Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Ayşe Kökçü Röp. / Vatan TV (08 Mart 2007)
34. Bölüm (08 Mart '07)
Replik ve Yorumlarla 34. Bölüm (Ebru Karaca)
33. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 33. Bölüm (Ebru Karaca)
Barış Akarsu Röp. / Hey Girl Dergisi (Mart 2007)
Replikler (33. Bölüm)
33. Bölüm
Barış Akarsu Röp. / In Style Dergisi (Mart 2007)
32. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (34. Bölüm)

Mart 09, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler




1

Tarık ve Naz yangından kurtulur. Arabada Naz baygındır Tarık ise arabayı kullanır

Tarık: Naz Naz Naz iyi misin? Bir şey söyle lütfen. Naz yalvarırım konuş

Naz: Ne sakar şeysin ya sen pes. Kırk yılda bir doğru dürüst birşey yapmaya kalktın onu da eline yüzüne bulaştırdın. Çevirme kafanı çevirme yüzüme bak hadi iyisin yine. Bu yemeği burası her aklımıza geldiğinde hatırlamak istiyorum dedin inan hiç unutmicam. Ölüyordum resmen ölüyordum

Tarık: Naz yalvarırım sus

Naz: Bu da güzel.2 dk önce yalvarırım konuş 2 dk sonra yalvarırım sus. Tutarsızsın işte tutarsız. Hayatında romantik bir akşam yemeği yerken bulunduğu mekânı yakan ilk erkek sensin. Tebrik ederim bravo

Tarık: Ben yaptım yani

Naz: Ben mi yaptım?

Tarık: En azından ay örtü yanıyor, ay perde yanıyor, ay mutfağa sıçradı diye anons yapacağına bir bardak su dökseydin de üzerine bu kadar büyümezdi

Naz: Şimdi de ben oldum suçlusu yani

Araba birden durur

Naz: Ne oldu?

Tarık: Benzin

Naz: Ay yok dede şurada düşüp bayılim. Bu da güzel

Tarık: Ay ne iyi olur şurada kafamı dinlerim biraz

Naz: Bunu da yaptın yani. Bayılmamı istiyorsun yani. Peki

dedi ve arabadan indi. Vahi’yi arayıp konuşmaya başladığı sırada telefonu kapandı

Tarık: Ne oldu?

Naz: İnanmıyorum ya şarjım bitti ya tam zamanında bitti. Babama hemen gel kurtar beni dedim kesiliverdi

Arabaya bindiler

Naz: Of ya şimdi aricak beni telefona cevap vermeyince kimbilir başıma ne geldi sanıcak?

Tarık: Saçmalama Naz anlar şarjının bittiğini. Dağ başında kaçırdılar sanıcak değil ya.

Naz: Telefon cep telefonunu ver. Ya ne duruyorsun versene Tarık

Tarık: Olsa

Naz: Ne

Tarık: Evde unuttum

Naz: Pes kırk yılda bir birşey istedim senden. Ya ne dikkatsiz şeysin sen

Tarık: Kusura bakma Naz ev yanarken ya cep telefonumu kurtarıcaktım ya seni kurtarıcaktım. Yaptım bir hata

Naz: Şu halime bak arabada benzin yok, telefonumda şarj yok,sende telefon yok,ama asıl bende kafa yok kafa.Ne işim var benim seninle Allah'ın dağında

Tarık: Dağ değil göl kenarı

Naz: Ay içim rahatladı birden. Ay neresiyse neresi

Tarık: Ayrıca benzinin bittiğini nerden çıkardın

Naz: O da mı numara?

Tarık: Biraz var ama belli ki kötü benzin. Dibine gelince tortu mudur pislik mi tıkamış olmalı

Naz: Niye dibine kadar bekliyorsun?

