Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

30. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 30. Bölüm (Ebru Karaca)
30. Bölüm
30. Bölüm Senaryosu (flower98)
Oyun Senaryoları
Haftaiçi Her Gün Nilgün Belgün (Video)
Replik ve Yorumlarla 29. Bölüm (Ebru Karaca)
03 Şubat Tarihli Uğur Kedi Mesajı
Replikler (29. Bölüm)
29. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (30. Bölüm)

Şubat 10, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu ve sude9'ye teşekkürler




1

Tarık Mert'in verdiği çeki yırtar,müştemilata girer

Naz:Gir içeri
Tarık:Rahatsız etmim
Naz:Gir...Otur
Tarık:Naz.Böyle gir,otur..Birbirimize bir sirk ortamındaymışız gibi davranmasak
Naztur dedim

Naz Tarık'ı itip koltuğa oturtur

Tarık:Sen sirki geçtin son hız ormana....,
Naz:Sus..Konuş
Tarık:En son bir süre görüşmeyelim demiştim ben sana değil mi?Ben süre derken bir kaç saaten uzun bir süreden bahsetmiştim
Nazna sen karar veremezsin,ben istediğim zaman görüşürüz istemediğim zaman görüşmeyiz,o kadar..Şimdi anlat bakalım.bu Mert sen beş dakika yanında durduktan sonra,yardım edeceğini söyledikten sonra,bir anda kalkıp gitmene rağmen niye sana teşekkür etti?Kulağına ne dedinde sana tam 150bin liralık bir çek teklif etti?Hepsini bilmek istiyorum

Tarık ayağa kalkar

Tarık:Bazı sırlar sahiplerinde kaldığı sürece çekicidir
Naz:Ban böyle sanatsal,japonsal,karate filmlerindeki gibi(bu sırada Tarık'ı tekrar koltuğa oturtur) süslü sözler söyleyeyim deme çok fena yaparım

Tarık gülmeye başlar
Naz:Niye gülüyorsun?
Tarık:Sen ne yaparım dedin?
Naz:Fena yaparım dedim
Tarık:İşte ben o lafı duyunca fena oldum

Tarık kahkahayla gülmeye devam eder

Naz:Seni...şu anda..delicesine..dövmek istiyorum
Tarık:Yapma ya..tutturamadım
Naz:Beni delirtme..Ne olup bittiğini anlat çabuk,yoksa..
Tarık:yoksa..
Naz:Yoksa sı moksa sı yok,anlatacaksın
Tarık:Beş dakika sonra kalktım çünki japonlar bizden rahatsız oldular.Aralarında asıl konuyu konuşmak için Mert'le teke tek kalmalarını konuştular.Bende bunun üzerine hemen çıkmamızın Mert için daha iyi olacağına karar verdim
Naz:Bunun için 150bin lira vermedi herhalde sana..Ne söyledin çıkarken kulağına
Tarıkedim ki 150 bin lira
Naz:150bin lira ne?
Tarık:Naz için istediğim başlık parası.çeki akşam getir Naz'ı al
Nazemek senin gözünde değerim bu kadar

Naz gitmek için arkasını döner Tarık kolundan tutup kendine çevirir

Tarıkikkatini çekerim,çeki kabul etmedim
Naz:Neden?..Düşündün biraz naza çekim,bir 10-20 bin lira daha mı kopartim,demi?
Tarık:En büyük rakipleri olan şirket Mert'e büyük bir teklif yapmaya hazırlanıyormuş.Mert'e bir teklif yapılırsa fiyatının ne kadar artacağından bahsediyorlardı.O teklif yapılmış ve istenmiş gibi yapılmasını söyledim
Naz zaman bu kıyağın karşısında daha fazla para kopartırsın.çek kendini naza
Tarık:Benim Naz'dan çektiğinm yeter bir de naza çekmekle uğraşamam
Nazemin ki hiç birşeymiş..asıl şimdi seni öyle bir dövmek istiyorum ki

Naz kapıdan çıkıp gider Tarık gülümser
Tarık:Evet Tarık bu gecede başarıyla başından savuşturdun küçük hanımı..yarın bambaşka bir Tarık-Naz diyaloğunda buluşmak üzere

Naz tekrar içeri girer.

