Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 15.06.07
47. Bölüm Özel (Video)
Sina Koloğlu (Milliyet Gazetesi) (14.06.07)
Mehmet Güler (Vatan Gazetesi) 14.06.07
12 Haziran Uğur Kedi Mesajı
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 13.06.07
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 12.06.07
Bodrumdan Haberler -- Fotoğraflar eklendi --
47. Bölüm
11 Haziran Tarihli Uğur Kedi Mesajı
 

Replikler (47. Bölüm)

Haziran 14, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Tarık sabah konuşmak için Naz'ın odasını arar.Naz arayanın Koray olduğunu düşünür

NAZ:Günaydın naber nasıl keyifler
TARIK:Saol iyiyim sen?
NAZ:Tarık
TARIK:Efendim
NAZ:İşte sormuyorsun kimsiniz diye böyle oluyor.Pardon seni bir başkası sandım
TARIK:Kim?
NAZ:Boşver kim olduğunu.Hayırdır erkencisiniz Barış bey öyle hareketli bir geceden sonra.Yoksa yeni mi döndünüz discodan?
TARIK:Gitmedim ki
NAZ:Gitmedin mi?
TARIK:Yoldan döndüm seninle konuşmak için.Geldim kapını vurdum ya
NAZ:Kapımı mı vurdun?
TARIK:Siz odada değilmiydiniz?
NAZ:Yoo odadaydım tabi çok kızgındım sana ondan açmadım kapıyı
TARIK:Kendimi affettirmek için sana bir kahvaltı ısmarlamama izin verir misin?
NAZ: Olabilir
TARIK:5dk sonra alırım seni kapıdan
NAZ: Otelin
TARIK:Hayır odanın
NAZ:Nereye götürüceksin beni kahvaltıya
TARIK:Sürpriz

Naz ve Tarık kahvaltılık birşeyler alırlar kendilerine

NAZ:Yaa inanamıyorum otelin açık büfesi.İnan 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi
TARIK:E sana sürpriz demiştim
NAZ: Pek sürpriz sayılmaz daha doğru kelime şok.E anlat bakalım ne işin var burada
TARIK:Önce bir kahvaltımızı edelim sonra konuşucak çok vaktimiz olucak
NAZ:Tabi tabi sende bu arada bana uyduracağın yalanları düşün
TARIK:Nasılda tanıyor beni


2

Tarık ve Naz kahvaltıda

NAZ:Anlat bakalım.Nerden çıktın?Nasıl geldin?Neden geldin?
TARIK:Sen gidince Vahi bey bana
NAZ:Sakın bana git peşinden göz kulak ol dedi geldim deme
TARIK:Yok artık
NAZ:EE o zaman babam sana ne?
TARIK:Bana izin verdi.Dedi Naz da yok 1,5 ay git tatil yap
NAZ:Ve sende binlerce yer arasından benim geldiğim oteli seçtin öyle mi?
TARIK:Evet
NAZ:Niye ne kadar çok istesemde inanamıyorum buna
TARIK:Cidden niye?
NAZ:Evet yani niye bende sürekli her an herkese yalan söyleyebilirmişsin gibi bir his var Barış bey?
TARIK:Gerçek adım bilinsin istemedim
NAZ:Niye Tarık isminin bilmediğimiz müstehcen bir anlamı mı var?Ralli dünyasında Alfonso,müzik dünyasında Barış,sonra bankacılık sektöründe Tarık Tekelioğlu denizde kum sende isim.Başka varsa söyle bilim böyle nahoş sürprizler
TARIK:Senin için geldim
NAZ:Ne dedin sen?
TARIK:Senin için geldim dedim.1,5 ay seni çok özliyeceğimi farkettim topladım eşyalarımı peşinden geldim.Sana yakın olabilmek için.Sahneye çıkarken belki bana ihtiyacın olur diye,yağmurda şarkı söylediğimi duymak istersin rahatlamak için,çellonun akordunu yaparken belki gözlerin beni arar diye geldim.Ama git dersen giderim.Bana git de ama lütfen yalancı deme