Tarık: Benzin alıcak yer mi var yol üstünde. Allah’ın dağındayız

Naz: Göl kenarı

Tarık: Benden duyduğunu bana satma

Naz: Aman al lafın senin olsun




2

Tarık ve Naz araba da

Tarık: Teşekkür etmen lazım bana seni o evden çıkardığım için

Naz: Ay aman sırf kafama kakmak için çıkardıysan keşke çıkarmasaydın

Tarık: Keşke

Naz: Keşke ha keşke bir cep telefonu benden değerli yani

Tarık: En azından kapama düğmesi var. Basıyorsun susuyor ama sen

Naz: Derdin oysa merak etme Tarık. Bundan sonra hiç konuşmayız

dedi ve arabadan indi. Daha sonra arabaya tekrar bindi

Tarık: Konuşmayacak mısın benimle? Naz Naz Naaaz ya Naz bak yanlış anladın. Ben sana benimle konuşma demedim. Benim istediğim benimle konuşmaman değil.Bir düğmen olsa ona bastığımda benimle konuşmaman

Naz: Konuştukça batıyorsun Tarık

Tarık: Ama seni konuşturmayı başardım

Naz: Ne olucak bu araba

Tarık: Bir şekilde benzinciye kadar götürücez

Naz: Nasıl bir şekilde?




3

Tarık ve Naz benzincide

Naz: Sakın benzin yok deme

Benzinci: 98 oktav verim mi?

Naz: 98, 108, 308 hiç farketmez benzin olsunda

Benzinci: Ne kadarlık?

Naz: Tahmin edim cüzdanın cep telefonunun yanında duruyordu

Tarık: Gördüğün gibi sadece cep telefonumdan değil benim için paradan da değerlisin

Naz: Uydurma 40 50 milyon bir paran vardır topu topu ondan böyle diyorsun. Birkaç milyar olsaydı beni cüzdanına kalkan yapardın ateş gelmesin sıçramasın diye

Tarık: Beni çok yanlış tanımışsın için ucunda sen varken para kimin umrunda?

Benzinci: Benim umrumda

Naz: Fullle

Tarık gülmeye başlar

Naz: Ne gülüyorsun?

Tarık: Söylediğin lafa. Fulle pardon nece oluyor bu?

Naz: Benle uğraşma Tarık. Benle uğraşma

Tarık: Tamam tamam tamam canım sinirlenme “relax”




4

Benzini aldıktan sonra Tarık ve Naz arabada

Naz: Hangimiz söylicek

Tarık: Neyi?

Naz: Hulusi amcayla Belgin teyzeye evlerini yaktığımızı

Tarık: Ben söyleyemem

Naz: Ben söylerim. Aram iyi nasılsa beni seviyorda.İlginçtir bana karşı bir sempatisi var kadının hissediyorum.Evet evet ben güler yüzlü,tatlı dilli,en şirin halimle geçerim karşısına anlatırım olup biteni

Tarık: Ya bence hiç söyleme. Babanın 10 milyon dolar kredi borcu varken bir tatsızlık olmasın

Naz: O da doğru

Tarık: Hem zaten bir daha ne zaman gidicekler

Naz: Haklısın... Kasten mi çıkardın yangını?

Tarık: Ne?

Naz: Yangını diyorum yangını

Tarık: Niye yapim bunu?

Naz: Ne bilim belki de ne yapacağını bilemedin. Bir an yanlış bir şey yaptığının farkına vardın. Nasıl yırtarım bu işten diye düşünürken aklına yangın çıkarmak geldi.Kim bilir belki de bir mumu devirdin

Tarık: Cidden bir düğmen olsa bassam kapansan şu anda

Naz: Ne yani olamaz mı böyle bir şey? Belki amacın buydu ve yangın çıkararak da amacına ulaştın

Tarık: Evet ulaştım

Naz: Bak işte itiraf ettin

Tarık: Amacım seninle ateşli bir gece geçirmekti

Naz: Ne

Tarık: Ve de başardım. Devirdim mumu her yanı ateşler sardı. Canımızı zor kurtardık ama netice de hayatımızın en ateşli gecesi oldu.Bende amacıma ulaştım.Tamam mı için rahatladı mı?

Naz: Eve gidene kadar benimle tek kelime konuşma Tarık

Tarık: Memnuniyetle

Naz: Sana tek kelime konuşma dedim hala konuşuyorsun Tarık. Ne laf anlamaz şeysin sen?




5

Tarık ve Naz sabah Burak'la buluşmaya gitmeden önce arabada

Tarık: Nereye gidiyoruz

Naz: Sen bilirsin neresi burası? Musiki cemiyeti falan mı?

deyip elindeki peçenin üzerinde yazan adresi gösteriri

Tarık: Hayır çok sosyetik bir cafe

Naz: Hee tamam hep de gittiğim yer bir an. EE niye ben sosyetik bir cafe de buluşuyorum bu adamla?

