Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

33. Bölüm
Barış Akarsu Röp. / In Style Dergisi (Mart 2007)
32. Bölüm (Videolar)
Bir Dağ Evi Triolojisi (flower98)
33. Bölüm Senaryosu (flower98)
Replikler (32. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 32. Bölüm (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) (1-4)
32. Bölüm
Merve Sevi Röp. / Bugün Gazetesi (18.02.2007)
 

Replikler (33. Bölüm)

Mart 02, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu ve sude9'ye teşekkürler




1

Tarık-Naz dağ evinde,kapının önünde

Naz:Eminsin değil mi uyuduğuna?
Tarık:Bekle...Artık eminim çünkü uyumuyor olsaydı kapıyı açmış ters ters bize bakıyor olurdu
Naz:Farkına varınca kimbilir ne yapıcak
Tarık:Bi düşünelim..en kötü evden kovar
Naz zaman dua edelim biran önce farkına varsın

İkiside gülümser,Naz soğuktan içini çekip titrer

Tarık:Üşüdünmü?
Naz:Evet
Tarık:İçeri girelim istersen
Naz:Yok istemiyorum
Tarık:İyide soğukta böyle dışarıda da duramayız
Naz:Ben gidecek bir yer biliyorum aslında...gel

Arabaya binerler,ikiside gülümser,Naz sesli gülmeye başlar

Tarık:Ne oldu?
Naz:Yok birşey
Tarık:Var birşey
Naz:Nerden çıktı?
Tarık:Gülümsüyorsun
Naz:Sende gülümsüyorsun,ben sana soruyormuyum
Tarık:Sor?
Naz:Ne oldu?
Tarık:Önce ben sordum
Naz:Ay çok uyanıksın sen ya
Tarık:Öyleyimdir
Naz:Birşey geldi de aklıma,
Tarık:Ne?
Naz:Na yapıcaksın?
Tarık:Aynı şeymi aklımıza geldi diye merak ettim
Naz:Senin aklına ne geldi?
Tarık:Önce ben sordum
Naz:Ay cidden çok uyanıksın
Tarık:Çok istiyorum
Naz:Ne?
Tarık:Filiz ile Ümit'in mutlu olmalarını
Nazemek ki aynı şeyi düşünmüyormuşuz
Tarık:hıı,demek ki aynı şeyi düşünüyormuşuz
Naz:Neden böyle kelime oyunları yapıp duruyorsun bana?
Tarık:Çünkü başka türlü o dağda mahsur kaldığımız geceyi düşündüğünü itiraf ettiremeyeceğim

Naz şaşkın şekilde bakar

Tarık:Eğer yanıldıysam çok büyük bir pot kırdım demektir
Naz:Hayır
Tarık:Yani sende o geceyi düşünüyordun
Naz:Evet..bana oynadığın o küçük oyunu..yok araba bozuldu da yok geceyi burda bir yerlerde geçirmemiz gerektide
Tarık:Hala inanmıyorsun değil mi?
Naz:Hayır
Tarık:İyide ne amacım olabilirdi de böyle bir oyun oynamak için
Naznu gecenin ilerleyen saatlerinde gördük
Tarık:Ne?
Naz:Tabi hafif sarhoştum,o yünden tam anlayamadım o an ben ama daha sonra vicdan azabına yenik düştün itiraf ettinde öyle öğrendim