2

Naz:Ayrıca o parada benim de hakkım vardı
Tarık:Ne?
Naz:Ben Mert'in gözünde senin kardeşin değil miyim?Sen o parayla beni yani kardeşini,bu sefil hayattan kurtaracağına hiç düşünmeden(elini bahçeye doğru uzatır) o şımarık,ukala,sonradan görme kızın hizmetçisi ve çello taşıyıcısı olarak ömrümün tükenmesine razı oldun

Tarık ayağa kalkar

Tarıklmadı Naz yanlış yaptın(Nazın elini alır Nazın çenesinin altına tutar) şimdi doğru gösteriyor

Nazemin ki de h,iç birşeymiş,asıl şimdi seni öyle bir dövmek istiyorum ki
Tarık:Kusura bakma ama o kadar saçmaladın ki
Naz:Ben..ben saçmaladım..sen kendine bak,Mert'le yarışacağım diye yapmadığın zırvalık kalmadı,onunla aşık atacağım diye kendine ve bana yaptırdığın eziyete bak..bencilsin sen bencil,gözünü para hırsı bürümüş,Mert'le bozmuşsun kafayı..Al ne halin varsa gör

Naz müştemilattan çıkmaya çalışır,Tarık kolundan tutar ve koltuğa oturtur

Tarıkur bakalım küçük hanım öyle lafı sokup kaçıp gitmek yok.Şimdi beni iyi dinlede anla bunları neden yaptığımı,için rahatlasın.Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye bir laf vardır bilirmisin.Nerden biliyorsu bütün bu 20 bin lira bağışlamaların,150bin lira almamaların ,iş tekliflerini geri çevirmelerin daha büyük bir hadefe giderken yaptığım küçük fedakarlıklar olmadığını
Naz:Neymiş o büyük hedef?
Tarıkınar..bütün bu yaptıklarımla gözünde o kadar büyüdüm ki yakında benden başak hiç birşey düşünemeyecek.Herşeyi ben olacağım ve herşeyi benim olacak

Naz'ın gözleri dolmaya başlar

Tarık:Şimdi anladın mı neyin peşindeyim,benim küçük saf,şaşkın kardeşim

Naz Tarık'ı iter koltuktan kalkar

Naz:ÇEKİL ÖNÜMDEN

Naz müştemilattan çıkmak için harekete geçer Tarık peşinden gider kolundan tutup durdurur
Tarık:Naz
Naz:Bırak

Naz ağlar Tarık yüzüne dokunur

Tarık:Naz
Naz:B u sen olamazsın,bu benim Tarık'ım olamaz

Naz koşarak dışarı çıkar Tarık'da peşinden

Tarıkur,Naz dur,çok özür dilerim,söylediklerim doğru değil ben sadece...

Naz içeri girer,kapıyı kilitler.Tarık ile camdan bakışırlar

3

Naz ve Tarık odalarında

TARIK: Oğlum ne yaptı sen?Kızı ne kadar üzdüğünün farkında mısın?Ama o da haketti.Sabrımı zorladı zorladı zorladı sonunda çıldırttı beni.Ağzıma geleni söyledim rahatlamak için.Ya yine de yapmamam lazımdı.Ama içine at içine at insanın içide almıyorki bir noktadan sonra.Artık hiçbirşey eskisi gibi olmicak Tarık hiçbirşey.Bunu unutma