Bu sırada Koray gelip masaya oturur

KORAY:Rahatsız etmiyorum ya
NAZ:Ya kusura bakma ben kardeşimle kavga ettimde dün gece telefonda sabah o aradı sandım.Ondan yani senin sesini duyunca da utandım
KORAY:Önemli yok kahvaltıya çağırıcaktım bende seni ama belliki önceden verilmiş bir sözün varmış
TARIK:Şey bir yanlış anlama olmasın Koray bey Naz hanım ve ben İstanbul'dan tanışıyoruz
KORAY:Öyle mi
TARIK:Ben kendisinin şo
NAZ: Okuldan arkadaşım.Konservatuarda aynı sınıftayız
KORAY:Hadi ya.Siz ne çalıyorsunuz?
NAZ:Gitar,org,keman,davul ne bulursa.Çok yeteneklidir Tarık on parmağında on çalgı
KORAY:Tarık mı?
NAZ:A pardon Barış
KORAY:Çok hoş bir tesadüf olmuş burada karşılaşmanız
TARIK:Yaa
NAZ:Yaa
KORAY:E şey kahvaltıdan sonra gelsene laflarız biraz
NAZ:Tamam

Koray masadan kalkar.Tarık gülmeye başlar

NAZ:Ne gülüyorsun?
TARIK:Bana yalancı diyene bak
NAZ:Belgin teyze sıkı sıkı tembih etti.Sakın zengin mengin olduğunu anlamasınlar,torpilli staj yaptığın farkedilmesin diye
TARIK:Yalanda değil.Gitar,davul,keman,org hepsini çalarım
NAZ:Sen ciddi misin?
TARIK:Tabi getir çalim
NAZ:Buraya gelme sebebin konusunda.Yoksa sırf beni susturmak için mi söyledin.Dur sakın birşey söyleme.Al şunu al
TARIK:Reçel falan mı var çenemde?
NAZ:Buna yaz.Gerçekten benim için geldiysen evet yaz.Yok başka bir sebebi varsa hayır yaz.Ben onu sakin bir anımda okumak istiyorum.Çünkü şimdi hayır dersen sinirimden şu tabağı kafana fırlatabilirim.Evet dersen ne tepki vericeğimi bilmiyorum.Dur ben gidim biraz daha kahvaltılık alim ben yokken yaz.Burada olursam merak edicem bakıcam.Ne yazdığını anlamaktan korkuyorum


3

Naz güneş batmadan önce bir kayalığa oturur ve peçetede yazan yazıyı okumaya başlar

NAZ:Yer bu yer.Allahım ne olur hayallerim batan güneş gibi yok olmasın.İster çalışmak için olsun ister tatil yapmak için gidiceğim ilk yer daima senin yanın olurdu.Neden diye sorma bilsem onuda yazardım.Ama zaten peçetede de yer kalmadı.Şoförün,dostun,arkadaşın,sırdaşın Tarık.Ne yapıyorum ben ya hayatımda aldığım ilk romantik mektupla gözlerimi siliyorum.Bekle sakın bir yere kaybolma.Sana bir yere kaybolma demedim mi ben

Naz hemen Tarık'ın odasına gider.Camı hızlıca vurur

NAZ: Dostun,arkadaşın,sırdaşın hadi gel benimle
TARIK:Nereye?
NAZ:Gidince görürsün
TARIK:Nereye gidince?
NAZ:Gidiceğimiz yere hadi hadi çabuk kaçırıcaz

Beraber güneşin batışını izlemeye giderler

NAZ:Neyse sonuna yetiştik
TARIK:Muhteşem
NAZ:Bencede

Naz ayakkabılarını çıkarır

NAZ:Sende çıkar
TARIK:Neden?
NAZ:Islanmasın diye.Sen bilirsin

Beraber kayalığa doğru giderler

TARIK:Şunu baştan söylesene.O ne?
NAZ:Bu şarap.Bunlar kadeh.Bu da tirbişon
TARIK:Ne olucak bunlar
NAZ:Kutlicaz
TARIK:Neyi?
NAZ:Bilmem
TARIK:Bana uyar