Tarık kızgın şekilde arabadan çıkar Naz'da peşinden

Naz:Ne oldu şimdi
Tarık:Yok birşey
Naz:Ya dururmusun bir saniye...söylediğm lafamı bozuldun
Tarık:Bak..bana bugüne kadar bir sürü saçma sapan laf ettin,hiçbiri umrumda değil ama şu söylediğin
Naz:Ne yani arabadan inip gitmen mi gerekiyordu..Durup kendini savunsaydın,bana kızsaydın olmazmıydı yani..Belki ben bunu bekliyorum
Tarık:Ne?
Naz:Ya belki hala tam olarak neler olduğunu hatırlayamıyorum ve sende her seferinde kafamı karıştırıyorsun anlatırken..ve belki bende bilmek istiyorum gerçeği
Tarık:Belki de hiçbir zaman ne olduğunu tam olarak öğrenememenin sebebi hep sanki ben bir suç işlemişim gibi davranmandandır
Naz:Çünkü belkide ben beni öpmene izin verdiğimi hatırlamıyorum da ondandır
Tarık:Sen..bana izin vermedin..yani ben seni zorla öptüm
Naz:Ne bilim
Tarık:Anlaşıldı o zaman şöyle yapalım..en baştan hatırlayalım olayı..adım adım üzerinden bir geçelim(Tarık'ta az kurnaz değil hani olayın tüm ayrıntılarını anlatarak ne yapmaya çalışıy gördük )
Hangi noktalarda anlaşamıyoruz onu bir bulalım
Naz:Tamam
Tarık:Şarabı içtin içtin sızdın
Naz:Bak..aaa anlatışa bak
Tarık:e Yalan mı?
Naz:Şarabı içtin içtin sızdın..insan alkolü biraz fazla kaçırdın falan der
Tarık zaman şöyle yapalım..döndüm bir baktım...(dağ evindeki sahne yeniden hatırlanır) şişe boştu..nasıl,iyimi böyle
Naz:Evet daha tarafsız
Tarık:Gözlerin kapalıydı,yanına geldim

Dağ evindeki sahne;
Tarık:Naz hanım,Naz Hanım
Naz:Tarık
Tarık:İyimisiniz
Naz:Hayır değilim..ne yapacaksın
Tarık:Sarhoşsunuz siz
Naz:Evet sarhoşum ne yapacaksın
Tarıkurun ben sizi yatırim şöyle


Naz:Bi dakka bi dakka ben zaten yatmıyormuydum?Ne demek durun ben sizi yatirim
Tarık:Yani böyle başınızı döndürüp...
Naz:Nasıl döndürüp
Tarık:Göstereyim isterseniz
Naz:Valla iyi olur ben senin anlatışından hiç birşey anlamadım

Tarık Naz'ı kolundan tutup kendine çeker

tARIK:Başını şöyle tuttum,yattın sonra aniden doğruldun
Naz:EEE
tARIK:VE....
Naz:ve ne
Hem dağdaki sahne hayal edilir hemde aynısı uygulanır Gözlerin şarkısı eşliğinde..Naz utanır Tarık gülümser

Naz:BEN....BENİM UYKUM GELDİ(GÜLÜMSER) İYİGECELER

Naz içeri girer,perdeyi örter

Naz:Sakın vurma kapıyı,yalvarırım sakın vurma,şu anda ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum,sakın vurma

2

Tarık Naz ve Belgin eve gelirler

BELGİN:Evet işte geldik
NAZ:Ya Belgin teyze biz hiç sizi rahatsız etmesek.Yani neticede biz yabancı sayılırız rahat edemezsiniz.Size bence sizi daha iyi anlicak,size daha yakın birileri lazım bu zor gününüzde.Ne bilim mesela oğlunuz Tarık Tekelioğlu.Arasanız mutlaka koşarak gelir.Sizi burda asla yalnız bırakmaz.Di mi Tarık?Annesinin burda olduğunu bilse 1sn yalnız kalmasına izin vermez di mi?Evet desene Tarık
TARIK:E evet bırakmaz
BELGİN:Bırakır.Bıraktı da.Baban kayıp iyi değilim lütfen yanıma gel dedim işim var gelemem dedi.Neden?O aklını başından alan kız yüzünden.Bak şimdi arayayım kesin o kızın yanındadır.Hatta görürsün bak telefonunu bile açmaz
TARIK:E hadi ne duruyoruz bir sürü iş var evde yapılıcak.Hadi

