Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

29. Bölüm (Videolar)
Gözde Mukavelat (Berrak)
29. Bölüm
Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün
29. Bölüm Senaryoları (tarik_naz) (1-4)
Barış Akarsu - Showmax (26.01.07)
Özel Çalışmalar
Bülent Kayabaş Röp. / Vatan TV (29.01.07)
29. Bölüm Senaryosu (senem_89)
Dizifilm.com Forumundan İnciler :)
 

Replikler (29. Bölüm)

Şubat 02, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden tarik_naz ve ceza_cansu'ya teşekkürler





1
Naz şirin şirin güler tarığa bakarak


Tarık: ne oldu
Naz: yok bişey.. hahhh
Tarık: ne var ne bakıyosun
Naz: yok bişey dedim ya… aslında var bişey.. durdursana arabayı.


Tarık arabayı durdurur ve naz iki eliyle tarığın elini tutar


Naz: inan bunu yapmana gerek yok tarık. Lütfen bırak
Tarık: ben bırakırım da tutan sizsiniz.
Naz: ha bırak dediysem elini değil, bu işin peşini
Tarık: hangi işin
Naz: olmaz tarık, hiç gerçekleşmeyecek bi hayal bu,sen de biliyosun,
Tarık: ne?
Naz: yani yanlış anlama ama ben yan yana düşünemiyorum bile yani sen veee
Tarık: tamam ben aldım mesajı


Der ve arabadan inip yürümeye başlar


Naz: uffff, incitmeden söylemek için o kadar da uğraştım

Tarık: (naz yokken) demek sen ve ben hiç gerçekleşmeyecek bi hayaliz, bari bunu söylerken elimi tutma


Naz da arabadan iner ve tarığın yanına gider


Naz: tarık anlıyorum seni, farkındayım çok koydu bu söylediğim ama söylemek zorundaydım
Tarık: yo yo iyi yaptınız naz hanım haklısınız. Biz farklı dünyaların insanlarıyız, birimiz asgari ücretle karın tokluğuna çalışan gariban bi şoför, diğerimiz zengin bi fabrikatörün varisi müstakbel bi iş kadını
Naz: nee? İş kadını mı? Hehehhehe
Tarık: pardon neresi komik bunun, kusuruma bakmayın ben sizin gibi tahsilli okumuş biri değilim, yaptığım ince espriyi anlayamadım. Açıklarmısınız bi zahmet
Naz: iş adamı diyeceğine iş kadını dedin. Koskoca adama iş kadını dedin. Yani dil sürçmesinin de bu kadarına pes
Tarık: hangi adamın?
Naz: bi de soruyu, kime olacak, mert’e
Tarık: mert mi
Naz: evet
Tarık: siz mertten mi bahsediyosunuz
Naz: tabiî ki, mert’le sen çok farklı dünyaların insanlarısınız, onla yarışmaya çalışman, yani sana yazık, koskoca adama iş kadını dedi yaa
Tarık: kusura bakmayın ben bi an. Başkasından bahsediyosunuz sanmıştım
Naz: kimden


Tarık arabaya doğru kaçar adımlarla giderken naz arkasından bağırır


Naz: bi soru sordum sana


Tarık durur, naz yanına gelir


Naz: kimden bahsettiğimi sandın sen?
Tarık: benn..
Naz: hangi iki ismi yan yana düşünemediğime üzüldün de fırladın arabadan
Tarık: yok canım üzülmedim
Naz: yalan söyleme bana tarık,yüzündeki ifadeyi gördüm, beyninden vurulmuşa döndün duyar duymaz. Kim bu bir arada olamayacağını bilmenin sana bu kadar koyduğu insan. Yüzüme bakarmısın lütfen. Demek bu kadar çok seviyosun. İtiraf et. Mert’le böyle kıyasıya yarışmanın sebebi de bu. Ondan hiç bi konuda eksik olmadığını göstermeye çalışıyosun.ama işte yapma bunu. Çünkü sonunda sen üzüleceksin. Kaybedeceğin bi yarışta nasıl debelenip durduğunu görmek istemiyorum tarık. Ama inan gerek yok bu yarışa. Çünkü pınar seni böyle seviyo. Onun sevgisini kazanmak için abisine benzemek zorunda değilsin tarık, pınar başarıyı, zengiliği, kahramanlığı,sevgiyi abisinde bulmuş. Senden tek istediği aşk. Onu da gözlerinde gördüm tarık. ikinizin ismini yan yana düşünemiyorum dediğimde bakışlarındaki korku ve acı. İşte aşk bu. Bi kız daha ne ister. İnşallah bi gün biri beni senin sevdiğin kadar sever. Yani senin sevdiğin kadar sever derken.senin pınarı sevdiğin kadar. Beni değil. Yani sen beni sevmiyosun değil tabi. Bi arkadaş olarak


