Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

28. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 28. Bölüm (Ebru Karaca)
Replikler (28. Bölüm)
Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
28. Bölüm
Yalancı Yarim Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
Barış Akarsu Fan Toplantısından Haberler
28. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
Sıkça Sorulan Sorular
Replikler (27. Bölüm)
 

Dizifilm.com Forumundan İnciler :)

Ocak 26, 2007

Aşağıdaki senaryolar DiziFilm.com forumu üyelerine aittir ve her biri hayal ürünüdür



1
tarik_naz tafarından gönderildi (23-01-07, 01:43):

mert, pınar, tarık, naz hepberaber otururken

mert: ee ne oldu düşündün mü teklifimi
tarık: halimden belli olmuyo mu? (şoför kıyafetlerini gösterir)
mert: cidden niye giydin onları?
tarık: sorma başıma gelenleri, küçük hanıma işten ayrılacağımı söyledim. (naz'a bakar)
mert: eee ne dedi
tarık: bırakın işten ayrılmayı, buraya gelmeme bile zor izin verdi. hatta artık sürekli bu kıyafetlerle dolaşacakmışım ceza olarak. anlayacağınız, teklifini kabul edemem.
mert: istifanı basıp çıkamıyomusun
tarık: sorma mert elimi kolumu bağladı, öyle bi açığımı yakaladı ki ayrılamıyorum işten
mert: neymiş o açık
tarık: söyleyemem valla, patron ile aramızda.

bu lafın üzerine naz mutluluğunu belli etmemek için lavaboya gider, pınarda peşinden... naz sevinirken pınar biraz üzülmüştür, patronu ile tarık arasında bişey olduğunu düşünmüş ve naz'a tarığa aşık olduğunu fakat patronu ile arasında bişey olduğundan korktuğunu söylemiştir.. mertte naz'ın arkasından ona iltifatlar edince, iş teklifini reddeden ve naz'ın gönlünü alan tarık, battı balık yan gider hesabı, o gülün ve öpücüğün de hesabından dolayı mert'e dalar. pınar aşık olduğu ile kalır, mert dayak yediği ile.

ama
naz : neymiş o elini kolunu bağladığım açığın
tarık: bi düşün istersen.

deyip aşk itirafında bi aşama daha ilerleyip çevreyoluna çıkarlar
2
tarik_naz tafarından gönderildi (23-01-07, 15:06):

tarık: nerde bizde öyle kıyafet alacak para, küçük hanım okuldayken, naz da onun kıyafetleriyle idare ediyo işte. boyu ve kilosu da küçük hanımla hemen hemen aynı, ama biraz kilo verse, daha bi güzel yakışacak sanki kıyafetler

ondan sonra seyreyleyin naz'ın rejim yapma çabasını
3
Kara İnci tafarından gönderildi (23-01-07, 15:26):

Haklısın valla.Naz bu durum da su bile içemez yada ancak su içer.

Naz(içses):Ne dedi bu şim di.Yok yok ben yanlış duydum herhalde.Ne yanlış duyması Naz adam sana resmen şişko dedi.Hem de Pınar'ın yanın da.

Naz sinirin den gülerek;

Naz:İlahi abi senin de bu şakaların yok mu?

Tarık:Ne şakası Naz ben şaka falan yapmıyorum.Böyle yemeye biraz daha devam edersen yakında yürüyemiyeceksin ancak yuvarlanacaksın.

Naz(içses):İlk işim de seni ezmek olacak
4
tarik_naz tafarından gönderildi (23-01-07, 20:09):

zaten doğru düzgün bi itiraf olması için, bunların tüm kimliklerden sıyrılmaları şart. hadi tarık anlar itirafı da, naz anlamaz.

"arkadaş olarak mı, kardeş olarak mı, patron olarak mı, yoksaa hiçbiri mi?"

"ana yola biz nasıl çıktık, o zaman kardeşmiydik, patron değildik çünkü arabanın önünde oturuyodum, patron olsaydım arka koltukta otururdum, ama arkadaş da olabilirdik.",

"dağda beni öptüğünde patrondum, o zaman "seni seviyorum"u da patron olarak söyledi, patronlar şoförleriyle böyle bişeyler yapar mı, yaparsa onun adı ne olur"

bu daha uzarrrr gider.

öpücük yüzünden delirdiğini itiraf eden naz, aşk itirafı yüzünden bu sefer direk bakırköye gider.
5
Kara İnci tafarından gönderildi (23-01-07, 20:27):

birkez daha anladım ki bu itiraf Naz'dan gelmeli yoksa çok işimiz var çok...Tarık Naz'a itirafta bulunacak da ,Naz bunu ilk sefer de anlayacak da ,hiç bir yorum yapmadan ve söylenenleri başka şeylere yormadan itirafa karşılık verecek de...

