Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Ekranların En İnatçı Çifti (Olivium)
En İyi Komedi Dizisi: Yalancı Yarim
Trendy Röportajı
Replikler (30. Bölüm)
30. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 30. Bölüm (Ebru Karaca)
30. Bölüm
30. Bölüm Senaryosu (flower98)
Oyun Senaryoları
Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün (Video)
 

31. Bölüm Senaryoları

Şubat 13, 2007

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden tarik_naz ve Kara İnci'ye aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla ilgileri yoktur.




1

hulusi ve tarık otelde karşı karşıya gelirler. naz da yanlarındadır.

hulusi sert bi şekilde tarığa bakar. tarık ise tedirgindir. aynı tedirginlik nazda da vardır. ama hulusi'nin sert görünüşünün altında oğluna koşup sarılmak yatar. tarık da herşey ortaya çıkacak diye korkar ama o da babasına sarılmayı çok ister.

naz: hulusi amca, tarık yapmış bi hata, arabanızı çaldırmış, büyüklük yapıp affediverin. aylardır sizden korktuğu için kaçtı durdu. benim hatrım için affedin.
hulusi: senin şoför tarık dediğin bu muydu.?
naz: evet. affettiniz di mi?

hulusi: ben o na hiç kızmadım ki. en başından beri kaçmasaydı hiç bişey olmayacaktı.

tarık, bu sözün üzerine gider babasının elini öper ve sarılıp barışırlar.

--
barışma sonrası;

naz: hadi iyisin sayemde hulusi amcayla barıştın , ben olmasam senin halin ne olurdu

tarık: yaa öyle oldu, sen olmasan hayatta affetmezdi beni ,sen benim kurtarıcımsın

naz:ee hep sen mi beni kurtaracaksın, bi kez de benim sana yardımım olsun

tarık: oldu da ,bak sayende en büyük korkumla yüzleştim ve hulusi beyle barıştım

naz: başka bi korkun var mı tarıkcım, söyle onu da halledivereyim

tarık: birde seninle yüzleştirsen beni hiç fena olmayacak nazcım

naz: aaa benimle mi, benim neremden korkuyosun

tarık: kalbinden henüz dudaklarına dökülmeyen düşüncelerinden, beni nelerin beklediğini bir bilsem korkum olmayacak

naz: o zaman sana şu kadarını söyleyim, hiç korkmana gerek yok. inan buna



Kara İnci: burdan sonrasını artık onlara bırakalım

tarik_naz: sen nasıl istersen..

not: barışma sahnesindeki hulusi,naz diyalogları için tarik_naz'a
barışma sonrası tarık'ı canladıran Kara İnci'ye ve naz'ı canlandıran tarik_naz'a , yapımda ve yayında emeği geçen Buyukbaba'ya teşekkür ederiz.

2

tarik_naz tafarından gönderildi:

son bölümde aklıma takılan konulardan birisi de;

naz tarığa koşarken belkıs'tan o dişi niye aldı? yeni bölümde

tarık: bu sarılmanın nedenini öğrenebilirmiyim?
naz: işte bu (dişi gösterir)
tarık: o ne?
naz: sadri'nin dişi
tarık: sadri'nin dişi sayesinde bu kadar sarılacağını bilseydim, kendi dişimi kırardım, allah bilir o zaman nasıl sarılırdın
...

gibi bi replik görebilir miyiz acaba komik bi başlangıç olacak yeni bölümde o kesin.

3

tarik_naz tafarından gönderildi:

naz: ha bu arada, al, bunu arıyomuştun.
tarık: bu ne?
naz: sadri'nin dişi. belkıs hanım bulmuş.
tarık: saol.
naz: bişey değil
tarık: yalnız bişeyi merak ettim. buraya geliş sebebin sadece bu diş mi. yoksa başka sebepler de arayım mı
naz: başka sebep aramana gerek yok. evet buraya gelişimin sebebi bu diş ve senin gitmemiş olmanı istemem
tarık: seni ağlatacak kadar önemli yani bu diş ve gitmiş olmamı hissetmen
naz: evet
tarık: diş mi, gitmiş olmam mı
naz: ne?
tarık: ağlatan diyorum, diş mi, gitmiş olmam mı?
naz: (yumruğunu gösterip) biraz daha konuşursan kendi dişin seni ağlatacak haberin olsun

4

Kara İnci tafarından gönderildi:

Tarık:Sende iyice şiddet yanlısı oldun Naz.Önce kanepeye fırlatmalar şimdide bu.Senin gibi zengin ve havalı bir kıza yakışıyormu hiç.

Naz:Yakışmadığını bende biliyorum ama ne yaparsın.Senin yanında insan kontrolünü yitiriyor.

Tarık imayla;

Tarık:Bilmezmiyim...

Naz:Neyi?

Tarık:Benim yanımda kontrolünü yitirdiğini.Bunu daha önce bana çok güzel bir şekilde göstermiştin.

Tarığın dağdaki kulübede olanları ima ettiğini anlayan Naz;

Naz:Bir kere orda ben kontrolümü falan yitirmedim.

Tarık:Yani herşeyi bilinçli yaptınız?

Naz:Ben öyle birşey demedim.Hemen lafları çarpıtıyorsun.

Tarık:Benim birşeyi çarpıttığım falan yok.Kontrolümü kaybetmedim diyen sensin.Bu durum da geriye tek bir seçenek kalıyor...

Naz:Yani kontrolümü kaybettim ama sebep sen değildin şaraptı bunu demek istedim...

Tarık Naz'ın gözlerinden yalan söyldiğini anlar.Naz'da söylediklerinin hiç bir anlam ifade etmediğini ve kendini ele verdiğinin farkına varır.Ama içinde hiçbir telaş yoktur...Tarık Naz'a doğru yaklaşır ve gözlerinin içine bakarak;

Tarık:Demek ki o anda seninde aklın en az benim kadar yerindeydi...

Naz:Duymak istediğin buysa... evet...O anın her saniyesinde her zerresinde aklım yerindeydi ve kalbim seninleydi...

Naz'dan bu sözleri duyduğuna inanamayan Tarık Naz'a sarılarak;

Tarık:Senden bu sözleri duydum ya artık ölsemde gam yemem...

Naz:Ölmeni değil benimle ve aşkımla birlikte yaşamanı istiyorum...



Bundan sonrası için Gözlerin şarkısı eşliğinde 2. öpüşmeyi siz hayal edin artık...