Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

43. Bölüm (Videolar)
43. Bölüm
Anneler Günü Özel - Senaryo (schmetterling)
13. Kral TV Video Müzik Ödülleri Töreni
44. Bölüm Senaryosu (flower98) --11. kısım eklendi --
Replikler (42. Bölüm)
42. Bölüm (Videolar)
42. Bölüm
Replik ve Yorumlarla 42. Bölüm (Ebru Karaca)
43. Bölüm Senaryosu (flower98) --10. kısım eklendi--
 

Replikler (43. Bölüm)

Mayıs 11, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Tarık 2 gündür Naz'ın peşinden koşan çocuğu kovalamaya başlar ama yetişemez.Naz da arkasından gelir

NAZ:Ne oldu?
TARIK:Yok birşey
NAZ:Korkuttun beni
TARIK:Niye?
NAZ:Ne bilim kaçıp gidiyorsun sandım.Yani sende kaçıp gidiyor gibi koştun kabul et
TARIK:Siz denizi seyretmiyormuydunuz?
NAZ:Benim her yerde gözüm var.Gözüm daima çalışanlarımın üstündedir.Ben burda çay içerken hangisi nerde,ne yapıyor hepsini bilirim.
TARIK:Hepsini?E şey sorabilir miyim kaç çalışanınız var?
NAZ:Böyle giderse hiç kalmicak
TARIK: Demek kaçıyorum sandınız.Peki tutmak için mi koştunuz peşimden?
NAZ:Hayır bunu takmak için.Düşürmüşsün de.E malum açık hava


2

Tarık'la Naz akşam yataklarında

TARIK:İntikam alıyor besmelli.Burnumdan getiricek.Tam olarak neyi bilmiyorum ama getiricek.Sabret Tarık sabret bir gün biticek bu saçmalık ve normale dönücek herşey yine.Hayır tam tersi sabretme.Çıldır,delir,isyan et o zaman artık burnumdan geldiğine inanıp vazgeçer belki.Peki Naz hanım tebrik ederim sizi.Amacınız beni pişman etmekti başardınız
NAZ:Yok ben daha fazla yapamicam bu saçmalığa devam edemicem.İçimden bir ses böyle intikam intikam diyip duruyor ama neyin intikamını alıcağımı bilmiyorum.Arayıp tamam dicem bitti bu üniforma saçmalığı,bu zil saçmalığı,bu şapka saçmalığı ve diyer bütün saçmalıklara son veriyorum.Zaten bir anlamı yok.Ben Tarık'ı bilirim sonuna kadar savaşır

Naz Tarık'ı arar

TARIK:Evet zafer şarkıları çalmaya hazırlan Naz.Alo
NAZ:Tarık
TARIK:Ya yeter ya insaf ya saat sabahın 3 ü.Bıktım artık ne istiyorsunuz benden.Daha 2 gün oldu ömrümden gitti
NAZ:Tarık
TARIK:Sıkıldım Naz hanım sıkıldım.Bunaldım kendimi hiç iyi hissetmiyorum.Rüyamda bile kafamdaki şapkayı düzeltiyorsunuz
NAZ: Demekki orda bile düzgün takamıyorsun.Ama öğreniceksin.Zil çaldığında koşarak gelmeyi de,üniformanın tozunu akşamdan almayı da hepsini zamanla bir güzel öğreniceksin

der ve telefonu kapatır

NAZ:Şuna bak ya zeytinyağı gibi üste çıkıyor birde
TARIK:Bir yerde bir hata yaptım ama dur bakalım.Sabahı bekle Tarık.Ne demişler gündüzün şerri gecenin hayrından evladır


3

Tarık'la Naz sabah yine önceki gün gittikleri yere giderler.Naz yine Tarık'ı arar

NAZ:Ne kadar düşünceli bir insanım di mi Tarık.Bak yine sayemde temiz boğaz havası alıyorsun.Mis gibi erguvan kokusu.İyice siliyorsun di mi o paspasları?
TARIK:Evet Naz hanım
NAZ:Heh

der ve telefonu kapatır.Naz'ı 2 gündür takip eden çocuk yine oradadır.Naz'la konuşmaya başlar.Tarık bunu görünce hemen yukarı çıkar ve onları izler

