Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Mehmet Güler (Vatan Gazetesi) 14.06.07
12 Haziran Uğur Kedi Mesajı
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 13.06.07
Burhan Ayeri (Akşam Gazetesi) 12.06.07
Bodrumdan Haberler -- Fotoğraflar eklendi --
47. Bölüm
11 Haziran Tarihli Uğur Kedi Mesajı
Yalancı Yarim'e Destek için Gerekli Adres ve Telef...
Yalancı Yarim'e Destek
47. Bölüm Senaryosu (flower98) --8. kısım eklendi--
 

Sina Koloğlu (Milliyet Gazetesi) (14.06.07)

Haziran 13, 2007

ELEKTRONİK postayı karıncalar sardı. "Fırtına" dizisinden sonra duyulmuş bitecek diye,bu sefer "Yalancı Yarim"ciler hücuma geçti. Aslında diziyi sahiplenmek çok güzel bir şey. Önceden yoktu böyle tepkiler. Televizyon izleyicisinin dizisine sahip çıkması, kanalı eleştirmesi bunun için forumlar oluşturması çok demokratik ve katılımcı bir olay. Kabul kabul de, bir yazan aynı isimle on mail yolluyor. Teker teker gelin efendim.
Konuştum Star ile "Yalancı Yarim" dizisi bir kere bu ayın sonuna kadar devam ediyor. Sonra şirket ile oturup konuşulacak. Bu diziden kanal da memnun. Hem oyuncular, hem senaryo, hem sizin yoÇun ilginiz diziyi buraya getirdi. Şöyle de bir risk var. Türkçe'de bir tabir var "sünme" diye... Dizinin sünmesi de risk.
Barış Akarsu gayet iyi oynadı. Ben son dönemde Bülent Kayabaş hayranıyım. Her yere yakışıyor, güldürüyor beni. Bu dizide de başarılı. Yani durumlar böyle sayın izleyiciler.

SİNA KOLOĞLU


Haberin orijinali için tıklayınız.