Naz çello çalmayı bırakır

NAZ:İnanmıyorum o sıcacık,sevgi dolu,gururlu,onurlu adamdan resmen kendi ellerimle bir canavar yarattım.O kadar üstüne gittim o kadar damarına bastım ki.Sanki benim şoför Tarık'ımı aldım yonttum yonttum yonttum ortaya 2. bir Tarık Tekelioğlu çıkardım.Aferin bana
TARIK:Niye sustu bu çello?Oğlum Tarık bu kız sakın kendine yok ya saçmalama bir lafım yüzünden hayata küsücek bir değil.Yani ancak çok aşıksan karşındakinin söylediği söz o kadar olabilir mi acaba o kadar büyük bir aşk?Yok artık yok yok kesin Mert bey aramıştır.Yine uzun keyifli gece sohbetlerinden birine başlamışlardır.Şu anda adımı sorsan hatırlamaz
NAZ: Demek Pınarmış bütün derdi.Oysa ben sırf Merti kıskandığını itiraf etsin diye sıkıştırdım onu bu kadar.Hatta Merti parası pulu yüzünden değil benim yüzümden kıskandığını itiraf etsin diye.Tuttu utanmadan yüzüme gerisi hikaye benim tek hedefim Pınar dedi.Çıldıracam ya çıldırıcam.Ama bu sen olamazsın Tarık.Bu kadar içten pazarlıklı,bu kadar sinsi benim Tarık'ım bu olamaz.Eyvah ben bu lafı aynen onun yüzüne söyledim di mi.Kimbilir ne anladı?Belkide doğru anladı.
TARIK: Peki ya çıkarken ettiği lafa ne demeli.Bu benim Tarık'ım olamaz.Ne demek istedi şimdi bu?
NAZ: Of ya nasıl anladıysa anladı.Ben şu anda odamda sürüm sürüm sürünüyor muyum beni o alakadar eder.İnanmıyorum ya hayatımda ilk defa içimde bir sıkıntı var ve çello çalarak rahatlayamıyorum.E ne anladım o zaman ben çellodan.
TARIK: Of ya ne dediyse dedi.Bana bir faydası oldu mu?Yok.Dört dönüyorum şu ufacık odanın içinde.

4

Naz gece uyuyamaz odasında

NAZ: Offf ya kimi kandırıyorum.Yok bu böyle olmayacak.Kulağımda sürekli Tarık'ın söylediği laflar.Aman ya ne dediyse dedi banane banane.Banane değil işte.Çünkü çünkü kabul et Naz bütün o lafları söylemesinin sebebi sensin.Vicdan azabından uyuyamıyorsun bak.Çocuğu ezdin ezdin ezdin ne yapıcaktı yani yarabbi şükür mü dicekti.Patladı işte.Yok ben gidip özür dilicem.Özür mü dilicem.Naz sen ne dediğinin farkında mısın?Evet farkındasın ve özür diliceksin

Naz Tarık'la konuşmak için müştemilata iner ama Tarık'ın yerinde Sadri vardır

NAZ:Tarık konuşabilir miyiz biraz.O zaman ben konuşabilir miyim?O zaman konuşuyorum.Çok ama çok özür dilerim senden.Biliyorum bana kızgınsın.Sözlerimle seni kırdım,aşağıladım,en hassas yerlerinden vurdum seni.Sende o yüzden aslında gerçek olmayan şeyler söyleyip benden intikam aldın.Di mi?Yani ben öyle olduğuna inanıyorum.Haksız mıyım?Biliyorum kızgın olduğun için benimle konuşmuyorsun.Haklısında ben de olsam dönüp yüzüme bakmazdım.Ama şunu bilmeni istiyorum sen benim için çok önemlisin.Seninle geçen her anım,seninle paylaştığım herşey benim için çok değerli.Ve inan ne Mert ne de bir başkası senin benim hayatımdaki yerini asla ve asla dolduramaz.Son birşey daha o dağdaki öpücük,bende en az senin kadar istedim

der ve çıkar

NAZ:Ay şok oldu.Kesin şokta şu anda.Ondan ne bir kelime edebildi ne de yerinden kıpırdayabildi.Baksana hala kıpırdayamıyor.Ciddi şokta.E Naz Özkuldan bu sözleri bugüne kadar duyan mı olmuş.Vakit alır sindirmesi.Bekle Naz eli ayağı bir tutsun koşarak gelicek yanına.E hadi ama Tarık dondum burda.Ay canım ağır geldi demek.Baksana milim oynamıyor yerinden.Çok mu açık konuştum acaba?Neyse elinden sonunda kendine geldiğinde ilk yapıcağı iş ayağıma gelmek olucak.İster burda ol ister odamda.E burası soğuk odam sıcak.Demekki biraz yürüceksin Tarık kusura bakma.Ama sana son bir şans.Şimdi fırlarsan yerinden burda yakalarsın beni.Sen bilirsin