içeri girerler ve Naz duvarda asılı duran ayı postunu görüp çığlık atar

NAZ:Ayy bu ne.
BELGİN:Ah Hulusi ah ben senden kaçmaya çalıştıkça inadına seni hatırlatıcak birşey çıkıyor karşıma.Evet Tarıkcım bırak bavulu şöyle.Ay özlemişim burayı iyiki kaçtık geldik valla.O şehrin gürültüsü,patırtısı,stresinden kurtulduk.Bir kaç gün şöyle ayaklarımızı uzatıp kafamızı dinleyelim.
NAZ:Yaaa çok isterdik kalalım ama bizim en geç yarın dönmemiz lazım Belgin teyze.Malum okul
BELGİN:Hiç sorun değil Nazcım ararım okulunu yanımda sıtaj yapıyor derim
NAZ:Ayy babamda merak eder.
BELGİN:Hiç sorun değil Nazcım ararım Vahi beyi yanımda sıtaj yapıyor derim
NAZ:Ay nişanlım ortalığı dağıtır
BELGİN-TARIK:Nişanlın mı?
NAZ:Çocuk bensiz 1 sn duramıyor hasta derecesinde aşık.Geçen gün derste sınıfın kapısından içeri bir daldı ne zaman biticek bu ders sıkıldım beklemekten diye.Derse gireli daha 5 dk olmuştu.O yine iyi.Tarık'ın kız arkadaşı daha beter.Kıskançlıktan arabanın camlarını kırmaya kalktı geçen gün.Neymiş Tarık'ın bana arabanın kapısını açmasını içine sindiremiyormuş.A adam benim şoförüm emrimde çalışıyor.Ayda 700ytl maaş veriyorum tabiki açıcak ama anlatamıyorsun ki.Şimdi ikimizin birlikte ortadan kaybolduğunu bir öğrenirse
BELGİN:Ah ah ah ne zaman doğru düzgün,aklı başında,huyu huyuna suyu suyuna uygun biz kız bulucaksınız.Böyle annelerinize akıl kaçırtmicak
TARIK:Bana mı diyorsunuz?
BELGİN:İşte sana oğluma ha sen ha o fark etmez.Erkek değil misiniz ikinizde.Hiç merak etmeyin ben ikinizi de o birlikte olduğunuz delilerden kurtarıcam.Hemde en kısa zamanda.Şimdi boşverin onları.Buraya kafa dinlemeye,dinlenmeye,huzur bulmaya geldik.Hadi o zaman herkes iş başına.Naz sen mutfağı derle topla.Tarık sen şömine için odun kır.Çabuk çabuk daha burayı salonu toplicaz.Bak hala duruyorlar.Hadi Tarık dışarı Naz içeri marş marş.Siz burda ben varken birbirinizin yüzünü bile zor görürsünüz ya



3


Tarık dışarda odun kırarken Naz yanına gelir

TARIK:Ah anne ah ben anlıyorum senin niyetini de öyle kıskıvrak yakaladınki beni hiçbirşey yapamıyorum
NAZ:Kolay gelsin
TARIK:Naz
NAZ:Hanım.Belgin teyze etraflardayken Naz hanım
TARIK:Hayırdır
NAZ:Belgin hanım yardım edim diye gönderdi
TARIK:Gerek yok ben hallederim
NAZ:Ha ben yapamam yani.Abartma Tarık 2 parça odun
TARIK:İyi sen bilirsin

baltayı Naz'a uzatır

NAZ:Kırmaktan bahsetmiyorum taşımaktan bahsediyorum
TARIK:Bir dene istersen stres atmaya birebir
NAZ:Bana odun kırmak yetmezstres atmam için.Benim o baltayla en azından şu evin camlarını indirmem lazım
TARIK:Sen iyice benim nişanlıma benzemeye başladın.Demek benim hoşlandığım kız tipi böyle saldırgan mizaçlı.Neydi o nişanlı masalı kız arkadaşı hikayesi?
NAZ:Ay ne bilim Belgin hanım belki korkarda dönmemize izin verir diye uydurdum işte
TARIK: O duvardaki ayı postu varya
NAZ:Evet
TARIK:Kesin o yakalayıp derisini yüzmüştür

ikiside gülmeye başlar

NAZ:Çok üşüdüm ben.Hadi girelim içeri.Yeter bu kadar odun hadi.Şu halimize bak ukala şımarık Tarık Tekelioğlu ve kendisi gibi ukala şımarık kız arkadaşınız ceremesini biz çekiyoruz
TARIK:Bizim cerememizi bizden başkası çekicek değil ya
NAZ:Ne?
TARIK:Şey artık diyorum halimize acırda oturup biraz dinleniriz
NAZ:Hıı

ikiside içeri girer Belgin hanım onları bekler

BELGİN:Hadi hemen yakın şu şömineyi.Şu salonu da bir silip süpürelim
TARIK:Şart mı?
BELGİN:Şart tabi toz almadan bu mobilyaların yerini değiştiremeyiz
BELGİN:Hadi bakalım çabuk olun hadi durmayın çalışın bakalım hadi