Naz tarığın yanından ayrılır


Tarık: inanmıyorum mertten bahsediyomuş. Daha da kötüsü şimdi de pınardan bahsettiğimi sandığımı sanıyo. Oysa bi bilsen benim senden bahsettiğimi sandığımı. Sana bi söyleyebilsem bunu


Naz arabaya biner.


Naz: inanmıyorum pınardan bahsettim sanmış. Oysa bi an, bi an benden bahsetti sanmıştım. Allahtan bi pot kırmadım. Neyse her işte bi hayır vardır. Böylece pınar’a ne kadar aşık olduğunu anlamış oldum.


Tarık da arabaya biner


Naz: tamam meseleyi çözdük .bi yanlış anlama kalmadı aramızda. Dimi sevgili aşık arkadaşım benim
Tarık: kaldı. Yanlış anladığınız bişey var.
Naz: (içses) ben senden bahsediyodum de hadi
Tarık: ben.. mertle yarışmıyorum


Naz bu duruma bozulur.

Naz: bu muydu?
Tarık: ne bu muydu?
Naz: yanlış anladığım şey
Tarık: başka bişey mi olmalıydı (içses) evet de bana hadi evet de
Naz: yoo. Niye bozuldun beklemediğin bi cevap mıydı (içses) evet de bana hadi evet de
Tarık: yoo


İkisi de birbirine güler ama içleri kan ağlar “evet” diyemedikleri için.

2
Tarık ve Naz eve gelirler. Naz eve girerken anahtarı düşürür.

Naz: teşekkür ederim
Tarık: vazifem

Naz eve girecekken

Naz: hava soğuk, bahçeden dolanma içerden geç
Tarık: iki adımlık yol
Naz: işte bu zihniyet yüzünden zaatüre oluyo insanlar. Bak hala duruyosun soğukta. Geç içeri

Tarık içeri girer.

Naz: bi çay iç istersen, için ısınır.
Tarık: sen mi yapacaksın
Naz: yapamazmıyım
Tarık: yapabilirmisin
Naz: bekle gör

Naz gider

Tarık: allah allah

Naz çayı getirir ve tarığa doğru gözlerini büyüterek uzatır.

Naz: hadi al şunu tarık ağaç ettin beni burda

Tarık çayı alır ve naz da yanına oturur

Naz: limon da istermisin?
Tarık: yok
Naz: bak istiyosan söyle keseyim ince bi dilim.
Tarık: saol kesmiş kadar oldun
Naz: içsene hadi tarık.

Tarık endişe ile çaydan bi yudum alır

Naz: nasıl?
Tarık :poşet
Naz: vakit olsa demlerdim.
Tarık: kovacaksın dimi beni?
Naz: nee?
Tarık: yani böyle hoşluklar yapıyosun. Alıştıra alıştıra söyleyeceksin.