TARIK:Yok bu kadarı da tesadüf olamaz.(içses)napıyor bu?
NAZ: (içses)Napıyor bu?
Naz'a asılan çocuk: Pardon ateşiniz var mıydı?
NAZ:Yok ben sigara kullanmıyorum
Naz'a asılan çocuk:Ne kadar güzel sağlığınıza önem veriyor olmanız.Oysa kimse sağlığına önem vermiyor.
NAZ:Yaa
TARIK: (içses)İnanmıyorum birde cevap veriyor
NAZ: (içses)İnanmıyorum film seyreder gibi seyrediyor
TARIK: (içses)Şimdi gitsem yanına yakasından tutup kaldırsam çocuğu sonra bir de azar işitmek var küçük hanımdan.
NAZ: (içses)Pes ya kaçırılsam kılını kıpırdatmicak şuna bak
Naz'a asılan çocuk:Ne kadar güzelsiniz
NAZ: (içses)Yeter ama Tarık ne bekliyorsun hala birşeyler yap
TARIK: (içses)Yeter ama Naz kovsana şu herifi başından.Beni delirtmeye mi çalışıyorsun sen.
Naz'a asılan çocuk Naz'ın elini tutarak:Sizi ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkmıyorsunuz.Rüyalarıma giriyorsunuz

Tarık masaya gelir.Naz da aynı anda masadan kalkar ve

TARIK-NAZ:Yeter
NAZ: Durucağına birşeyler yapsana.Hadi ama
TARIK:Hiç istemiceksiniz sanmıştım

Çocuk kaçmaya başlar

NAZ:Yakalamadan da gelme
TARIK:Tamam
NAZ:Tamam değil emredersiniz emredersiniz Naz hanım.Nihayet harekete geçtin Tarık efendi

Tarık çocuğu yakalar

TARIK:Belli ki yenisin buralarda.Buraların nesi meşhurdur biliyor musun?Kestirme sokakları.Utanmıyorsun sen yanlız gördüğün anda kıza asılmaya.Senin gibi terbiyesizler yüzünden eşimiz,bacımız,patronumuz keyifle bir çay içemicek mi?

Tarık'ın telefonu çalar

Naz'a asılan çocuk:Abi telefonun çalıyor
TARIK:EE
Naz'a asılan çocuk:Bir bak istersen önemli birşeydir belki
TARIK:Efendim
NAZ:Efendim değil buyrun Naz hanım.Öğrenemedin bir türlü
TARIK:Buyrun Naz hanım
NAZ:Aferin.EEE
TARIK:EEE ne?
NAZ:Ne demek eee ne?Yani yakaladın mı sapığımı?

çocuk Tarık'dan kendini kurtarır

TARIK:Tam yakalamıştım kaçırdım
NAZ:Bravo yani kimbilir o sırada ne gereksiz birşeyle uğraşıyordun
TARIK:Evet sizinle

telefonu kapatır ve tekrar çocuğun peşinden koşmaya başlar

NAZ:Şuna bak.Sakin ol Naz sinirlenme.Şimdi yaptığı ayıbı farkedip aricak ve senden özür dilicek.Bekle

Naz'ın telefonu çalar.Arayan Belgindir.Konuşurlar ve Naz telefonu kapatır.Naz'a arkadan biri vurur.Naz arkasını döner ve sapığını görünce çığlık atar

Naz'a asılan çocuk:Tamam sakin ol bağırma.Ya ben çok özür dilerim seni korkuttuğum için.Sadece tanışmak istemiştim.Okulun önünde çarpıştığımız andan beri ya neyse boşver ben seni daha fazla rahatsız etmiyim.Lütfen bu gülü kabul et lütfen
NAZ: Dünyanın en güzel kızına


4

Naz arabanın önünde Tarık'ı bekler.Tarık nefes nefese yanına gelir

NAZ:Nerdesin sen?
TARIK:Birşey değil Naz hanım
NAZ:Ne demek birşey değil ben sana teşekkür etmedim ki
TARIK:Evet bir an unuttunuz ve etmediğinize pişman oldunuz.Ama önemi yok ben etmişsiniz kabul ediyorum.
NAZ:Beni yarım saat burda beklettiğin için birde teşekkür edicem sana
TARIK:Ben yarım saattir size musallat olan o sapığı yakalamak için uğraşıyorum.
NAZ:Ne kadar önyargılısın.O sapık dediğin çocukcağız gelip benden özüe diledi ve bu çiceği verdi.Yanında da bir not bak
TARIK: Dünyanın en güzel kızına.Siz de kabul ettiniz yani
NAZ:Neyi?
TARIK:Hem çiçekleri hemde özrü
NAZ:Ayrıca senden hızlı koştuğu içinde tebrik ettim
TARIK:Bir de madalya taksaydınız
NAZ:Takıcaktım ama yanımda getirmemişim.Ayrıca çocukcağıza öyle sapık muamelesi yaptığın için senin ondan özür dilemen lazım.
TARIK:Bende o yüzden koştum peşinden.Yakalıyıp özür diliyim diye ama kısmet değilmiş.
NAZ:Ayrıca sen bana yeter artık diye bağıramazsın
TARIK:Ben size bağırmadım o zavallı sapıkcağıza bağırdım.Yeter artık atma içine itiraf et artık aşkını patronuma diye
NAZ:Sen benle dalga mı geçiyorsun Tarık?
TARIK:Valla lafı ağzımdan aldınız.Bende aynısını size sorucaktım.Ben sizi korumak için canımı dişime takim siz o heriften aldığını çiçeği gözüme sokun.İnsaf ya