4


Tarık Naz ve Belgin yemek yerler

BELGİN:Bence daha iyi oldu böyle.Mobilyaların yerini değiştirince salonun havası da değişti.Acaba şu kanepe şu köşede daha iyi mi durur?
NAZ-TARIK:Hayır
TARIK:Böyle iyi Belgin hanım.Onlar orada öyle iyi biz burda böyle iyiyiz.Bir süre hiç birşeye dokunmayalım bizde dahil
BELGİN:Size bu evin hikayesini anlatmışmıydım ben?
TARIK:Evet
NAZ:Yoo
BELGİN: O zaman anlatim

der ve anlatmaya başlar

NAZ:Vay vay vay çok büyük adammış Hulusi amca
BELGİN:Ya öyleydi bir zamanlar.Çok eskiden.Daha Türkiye gümrük birliğine girmemişken.Sonra sınırlar bir açıldı kuzeyden böyle akın akın gelmeye başladılar.Birde cep telefonu icat oldu Hulusi bozuldu

der ve eski anıları hatırlar

NAZ:Vay vay vay Hulusi aöca ne romantik adammış da haberimiz yokmuş.Belgin hanım bence siz ne yapın biliyor musunuz.Arayın Hulusi amcayı çağırın buraya.O eski güzel günlerden bahsedin birlikte romantik bir gece geçirin.Herşey tatlıya bağlansın.Di mi Tarık?Bize tabi bu çiftekumruları başbaşa bırakalım.Bağrımıza taş basarak şehrin o gürültüsü patırtısına geri dönelim
TARIK:İstersen önce hikayenin sonunu dinle

Belgin anlatmaya devam eder

BELGİN:Sonra öğrendim ki o gün repo mepo artmamış.Erkek milleti işte hepiniz aynısınız.Bak aklıma getirdiniz ne iştah kaldı ne birşey.Ben uzanıcam biraz

diyip odasına çıkar

NAZ:Anlaşıldı bu gece burdayız
TARIK:Galiba
NAZ:Ya sana birşey sorucam Tarık
TARIK:Sor akalım sor
NAZ:Belgin hanım seninle benim aramda yani acaba birşey varmış gibi düşünüyor olabilir mi?
TARIK:Kesin
NAZ:Ne?
TARIK: Otelde beni elimde çiçekle senin odanın kapısında yakaladı hemde sevgililer gününde daha ne olsun
NAZ:İnanmıyorum rezil olduk
TARIK:Niye?
NAZ:Haklısın rezil olmadık rezil oldum
TARIK:Niye?
NAZ:Niyesi var mı.Sen benim şoförümsün.Şoförüme aşık olduğumu düşünücek şimdi
TARIK:Eğer bu seni bu kadar rahatsız ediyorsa hemen şoförlüğünden istifa edebilirim



5


Belgin düşer Naz ve Tarık onun yanına gelir

BELGİN:Ay ampul söndü.Gevşedi sıkıştırim dedim çıktım yatağa.Dengemi kaybettim düştüm
TARIK:Aferin ama yani insan bir seslenir yardım ister
NAZ:Evet yani dalyan gibi delikanlı var burda.İyi misiniz?
BELGİN:İyiyim iyiyim
NAZ:Belgin teyze inat etmeyin arayalım Hulusi amcayı gelsin
BELGİN:Hayır
TARIK:Belgin hanım inat etmeyin en azından bir doktor moktor getirir.
BELGİN: Doktora gerek yok iyiyim ben iyiyim



