Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

44. Bölüm (Videolar)
44. Bölüm
"Bodrum Bodrum" - Mini Senaryo (flower98) -- 4. kı...
Setten Görüntüler - Cine5 "Dizi Magazin"
Replikler (43. Bölüm)
43. Bölüm (Videolar)
43. Bölüm
Anneler Günü Özel - Senaryo (schmetterling)
13. Kral TV Video Müzik Ödülleri Töreni
44. Bölüm Senaryosu (flower98) --11. kısım eklendi --
 

Replikler (44. Bölüm)

Mayıs 17, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Naz,Tarık ve Netice hala kahvaltıdadır.Naz'ın telefonuna mesaj gelir.Naz mesaja bakarken Tarık da okumaya çalışarak Naz'ı rahatsız eder

NAZ:İzin verirsen okuyabilir miyim?
TARIK:Tabi buyrun
NAZ:İzin verir misin Tarık?
TARIK:Verdim Naz hanım buyrun okuyun.Engel olan mı var?
NAZ:Hala birşey söyler misin şuna
NETİCE HALA:Ah canım benim.Sen ne yakışıklı şeysin öyle.Karayip korsanım benim
NAZ:Ne?
NETİCE HALA:Ne bakıyorsun öyle birşey söyle dedin bende içimden geçenleri söyledim


2

Naz Tarık Tekelioğlu ile buluşmak için evden çıkar.Tarık kapının önünde onu bekler

TARIK:Buyrun.Naz hanım
NAZ:Tarık
TARIK:Efendim
NAZ:Sana birşey sorucam ama bana dürüstçe cevap ver.Nasılım?
TARIK:İyisiniz.Peki ben nasılım?
NAZ:Ya bırak dalga geçmeyi.Cidden nasıl gözüküyorum?Ama senden birşey rica edicem.Biliyorum zor ama cevabını benim şoförüm olarak verme.Farzet çok zenginsin.Mesela koskoca bir şirketin var.Ne bilim mesela
TARIK:Bir banka
NAZ:Evet bir banka.Yani mesela.Ve de bende senin hakkında demediğimi bırakmamış biriyim.Sende bunu biliyorsun.Şöyle karşında görsen beni ne düşünürsün?
TARIK:Şoförüyle ne kadar sıcak bir ilişkisi var.Herşeyini ona soruyordur diye düşünürüm.Acele etsek iyi olucak Naz hanım yarım saat dolmak üzere.Buyrun

Önce Naz daha sonra da Tarık arabaya biner

NAZ:Nerden biliyorsun sen yarım saat olduğunu?
TARIK:E şey siz söylediniz ya
NAZ:Ne zaman?
TARIK: Demin
NAZ:AAA niye ben hatırlamıyorum?
TARIK:Heyecandan (içses)Aman oğlum Tarık dikkat et bir pot daha kırma.(dışses)Sahilden mi gidip Ulus'tan mı inim Ortaköy'e?
NAZ:Nerden biliyorsun Ortaköy'e gidiceğimizi?
TARIK:E şey siz söylediniz ya
NAZ:Ne zaman?
TARIK: Demin
NAZ:Niye ben hatırlamıyorum?
TARIK:E şey heyecandandır
NAZ:AA niye bu kadar heyecanlıyım ben?
TARIK: (içses)Oğlum Tarık ne dedim demin ben sana