4

Naz ve Tarık akşam kayalıkta şarap içerler

TARIK:Kusura bakma güneşin batışına yetiştiremedim
NAZ:Senin suçun yok tirbişon kötüymüş.Dur.Sen arabayla mı geldin?
TARIK:Hayır uçakla
NAZ:Tamam o zaman içebilirsin.Dur.Uçağı sen kullanmıyorsun di mi?
TARIK:Hı?
NAZ:Bakma öyle ters ters ne malum rallici Alfonso,bankacı Tarık,şarkıcı Barış'ın yanında birde pilot Serdar merdar çıkmasın.Tamam tamam bugün bu tatsız şeylerden bahsetmek yok.Bugün sadece bugünün keyfini çıkaralım.Tamam mı?
TARIK:İçebilir miyiz artık?
NAZ:Kusura bakma 5 dk içinde anca bunu bulabildim
TARIK:Bence gayet güzel.1 saat sonra sahneye çıkıcaz fazla içmesek
NAZ: O zaman söylemek istediklerimi söylicek cesareti bulamam
TARIK:Nesrin hanımın karşısına geçip alın stajınızı başınıza çalın mı diceksin?
NAZ:Hayır konuşucağım kişi bekle.Sensin.Ve bunu söylemek için bile 1 kadehi bitirmem gerekiyorsa geri kalanını söylemek için bana 1 kasa şarap lazım

Tarık'ın telefonu çalar.Arayan Vahi'dir

NAZ:Kim arıyor?Sofia mı?
TARIK:E Filiz
NAZ:Selam söyle
TARIK:Söylerim
NAZ:Niye kapadın?
TARIK:Boşver şimdi ne diyorduk

Telefon tekrar çalar

NAZ:Telefon diyorduk.Açmayınca sen telaşlandı belli ki.Aç konuş
TARIK:Hemen dönerim

Tarık Vahiyle rahat konuşmak için Naz'ın yanından uzaklaşır.Tarık Vahiyle konuştuktan sonra arkasına döner.Naz tam karşısındadır ve bütün konuşulanları duymuştur

TARIK:Açıklamama izin ver dememe bile izin vermediğine göre herşeyi mahvettin Tarık


5

Naz çok sinirlidir.Şarap şişesini Tarık'a atar

TARIK:Naz dur bir yerine zarar vericeksin
NAZ:Hemen ara babamı gelsin kurtarsın beni
TARIK:Naz dur delirdin mi sen
NAZ:Evet delirdim.Dayandım dayandım ama sonunda delirdim
TARIK:Naz dinler misin beni lütfen
NAZ:Başıma ne geldiyse seni dinlemekten geldi.Bundan sonra umrumda değilsin.Bana binlerce yalan söyledin.Dün bile arıyorum nerdesin diye yan odamdasın müştemilattayım diyorsun.Hepsine katlandım ama duygularımda oynamaya hakkın yok
TARIK:Ben senin duygularınla oynamadım
NAZ:Bu ne?
TARIK: Onların hepsi gerçek
NAZ:Hala yalan söylüyorsun.Hala yalan söylüyorsun.