6

Naz önce babasıyla konuşur sonrada Filiz'i arar ama Filiz'in telefonu meşgUldür

NAZ:Ay inanmıyorum sürekli meşgul.Kiminle konuşuyor bu kız bu kadar uzun böyle
TARIK:Kardeşinle konuşuyordur heralde
NAZ:EE evet ne diyorsun bu duruma?
TARIK:Hangi durum?
NAZ:Bu durum işte.Bak hiç inkar etmeyelim karşılıklı bir ilgi var.
TARIK:Karşılıklı?
NAZ:Hemde gayet yoğun bir ilgi
TARIK:Karşılıklı ve yoğun
NAZ:Sakın farketmedim deme bana
TARIK:Ben farkındayım da seninde farketmene sevindim
NAZ:Nasıl farketmem görmüyor musun halini?
TARIK:Çok mu belli oluyor?
NAZ:Çok
TARIK:Nasıl?
NAZ:Yani halinden,tavırlarından,bakışlarından.Senin fikrin ne bu konuda?
TARIK:Nasıl fikrim ne?
NAZ:Yani gelecek görüyor musun?Bir kere onaylıyor musun?
TARIK: Onay?
NAZ:E tabi yani neticede söz konusu olan kızkardeşin
TARIK:Kim?
NAZ:Filiz
TARIK:Filiz?
NAZ:Evet Filiz
TARIK:Sen Filiz'den mi söz ediyorsun?
NAZ:Evet Filiz ve Ümitten
TARIK:Yani halinden,tavırlarından,bakışlarından dediğin Ümit miydi?
NAZ:Evet.Sen kim sandın?
TARIK:Ben bencede çok yakışıyorlar birbirlerine
NAZ: Dur şimdi konuyu değiştirme
TARIK:Konuyu değiştirdiğim falan yok
NAZ: Değiştiriyorsun
TARIK:Yoo konu Filiz'le Ümit değil miydi zaten
NAZ:Evet
TARIK:E tamam işte bencede çok yakışıyorlar birbirlerine
NAZ:Sen başka birşey diyorum sandın değil mi?
TARIK: Dur şimdi konuyu değiştirme
NAZ:Konu çoktan değişti



7


Belgin'in çığlıkları duyulur Tarık ve Naz hemen Belginin yanına gider

TARIK:Noldu?
NAZ:Belgin teyze
BELGİN:Kocaman birşey böyle simsiyah tüylü böyle üstümden şöyle uçuverdi
NAZ:Ne

dedi ve Tarık'ın kolunu tuttu

NAZ:Tarık birşeyler yap

Belgin'in orda olduğunu hatırladı ve hemen Tarık'ın kolunu bıraktı

NAZ: Patronun olarak emrediyorum
BELGİN:Ben hayatta tek başıma duramam bu odada
NAZ:Ay ben hiç duramam



8


Tarık ve Naz Belgin'le beraber odada

BELGİN:Ay saolun çocuklar.Ya kusura bakmayın sizinde rahatınızı bozum ama mümkün değil tek başıma yatamazdım bu odada.Ay nasıl kocaman birşeydi böyle simsiyah uçuyor böyle vüüü
NAZ:Ayy

dedi ve elindeki ilaçı sıktı

NAZ:Ay pardon elimden kaçtı
BELGİN:Ay çok korktum çok yani söz verin bana eb uyusam bile o yaratığı öldürmeden odadan çıkmak yok tamam mı?
TARIK:Söz Belgin hanım
BELGİN:Ah ah Hulusim burda olsaydı koca elleriyle yakalardı korkunç şeyi
NAZ:Çağıralım gelsin Belgin teyze
BELGİN:Hayır istemiyorum.Çok üzdü beni.Anlasın bensizliğin ne demek olduğunu
NAZ:Bence çoktan anlamıştır hatta heryerde sizi arıyordur
BELGİN:Arasın umrumda değil.Arasın bulamasın delirsin

dedi ve uyudu



9


Tarık ve Naz kahvaltıda hiç konuşmazlar.Tarık göl kenarına gider ve göle taş atmaya başlar.Naz yanına gelir