3

Naz ve Tarık cafeye gelirler.Arabanın içinde

NAZ:Ayyy kuaföre gitsemiydim acaba?
TARIK:Gerek yok bence böylede çok güzelsiniz.Yani zengin bir bankacı olarak bakınca
NAZ:Hoşuna gitti galiba zengin bankacı rolü oynamak.Sen hiç bozma oynamaya devam et.EE malum insan hayal ettiği müddetçe yaşar.
TARIK:Yaa
NAZ:Şoför olarak bakınca peki?
TARIK:Yine kuaföre gitmenize gerek yok derdim.
NAZ:Neden?
TARIK:Çünkü şoförünüz olarak bana iş çıkıcak.Trafiğe gir,kuaföre git,çıkana kadar bekle.Şaka.Patronumun saçı başı dağınık görünmesindense trafikte saatlerce sürünmeyi tercih ederim.Ama cidden gerek yok.İnmicek misiniz?
NAZ:Hayır
TARIK:Neden?
NAZ:Çünkü şoförüm inip kapımı açıcağına suratıma bakıp gevrek gevrek sırıtıyor.Koskoca Tarık Tekelioğlu görse kıza bak şoförü varken arabanın kapısını kendi açıyor görgüsüz dicek.

Tarık arabadan inip kapıyı açar

NAZ:Sen burda bekle ya da girişte bekle.Ben sana ihtiyaç olduğu zaman zili çalıcam,sen koşa koşa geliceksin.Buyrun Naz hanım ne emretmiştiniz diye sorarsın.Biraz havamız olsun adama
TARIK:Emredersiniz Naz hanım
NAZ:En son Tarık Tekelioğlu ile buluşmak için bir cafeye geldiğim günü hatırlıyor musun?

İkiside o günü hatırlarlar.Naz birden gülmeye başlar

NAZ:Senin en büyük hayalin zengin olmak anlaşılan.Orda ben,beni rezil olmaktan kurtarmak için geldin sanmıştım.Oysa sen eline geçen zengin bankacı genç rolünü oynamak için gelmiştin di mi?İtiraf et
TARIK:Naz hanım benim zengin olma hayali kurmama gerek yok.Unuttunuz galiba ben koskoca Alfonso'yum.
NAZ: O İtalya'da canım.Türkiye'de Naz Özkul'un şoförüsün ve ayda 700lira taksitle satılık banka biraz zor bulursun.O gün neden gelmemiş biliyor musun?
TARIK:Neden?
NAZ:Gururundan.
TARIK:Ne?
NAZ:Yaa meğer bankanın krediyi durdurucağını öğrenmiş.Yüzüme bakıcak yüzü olmadığından gelmemiş ve de ben sağda solda hakkında ileri geri konuşurken o babasını bile karşısına alıp,o krediyi çıkarmak için gecesini gündüzüne katmış.Ve de başarmış.Yaa
TARIK:Siz nerden duydunuz bunları?
NAZ:Tabiki Hulusi amcadan.Neyse bekletmiyim adamı.Gidip hemen özür diliyim


4

Naz saatlerce Tarık Tekelioğlu'nu bekler.Sonra ondan bir mesaj gelir ve hemen kalkar

TARIK:Ne oldu?
NAZ:Ne olduysa oldu sanane

arabaya binerler

NAZ:Çok üzgünmüş çok acil bir iş çıkmış.Gelmesine imkan yokmuş.Yarım saat önce hiçbir işi yoktu beyefendinin.Ne olduysa aniden
TARIK:E banka sahibi olmak kolay değil.Her an bir sorunla karşılaşabilir
NAZ:Bana bak sana yorum yap diyen oldu mu?
TARIK:Özür dilerim Naz hanım
NAZ:Ben özür dilerim.Gidelim
TARIK:Nereye?
NAZ: Okula
TARIK:Çellonuz evde kaldı
NAZ:Ay inanmıyorum ya.Nasıl unuttum koskoca çelloyu evde.
TARIK:Heyecandan


5

Naz gece Tarık'ın yanına gelir

NAZ:Kalkbakalım uykucu gidiyoruz
TARIK:Nereye?
NAZ:Açıktım canım köfte yemek istiyor.Var mı bildiğin iyi bir köfteci?
TARIK:Saat kaç?
NAZ:2.30
TARIK:Gece 2.30?
NAZ:Biraz daha oyalanırsak 3 olucak.Hadi kalk giyin arabanın başında bekliyorum ben seni.
TARIK:Tamam üniformamı giyip
NAZ:Ay saçmalama Tarık ne üniforması.Üniforma mesai saatler içinde.Mesai saatleri dışında sivil kıyafet.Gelene kadar da iyi bir köfteci düşün bu saatte açık olan

