar kötü mü?
Ayşe:kötü mü?kötü az bile!
Naz:hadi yaa...(naz çaydan bir yudum alır ve yüzünü buruşturur)haklısın çok kötü.ama değişik bir tat var dimi?
Ayşe güler:tarçın!
Naz:evet,galiba...

7

senem_89 tafarından gönderildi:

mert ve pınar ayaklanırlar.
mert:biz gidelim artık geç oldu.yarın erken kalkmam lazım.
naz:aa biraz daha otursaydınız.
tarık:zorlamasana sevgili kardeşim.bak sabah erken kalkıcakmış mert.
mert:tarık doğru sölüo nazcım.
sadri:bizde kalkalım.valla hacer annem evde olmadığımızı bir anlarsa o zaman yandık.hadi ayşe.
ayşe:tamam sadri geliyorum.
hepsi giderler.artık evde ümit,tarık ve naz kalmıştır.
ümit:ben odama gidiyorum.son test kitabıyla halletmem gereken bir mesele var.
naz:tamam sen git.
tarık ve naz koltuğa yanyana otururlar.tarık saate bakar.
tarık:oo çok geç olmuş.
naz:tarık,bir kez daha yapmaya ne dersin?
tarık: (büyük bir hevesle) neyi?
naz:doğruluk mu cesaret mi?
tarık:ne!bunu mu diodun?
naz:eveet ne yani ne bekliodun.
tarık:yok yani...şey...doğruluk!
naz:pekala,soruyorum...
tarık:evet
naz:hiç gerçekten aşık oldun mu?
tarık başını öne eğer.yavaşça kaldırır ve...
tarık:evet
naz:peki şu an hala o kişiye aşık mısın?
tarık:evet
naz:gerçekten mi?
tarık:gerçekten
naz:demek öle.demek benimle yaşadıkların yalandı.halbu ki ben...
naz içses:ne dedin sen naz şimdi.ne demek benimle yaşadıkların.
tarık:ne!
naz:nasılsa pınar da sana aşık zaten.allah mesut etsin!
naz koltuktan bir hışımla kalkar.tarık onu kolundan tutar.
tarık:dur naz!yine yanlış anladın.o günde yanlış anlamıştın.seviyor musun diye sorduğunda pınarı kastetmemiştim!
naz:yaa öyleyse kimi kastetmiştin.
tarık ve naz birbirlerinin gözlerinin içine bakarlar.
tarık:cesaret! der ve naz ın dudaklarına yapışır.naz da tarık a sarılır.ikisi ateşli bir şekilde öpüşürkennnnnn
ümit yukardan bakıyordur ve ciddi bir sesle:naz!