Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

32. Bölüm (Videolar)
Bir Dağ Evi Triolojisi (flower98)
33. Bölüm Senaryosu (flower98)
Replikler (32. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 32. Bölüm (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) (1-4)
32. Bölüm
Merve Sevi Röp. / Bugün Gazetesi (18.02.2007)
Gözlerin (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (sinemim_g)
 

Barış Akarsu Röp. / In Style Dergisi (Mart 2007)

Şubat 28, 2007




YAŞ 27. ŞİMDİ NE YAPIYORSUNUZ? "Yalancı Yarim dizisi bütün hızıyla devam ediyor. Orada Tarık rolünde zengin bir ailenin çılgın oğlunu canlandırıyorum. Onun dışında asıl işim rock müzikle ilginiyorum." PROJELER "Yazın çıkacak üçüncü albümün hazırlıklarına şimdiden başladım. Beyoğlu Gölge'de her cuma gecesi konserlerim devam edecek." BEKAR HAYATI "On yıldır yalnız yaşıyorum. Ama hala bir düzenim yok. Düzensiz hayat düzenim oldu ya da. Gerçi bu benim yaşam tarzımla alakalı bir durum galiba. Örneğin sabahları hala kahvaltı etmeyi başaramadım. Biraz dağınığım da. Ama kendi aradığımı rahatlıkla bulabiliyorum." EVDE ASLA "Elektronik eşyalarıma ve gitarıma ilk başkasının dokunması hiç hoşuma gitmez. En azından bir şey açılacaksa ona ilk ben el sürmeliyim gibi bir durum söz konusu." ÇAT KAPI "Burası gece-gündüz yaşayan bir ev. Arkadaşlarım kafalarının estiği saatte uğrarlar. Bazen, 'Keşke bir telefon açsanız' demek istiyorum ama pek dinleyen olacağını sanmıyorum. Arkadaşlarıma aslında pek söz söylememeliyim. Dağınıklıklarını toplayıp giderler." EVDEYKEN "Bende yaramaz bir çocuğun ruhu var galiba. Elektronik arabalara çok meraklıyım. Bazen oturup bunlarla oynarım. Ayrıca evde ağırlık çalışıyorum." DÜZENE KARIŞILMASI "Aslında ben oldukça yufka yürekliyim. Evime gelenler evi rahatlıkla ele geçirebilirler. Ben de sesimi çıkarmam. Ama gittiklerinde her şeyi eski, yani benim düzensiz düzenime geri döner." BALIK BENİM İŞİM "Güzel balık pişiririm. Amasralı'yım. Ailede herkes bu işten iyi anlar."