Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

34. Bölüm (08 Mart '07)
Replik ve Yorumlarla 34. Bölüm (Ebru Karaca)
33. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 33. Bölüm (Ebru Karaca)
Barış Akarsu Röp. / Hey Girl Dergisi (Mart 2007)
Replikler (33. Bölüm)
33. Bölüm
Barış Akarsu Röp. / In Style Dergisi (Mart 2007)
32. Bölüm (Videolar)
Bir Dağ Evi Triolojisi (flower98)
 

Ayşe Kökçü Röp. / Vatan TV (08 Mart 2007)

Mart 09, 2007




’Bugün anneyi oynarım yarın bir fahişeyi...’

Yıllarca bir fenomen haline gelen ‘Bizimkiler’ dizisinin fedakar annesi Nazan olarak izledik Ayşe Kökçü’yü... ‘Bizimkiler’in ardından ekrana ara veren usta sanatçı, ’Yalancı Yarim’de de yine bir anneyi oynuyor. Kökçü, her türlü karakteri rahatlıkla canlandırabileceğini dile getiriyor

* Dizide canlandırdığınız rolden biraz bahseder misiniz bize?
Karakterimin adı Belgin... Oğluna ve kocasına çok bağlı bir anneyi canlandırıyorum ben. Geçmişinde de belli bir kültür düzeyi olan bir elçi kızı Belgin aynı zamanda.

* ‘Bizimkiler’den sonra uzun bir ara vermiştiniz. ‘Yalancı Yarim’de sizi çeken neydi?
Kendi yaşıtlarımın bulunduğu kadroyu çok beğendim, senaryoyu çok sevdim. Tabii bu kadar tutacağını tahmin etmiyordum açıkçası. Bundan önce ‘Bizimkiler’ dizisinde tam 14 sene oynadım. Şimdiki diziler o kadar uzun ömürlü değil. Şimdiki dizilere baktığınızda hep hamasi, ölümler falan, bizim dizimiz ise daha eğlenceli. O ilgimi çekti ve hemen ‘evet’ dedim.

* ‘Bizimkiler insan ilişkileri üzerine kuruluydu... Daha gerçekçi bir senaryoydu. Bu dizide biraz eski Türk filmi tarzı var...
Evet, evet, o yönü de ilgimi çekmişti zaten. Rahat seyredilebilen, hayat sıkıntılarından bıkan insanların hoşlanabileceği bir dizi olması bence ‘Yalancı Yarim’in en cazip yönü.

* Karakterinizle benzeşen yönleriniz neler?
2007’de meslekte 30’uncu yılımı dolduracağım. Oynadığım karaktere çok bakmıyorum. Her rolü oynarım ben, bugün bir anneyi canlandırırırım, yarın bir fahişe olarak görebilirsiniz.

* Dizideki gibi haylaz bir oğlunuz olsa yine böyle ılımlı mı davranırdınız?
24 yaşında bir oğlum var benim de... Biz arkadaş gibiyizdir oğlumla. Anneler korumacıdır ama dizideki kadar değilim ben. Bu kadarı bence çok fazla...

* Bir tiyatrocu olarak yeni dönem oyuncularını nasıl buluyorsunuz?
Her kafadan bir ses çıkıyor ama bunun en iyi kararını bence seyirci veriyor. Onun için ben bu konuda konuşma yanlısı değilim. Oyunculuk çok farklı bir şey... Güzel görüntü verebilirsiniz, medyatik olabilirsiniz, genç olabilirsiniz ama konuşamayan oyuncu olmaz.

* İlerleyen günlerde neler yapmayı düşünüyorsunuz?
Uzun yaz tatilleri yapmak istiyorum, yüzmek istiyorum, daha çok kitap okumak, daha çok dünyayı gezmek istiyorum, işimi çok seviyorum ama insan bir süre sonra yoruluyor.