Tarık:Naz seni tüm kalbimle seviyorum

Naz:Sevdiğini ben de biliyorum.İnan ben de seni seviyorum.Üstelik sana olan sevgim son zamanlar da daha da kuvvetlen di.

Tarık:Öylemi.Nasıl?

Naz:Eee önceleri sadece arkadaşım olarak seviyordum.Şimdi hem arkadaşım olarak hemde abim olarak seviyorum.

Bu durum da Tarık ve biz izleyiciler aynı an da aynı şeyleri söyleyerek

Tarık:Naz sana söyleyecek hiçbirşey bulamıyorum.İnan ömrümü yedin..

6
tarik_naz tafarından gönderildi (23-01-07, 20:41):

kara inci hepimizin o anda son yazdığını söyleyeceği kesin. ama itirafın nazdan geldiğini düşün

naz: seni seviyorum tarık

tarık, "sonunda naz'ın kendisine aşkını itiraf ettiğini" sanar ve gülümser

tarık: ben de seni seviyorum naz

deyip naz'a sarılmak ister

naz: hop hop, seviyoruz dedik ama arkadaş olarak seviyoruz dedik yani, hemen sulanma

tarık, aynen mosmor, ama hemen karşı atağa geçer

tarık: ozaman bana "sen bitanesin" deme
naz: aa neden
tarık: hem şoförüm, hem arkadaşım, hem abiyim, söylermisin nasıl bi tane oluyorum
naz: o zaman sen hangisini seçersen, ona bitanesin diyeyim
tarık: tamam seçtim
naz: hangisi
tarık: dördüncüsü
naz: hangi dört, dördüncü var mı ki
tarık: üçüncüden sonra gelen dört, artık ne geliyosa, onu da sen bul.

naz yine anlarmı sizce

7
Kara İnci tafarından gönderildi (23-01-07, 21:03):

Aslın da itiraf Naz'dan gelirse Tark sırf bu zamana kadar söylediği onca güzel sözlere karşı Naz'ın tavrını göstermek açısın dan olaya onun gibi tepki verebilir.Tabi tüm temennim vermemesin den yana.Çünkü Naz o sözleri bir daha asla bir araya getirip söyleyemez...

NAZ:Tarık seni seviyorum.
TARIK:Ne?
NAZ:Ha bir daha duymak istiyorsun yani
TARIK:Neyi?
NAZ:Az önce söylediğimi
Tarık:Ne söylediniz ki siz?
NAZ:Sağırmısın seni seviyorum dedim ya
TARIK:Ha o mu?
NAZ:Ne demek şimdi "ha o mu?"Söylediğimi anlamadın galiba?
TARIK:Yo anladım.Beni seviyormuşsunuz.
NAZ:Eeee?
TARIK:Ne eee.Ha şimdi anladım.Canım arkadaşım ben de seni çok seviyorum.Tabi Pınar'la ilgilenmekten senin o çok değer verdiğin arkadaşlığımıza gereken ilgiyi gösteremedim.Sen de seni sevmediğim düşüncesine kapıldın ve benim düşüncelerimi öğrenmek istedin.Sakın öyle bir korkun olmasın.Sen herzaman benim en çok sevdiğim biricik arkadaşım olacaksın.

Naz tabi dumura uğramış bir şekil de odasına gider.Giderken de Tarığın davranışları hakkın da son yorumu yapar;

NAZ(içses):Ya ben bu tavrı nerden hatırlıyorum?Hiç yabancı gelme di...

8
handeozbek tafarından gönderildi (23-01-07, 22:52):

Şimdi aklıma geldi yazayım dedim. Pınar ve Tarık evleniyordur.
Naz: Durun evlenemezsiniz?
Tarık:Neden?
Naz:Öptün mü öpmedin mi?
--

Naz:Çabuk karar ver Tarık ben mi Pınar mı? Yani ben mi o mu derken çellosal olarak
--

Naz:e bugün nasılsın arkadaşım?
Tarıkf ya of
Naz:Ne oldu arkadaşım?
Tarık:Yine çıkmaz sokağa girdik. Siz anayola nasıl çıkılacağını biliyor musunuz?
--