NAZ:Niye konuşmuyorsun benimle?
TARIK:Konuşmayan sensin.
NAZ:Hayır sen konuşmuyorsun
TARIK:Sende
NAZ:Niye?
TARIK:Bak konuşursak lafın nereye geliceğini biliyorum.Yine beni suçlicaksın,yine burnumdan getiriceksin,yine pişman ediceksin ve ben bunları duymak istemiyorum
NAZ:İlkini bilmem ama dünkü için suç senin değil.İkimizinde.Tabi ortada bir suç varsa eğer
TARIK:Yok



10


Tarık ve Naz kayıkda

NAZ:Belgin teyze yine bizi göremeyince deliricek
TARIK: O bir süre bizim yokluğumuzun farkına bile varmaz
NAZ:Cidden yanından geçtim ruhu duymadı.O ayı postuna böyle dikmiş gözlerini hiç kıpırdamadan bakıyordu.Bu o kayık mı?
TARIK:Hangi kayık?
NAZ:Hulusi amcanın Belgin teyzeyi bırakıp gittiği
TARIK:Bir kayığın böyle hatırlanması ne kadar acı.Oysa kimbilir kaç aşk itirafına,kaç duygu dolu mutlu ana tanıklık etmiştir.
NAZ: Demekki karşındakini hep mutlu ediceksin.Çünkü mutlu ettiğin değil mutsuz ettiğin anlar akılda kalıyor.
TARIK: Doğru
NAZ:EEE
TARIK:EEE ne?
NAZ:Niye çağırdın beni
TARIK:Belgin hanıma yakalanmadan başbaşa konuşabiliceğimiz tek yerin burası olduğunu düşündüm
NAZ:Eğer yüzme biliyorsa ondan da pek emin olma.Ne konuşucaz?
TARIK:Havadan sudan
NAZ:Hava soğuk su daha da soğuk

Tarık Naz'a sarılır Naz başını Tarık'ın göğsüne dayar

NAZ:Başka?
TARIK:Bizden
NAZ:Nihayet sıcak bir konu
TARIK:Sıcak derken
NAZ:Yani gündemde
TARIK:Tek sıcaklığı gündemde olması mı?
NAZ:Ayrıca da düzgün konuşmassak her an yakabiliriz.
TARIK: O zaman sen susucaksın ben konuşucam.Naz sana sevgililer gününde kapına geldiğimde söylemek isteyipte garip bir şekilde günlerdir fırsat bulamadığım birşey var.Böyle susucak mısın karşımda?
NAZ:E öyle dedin ya ben susucakmışım sen konuşucakmışsın.Ben yakarmışım ya altını
TARIK:Bak başladın bile yakmaya
NAZ:EEE
TARIK:EE si Naz

bu sırada Tarık'ın telefonu çalar arayan Belgin'dir.Onunla konuşuktan sonra

NAZ:Kim?
TARIK:Belgin hanım.O uçan siyah şeyi görmüşde korkmuş.Boşver baksın başının çaresine ben şu an seninle konuşmak istiyorum.Ama bilemedim şimdi böcek bu şakaya gelmez
NAZ:Çok koktuysa git bir bak istersen
TARIK:Tamam

geriye dönerler Tarık Naz'ı kayıkda bırakıp gider

NAZ:Bende bütün bu son 2 gün boyunca yaşadıklarımızdan bir tek bu anı unutmicam Tarık haberin olsun



