Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Dizifilm.com Forumundan İnciler :)
28. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 28. Bölüm (Ebru Karaca)
Replikler (28. Bölüm)
Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
28. Bölüm
Yalancı Yarim Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
Barış Akarsu Fan Toplantısından Haberler
28. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
Sıkça Sorulan Sorular
 

29. Bölüm Senaryosu (senem_89)

Ocak 28, 2007

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden senem_89'a aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla bir ilgileri yoktur.




1
Naz tarık’a gülümser.içinden ona sarılmak gelir.
‘Ah tarık ah’ diye iç geçirir naz.birden sesli düşünmüştür.
Tarık:pardon?
Naz:şeeyy yok birşey.hadi gidelim.
İkisi eve giderken tarık radyoyu açmak için elini uzatır.naz tarığın elini tutar:
-dur,açma tarık.sen birşeyler söyle..
tarık:emredersiniz küçük hanım
naz:olmadıı
tarık:kardeşim?
Naz:hayııırr...
Tarık:arkadaşım?
Naz hayır manasında başını sallar.
Tarık:ee ne kaldıki?
İkiside birbirlerinin gözlerinin içine baıyorlardır.naz gülümser:
-hadi söylesene.

Senin alev gözlerin
Eritse şu ruhumu
Buz olur kesilirim
Yanarken içim

Sesin bir uçurum
Çağırırsa beni
Kuş olur uçarım
Yanarken içim

Sevdan bir ateş oldu bende
Gönlüm bir deli coştu sende

Saçların rüzgarından
Savururken gönlümü
Sürgün olur göçerim
Bu diyarlardan

Kime dokunur ellerim
Kimi görür gözlerim
Ölüm çıkar karşıma
Yine sen derim

Sevdan bir ateş oldu bende
Gönlüm bir deli coştu sende

Evin önüne gelirler.tarık arabayı parkeder. Tarık tam inerken naz tarığın kolundan tutar:
-bir dakika tarık
tarık naz a doğru döner.
Naz:artık seni çok iyi tanıyorum tarık.ne zaman yalan ,ne zaman gerçek söylediğini,ne söylemek istediğini,hepsini anlayabiliyorum.gözlerine bakınca neler düşündüğünü görebiliyorum.ama biliyor musun bunu bugün farkettim ve hiç ummadığım birisi bana bunu farkettirdi.
Tarık:kim?
Naz:pınar
Tarık:pınar mı?
Naz:evet,bugün pınar ikimizin arasında kimsenin anlayamadığı bir dil olduğunu söyledi ve çok haklı. Tarık,belki ikimizinde hala farkedemediği birsürü duygu var.ayrıca pınar bana sana aşık olduğunu söylediğinde çok korktum tarık.
Naz bunu söylerken başını öne eğmiştir.
Tarık:korktun mu?neden?
Tarık ve naz birbirlerine bakarlar.naz yutkunur.birşey diyemez.o sırada cama biri tıklar.ikiside cama bakarlar. Ümit sırıtır:
-alfonso çık çabuk dışarıseninle önemli bişey konuşmam lazım.
Tarık dışarı çıkar.naz kendi kendine konuşur:
-nedenmiş?seninde aşık olmandan korktum aptal!
Naz dışarı çıkar:
-ne konuşucakmışsınız bakalım?
Ümit:seni ilgilendirmez naz.erkek muhabbeti anlamazsın.ee alfonsodan çok taktik almam lazım dimi?
Naz:yaa sor sor çok iyi bilir tarık bu konuları..(naz tarığa bir bakış fırlatır)aman konuşun ben gidiyorum zaten.
Tarık la ümit konuşurlar.
Tarık:ne oldu ümit çabuk söyle.eğer ağzımdan filiz için birşeyler almaya çalışıosan beni hiç yorma at kendine iki tokat.hiç uğraşamıcam.
Ümit:yok alfonso,haftaya nazın doğum günü, biliyosun. Biliyo musun?
Tarık:tabi yaa evet öyle.
Ümit:he işte ben güzel bir sürpriz parti hazırlayalım diyorum.tabi sende yardım ediceksin.(alay ederek)ee nede olsa naz ın en yakın arkadaşısın.
Tarık:yaa evet öyleyim.tamam güzel birşeyler ayarlayalım.
Ümit:tamam alfonso yarın ayrıntıları konuşuruz.

2
Ertesi gün mert hem tarık tekellioğlunun kim olduğunu hemde naz la arasında ne problem olduğunu öğrenmek için bankaya gider.
Sekretere,
-ben tarık tekellioğlu ile görüşmek istiyordum.
O sırada ordan geçmekte olan sadri merti duyar.hulusi daha gelmemiştir.
Sadri:buyrun içeri lütfen.
Sadri merti hulusinin odasına alır.kendi de hulusi nin masasına oturur.
Sadri:ne istemiştiniz tarık tekelliğolundan
Mert:siz tarık tekelliğolu musunuz?
Sadri:ne istemiştiniz dedim?
Mert: (sert bir şekilde) bende tarık tekellioğlu dedim!
Sadri:evet benim!
Mert:bakın tarık bey ben sizin gibi şımarık,hiçbirşeye yaramayan insanları çok gördüm.hatta ömrüm sizin gibilerle uğraşmakla geçti desem yeridir.o zavallı kızdan ne istiyorsunuz bilmiyorum.kimsenin maddiyatına bakarak küçük görmeye hatta elde etmeye çalışamazsınız.
Sadri:bir dakika.hangi kızdan bahsediyorsunuz?
Mert:siz kimden bahsettiğimi çok iyi biliyorsunuz. Şu rahatsız ettiğiniz kız,naz dan bahsediyorum.
Sadri:afedersiniz ama siz naz ın nesi oluyorsunuz da böyle konuşabiliyorsunuz?
Mert:ben... ben naz ın sevgilisiyim!
Sadri:sevgilisi mi? (Kısık sesle)tarık bunu biliyormu acaba?
Mert:efendim?
Sadri:yok bişey.
Sadri yerinden kalkar.mert in kolundan tutar ve:
-şimdi burdan çıkın.yoksa ben çıkarmasını bilirim.
Mert:peki şimdi gidiyorum ama tekrar görüşücez tarık tekellioğlu!