Tarık ve Naz inanılmaz ama sevgili olmuşlardır.
Naz:Konuşmayacak mısın? Bir ara sevdiğini söylersin benim söylememi mi bekliyorsun?
Tarık:Yoo
Naz:Söyle o zaman.
Tarık:Çok mu istiyorsunu?
Naz:Yoo
Tarık:Söylememi istediğin zaman söylerim.
Naz:Sen söylemek istediğin zaman söyle.
Tarık:Ben sen söylememi istediğin zaman söylemek istiyorum
Naz:İstiyorum.
Tarık:Neyi?
Naz:Neyi olabilir?
Tarık:Sevdiğimi söylememi mi?
Naz:Ay tamam istemiyorum.
Tarık:Niye değiştirdin fikrini?
Naz:Sayende.
Tarık:Tamam tamam seni seviyorum.
Naz:Şunu baştan söyleyemedin dimi iki saattir beni sinir ediyorsun?
SİZ HİÇ DEĞİŞMEYECEKSİNİZ
--


Tarık ve Naz romantik bir şekilde bakışmaktadır.
Tarık:Aslında aslında ben...
Naz:E söylesene artık.
Tarık:Bir dakika burda cep telefonumun çalması lazım.
Naz:Bravo Tarık içine ettin romantizmin
--
9
Kara İnci tafarından gönderildi (24-01-07, 01:19):

Naz:Tarık uğurlu kedimi gördün mü?

Tarık:Yoo görmedim

Naz;Of ya ben şimdi ne yapacağım.Uğurlu kedim olmadan benim günüm hiç iyi geçmez.

Tarık(içses);Dolayısıyla benimki de

Naz:Ya nerde bu.Günlerdir arıyorum bulamıyorum

Tarık(içses):Eee bana yaptıklarının yarısını ona yaptıysan kaçıp gitmiştir.Benim gönül haneme yazılmamış olsan ben de çoktan giderdim ya neyse.Ben artık umutsuz vakayım beni boşver de bir tas süt için de hiç çekilmezsin be Naz...

10
handeozbek tafarından gönderildi (24-01-07,13:03):

Naz:Seviyor musun?
Tarık iç ses: Oğlum Tarık bu sefer kimi diye sor?
Tarık:Kimi?
Naz:Ha demek sevmen gereken bir sürü kız var bravo tarık
İtiraf yine başka bahara kaldı
--

Bizimkilere hiç akraba ziyareti olmuyor. Bir de dede gelsin bakalım. Nazın dedesi.
Naz:Senin yaptıklarını ben nasıl ödeyeceğim?
Tarık:Ne yaptım ki?
Naz:Bir de ne yaptım diyorsun şu yalnız geçen hayatımda iyi bir dost oldun der ve Tarığa sarılır. Bu sırada Nazın dedesi kapıdan girer.
Nazın dedesi:Neler oluyor burda kim bu torunuma sarılmış sürmeli zibidi.
Naz:eyvah şimdi yandık. Birşeyler yap Tarık
tarık:Merhaba efendim ben Nazın eşi Tarık.
Hulisi,Naz,Ümit ve Belkıs hep birlikte: Ne?...
Naz:Yani bir bu eksikti bir karı koca olmamıştık.
Tarık:beni kurtar dediniz bende kurtardım.
--

Nazın dedesi:İnsan kızını evlendirir de bir haber vermez mi?Hem sen nerden buldun bu zibidiyi?
Naz:Kendisi benim şoförümdü. Sonra birbirimizden çok etkilendik. Kendimizi nikah masasında bulduk.
Nazın dedesi:Zamane gençleri işte parmağında oynatıyorlar herkesi. Eh be oğlum sende hiç akıl yok mu bu deli kızla evlenilir mi?
Tarık:Aldık bir kere iade edemiyorsun ki?
Nazın dedesi:Sevdim seni delikanlı tipin zibidi gibi ama mert çocuksun.
Vahi:İsterseniz siz biraz dinlenin babacığım.
Naz:İnanmıyorum ya bir bu eksikti. Karı koca da olduk sonunda. Olmadığımız bir şey kaldı mı?
Tarık:Sadece tek bir şey kaldı
Naz:Neymiş o?
Tam bu sırada Tarığın telefonu çalar.
Tarık: (iç ses):Teknoloji aşkı öldürür derlerdi de inanmazdım.
Naz:Bekletme Pınar Hanımı.
Tarık:Alo Pınar. şey Pınar bak Pınar ama
Naz:Ne oldu
Tarık:İşte şimdi yandık
Naz:Ne oldu?
Tarık:Buraya geliyor

11
Kara İnci tafarından gönderildi (24-01-07, 16:21):

Tarık:Ya Naz birgün de söylediğimi doğru anla.İnan bu konu da ne çektiğimi bir ben bir Allah bir de senin dışında herkes biliyor.

Naz:Ne demek şim di bu?Yani ben aptalmıyım?