11

Naz Tarık'ın yanına gelir Tarık da hemen Naz'ı çeker ve saklanırlar

NAZ:Ne yaptığını sanıyorsun sen?
TARIK:Hulusi amca geldi unuttun mu beni hiç senmez
NAZ:Nasıl unuturum arabasını çaldırmıştın adam içindeyken
TARIK:Hele Belgin hanımı benim buraya getirdiğimi öğrenirse mahveder beni
NAZ:Ay bunu bildiğim iyi oldu.Beni kayıkta sap gibi bırakmanın intikamını bak nasıl alıyorum şimdi
TARIK:Nereye?
NAZ:Hulusi amcaya seni ispiyonlamaya
TARIK:Sakın yapma bunu
NAZ:Çok kızgınım sana yapıcam hiç engel olmaya çalışma
TARIK:Hayır dedim
NAZ:Bırak bıraksana beni bıraksana bırak beni bağırırım
TARIK:İkimizide yakarsın.Hatta babanı da.Hulusi amca benim sizin yanınızda çalıştığımı öğrenirse o krediyi fitil fitil burnundan getirir babanın sakın yapma bunu.Yalvarırım
NAZ:Sen bu adamın arabasını çaldırmakla kalmamışsın belliki
TARIK:Hayır
NAZ:Her gün yeni bir sırrın ortaya çıkıyor Tarık ve ben sıkıldım bundan
TARIK:Bende.Burda durmak zorunda mıyız?
NAZ:Nereye gidicez


12

Tarık ve Naz kayığa geri dönerler

NAZ:İnanmıyorum ya arabanın anahtarı evde diye Belgin teyze ve Hulusi amca gidene kadar beklemek zorundayız.Babama sen açıklarsın bu durumu
TARIK:Tamam
NAZ:Resmen kayıkta bırakıp gittin beni
TARIK:Özür dilerim
NAZ:Hulusi amcanın yanında şofölük yapa yapa huyunda benzemiş
TARIK: Doğrudur
NAZ:Çok sinirliyim sana şu anda çok
TARIK:Farkındayım
NAZ:Vurmak istiyorum sana
TARIK:Vur

Naz vurmaya başlar ama sonra başını tekrar Tarık'ın göğsüne yaslar

NAZ:Zaten yorgunum bütün gece uyumadım
TARIK:Neden?
NAZ:Uyuyamadım işte.Kocaman siyah birşey uçuyordu tepemde de ondan
TARIK:Çağırsaydın beni
NAZ:Burda olduğun aklımdan çıkmış.Ya inanamıyorum sana Tarık.Şu bana yaşattığın 2 günle ilgili ne hayallerim vardı.Ama tek aklımda kalan şey beni kayıkta bırakıp gidişin olucak

Tarık şarkı söylemeye başlar



13

Naz uyuyakalır 4 saat sonra uyanır.Önce Tarık'ı yanında göremez

NAZ:Ay inanmıyorum ya bu sabah bırakıp gittiği yetmezmiş gibi şimdi de burda bırakıp gitmiş hemde gecenin bir yarısı
TARIK:Gece yarısı değil hava daha yeni karardı.Ayrıca bırakıp gitmedim burda oturmuş seni seyrediyordum
NAZ:Kaç saattir uyuyorum ben?
TARIK:4.Baya da derin uyuyordun.Cep telefonlarının sesine bile uyanmadın.Baban aradı akşam yola çıkıcağımızı söyledim.Birde Belgin hanım aradı evden çıkıyorlarmış onu haber verdi
NAZ: O zaman ne bekliyorsun git arabanın anahtarını al gidelim burdan
TARIK:Aldım niye yanından ayrıldım sanıyorsun.Yoksa hiç bir güç beni senin yanından ayıramazdı
NAZ:Bu güzel sözlerle kandıramazsın beni.Bu sabah kayıkta bıraktın gittin beni ben onu bilirim.Ne sırıtıyorsun
TARIK:Gidelim mi?
NAZ:Hemde hemen

arabaya binerler

NAZ:Hadi hadi çabuk ol yemeğe yetişemicez bare babam uyumadan eve girelim.
TARIK: O konuda için rahat olsun çünkü zaten baban sen gelmeden hayatta uyumaz
NAZ: O zaman daha fazla uykusuz bırakmasak
TARIK:Emniyet kemerini bağla

arabayı çalıştırmaya çalışır Tarık ama araba çalışmaz

NAZ:Niye çalışmıyor bu?
TARIK:Ne bilim
NAZ:Ben mi bilicem sen biliceksin tabi şoför değil misin?
TARIK:Akü
NAZ:Ne?
TARIK:Aküsü boşalmış ya da suyu eksilmiş.Suyu eksilmişse sorun yok tamamlarız çalışır
NAZ:Bittiyse?
TARIK:Arayacaz birileri gelicek
NAZ:Ya ben seninle uzun bir yola sağlam arabayla gidemicek miyim?
TARIK:Sen şimdi bununda bir numara olduğunu iddia edersin.Hadi hadi itiraf et içinden diyorsun di mi?
NAZ: Demiyorum
TARIK:Hayret ilk defa güveniyorsun yani bana
NAZ:Ya suyunu mu ilave ediceksin ne yapıcaksan yapar mısın
TARIK:Bir 5-10dk sürer.İstersen git içerde bekle
NAZ: Daha fazla uzamasın lütfen