Naz gülmeye başlar

Naz: ay tarık saçmalama, alemsin valla ben seni hiç kovarmıyım..
Tarık: sekiz kez kovdunuz
Naz: ay gençtim o zamanlar, geçmişe mazi. Önümüze bakalım. Demek pınar’a aşık oldun. bi de seni abisinden eksik görmesin diye mert beyle yarışa girdin.
Tarık: naz. Benim kimseyle yarıştığım falan yok.
Naz: bunda kötü bişey yokki tarık. İnsan kendisinden daha üstün gördüğü birine ulaşmak , onun gibi olmak isteyebilir. Bu çok doğal.
Tarık: ne?
Naz: önemli olan haddini bilmek.
Tarık: neeee?
Naz: yani mesela mert bi okula 20 bin lira yardım yaptı. Sen de altında kalmamak için elindeki bütüm parayı gittin aynı okula bağış yaptın. Güzel..ama şimdi mesela yarın mert 50 bin lira bağışladı. Sen de yok öyle bi para. Altta kalmamak için bankamı soyacaksın? Ay şuç işlemeyi göze mi alacaksın.
Tarık: offf
Naz: aslında şu tarık tekelioğlunun bankası var ya tekbank. Onu soysan suç sayılmaz hatta sevaba girersin. Ay sen unut bu dediğimi.gider yaparsın sonra beni naz özkul azmettirdi diye suçu üstüme atıverirsin.
Tarık: naz ben, mertle yarışmak için vermedim o parayı. O okumak için canını dişine takan çocuklar kışın üşümesinler diye verdim.
Naz: ve bu da sana mert’ten bi puan fazla yazdı. Çünkü şu kara kışta yakacak, bilgisayardan çok daha önemli bi ihtiyaç çocuklar için.
Tarık: nazz. Kaç puan yazdığı umrumda değil. Önemli olan çocukların sağlığı.
Naz: seni anlıyorum arkadaşım haklısın. İnsanın kendine bile bi başkasıyla yarıştığını, ona ulaşmaya çalıştığını itiraf etmesi çok zor. Hele bu mert gibi gerçekten kıskanılacak biriyse
Tarık: (sesini yükselterek) benim merti falan kıskandığım yok. Yarıştığım da yok. Ben zaten bu bağışın gizli kalmasını istemiştim. Bilinmesi bile beni rahatsız ediyo.
Naz: hadi hadi. Kesin mert öğrensin diye öğrencilerden birinin göreceği şekilde koydun o zarfı kutuya.

Tarık ayağa kalkar

Tarık: pess, benim bu kadar basit olabileceğimi düşünüyosan gerçekten pess.çünkü değilim.
Naz: ben sana basitsin demedim tarıkk. Ama mert kadar sofistike olmak isterdin dimi.


Tarık sinirli bişekilde evden çıkar ve odasına gelir.

Tarık: yok kısaknıyomuşum da yok yarışıyomuşum da yok ulaşmaya çalışıyomuşum da. Türkiyenin en büyük bankasının sahibiyim. Şu düştüğüm duruma bak ya.

O sırada naz içeri girer.

Naz: ya ne kadar tahammülsüz bi insansın sen tarık, kusura bakma ama el elden üstündür. Kimimiz daha zenginiz kimizi daha zeki, kimimiz daha başarılı. Mert hepsi birden.bunu kabul etmek zorundasın. Ama mertte şunu kabul etmek zorunda sen ondan daha iyi araba kullanıyosun. Ya da saçın daha uzun. Ya daa iyi araba kullanmayı saymışmıydım.
Tarık: çıkar mısın lütfen dışarı.
Naz: tamam o parayı bağışlarken tek düşündüğün o çocukların üşümemesiydi. Ya sana yaprtığı iş teklifini reddetmeyi nasıl açıklayacaksın peki.
Tarık: çünkü ben para için ekmeğini yediğim insanları bırakıp gtimem.
Naz: yapma tarık. Gerçek sebebini söyle. sürekli mert’in yanında olursan, onun o muhteşem kişiliği altında ezileceğini bildiğin için. Pınar’ın senle abisi arasındaki uçurumu daha net göreceğinden korktuğun için.

Tarık iyici sirilenip naz’ın iki omzunu sıkar ve bakışmaya başlarlar.

Naz: bak kuvvet konusunda da fena değilsin. Mertle yarışabilirsin

Tarık bu lafın üzerine naz’ı yaka paça dışarı atar. Kapıyı da kilitler

Naz: (kapıya vurarak) tarıkkk, açsana kapıyı. Tarıkk

Tarık bu sefer de perdeyi çeker.

Naz: inanmıyorum kapıyı kilitledi. Yok bu tarığın durumu çok fena. Mertle yarışacam diye kendini paralarken psikolojisi bozulmuş. Neyseki yanında benim gibi bi arkadaşı var. Onun bu bozuk psikolojisini düzeltebilecek. Hadi bakalım naz. Şimdi git. Tarığı içine düştüğü bu bataktan kurtarmak için yeni bi plan yap.