Tarık:Estağfurullah öyle demek istemedim.İstersen buna aptallık değil de algı kapasitesin de düşüklük diyelim.

Naz:Benim algı kapasitem değil ama senin çenen düşük Tarık.Tamam arkadaşız dedik birbirimize kardeş kadar yakınız dedik ama bu kadarı da fazla.

Tarık(İçses):Ah Naz şeytan diyor ki madem arkadaş gibi oldugun abinim yatır dizine itiraf edene kadar yapıştır...

12
Medea tafarından gönderildi (24-01-07, 16:25):

Naz--Tarık neyin var bana söyleycek misin artık?

Tarık(içses) Bİr kere de demeden anlasan dişimi kırıcam..
Geçenlerde baan bir soru sormuştun ya seviyormusun diye?

Naz--Eee yanıtladın zaten evet dedin?

Tarık--O evet Pınar için değildi..o evet senin...

Naz---Neee Pınarla çıkarken utanmadan bana mı seni seviyorum diyecektin yani?Pes Tarık pes!

Gördüğünüz gibi itiraflar hep tehlike dolu

13
ebru.karaca tafarından gönderildi (24-01-07, 16:44):

Tarık:Şu Pınar'dan nasıl etsem de, ayrılsam acaba?
Naz:Aa! Sevmiyor musun Pınar'ı?
Tarık:Yooo..
Naz:E ne diye kızla birlikte oldun o zaman?
Tarık:Anlamadın yani?
Naz:Ne? Neyi anlamadım?
Tarık:Yok bir şey..
Naz:Başladın bi kere.. bitir o zaman. Neyi anlamadım?
Tarık:Zaten sahiden anlamamışsanız, bir önemi yok Naz hanım?
Naz:Bak gene hanım dedi.. Naz diyeceksin! Naz!
Tarık:Yok! Sizde bu anlayış varken, ben size en iyisi hanım diyeyim.. Bünyem kaldırmıyor..
Naz:Aman! Sen bilirsin! .... Eee, sana sordum açık açık. "Seviyor musun?" dedim.
Tarık: Dediniz.
Naz:Seviyorum dedin.
Tarık: Dedim, evet.
Naz:Eee?
Tarık:Eee?
Naz: Eeee?
Tarık: Neee?
...
Naz:Aaaaaa ???
Tarık: (Yandan gülümser)
Naz:Sen?
Tarık:Ben?
Naz:Sen, o gün şey mi?
Tarık:Ney mi?
Naz:Yani ona değil de ... bir başkasına mı..?
Tarık:Hı hı..
Naz : (İç ses:Aha! Gene geldi hı hı lar.. Naz bu sefer oluyor galiba..)
Naz:Yani sen o gün seviyorum derken,..
Tarık:Evet...
Naz:Pınar'ı kastetmedin?
Tarık: Iıı ııh!
Naz:Yani o zaman...
Tarık:Hı hı..
Naz:Sen...?
Tarık: Hı hı...
Naz: Şeyi kastettin..
Tarık:Neyi?
Naz: Şeyi... Şeyi işte..
Tarık: Evet Naz hanım! Ağaçları, kuşları, doğayi, iyiliği- güzelliği, işimi, hayatı.. Hepsini seviyorum!

Naz:
???????
Tarık: (İçses: Öyle saf ayağına yatılmaz, böyle yatırılır Naz hanım!)
Naz: Allah cezanı versin!
(Bu da APTAL kelimesi gibi, kendine mi, Tarık'a mı söylendiği belli olmayan bir söz.. )

14
tarik_naz tafarından gönderildi (24-01-07, 18:39):

aşk itirafında yeni perde

gerçekten aşkını itiraf ederler.

naz: seni seviyorum tarıkkkk
tarık: ben de seni seviyorum nazcım.

deyip birbirlerine sarılırlar

naz: (içses) "seni seviyorum" dedim ama gerçekten sevdiğimi anladımı acaba, yine arkadaş olarak sevdiğimi falan sanmasın.
tarık: (içses)"ben de seni seviyorum" dedim ama gerçekten sevdiğimi anladı mı acaba, yine arkadaş olarak sevdiğimi falan sanmasın.

naz: (içses) yok yok bu kesin öyle sandı, bakışları hiç de sevgili bakışı değil
tarık: (içses) yok yok bu kesin arkadaş olarak sandı, bakışları hiç de aşık bakışı değil

naz: (içses) o zaman bi kere daha söyleyim
tarık: (içses) bi kere daha söylemekten zarar gelmez

ikisi de aynı anda
naz: seni seviyorum tarık
tarık: seni seviyorum naz
tarık-naz: arkadaş olarak mı?

ikisi de dumur. off yaa off. olmuyo olmuyo.
15
Medea tafarından gönderildi (24-01-07, 19:13):

Muharrem ve Bahri-5 İtiraf yorumu :)

MUHARREM--- Bu sürmeli şöförle o kendini hala patronu sanan kız neden
birbirlerine açılmıyorlar Bahri?