Önce Tarık sonra da Naz arabaya biner

NAZ:Aslında seni bu söylediklerin yüzünden cezalandırmam gerek ama dua et ben çok insaflı bir patronum.Belli ki koşmuş yorulmuşsun.O yorgunlukla ağzından çıkanı kulağın duymuyor.Seni bu seferlik affediyorum.Hatta bana kapıyı açmamış olmadını da affediyorum.
TARIK:Ben sizin gibi patronu hakedicek ne yaptım?
NAZ: Daha hiçbirşey.İnşallah bundan sonra yapıcaksın.Yoksa gözünün yaşına bakmam kovarım.Hadi şimdi beni okula yetiştir
TARIK:Emredersiniz Naz hanım


5

Tarık'la Naz okula gelirler.Naz sürekli çiçeği koklar

TARIK: Doyamadınız koklamaya
NAZ:Ne düşünceli çocuk görüyor musun.Peşinde senin gibi gözü dönmüş biri kendisini kovalarken bile durup çiçek alıcak kadar duyarlı
TARIK:Kim bilir hangi bahçeden hunharca kopardı.
NAZ:Kıskanma Tarık.Sen böyle incelikler düşünemiyorsun diye düşünenleri kıskanma.
TARIK:Ben o sırada sizin için o sapığı kovalıyordum
NAZ:Sapık deme çocuğa
TARIK:Ah ben onu bir yakalicaktım var ya
NAZ:Ama yakalayamadın.Demekki ya o çok hızlı,atik,çevik,kıvrak ve atletik ya da sen çok hantallaşmışsın.Tabi ralliyi bıraktın.Hiç sporda yapmıyorsun.Zavallı Sofia sen İtalya'ya döndüğünde büyük hayal kırıklığı yaşicak.O tanıdığı sportmen gencin yerinde göbekli hantal bir
TARIK:Naz hanım derse geç kalıcaksınız.
NAZ:Yoruldun di mi çello kutusunu taşımaktan.Ah Tarık ah sen eskiden böyle değildin.Hayır nefes nefese olduğunu görmeseydim işten kaytarmak için çocuğu kovalama bahanesiyle gittin ilk bulduğun gölgeye tünedin,uyudun sanıcaktım.Ayda 700 milyon maaşı alıp bütün gün ekmek elden su gölden yatarsan olucağı bu bak bu.Ama suç senin değil.Koskoca Alfonsoyu bu hale getirenlerde.Ama merak etme bundan sonra olaya el koyuyorum.Sayemde biricik aşkın Sofia'nın karşısına yine ilk gördüğüm zamanki filinta gibi çocuk olarak çıkıcaksın
TARIK:Yani beni ilk gördüğünüzde filinta gibi çocuk dediniz öyle mi?
NAZ:Saat tam 5 de burda ol.Olmazsan affetmem ona göre
TARIK:Aman affetme affediyorsun da ne oluyor


6

Tarık Naz'ı saat 3 de almaya gelir

TARIK:Hayırdır 5de bitmiyormuydu dersiniz?
NAZ:Sorma çok önemli bir işim çıktı kırıyorum bu son 2 dersi
TARIK:Nedir size ders kırdırıcak kadar önemli iş sorabilir miyim?
NAZ:Hulusi Tekelioğlu görüşmeye çağırdı

Tarık çelloyu yere düşürür

TARIK:Afedersiniz
NAZ:Sabahtan beri ediyorum zaten.Oh ne ala buldun benim gibi insaflı çalışanlarına müsama gösteren patronu hata yap yap yap sonra af dile.Ama bu seferde affediyorum.Çünkü Hulusi Tekelioğlu ismini duyunca şok yaşaman çok normal.Adamın şoförlüğünü yaparken arabasını çaldırmışsın.Adam içindeyken.Hulusi amcada pek büyütmüş olayı canım herkes hata yapabilir.Şimdiye kadar seni çoktan affetmiş olması lazım.
TARIK:Herkes sizin gibi olgun ve anlayışlı değil Naz hanım
NAZ: Değerimi bil