3
Naz Tarık'ı arar
TARIK:Efendim
NAZ:Uyuyor muydun?
TARIK:Yok markete gidiyordum traş köpüğü almaya
NAZ:Ne?
TARIK:Ama baktım koşarak arabayı geçemicem vazgeçtim
NAZ:Tarık iyi misin sen?
TARIK:Hayırdır gecenin bu saatinde
NAZ:Gelsene
TARIK:Nereye?
NAZ:Buraya
TARIK:Birşey mi oldu?
NAZ:Yoo uykum kaçtı.Bende gecenin geri kalanını sevdiğim birileriyle geçirmek istedim
TARIK:Ama telefon numarasını kaydetmemişsiniz bende var mı diye sorucaktınız
NAZ:Saçmalama seni çağırmak için aradım.10dk sonra bekliyorum.Gelmezsen bozuşuruz
TARIK:Tamam
NAZ:Tamam geliyorum mu?Tamam bozuşuruz mu?
TARIK:10dk sonra anlarsın

4
Tarık'ı herkes salonda sürpriz diyerek karşılar
TARIK Ondan hiç şüpheniz olmasın
NAZ:Şaşırdın mı?
TARIK:Aslında pek değil.Yani geceyi sevdiğim insanlarla birlikte geçiricem dediğinde Mert bey ve Pınar hanımın geliceği konusunda pek bir şüphem kalmadı.Yalnız Sadri Ayşe sizinki biraz sürpriz oldu.Hacer annemin haberi var mı çıktığınızdan?
SADRİ:AA rica ederim tarık sen bizim Hacer annemden izin almadan çıktığımızı gördün mü abi?
TARIK:Hayır
SADRİ:E artık gördün o zaman.Bu arada işim bitti telefonunu bekliyorum abi ararsın bir ara artık.
PINAR:Naber Tarık?
TARIK:İyiyim Pınar saol sen nasılsın
NAZ Pınar yardım eder misin bana çerezler için.Hadi canım kırma beni
ÜMİT:Hadi bu kıyağımıda unutmayın.Hazır ablamla babam evde yoklar doya doya eğlenin
TARIK:Filiz yok mu?
ÜMİT:Sorma ya abisi izin vermemiş evden çıkamıyor.Ne anladım ben bu nişanlılıktan.Ben yukarda ders çalışıyorum.Birşeye ihtiyacınız olursa aman lütfen kendi aranızda halledin açlışmamı bölmeyin.
MERT:Naber Alfonso naber Alfonso.Hadihadi saklamaya çalışma.İkimizde biliyoruzAlfonso ya ne kadar benzediğini
SADRİ:Ya dimi ne kadar benziyor.Cidden inanılmaz benziyor.İnanılmaz bir benzerlik ama sonucunda sadece benziyor insan insana benzer.Kızlar nerde kaldı çerezler
sessiz sinema oynarlar ve sıra 2 doğru 1 yalan oyununa gelir
NAZ:Evet sessiz sinamaoyunu yeter şimdi başka bir oyun oynayalım.2 doğru 1 yalan
MERT:Nasıl bir oyun bu?
NAZ:Çok basit hepimizin isimlerini küçük birer kağıda yazıcaz.Sonra hepimiz birer kağıt seçicez.Çıkana 3 soru sorucaz
AYŞE:Nasıl soru?
NAZ:Her türlü herşey serbest.Tek kural var.Cevap veren 3 sorunun 2 sine doğru 1 ine yanlış cevap vericek.Var mı anlaşılmayan birşey?
PINAR:Yani 2 doğru 1 yanlış cevap vericek
NAZ:Yaa sonra soruyu soran hangisine yanlış cevap verdiğini bulmaya çalışıcak.Bulursa 1 puan alıcak.Bulamazsa cevap veren 1 puan alıcak.Bu kadar
MERT:İlginç bir oyunmuş
SADRİ:Tamam oynayalım o zaman
NAZ:Ama önce cevaplarında herkes dürüst olucağına söz versin
MERT:Söz
PINAR:Söz
AYŞE:Söz
SADRİ:Söz
ÜMİT:Söz
NAZ:Sen git ders çalış
TARIK:Naz sen ne biçim konuşuyorsun Ümit beyle.Haddini bil
ÜMİT:Sorun değil tarık alıştık artık kardeşinin terbiyesizliklerine.Sırf senin hatrın için tutuyoruz bu evde.Sırf senin hatrın için
NAZ:Çok özür dilerim
TARIK:Özür dilemen gereken bizler değiliz Naz kardeşin kadar sana yakınlık gösteren Ümit bey.E hadi başlayalım oyuna
AYŞE:E seni bekliyoruz Tarık
TARIK:Ben burdayım
AYŞE:Ya seni derken cevaplarına karşı dürüst olucağına söz vermeni
TARIK (içses)Oğlum Tarık bu kız bu oyunu iş olsun diye oynatmaz.Çok dikkat et vericeğin söz sonun başlangıcı olabilir.
NAZ:Abi
TARIK:Söz
AYŞE: O zaman yazalım isimlerimizi
NAZ:Hiç gerek yok ben siz gelmeden hazırladım kağıtları
TARIK (içses)Hatta içinde benim ismim olan kağıdı önceden seçmişsindir sen
NAZ:Tamam kimsenin adı kendine çıkmadı heralde.O zaman başlayalım.Ayşecim sen başla
AYŞE: Peki tamam.İnanmıyorum sadri
NAZ:Hadi sor sorularını
AYŞE:Hayatında hiç bir kızla çıktın mı yani ciddi olarak
SADRİ:Evet
NAZ:2. soru
AYŞE:En sevdiğin yemek
SADRİ:Enginar
NAZ:3. soru
AYŞE:Kız çocuğun mu olsun istersin erkek mi?
SADRİ:Erkek
NAZ:Evet söyle bakalım hangisi yalan
AYŞE:Sonuncusu.Sadri kız çocuğu olsun ister
SADRİ:Valla doğru
NAZ:Evet Ayşeye 1 puan.Pınar sıra sende
PINAR:Tarık
NAZ:Ne?
TARIK:Ne oldu Naz
NAZ:Ben çok utandım demin Ümit beye yaptığımdan gidip hemen özür dilemezsem içim rahat etmez.Müsadenizle