BAHRİ--- Gurur yapıyorlar abii..malum sınıf farkı..ahh ahh..birisi şöför diğeri zengin kız aaabiiii.

MUHARREM_ Manyakmısın Bahri ne sınıfı ne sınıfı.bu korsandan bozma yarışçıdan kırma oğlan da zengin değil miydi yahu..ne oldu diziyi izlerken itirafın uzaması babasına fazla elektirik faturası ödetti de iflas mı ettiler?

BAHRİ--- İyi de abiiiii o dizideki babası...sen karıştırdın.Normal hayattaki babası kendi halinde bir adam bunun ne iflası abi?

UYKUCU--Horrr...hıırr..hımmfff.

MUHARREM--- Nasıl yani?Bunun babası Teoman değil miydi?Hııı yani hani belginle askerde...öhöhöö...pardon o değildi dimi?Tamam tamam..itiraf ediyorum onun gerçek babası benim Bahriii yarın da şekeri lokumu kapıp gidi kızı isteyecem....ne diyorum ben ya?Oohooo bunlar itiraf edecek filand erken biz Yıldırım Aktuna'dan randevu istiycez bahriiii...koş passifloramı getir.

BAHRİ-- Tamam abiii..

16
ebru.karaca tafarından gönderildi (25-01-07, 00:18):

şu mektubu düşünelim bakalım...
Şöyle olabilir mi mesela? :

SevgiliM Naz;
Sen olan seni seviyorum. Adı Naz olan seni..
Seviyorum ama patron olarak değil..
Kardeş olarak değil..
Allah'ını seversen, Arkadaş olarak hiç değil. !!!

Ben seni seviyorum. Aşk olanından..
Ben de seni seviyorum arkadaşımdı, kardeşimdi, dostumdu gibi şeyleri duymak istemiyorum. O yüzden bu mektubu yazıyorum..
Tarık Naz'a aşık diyorum, başka da bir şey demiyorum.
Ben o hamakta, Bora'nın arabasını görmemekten başka şeyler de dilemiştim..
Sen de Bora'nın teyzesini görmemekten başka bir şey dilemişsen eğer...
yüreğinin sesini dinle ve gel...

17
ebru.karaca tafarından gönderildi (25-01-07, 00:46):

Tarık'IM
(Buradaki "ım" iyelik belirtir. Yani benim anlamında..
Benim Tarık'ım, benimsin yani..
Başkasına vermem anlamında..
Ufff! Ne zormuş..
İlk özür dileme de zordu, ilk AŞK İTİRAFI da öyle. Hatta bu daha zormuş !!
Şimdi ben sana, arkadaşım-kardeşim dedim ya.. Hepsini unutuyosun! (Burada siz Naz'ın o ünlü el çırpma hareketini gözününzde canlandırabilirsiniz )
Ben vazgeçtim.
Seni seviyorum..
Bir ağaç gibi, ot, börtü-böcek, hayat falan gibi değil..
Aşk gibi..
Dağdaki gibi..
Ben o dağdaki masumane öpücüklerden istiyorum..
Başkasına bana orada baktığının yarısı kadar bakarsan, gözlerini oymak istiyorum..
Eski Naz olsam, (ki şükür o huylarımdan kurtuldum) çoktan yapmıştım da..
Ben sana aşık oldum..
Oh be! Dedim sonunda..
Ahh! Bak, şimdiden rahatladım..

18
ebru.karaca tafarından gönderildi (25-01-07, 16:50):