Tarık arabaya gelir

NAZ: Düşündün mü?
TARIK:Sahilde bildiğim iyi bir köfteci var Naz hanım
NAZ:Hanım yok.Hanım mesai saatleri içinde.Mesai saatleri dışında Naz sadece Naz
TARIK:Emredersiniz
NAZ:Emir yok.Emir mesai saatleri içinde.Mesai saatleri dışında rica

Naz arabaya biner

TARIK: Demekki mesele mesai saatlerini azaltmak


6

Tarık ve Naz sahilde köfte yerler

TARIK:Beğendiniz mi?
NAZ:Bak hala sizli bizli konuşuyorsun.Siz biz yok.Sen varsın ben varım.Saat 9 a kadar tabi.Saat 9 da mesai başlıyor.Mesai saatler başlayınca

Naz cebinden zili çıkarıp çalar

NAZ:Yani mesai saatleri içinde şoförümsün.Mesai saatleri dışında arkadaşım gibi yani.
TARIK:Gibi mi?
NAZ:Yani tam olarak arkadaşım değil.Yarı arkadaş.Bir çeşit dert ortağı.
TARIK:Afedersiniz kaç çeşiti var bunların?
NAZ:Afedersiniz değil afedersin.Sen anladın di mi benim ne demek istediğimi?
TARIK:Hayır
NAZ:Yani birbirimizle yeri geldiğinle dertleşebiliriz,özelimizi paylaşabiliriz.Mesela biraz senin özeline girelim.Sofia nasıl?En son ne zaman konuştunuz?Sen İtalya'ya gidince ne yapmayı planlıyorsunuz?Düğün ne zaman düğün?
TARIK:Sofia ile ben gittiğinden beri
NAZ:Anladım.Şimdi birazda benim özelime girelim.Hep senin özelini konuşucak değiliz ya.Sana birşey sorucam Tarık.Ama bana çok samimi cevap ver tamam mı?Bu vericeğin cevap benim için çok önemli.Sen hiç tanımadığın birinden etkilendin mi?Ya da birini tanıdığın sandığın ama hiç tanımadığın oldu mu?
TARIK:Hala benim özelimdeyiz galiba?
NAZ:Hayır bu tamamen benimle ilgili birşey.Ben şu anda bunu yaşıyorum.Hemde 2. defa.İlk seferinde seninle ilgili yanılmıştım.Daha sonra gördüm ki hiç de öyle biri değilmişsin
TARIK:Nasılmışım?
NAZ:Boşver şimdi onu.Asıl ikincisine gelelim.Şu anda yaşadığım.Uykularım kaçıyor Tarık yaptığım ayıp aklıma geldikçe.Çok kaba,duyarsız,şımarık,ukala,sorumsuz sandığım birinin ne kadar iyi niyetli,yardımsever,fedakar olduğunu ve de benim için kendisini nasıl tehliye attığını öğrendim.Ben onu baba parası yiyen bir casanova sanıyordum.Meğer o kendini iyiliğe adamış çalıkuşu Feride'nin erkek versiyonuymuş ve ben kendimi affettiricem derken, belliki anlatamicağı çok özel bir nedeni vardı randevusuna gelememesinin ben ısrarla mesaj atıp ona bu sebebi açıklatmaya çalıştım.O ne yaptı biliyor musun?
TARIK:Ne yaptı?
NAZ:Çok oturaklı,sert bir mesajla haddimi bildirdi bana.Gayet diplomatik bir dille eğer sebebini söylemiyorsa bir nedeni olduğunu,herkesin haddini bilmesi gerektiğini söyledi.Helal olsun dedim.Ben ne yaptım diye kendime kızdım.Bundan sonrada bir daha onu rahatsız etmicem.Karar verdim.Çok şey kaybediceğimi biliyorum ama bir daha aramicam.Sırf saygımdan.Saol beni dinlediğin için.İyiki senin gibi bir dostum var özelimi paylaşabiliceğim.Nasıl rahatladım anlatamam sana.Mışıl mışıl uyuyabilirim artık
TARIK:Vesile olduysam ne mutlu bana
NAZ:Hadi gidelim artık.Tarık