5

Naz salona geri gelir
NAZ:Saolsun çok iyi anlayışla karşıladı
PINAR:Bende bu arada sorularımı hazırladım.Soruyorum
TARIK:Sor
PINAR:1 hayatında hiç suç işledin mi ayni sabıka kaydın var mı?
TARIK:Evet
PINAR:E ama diğerlerini sormama gerek kalmadı.Çünkü yalan olan bu
MERT:Sensor yine de damadı tanıyalım
PINAR:Abi
MERT: Pardon
PINAR: O zaman bende sorim.En sevdiğin yemek
TARIK: Patlıcan
PINAR:Bu odada en sevdiğin insan
TARIK:Kardeşim
PINAR:Ailen dışında
MERT:A olmaz şansını kaybettin pınar.3 sorun doldu 4. oluyor bu.İstediğin cevabı almak için yanlış soru sordun.Gerçi bana da aynı şekilde sorsalar bende seni söylerdim.Gönlümden başkası geçsede
PINAR:Evet tabiki 1. yanlış cavap verdin
TARIK:Hayır

6

Naz sabah Tarık'ın yanına gider
NAZ:Evet Naz biliyorum kafanda Tarık'a sormak istediğin bin tane soru var.Ama önce Tarık'ı psikolojik çöküntüden kurtarmak,Mert'le olan umutsuz mücadeleden vazgeçirmek ve bunun kompleksinden kurtulmasını sağlamak senin bir arkadaş olarak başlıca görevin bu unutma.Şimdi kapıyı açmadan önce kapa gözlerini,şimdi derin bir nefes al şimdi görevine odaklan
Tarık kapıyı açar
TARIK:Ne yapıyorsun sen?
NAZ:Görevime odaklanıyorum
TARIK:Hangi görevine?
NAZ:Hangi göreve olucak.Sana karşı olan arkadaşlık görevim.
TARIK:Ben bölmiyim o zaman
NAZ:Tamam anlaşıldı ters tarafından kalkmış bu sabah her sabah olduğu gibi.O zaman önce gönlünü alalım sonra müjdeyi verelim
der ve içeri girer
NAZ:Günaydın
TARIK:Ben gir dediğimi hatırlamıyorum
NAZ:Şimdi taa ordan sesini duyurmak için taa dışarı bağırıcaksın arkadaşım.Ne gerek var.Ben hiç arkadaşımı boşyere yorar mıyım.E iyi uyudun mu canım arkadaşım
TARIK:Uyudum mu önce onu bir sor istersen
NAZ:Uyuyamadın mı yoksa?Ah canım bakim.Kıyamam ben sana
TARIK:Yok canım kıyarsın.Tam uyumuşken arayıp kalk gel der sonra saatlerce sessiz sinema oynatıp üstüne 2 doğru 1 yalan söyletip sabaha karşı yollarsın
NAZ:Ama eğlenmedik mi doğru söyle
TARIK:Çooook bak sabah oldu hala o akşamki eğlencenin mutluluğu ve huzuru var yüzümde
NAZ:Anlaşıldı sen çok kötü bir rüya görmüşsün arkadaşım
TARIK:Ve hala da devam ediyor
NAZ:Ama ben seni keyilendirmenin yolunu biliyorum.Hadi kalk gidiyoruz
TARIK:Nereye?
NAZ:Kahvaltıya davetliyiz
TARIK:Kim davet etti?
NAZ:Hımm sana ne giydirsem acaba?
TARIK:Bana fark etmez aman mama önlüğüm ve emziğimi unutmayında.Ne diyorsun Naz.Ne demek ne giydirsem.Ben kendim giyinirim saol
NAZ:Bak bakim.Açtı seni bu bak böyle çok hoş durdu
TARIK: O zaman sen onu öyle üstümde tut bütün gün
NAZ:AA bak bak bakim bu da gözlerinin rengini ortaya çıkardı
TARIK:Ama hiç biri ne kadar sinirli olduğumu belli etmiyor.Ona takıldım.Naz lütfen çıkar mısın?
NAZ:Çıkarım ama önce üstüne giyicek düzgün birşey bulalım
Tarık Naz'ı kovar
NAZ:Sonra gelip bu üstümdeki yakışmış mı diye gelip bana sorma.Hayret birşey ya benim gibi arkadaşı bulmuşsun öpüp başına koyacağına kapı dışarı ediyor.Yok bu Mert'le olan yarışı o kadar çok kafaya takmışki gözü arkadaş markadaş görmüyor.Ama yılmak yok Naz.Unutma Tarık'ı bu bataktan bir tek sen kurtarabilirsin