Tarık: Naz..
Naz: Efendim Tarık?
Tarık: Nazcığım...
Naz: Efen... Ne? Ne dedin sen?
Tarık: Nazcığım dedim..
Naz: Nasıl yani? Ne demek o? ......... Haaaaa... anladım. Arkadaşım Nazcığım diyosun yani..
Tarık: Yooo..
Naz: ?? Kardeşimm anlamında Nazcığım..??
Tarık: Yooo, hele o hiç değil..
Naz: Öyleyse?
Tarık: Yandan yandan sırıtır.
Naz: Yani? Ne olarak -cığınım ben senin? : ) (Umutla gülümser)
Tarık:Anladınız işte..
Naz: Anlamadım.. Anlatsana: ) !
Tarık: Arabayı hazırlayayım mı?
Naz: Neden?
Tarık:Bilmem, belki bir yere gitmek istersiniz..
Naz: Neden?
Tarık:Bilmem, belki anlayabileceğiniz birileriyle konuşmak istersiniz.
Naz:Neden? Kiminle konuşacakmışım ki?
Tarık:Bilmem.. Yoo, aslında biliyorum. En iyi arkadaşınız benim ya, bir tek benimle konuşabilirsiniz değil mi?
Naz:Hayır..
Tarık:Neden? Benimle konuşamaz mısınız?
Naz:Hayır! Hayır, en iyi arkadaşım sen değilsin.
Tarık:?? İyi, öyleyse en iyi arkadaşınıza götüreyim sizi. Onunla konuşursunuz.
Naz:Hayır.
Tarık:..
Naz:Ben seninle konuşmak istiyorum.
Tarık:Ne hakkında?
Naz:Az önce başladığın konu hakkında..
Tarık:Hangi konu?
NazGüler) Hani az önce dedin ya..
Tarık:Ne dedim?
Naz:-CIĞIM dedin ya : )
Tarık:Eee,
Naz:İşte o konuda konuşalım..
Tarık: Cığım üzerine mi?
Naz:Hı hı.. (İÇSES:Ben bunu bir yerden hatırlıyorum ama..nerden?)
Tarık:Eee,, Türkçe'de -cığım eki..
Naz:Başlatma Türk Dili dersinden Tarık!
Tarık:!!!....
Naz:Ya devamını getirir, adabıyla-usulüyle şu işi tatlıya bağlarsın, ikimiz de mutlu oluruz..
Tarık:Ya da..
Naz:Ya da bir erkek olarak senin söylemen gereken şeyleri ben söylerim. Kalbim, beynim rahat eder.. Ama sonrasında beni bu duruma düşürdüğün için senin burnundan getiririm..
Tarık: Anlamadım..
Naz: Yemezler Tarık! Kalbinin atışlarını buradan duyuyorum..
Tarık:Ama..
Naz:Bak Tarık! Sana her arkadaş-kardeş muhabbetini açtığımda kapı arkasında beklemekten yoruldum. Artık beklemek istemiyorum..
Tarık:Ne istiyorsunuz peki?
Naz:Artık gel istiyorum! Artık konuş istiyorum! Bir kere de ben bir şey deyince, reddet! Sen arkadaş dedin ya, ben tam tersini hissediyorum de!
Tarık:E niye işi bu kadar uzatıyoruz? Siz hiç arkadaş muhabbetini açmazsanız, ben de gelip durumu düzeltmek zorunda kalmam..
Naz:Ufff yaa!! İnsana bir ağız tadıyla naz yaptırmıyosun Tarık!
Tarık:Siz bana naz mı yapıyodunuz?
Naz:??? Tarık, ya şu dakika içinde bana seni seviyorum dersin, ya da..
Tarık: SENİ SEVİYORUM..
Naz: Ya da.. ya da.. Ne dedin?
Tarık:Seni Seviyorum..
Naz:... Arkadaş olarak değil ama..
Tarık:Iıı ııh!
Naz:Kardeş de değil..
Tarık:Iıı ııh!
Naz: Öyle, AŞK gibi..
Tarık: Hı hı..
Naz:Ayyy Tarık...
Tarık: : )
Naz:Teşekkür ederim..
Tarık: Sağol. Sağol da.. Eee?
Naz: Eee ne?
Tarık:Sen? Senin de bir şey söylemen gerek miyor mu sence?
Naz:Hayır!
Tarık:Neden?
Naz:Çünkü ben bunu defalarca söyledim Tarık!
Tarık:Ne? Ne zaman?
Naz:Her zaman! Her zaman Tarık!
Sen şoför kolduğunda-ben arkadayken, dikiz aynasında her göz göze geldiğimizde..
Sen Bora'ya olan kinini kusarken ve beni uyarırken gözlerine baktığımda..
Hamakta yıldızların altında..
Bana verdiğin o gülü koklarken..
Tarık Tekelioğlu yemekte beni ektiğinde karşılıklı şarap içerken..
Bana şarkı söylediğin zamanların her anında..
Dağda hastayken başucunda..
Sana sarılıp uyuduğum sırada..
Gözünün gözüme deydiği her anda..

söyledim Tarık..
Tarık:Ben... duymadım...
Naz:Iıı ııh! Duydun..
19
ebru.karaca tafarından gönderildi (26-01-07, 16:58):

Yine hamaktalar..
Hava soğuk ya, ister istemez birbirlerine biraz sokulmuşlar..