Naz odasına doğru gider Tarık da peşinden gelir

TARIK:Naz Naz Naz
NAZ:Ne var.Yine ne diceksin.Yine ne yalanlar uydurucaksın
TARIK:Naz
NAZ:İstemiyorum duymak istemiyorum anladın mı.Bir daha benimle tek kelime konuşma.Çünkü ben seninle konuşmicam.Neden konuşmicam biliyor musun çünkü sen aşağılık bir yalancısın.Sülük gibi yamanıp başka insanların üzerinden geçiniyorsun.İşine gelince rallici,işine gelince bankacı,işine gelince şarkıcı,gelmeyince şoför.Kime neyi yutturursan.Artık ben yutmuyorum anladın mı yutmuyorum.Ve sana son birşey daha söyliyim mi.O hakkında atıp tuttuğun,yerden yere vurduğun,ben ona yaklaşmak istedim diye ortalığı birbirine kattığın Tarık Tekelioğlu varya hani aynalara bakıp bakıp o olduğunu iddia ettiğin sen onun tırnağı bile olamazsın.Sen kimsenin tırnağı olamazsın.Kendi tırnağın bile olamazsın çünkü sen diye biri bile yok.Kim olduğun bile belli değilki

Naz odasına girip kapıyı kapatıcağı sırada Tarık kapıyı zorlar.Bir süre savaşırlar ve Tarık içeri girer

NAZ:Çekil çekil kapının önünden çekil.Çık yoksa polis çağırırım
TARIK: Demek kim olduğum belli değil
NAZ:Çık bak atarım telefonu kafana
TARIK:Evet haklısın belli değil.Ama neden belli değil hiç düşündün mü?Hiç sormak aklına geldi mi?Bu çocuk neden bir türlü kendi olamıyor diye kafa yordun mu?
NAZ:Çık dedim sana
TARIK:Yoo çünkü işine gelince kim olduğum umrunda değil gelmeyince kimsin sen kimsin sen.Ben kendim olmak isteyipte olamadım aylarca.Bunun tek sorumlusuda sensin anladın mı.Kim olduğumu söyleyemedim çünkü çünkü dünya üzerinde nefret ettiğin en aşağılık,en sahtekar,en yalancı,en ukala insandım ben.Tarık Tekelioğlu'nun ta kendi
NAZ:İnanmıyorum ya o kadar çok yalan söyledin ki bana yenisini uyduramıyorsun eskileri tekrar ediyorsun

Tarık ehliyetini çıkarıp yatağa atar

TARIK: O kredi yüzünden benden nefret ettiniz aylarca.Bende kendimden nefret ettim sizleri üzdüğüm için.Kendimden kaçtım.Neden?Sırf sizi kaybetmemek için.Ama başkası olim derken şamaroğlanına döndüm.Sürekli azar,sürekli şikayet ama bitti yeter.Bıktım sizden laf işitmekten.Bırakıyorum kendimle savaşı.Yine Tarık Tekelioğlu oluyorum.Çünkü seni Tarık Tekelioğlu'ndan niye uzak tutmaya çalıştığımı başka türlü anlamicaksın.Ama anladığında da iş işten geçmiş olucak Naz Özkul hanım efendi
NAZ:Yok yok bu Tarık iyice uçtu.Aklını kaçırdı iyice.Kesin tedavi görmesi lazım.Belgin teyzeyi arayıp söyleyeyim gelsin alsın.En yakın hastaneye teslim etsin

Naz bu sırada ehliyeti görür.Tarık Tekelioğlu ismini görünce telefonu elinden düşürür


6

Naz Tarık'ın odasına gelir

NAZ:Ne yapıyorsun sen?
TARIK:Eşyalarımı topluyorum
NAZ:Niye?
TARIK:Koskoca Tarık Tekelioğlu Tek Bank'ın varisi böyle sıradan bir odada kalıcak değil ya.Söylicem bana en kral dairelerini açsınlar mümkünse kral dairesi
NAZ:Nesi var bu odanın?
TARIK:Bir kere personelle yan yana odalarla kalamam ıyyy.Ne bekliyorsun sen burada?Gidip prova yapsana.Akşam konserde tek bir parçayı yanlış ya da eksik çaldığını duyim kovdururum seni.Tek sözümle.Unutma benim bankam var
NAZ:Bunu benim odamda unutmuşsun da
TARIK:Koy oraya.Ne güzel sana da malzeme çıktı.Sağda solda anlatırsın.Tarık Tekelioğlu ehliyetini yatağımın üzerinde unuttu diye artık millet ne anlarsa
NAZ:Bunları söyleyen sen olamazsın
TARIK: Demekki sen Tarık Tekelioğlu'nu hiç tanımamışsın.Ama tanicaksın yakında.Çünkü gidişim sessiz olmuştu ama dönüşüm muhteşem olucak