7

Naz ve Tarık arabaya binerler

NAZ:Şimdi çıkıyoruz en geç yarım saat içinde ordayız merak etmeyin.Tamam.A çok şık olmuşsun sevgili arkadaşım
TARIK:Ben kaç kere söyledim sana şu aynayı oynatma diye.Hayret birşey ya
NAZ:Aman canım takıldığın şeye bak.Arkadaş arasında bir aynanın lafı olur mu?
TARIK:Gördüğün gibi oluyor işte.Nereye gidiyoruz?
NAZ:AA saçına ne yaptın sen böyle.Daha bir canlı daha bir parlak sanki
TARIK:Nereye gidiyoruz?
NAZ:Yok yok sen kesin saç konusunda Merte fark atarsın
TARIK:Nereye gidiyoruz?
NAZ:Arkadaşımsın diye söylemiyorum.Yani yakışıklılıkta da yarışırsın valla.O konuda hiç takıntın olmasın.İnan bana.Kötü hissetme yani kendini
TARIK:Naz delirtme beni kendimi kötü hissettiğim falan yok
NAZ:Ya öyleyse de itiraf ederbilirsin saklamana gerek yok benden.Ben senin arkadaşınım.Baktım suratın asık bir an düşündüm.Acaba kalktı aynaya baktı kendini Mert'le karşılaştırdı moralimi bozuldu diye
Tarık arabadan iner.
NAZ:Çok fena bu çocuğun hali çok
TARIK:Hey Allahım sen sinirlerime mukayet ol.Delirticek bu kız beni
Naz da arabadan inmeye kalkar
TARIK:İnme sakın inme kapa kapıyı otur içerde bir 5 dakika.5 dk kafayı dinliyim
Naz Tarık'ı arar
TARIK:Ne var?
NAZ:Birşeye ihtiyacın olursa ben burdayım sevgili arkadaşım
Tarık şarkı söylemeye başlar
TARIK:Hadi oğlum Tarık döktün içini şimdi doğru işinin başına.
NAZ:Muhteşem muhteşem ve sana seni çok mutlu edicek birşey söyliyim mi?
TARIK:Söyle çünkü çok ihtiyacım var
NAZ:Ses konusunda da Mert'le çok rahat yarışabilirsin.Bak gördün mü şoförlük ve saç uzunluğundan sonra bir 3. şey daha çıktı Mert'i geçebiliceğin.