Naz: Hiç aşık oldun mu?
Tarık: ..
Naz: Ama gerçekten..
Tarık: Bilmem..
Naz: Nasıl bilmiyosun? Oldun mu, olmadın mı?
Tarık: Aşık olduğumu düşündüğüm oldu ama bu gerçek aşk mı, bilmem..
Naz: Haa, aşkın tarifini bilmiyosun sen..
Tarık: (Naz'a doğru tek kaşını kaldırarak sorar) Sen biliyo musun?
Naz: Biliyorum tabi..
Tarık: Hiç aşık oldun mu peki?
Naz: Oooo, çook. !!
Tarık: O zaman bilmiyosun işte!
Naz: ?? (Kaşlarını çatar)
Tarık: Ooooo kadar aşık olmuşsan, o aşk değildir zaten. Aşık oldun mu, ayakların yerden kesilir. Onun yüzünden girmediğin hal, söylemediğin söz kalmaz. Kendine kızarsın, sen bu duruma düşecek adam değildin dersin, ama onun bir sözüne Fizan'a gidersin. Defalarca onu unutmaya, düşünmemeye çalışırsın.. Kızmaya uğraşırsın ama nafiledir.. Sesini duyduğunda irkilirsin.. Kokusunu nerde duysan tanırsın.. Her gün görsen bile, her gördüğünde kalbin pırpır.. çırpınırsın..
Naz: Ve sen aşkın tanımını bilmiyorsun.. öyle mi?
Tarık: Ve siz hiç aşık olmamışsınız!
Naz: Kim demiş? Ben senin bu dediklerinin hepsini, her gün..
Tarık: Her gün...?
Naz: ..Daha önce hissettim yani..
Tarık: Bu dediklerimi?
Naz: Evet..
Tarık:Hepsini?
Naz: Ay Tarıııkk!! Evet!
Tarık: (Hafifçe sırıtır) Kime?
Naz: Sana ne?
Tarık:Tanıdığımız biri mi?
Naz:Bilmem...
Tarık:Ben hiç gördüm mü?
Naz:Bilmem..
Tarık:Siz bana yalan mı söylüyosunuz?
Naz:Sen..!
Tarık:Sen bana yalan mı söylüyosun?
Naz:Ne münasebet!
Tarık:Ben seni hiç öööyle görmedim de..
Naz:Nasıl ööööyyllle?
Tarık:Öyle işte! Aşık gibi..
Naz: Ben de seni hiç ööyle görmedim.!
Tarık:Ben aşık oldum demedim ki!
Naz:!! Değilsin yani!
Tarık:Ne?
Naz:Aşık...
Tarık:...
Naz:Demek aşık değilsin Tarık efendi! Öyle olsun!
Tarık:Ben aşığım demedim ki..
Naz:Tamam tamam! Öyle olsun!Sen aşık değilsen, ben hiç değilim! Tamam! Bitti!
Tarık:Ama değilim de demedim!
Naz: Bitti-gitti!... Ne?
Tarık:Ben yorum yapmadım Naz. Bir şeyler hissettim. Ama aşk mı, bilemiyorum dedim..
Naz: Aman iyi! Artık ilgilenmiyorum zaten! Kime, ne zaman istersen aşık olabilirsin! Bana ne!
Tarık: Söz mü?
Naz: Ne?
Tarık: Sahiden, kime - ne zaman istersem aşık olabilir miyim? (Güler)
Naz: Olabilirsin tabi. Bana ne! Karışmıyorum artık.
Tarık:Bak bu sözünü unutma. Sonra hatırlatırım!
Naz:Beni tehdit mi ediyosun? Aman hatırlat! Hatırlatmazsan hatırım kalır!
Tarık:Tamam..
Naz: (Surat asar. Hamakta kollarını kenetler ve hem sinirin, hem soğuğun etkisiyle hareketlenir biraz.)
Tarık:Düşüreceksin bizi. Biraz yavaş..
Naz:Sensin yavaş!!! Zaten sinirimi bozdun akşam akşam.
Tarık:.... Ben aşık olmak istiyorum..
Naz: İyi!
Tarık: Şimdi..
Naz: E ol o zaman!
Tarık: Sana..
Naz: Aman ne yapars......................??? Hı?
Tarık: (Güler. Bir yandan da gökyüzünde yıldızları izlemektedir)
Naz: Yok ya!! Hem beni deli et şurada iki dakikada.. Hem de aşık ol! Yok ya! İzin vermiyorum.
Tarık: Çok geeççç..
Naz: Nedenmiş?
Tarık: Birincisi, daha iki dakika önce izin verdiniz bile..
Naz:???
Tarık: Kime, ne zaman istersen aşık ol, dediniz ya..
Naz: Bana demedim!
Tarık: Niye? Siz kimse değil misiniz?
Naz:..... İkincisi?
Tarık: ???
Naz: Birincisi dedin, söyledin. Bunun bir de ikincisi olmalı? Neden çok geç?
Tarık:Çünkü.. çünkü ben size ilk gördüğüm zamandan beri aşığım.. Ve engellemek için çok geç kaldınız..
icon_whis ...... Naz suskun kalır.. Söyleyecek söz bulamamaktadır..
Tarık ise onun gözlerinin içine bakmaktadır gülerek.. Naz'ın gözleri ise şaşkınlıkla açılmış ve öylece kalakalmıştır..
Böyle kısa bir süre geçmiştir ki.. Tarık tekrar hamağa yatar, yüzünü gökyüzüne çevirir ve gülerekk..
Tarık: Yarın hava güzel olacak.. Yıldızlar çok güzel parlıyor..
Naz: (Ağır ağır, yüzünde hala şaşkınlık ifadesi ile hamağa yatar yine) Evet.
Tarık:Ne?
Naz:Yarın çok güzel bir gün olacak. : ) Der ve Tarık'a daha da sokulur. Hatta sarılır, omuzunda uyumaya başlar..
Tarık: Naz, uyuyacak mısın?
Naz:Evet. Bu geceyi içime sindirmek istiyorum. (Güler) Uyandığımda yanımda ol olur mu?
Tarık: Olur.
Naz: Uyumak istiyorum. Belki de 6 aydır ilk defa, huzur içinde uyumak istiyorum.
Tarık: (Güler) Niye 6 aydır uyuyamıyor musun?
Naz: Ne değil, efendim!
Tarık: Anlamadım!! ?
Naz: Ben EVET deyince, NE dedin ya.. (Başı hala Tarık'ın omzunda, gözleri kapalı haldedir)
Tarık: Eee?
Naz: Onu diyorum işte. Ne değil, efendim! Sevgilili sevgilim!!!
20
Kara İnci tafarından gönderildi (26-01-07, 22:41):