Mert gidince sadri hemen tarığı arar.
Tarık:efendim sadri?hayırdır?
Sadri:terık biliyo musun az önce burda kim vardı?
Tarık:sharon stone?
Sadri:ne?
Tarık:ne diyosun sadri hadi ne söliceksen söle,işim var.
Sadri:naz ın sevgilisi.
Tarık: ne dedin?naz ın sevgilisi mi?
Sadri:evet az önce burdaydı.mert miymiş neymiş.ben naz ın sevgilisiyim tarık tekellioğlu ile görüşme istiorum dedi.
Tarık çok sinirlidir:
-bu çok oluyo artık ama.sen ne dedin.
Sadri:tarık tekkelioğlu benim dedim ve yolladım.
Tarık:saol sadri şimdi kapatmam lazım.
Tarık ın gözlerinden öfke fışkırıyordur.
-demek naz ın sevgilisi he?sen çok oldun mert efendi.
Tarık sinirle arabaya biner ve merti arar:
-alo mert seninle konuşmam lazımacil.aynı yerde buluşalım.
Mert:ne o teklifimi düşündün galiba
Tarık:yaa evet çok düşündüm hadi çabuk ol.
Tarık telefonu kapatır.’seni öldürücem’der telefonu sıkarak.

3
Tarık önceden gitmiştir ve mert i bekler. Mert kapıdan içeri girer ve tarık ın karşısına oturur:
-selam tarık.ne oldu böyle acil?
Tarık ayağa kalkar ve mert e bir yumruk atar
-ne oldu he?hayallerim gerçek oldu!
Mert:ne yaptığını sanıyorsun sen!
Tarık: bana bak mert efendi.sen kim oluyorsunda naz ın hayatına karışıyorsun!
Mert ağzının kenarındaki kanı eliyle siler ve hafif gülümser:
-peki sen kim oluyorsunda naz ın hayatına karışıyorsun?
Tarık şaşırmıştır:
-ben...naz ın abisiyim.
Mert:hadi tarık yapma!pınar ı kandırabilirsiniz ama beni asla!kimse kardeşine öyle bakamaz.
Tarık:ne olduğumuz seni ilgilendirmez. Ama bir daha naz a yaranmak için saçma sapan işler yaparsan emin ol seni yaşatmam!
Mert:ben sadece senin yapamadığını yaptım tarık!
Tarık mert in yüzüne sert bir bakış atar ve oradan çıkar.o sırada naz arar.
Naz:nerdesin sen?yine yok oldun ortalıktan.
Tarık:hemen geliyorum naz,hemen geliyorum...
Tarık hızla naz ın yanına gider.
Naz:ne oldu tarık? çok sinirli görünüyosun.
Tarık naz ın elinden tutar ve arabaya bindirir.arabayı çok hızlı kullanıyordur.
Naz:yavaş tarık.ne yapıyorsun?dursana!
Tarık naz ı duymuyordur.
Naz:tarık durur musun!
Tarık birden arabayı durdurur. Naz a döner ve dudaklarında sıkıca öper.naz şaşırır ve tarığa bir tokat atar.
Naz: ne yaptığını sanıyorsun sen?
Tarık:naz yeter, artık dayanamıyorum!seni başkasıyla düşünmeye bile dayanamıyorum.
Naz: nasıl yani başkasıyla?kiminle?
Tarık derin bir nefes alır.
-naz ,özür dilerim.inan ne diyeceğimi bilemiyorum.ortada o kadar çok soru işareti,yalan dolan var ki...keşke herşeyi unutup...
naz tarığın elini tutar.:
(o sırada fonda gözlerin çalmaya başlar)
-keşke hayat sandığımız kadar kolay,istediğimiz kadar güzel olsaydı tarık.ama olmuyor işte yoksa yaşamamızın bir anlamı kalmazdı.
Tarık :naz mert sana aşık.eğer sende ona...
derken naz tarığı öper.ikiside ateşli bir şekilde öpüşürler.işte ikiside herşeyi unutmuştur ve o anın bitmemesi için içlerinden tanrıya yalvarıyorlardır...
gözlerin
boşluğa dalıp gider
sahipsiz bakışların
benim olsun isterim

sırlarım
acıdan ağlar örer
kendi kayboluşlarım
sende dursun isterim

ağladım
senin için ilk defa
elimde parçalanmış
bir hayat var aslında

hapsoldum
söylediğim yalanlara
çıkışlar hep kapanmış
ruhum dar sokaklarda