8

Tarık ve Naz arabada

NAZ:Ay çok keyifli bir akşamdı değil mi?
TARIK:Yaaa
NAZ:Ne güzel sessiz sinema oynadık
TARIK:Yaa
NAZ:En güzel kısmıda neydi biliyor musun?Senle Mert aynı takımdaydınız o yüzden yarışmak zorunda kalmadın
TARIK:Bak Naz kendimi zor tutuyorum.Bir daha Mert'le yarışmak konusunda tek bir laf edersen bırakıcam
NAZ:Tamam ama bir tek şeyi bilmeni istiyorum ve bunu çok içten söylüyorum.İnan bana.Ben seni tutuyorum
TARIK:Naz sen beni tutuyorsun ama böyle laflar ettikçe ben kendimi tutamıyorum
NAZ:Tutma zaten Tarık.Bırak kendini.Açıkça söyle.İtiraf et.Evet yarışıyorum ve geçilmekten korkuyorum de.Bak görürsün nasıl rahatlayacaksın.Tamam farkındayım kabullenmek çok zor ama Mert gibi birinin yanında insan farkında olmadan kendini yetersiz hissedebilir.Bu çok normal.E böyle birininde kız kardeşinin kalbini kazanmak istiyorsan rakip görmenden daha doğal ne olabilir.Neticede sen kendine göre artıları olan bir insansın.Bak şoförsün ama 2 yabancı dil biliyorsun.İtalyanca ve Japonca.Ne demişler bir dil bir insan iki dil ikiinsan.Yanisen tam iki insansın Tarık.Yaa
TARIK:Evet öyleyim.Şoförün Tarık ve arkadaşın Tarık.Hatta 3 birde baş düşmanın Tarık.Tarık Tekelioğlu var be.Nereye gidiyoruz biz?
NAZ:Kahvaltıya davet edildik
TARIK:Kim davet etti?
NAZ:Sana bir iyi bir kötü haberim var.İyi haber Pınar davet etti
TARIK:Kötü haber?
NAZ:Abiside yanında olucakmış
TARIK:Neden kötühaber Mert'in orda olması?
NAZ:Benim için değil
TARIK:Benim için mi?
NAZ:Bak sonra bu konuda konuşunca kızıyorsun bana sevgili arkadaşım.En son oynadığımız oyunu beğendin mi?
TARIK:Soruları bana sen sormayınca pek tadı çıkmıyor
NAZ:Hep Ümit yüzünden
TARIK:Ne?
NAZ:Yok yok birşey.Bende isterdim sana soru sormayı
TARIK:Ne sorarsdın?
NAZ:Sorarım ama bir şartla
TARIK:Tabi neymiş?
NAZ:Cevap vericeksin
TARIK:Sor
NAZ:Soruyorum.1-dün Pınar bu odada en çok kimi seviyorsun diye sorduğunda kardeşim derken tam olarak ne demek istedin?
TARIK: O odada en sevdiğim insanın sen olduğunu
NAZ:Kardeşin olan benden mi bahsediyordun yoksa benden o an kardeşin olarak mı bahsediyordun?
TARIK:Bu 2. soru mu?
NAZ:Hayır ilk sorunun devamı
TARIK:Çok uyanıksın
NAZ:Ne demek bu şimdi?
TARIK:2. soruyu alim ben.
NAZ:Sen önce ilkini cevapla
TARIK:Cevapladım
NAZ:Yarısını cevapladın
TARIK: Demekki yarısını sormuşsun
NAZ: Peki 2.soru olarak soruyorum o zaman.Benden kardeşin olan benden mi söz ediyordun yoksa benden o an kardeşin olarak mı söz ediyordun?
TARIK:Kardeşim olan senden bahsediyordum tabiki.Evet 3. soruyu alim
NAZ: Dağdayken sen mi beni öptün ben mi seni?
TARIK:Ben seni öptüm ve yine olsa yine öperim.Çünkü hayatta çok az şeyi unutmam ve o öpücüğün her anı sanki beynime kazınmış gibi.Aklıma geldikçe beni alıp başka bir aleme götürüyor ve keşke diyorum.Keşke o ana geri dönebilsem.Bu oyunun en çok bu özelliğini seviyorum işte.2 doğru 1 yalan söylüyorsun
NAZ:Ben hayatımda böyle bir aşağılık yalan görmedim.
TARIK:Öyle ağır laflar etmeden önce iyi düşün istersen hangi cevabımın yalan olduğunu.Yanlış karar verirsen sonra ettiğin laflardan pişman olabilirsin.Söylemedi deme