7

Akşam Tarık yemek yiyeceği sırada Naz onun yanına gelir

NAZ:Madem Tarık Tekelioğlusun niye benim şoförlüğümü yaptın?
TARIK:Basit insanların hayatlarını daha yakından incelemek istedim
NAZ:Hala yalan söylüyorsun
TARIK:İstanbul da o bar senin bu bar benim sürtmekten bir baltaya sap olamadım.Üniversite sınavında da çakozlayınca elaleme rezil olmayalım diye beni İtalya'nın en pahalı okuluna gönderdiler ekonomi okumaya.Ben okuyorum diye annemle babamı bir güzel kandırdım 4 sene paralarını hatunlarla çatır çatır yedim.Utanmadan bir de ralliye merak sardım.Babam durumu öğrendi.Tatile geldiğim bir haftasonu bombayı patlattı.Herşeyimi elimden aldı.Yurt dışına çıkışımı yasakladı.Bir de üstüne kendi bankama borçlandırdı.Mahkeme borcu ödemek için beni sigortalı bir işe girmeye mahkum etti.Tek becerebildiğim iş şoförlük olduğundan gazetede gördüğüm ilk ilana başvurdum.Babamdan intikam almak içinde evi terk ettim.9 aydır beni arıyor ama bulamıyor.Annem iki arada bir derede ne yapıcağını şaşırdı.Yani bir tek senin hayatını mahvetmedim.Bende numara çok.Ama bak sana benden intikam alma fırsatı.Git babama fitnele beni.Yerimi söyle gelsin alsın
NAZ:Sende beni hiç tanımamışsın
TARIK:Görürsün 24 saat sürmicek beni babama ispiyonlaman.Ama iyi idare ettim di mi 9 ay.Bir tek neye yanıyorum biliyor musun seni kandırmak için kendimi bankanın önünde kendi adamlarıma dövdürdüm ya.Heriflerin elinin ayarı yok ki resmen vurdular.Ama döner dönmez kovucam ikisini de.Tarık Tekelioğlu'na fiske vurmak ne demekmiş anlasınlar
NAZ:Ne istiyorsun garibanlardan senin dediğini yapmışlar
TARIK:Sen gidip çello çalışsana

Bu sırada Dilek yanlarına gelir

DİLEK:Ay inanmıyorum.Siz Tarık Tekelioğlu.O Tarık Tekelioğlu.Hani ünlü bankacı
TARIK:Ta kendi
DİLEK:Ay kusura bakmayın Tarık bey inananın yeni öğrendim haberim yoktu.
TARIK:Önemi yok artık öğrendiniz ona göre davranırsınız.
DİLEK:Ay Tarık bey sizin ricalarınız bizim için emirdir.Var mı acaba benden bir istediğiniz
TARIK:Bana yemekte eşlik eder misiniz
DİLEK:Mumnuniyetle.
TARIK:Sende dediğim gibi git çalıcağın parçaları çalış.Dün öyle bön bön baktın bütün konser boyunca yüzüme.İşini yap yapmicaksan git odan da otur
DİLEK:Ay kusura bakmayın Tarık bey daha çok yeni.Dün geldi.Bugün sahneye çıkmasa bütün parçalara güzelce çalışsa yarından itibaren gruba katılsa acaba olabilir mi.Sizce bir mahsuru var mı?
TARIK:Sırf sizin hatırınız için
DİLEK:Naz hadi Tarık bey fikrini değiştirmeden fırla.E ne yiyoruz
TARIK:Ya benim konserden önce birşey yememem lazımdı.Çıktı bir an aklımdan.Başka bir zaman yeriz