Naz söylenerek içeri girer ve gördüklerine çok şaşırır

NAZ:Yok ben değiştiricem bu arabayı var bu arabada birşey
TARIK:Gönlüm burdan tek hatırladığın şeyin seni kayıkta bırakıp gitmem olmasına razı olmadım.Dedim nasılsa yemeğe yetişemicez bare burda yiyelim
NAZ:Yani arabayı sen bozdun
TARIK:Bu sefer evet
NAZ:İnanmıyorum ilk defa sana güvendim ve pişman ettin
TARIK:Bu yaklaşımla bir yere varabiliceğimizi sanmıyorum
NAZ: Doğru söyle bunlar Hulusi amcayla Belgin teyzenin romantik gecesinden kalanlar değil di mi
TARIK:Önemli olan niyet
NAZ: Peki niyetin ne?
TARIK:Güzel bir yemek yemek ve şu kayık olayını unutturmak
NAZ:Kulağa hoş geliyor.Bir şans verebilirim


14

Son sahne Tarık Naz'a şarap doldurur

NAZ:Sen?
TARIK:Ben araba kullanıcam
NAZ: OO sorumluluk sahibi şoför
TARIK:Maaşımı haketmem lazım
NAZ: Peki ben içmeni istesem.O zaman ne yaparsın?İlginç bir ikilem.Senin görevin patronunun emirlerini yerine getirmek ama patronun işini yapmana engel olucak bir emir veriyor.Hangisini seçersin?
TARIK:Hangisini seçmemin bir anlamı yok patronumu yanlış seçmişim demektir
NAZ:Ay senin şu kelime oyunların.Şerefe
TARIK:Şefere
NAZ:Bende su içicem
TARIK:Neden?
NAZ:Sonra sarhoş oluyorum ortalık karışıyor.Yok sonra öyle yaptın, yok böyle yaptın,sen istedin,ben istemedim hiç uğraşamam.
TARIK:Tamam
NAZ:Birşey sorucam
TARIK:Bu akşam sormasan.En azından şu yemek bitene kadar.Ben bu yemeği burası her aklımıza geldiğinde hatırlamak istiyorum
NAZ: Peki ama İstanbul'a döndüğümüzde sorucak çok şeyim var ona göre ve sen muhtemelen bu yemek bitene kadar buna yenileri de eklersin.E ne yicez?
TARIK:Hani soru sormak yoktu?
NAZ:Yemek yok di mi?
TARIK:Hulusi amcayla Belgin teyze hepsini yemiş.Hiçbirşey kalmamış.Boşver yemeği.Naz benim sana söylemem gereken birşey var.Günlerdir söyleyemediğim
NAZ:Önce cep telefonunu kapa
TARIK:Kapalı
NAZ:Evet seni dinliyorum
TARIK:Naz bak

bu sırada şömineden bir odun halının üstüne düşer ve yanmaya başlar

TARIK:Nerdeyse 8 ay oldu tanışalı.Tamam çok zor dönemler geçirdik.Bir sürü inişler çıkışlar oldu hayatımızda biribirimize kızdık,küstük,bağırdık,çağırdık ama hiç ayrılmadık.Yerimizde kim olsa çoktan yolları ayrılmıştı ama biz hala berabersek bunun benim için bir anlamı var

birbirlerini öpmek için yaklaştıkları sırada yangını farkederler

TARIK:Yangın
NAZ:Yangın

Tarık yangını söndürmeye çalışır ama başaramaz evden çıkar.Yanında Naz'ın olmadığını görür ve içeri tekrar girer

TARIK:Naz