7

Naz sabah müştemilata Tarık'ın yanına gelir

NAZ:Günaydın.Ben daha uyuyorsun sanıyordum.
TARIK:Şey şimdi uyandım.Tam kalktım siz geldiniz
NAZ:Hadi kalk giyin gidiyoruz
TARIK:Nereye?
NAZ:Şoförüm değil misin ben nereye dersem oraya.Saat 9 mesai başladı.Hadi hadi oyalanma.Doğru işinin başına.Hadi

Tarık arabaya gelir

NAZ:Ne bu hal?
TARIK:Hangi hal?
NAZ:Hani üniforma.Mesai saati hadi çabuk git giyin gel.
TARIK:Tamam
NAZ:Önce kapıyı açsanda arabaya binsem.Dışarda üşümesem.
TARIK:Tamam
NAZ:Hayırdır kapının kolunu bulamıyorsun.Uyumadın galiba sen dün gece.Ne yaptın beşik mi salladın.
TARIK:Şey köfte mideme oturdu.
NAZ:Uydurma bende aynı köfteyi yedim.Mışıl mışıl uyudum
TARIK: Demekki benim bünyem seninkinden daha hassas
NAZ:Senin değil sizin.Mesai saatindeyiz ama belliki sen mesaiden kaytarmak için her yolu deniyorsun.Bir üniformayı giyemedin yarım saatte.Çabuk ol marş marş marş marş marş
TARIK: Peki
NAZ:Kapı kapı kapı

Tarık müştemilata gelir.Aynada kendisiyle konuşurken Naz arar

TARIK:Efendim
NAZ:Efendim değil buyrun Naz hanım.A olmuyor ama Tarık.Pişman etmek üzeresin beni birlikte köfte yediğimize
TARIK:Buyrun Naz hanım
NAZ:Şapkanı unutma

der ve telefonu kapatır.Naz Belgin'le telefonda konuşmaya başlar.Konuşmadan sonra Naz'a Tarık Tekelioğlu'ndan mesaj gelir.Naz hemen müştemilata gider

NAZ:Çabuk çabuk gidiyoruz
TARIK:Üniforma?
NAZ:Ya bırak üniformayı yürü gidiyoruz.Yürüme yürüme koş koş
TARIK:Tamam şapkamı alim
NAZ:Ya unut şu şapkayı.Hemen gitmemiz lazım.Çok önemli çok
TARIK:E çok önemli bir yere bu üstünüzle mi gidiceksiniz?


8

Naz ve Tarık dünkü cafeye gelirler

NAZ: Of of çok geç kaldım çok.Yok benim daha hızlı bir kuaför yeni gbir kuaför bulmam lazım.Nasılım?
TARIK:Şoför Tarık gözüyle mi?Bankacı Tarık gözüyle mi?
NAZ:Farketmez.Nasılım?
TARIK:Sizinle buluşucak kişi ben olmak isterdim.
NAZ:Bak unutuyordum az daha Belgin hanım seni çağırdı.Hulusi amcanın şoförüyken bir arsa bakmaya gitmişsiniz Beykozda.Bir sen biliyormuşsun yerini.Rica etti izin verir misin diye
TARIK:Siz?
NAZ:Beni Tarık bey eve bırakır artık
TARIK:Tabi


9

Tarık ve Naz mutfakta

TARIK: Demek yemek yaptınız Naz hanım.
NAZ:Hanım değil Naz.Mesai bitti
TARIK:Bu şeferi neye borçluyuz?
NAZ:Hayatımda bugüne kadar gördüğüm en iyi ve en muhteşem insanla tanışmamın şerefine.Biliyor musun sevgili arkadaşım bugün benim hayatımın en güzel günlerinden biri