9

Tarık,Naz,Pınar,Mert kahvaltıda

MERT:Teklifimizi reddetmediğiniz için teşekkür ederiz
TARIK:Nasılsa kahvaltı edicektik.Ha evde ha burda farketmez
MERT:Ama benim için fark eder.Naz
NAZ:Ne?
TARIK:Ne değil sevgili kardeşim efendim
MER: Dalıp gittin yine
NAZ:Kafam birşeye takıldı da
PINAR:Neye?
NAZ:Abimin söylediği birşeye
PINAR:Tarık söyle bakalım ne dedin de üzdün Naz'ı
MERT: Pınar o konuya sonra girsek.Şimdi konuşmamız gereken daha önemli birşey var
PINAR: Doğru haklısın
MERT:Benim için farkeder dememin sebebi.Tarık iş teklifimi kabul etmedin kararına saydı duyuyorum ama bir konuda yardımına ihtiyacım var.
TARIK:Nasıl bir yardım?
MERT:Karşılıksız bir yardım değil.Bunun karşılığında bende size hem evinizin o şımarık hanımefendisinin hemde Tarık Tekelioğlu'yla olan hesaplaşmalarınız konusunda yardım edicem.İkisininde ne mal olduklarını gözler önüne sericem.Söz.Senden isteğim birazdan Türkiye dağıtımını almak istediğim büyük bir Japon elektirik firmasının yetkilileri buraya gelicek.Aramızda İngilizce konuşuruz ama sık sık aralarında Japonca konuşurlar.Bana ne dediklerini söylersen çok sevinirim.Yanlış anlama sadece benle ve işle ilgili olarak ne söylediklerini merak ediyorum
Tarık işe alınış gününü hatırlar
PINAR:Tarık bu seferde sen daldın gittin
NAZ:Kusura bakmayın bizim ailede kalıtımsal biz dalıp dalıp gideriz böyle
TARIK: Pardon aklıma birşey geldide.Bir işe alınma hikayem.Benzer bir durum vardı
MERT:İnşallah sonu da benzer.Geldiler
.....

TARIK:Bize müsade
MERT:Nereye?
TARIK:E biz gidelim artık
MERT:Ama
TARIK:Hadi Naz
MERT:Saol
TARIK:Kahvaltı için çok teşekkür ederiz.Saol
MERT:Görüşürüz

10

Tarık ve Naz eve gelirler

NAZ:İnanamıyorum sana yani inanamıyorum.
TARIK:Hayırdır bütün yok sustun.İner inmez patladın
NAZ:Çocuk senden birşey yapmanı istedi.Sen 5 dk oturdun.Birden bire kalktın gidiyoruz dedin
TARIK:Öyle icap etti.
NAZ:Bir de kimbilir ne fısıldadın çocuğun kulağına peti benzi attı .Ben böyle terbiyesizlik görmedim ama ben biliyorum senin niye yaptığını Mert'le yarışıyorsun ya sürekli karşında onun başarılı olduğunu görmek çok koydu di mi?Rakibinin senden ne kadar üstün olduğunu görmek istemedin.Sende kaçıp gitmeyi seçtin itiraf et.
TARIK:Bir süre görüşmeyelim
NAZ:Bana uyar.Hayret birşey ya bunalımdasın sana ayrdım etmeye çalışıyorum.Birde laf işitiyorum

11

Naz odasındayken kapı çalar ve Mert gelir
NAZ:Rezil olduk çocuğa ayrıca kaç saat oldu gelip benden özür dilemedi.Kendi bilir umrumda değil.O benle görüşmediği sürece bende onunla görüşmem.Mert
MERT:Tarık nerde?
NAZ:Mert dur sakin ol
MERT: Olamam hemen Tarık'ı bul bana Naz
Tarık'ın yanına gelirler
MERT:Tarık
NAZ: (içses)Of ya Tarık'ın kavga etmediği bir Mert kalmıştı şimdi o da tamamlanıcak
MERT:Sen sen ne muhteşem biri insansın ya.Al bu 150 binlarık çek senin
TARIK:Saçmalama Mert
MERT:Haklısın saçmalıyorum bana kazandırdığın paranın aynında hiçbirşey bu ama işi bağlayınca bir bu kadar daha
TARIK:Bir bu kadar daha saçmalamış olursun Mert.Benden bir dost olarak yardım istedin bende elimden geleni yaptım hepsi bu kadar
MERT: Olağanüstü bir abin var Naz bana inan.Bunu söylemek çok garip ama bazı geceler senin gözünde onun boşluğunu nasıl doldurucam diye uykularım kaçıyor