5

Tarık,Naz,Pınar,Mert yemekte

......

PINAR:Tarık bana doğruyu söyle evin hanımıyla aranda
TARIK:Senden bugüne kadar hiçbirşey saklamadım Pınar şimdide saklamicam.Evet bir zamanlar vardı aramızda birşeyler hatta çok uzun bir zaman önce de değil.Hiçbir güç beni ondan koparamaz sanıyordum.Hatta birlikle yaptığımız bir dağ yolculuğundan sonra çok da güzel şeyler olabilir aramızda sanmıştım.Ama hepsi yalanmış.Kendi kendime gelin güvey olmuşum.Bunu öyle güzel bir şekilde gösterdiki bana ve öyle güzel bitirdiki ona olan sevgimi şu anda zerre kadar birşey kalmadı ona karşı içimde

6

Tarık ve Naz Mert ve Pınar yemeğinden sonra eve gelirler.Kapının önünde

NAZ:Sen ciddi miydin?
TARIK:Hangi konuda?
NAZ:Sen biliyorsun hangi konuda olduğunu
TARIK:Ciddi olup olmadığımın bir önemi yok.Netice de bir tavuk daha kestim kaza bir adım daha yaklaştım.
NAZ:Hiçbir güç seni ondan koparamazdı demek aranızda çok güzel şeyler olabilir sanmışken.Ama hepsi yalanmış demek.İçinde zerre kadar birşey kalmadı demek.
TARIK:Bir şey atladınız.O sevgiyi o bitirdi.
NAZ: Dün gece yaptılarına rağmen bunu nasıl söylüyorsun hayret ediyorum.
TARIK:Benim yaptıklarıma mı?
NAZ:Hayır onun yaptıklarına.Sakın bana duymadım deme sakın.Geçti artık

Bu sırada Teo gelir ve eve girer

NAZ:Tebrik ederim Tarık.Çünkü dünde sen bendekini bitirdin

7

Tarık şarkı söyledikten sonra Naz Tarık'ı arar

TARIK:Efendim
NAZ:Belkide gitme zamanı artık.
TARIK:Belkide
NAZ:Hazır iyi de bir iş teklifi varken sevdiklerinin yanında
TARIK:Kovuyor musun?
NAZ:Serbest bırakıyorum
TARIK:Siz nasıl uygun görürseniz
NAZ:İstediğin zaman gidebilirsin
TARIK: Peki
NAZ:Gidicek misin?
TARIK:İstediğim zaman

8

Son sahne.Naz koşarak Tarık'ın yanına gider

NAZ:Nolur gitmemiş ol.Tarık yalvarırım gitmemiş ol

müştemilata girdiğinde Tarık'ı ve eşyalarını bulamaz.Ağlamaya başlar.Bu sırada Tarık gelir

TARIK:Naz hanım
NAZ:Tarık.Niye eşyalarını topladın sen?
TARIK:Belkıs hanım çamaşır yıkıyormuş hepsini o
NAZ:Yani burda hala eşyaların
TARIK:Evet
NAZ:Sen değilmişsin o Sadri'ymiş.Ondan duymadın,ondan gelmedin.
TARIK:Ne?
NAZ:Ay boşver ne olduğunu sarıl bana.Lütfen sarıl.Şu anda sadece burda olduğunu hissetmek istiyorum.Başka hiçbirşey umrumda değil.Burdasın değil mi?
TARIK:Evet burdayım burdayım