arabaya binerler

NAZ:Hadi bakalım doğru Tekbank'a.Evet gidelim görelim şu Hulusi amcamız bizi niye çağırmış öğrenelim
TARIK:Gidelim görelim mi?Birlikte mi gidip görücez?
NAZ:Ay lafın gelişi.Sen gelmiceksin tabi arabada bekliceksin.Ay hatırladın mı nasıl bir araba sopa yemiştin kapısının önünde bankanın.
TARIK: Dikkat edin Naz hanım.Hulusi bey belkide sizi o gün oğlu hakkında söylediklerinizi duyduğu için çağırmıştır.Sen benim oğlum hakkında nasıl öyle konuşursun diye azarlamak için çağırıyordur
NAZ:Öyle birşey yapmaya kalkarsa alır cevabını.Bakma sen benim böyle güler yüzlü,insaflı,affedici olduğuma karşıma o Tarık Tekelioğlu denen şımarık,ukala,sonradan görme züppe çıkınca nasıl bir canavara dönüşürüm aklın durur.Hadi bakalım doğru Tekbank'a
TARIK:Emredersiniz Naz hanım


7

Tarık-Naz yolda trafikte

NAZ:Sen unuttun galiba bankanın yerini.15 dk oldu hala gelemedik.
TARIK:Naz hanım şu önümüzdeki arabaları görüyor musunuz?
NAZ:Evet
TARIK: Onlara trafik diyorlar

Naz'ın telefonu çalar.Hulusi ile konuşur.Bir ara telefonu Tarık'a vermeye kalkar.Tarık'ın suratı bembeyaz olur ve Naz telefonu kapatır.Gülmeye başlar

NAZ:Yüzün nasıl kireç gibi oldu korkudan görmen lazımdı.Çok eğlendim valla
TARIK:Sizi bir nebze eğlendirebildiysemne mutlu bana
NAZ:Bekliyoruz dedi.Demekki yanlız değil.İster misin şu meşhur Tarık Tekelioğlu yanında olsun
TARIK:Mümkün değil
NAZ: Pek bir iddialı konuştun var mısın iddiaya?
TARIK:Kaybedersiniz
NAZ:Bir maaşına.Ben diyorumki şu anda Tarık Tekelioğlu babasının yanında.Kazanırsan bu ay 2 maaş kaybedersen 0.Var mısın?
TARIK:Yokum
NAZ:Yemedi di mi?Korktun maaşın gidicek diye ama pek bir havalıydın mümkün değil derken.Bu da sana ders olsun.Büyük laf etmiceksin bilip bilmeden.Vay vay vay Tarık Tekelioğlu ve ben aynı ortamda rüyamda görsem inanmazdım


8

Naz akşam yatağında Tarık Tekelioğlu'nu düşünür.Tarık da yatağındadır

NAZ:Yalvarırım ara beni ne olur 1 kere
TARIK:8 cevapsız arama.1 saatte 8 tane.Sen beni tanıştığımızdan beri 8 kere aramadın.Demek kendimizi aratmak için illa banka sahibi olmamız lazım
NAZ:Saçmalama Naz hadi uyu artık Belgin teyze konuşucam dedi.Tarık annesini kırmaz mutlaka sözünü dinler.O zaman niye hala aramadı?Demekki daha konuşmadılar.O zaman yarın konuşurlar yarın arar.Hadi uyu artık Naz.yok ben dayanamicam yapıcam

Naz, Tarık Tekelioğluna mesaj atar

TARIK:Mesaj mı?Ben sizi çok yanlış tanımışım sizde beni.Mümkünse bu yanlışı düzeltmek ve her şeye sıfırdan başmalak istiyorum.Lütfen Naz Özkul.İnanmıyorum sana.Nasıl böyle bir mesaj atarsın elalemin tanımadığın adamına.Oğlum Tarık oynatmana az kaldı.Senin elalemin adamı dediğin adam sensin.Ne yapsam ben şimdi.Hiçbirşey tabi ki.Arkamdan söylediklerinin cezasını çeksin
NAZ:Saçmalama Naz bu saatte mesaj atıcak değil ya.Boşuna bekleme yat artık.Çoktan uyumuştur.Ya da gururundan mesaj atamıyordur.Üstüne gitme rahat bırak sıkboğaz etme adamı.Yarın yeni bir gün.Ne oluyor bana böyle

Naz Tarık’a tekrar mesaj atar

TARIK:Biliyorum bana çok kızgınsınız ama lütfen bana bir şans verin.Sizden bunu tüm kalbimle rica ediyorum.Et bakalım et tüm kalbinle et.Of baba of ne dedin sen bu kıza.Bunu öğrenmenin tek yolu var ama onunda zamanı var