Naz'ın kendi kendine itirafı

Naz(içses 1):"Ben bağışı yapan kişiye aşık oldum".İnanmıyorum sana Naz.Tarığa bu sözleri söylediğine inanamıyorum.Şimdi hakkın da neler düşünecek...

Naz(içses 2):Ne düşünürse düşünsün Naz.Sen doğru olanı yaptın.Kalbin den ne geçiyorsa onları söyledin...

Naz(içses 1):Kalbim den birşey geçmiyor ki.Hem ne geçebilir ki.Geçemez ki zaten.Benim kalbim anayolmu da elini kolunu sallayan ordan geçsin...

Naz(içses 2):Naz inan ben de sana inanamıyorum.Hayatın da ilk defa kalbin biri için çarpıyor ama sen inatla buna engel olmaya çalışıyorsun...

Naz(içses 1):Ne kalp çarpması Naz.Ne çarpması.Şimdi ben sana bir çarpacam aklın başına gelecek...

Naz(içses 2):Ah Naz ah senin Tarığı ilk gördüğün günden beri aklın başında mı sanki.Sebebini açıklıyamam ama bu durundan şikayetçi de değilim...

Naz(içses 1):Neymiş o sebep?

Naz(içses 2):Boşver Naz girme şimdi bu konulara yoksa bu yola bir girersen bir daha dönemezsin...

Naz(içses 1):Bence bu yola sen çoktan girmişsin Naz.Sen açıklamasan da galiba ben o sebebi biliyorum...

Naz(içses 2):Galiba bende...

Naz(içses 1):Bunu söylemesi çok zor ama sanırım sen Tarığa aşıksın ve bunu kabullenmekten başka çaren de yok.İstediğin kadar başka şeylerle kendini ikna etmeye çalış ve istediğin kadar duygularına sırtını dön her yol seni aynı kişiye çıkarıyor...

Naz(içses 2):Birgün bu noktaya geleceğimi biliyordum.Çünkü insan ne yaparsa yapsın kaderinden kaçamıyor ve benim kaderim Tarık'la yazılmış.Her nereye gidersem gideyim benimle gelmeye devam ediyor.Artık kaçmaktan yoruldum.Kalbim de hapsettiğim,çıkmak için tüm gücüyle çırpınan duygularımı dizginlemekten yoruldum.Böyle yaşamak istemiyorum.Ben de herkes gibi aşkımı özgürce yaşamak ve haykırmak istiyorum.Taaarıkkkk saaaanaaaa aaaşıııığıııım...

Naz(içses 1):Evet Naz.Sen Tarığa aşıksın...

NAZ;Oh be rahatladım...