Tarık: Bir an önce gidelim de bir an önce görün




6

Tarık ve Naz cafeye gelirler.

Tarık: Buyrun gidelim

Naz: Kolay gelsin nereye?

Tarık: İçeri

Naz: Sen niye geliyorsun?

Tarık: Gelmiyeyim mi?

Naz: Gerek yok sen arabada bekle. Girsene arabaya Tarık

Tarık: Çellonuz?

Naz: Cafede çalmicam heralde. Bir tanışalım oturup plan program yapalım. Ondan cafede buluşuyoruz. Bu yaşlı başlı müzik hocalarını bilirim şimdi dede efendiden girer vivaldiden çıkar en az 1 saat kafamı şişirir benim. Ne yapalım katlanıcaz artık. İşin ucunda diplomam var





7

Naz ve Burak cafede otururken Tarık yanlarına gelir

Tarık: Merhaba

Burak: Ben demiştim sana paparaziler duyarsa soluğu burada alırlar diye.Yanlış alarm arkadaşım

Tarık: Yo yo doğru alarm

Naz: Şoförüm Tarık

Burak: Öyle mi memnun oldum

Tarık: Siz acele çağırınca koşarak geldim

Naz: Ben mi çağırdım? Evet evet ben çağırdım. Seni görünce hemen aradım. Dedim Tarık koş gel en hayranı olduğun adam karşımda duruyor gel tanış çabuk dedim

Tarık: Ya ya telefonda popçu Burak der demez nasıl fırladım yerimden. İnan aynen öyle oldu

Burak: Saol. O zaman saatlerde anlaştık. Bir de yeri belirlersek bugünlük tamamdır işimiz

Naz: Bilmem

Burak: İstersen okulda olabilir. Ya da stüdyomuz var

Tarık: ee bizim ev bizim ev olsun. Yani şey Naz hanımların evi demek istedim

Naz: Tarık da bizim evde kalıyorda ama evde değil. Müştemilat var evin dışında orada yani orada kalıyor

Tarık: Ama eve çok yakın

Naz: İşte o yüzden biz geceleri kapıları kitliyip yatıyoruz

Tarık: Saat kaç diye konuşmuştunuz

Naz: 2

Tarık: Ben sizi 1.30 da burdan alırım

Naz: A Burak Bey bizim oraları biliyormuş Tarık

Tarık: Öylemi yapıyormuş?

Naz: Şoförümün kusuruna bakma Burak bir an seni görünce kendini tehlikede hissetti. Telaşlanma Tarık Burak zaten teklif etsem bile şoförüm olmayı kabul etmez. O kadar yetenekli ve başarılı bir müzik adamı ne işi var direksiyorunun başında. Ama hakkını yemiyelim. Tarık da bir araba kullanır bir araba kullanır parmaklarınızı yersiniz. Hatta hadi Tarık göster Burak arkadaşımıza marifetlerini. Bizimle gelsenize sizi gidiceğiniz yere bırakalım

Tarık: Israr etmeyin Naz hanım Burak beyin mutlaka bizimkinden çok daha konforlu bir arabası vardır kapıda bekleyen

Burak: Beklesin biraz daha




8

Burak arabadan indikten sonra Tarık ve Naz arabada

Naz: Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Senin derdin ne?

Tarık: Sen

Naz: Bir kere bana siz diceksin. Dövseydin bir de çocuğu

Tarık: Ne yaptım ki?

Naz: Bir de soruyor. Bir gelişin var cafede yanımıza böyle masayı tutup devirirler ya böyle filmlerde öyle bir ruh hali. Korkuttun çocuğu

Tarık: Saçmalama yok korktuğu falan

Naz: Yok mu? Ya çocuk canını kurtarmak için Allah bilir Suadiyedeki evine gitmek için Levent de indi. Arkasına bakmadan kaçtı

Tarık: Markete uğrayacakmış

Naz: Sen de yedin. Ya çocuk ünlü ünlü ne işi var markette ünlünün. Ayrıca sen beni nasıl aşağılarsın öğretmenimin yanında

Tarık: Ben sizi aşağıladım. Tarık da bizim evde kalıyorda ama evde değil müştemilat var evin dışında geceleri kapıyı kilitliyoruz

Naz: Espiri yapıyorum espiri

Tarık: O zaman espiri anlayışlarımız farklı. Siz laf sokuyorsunuz ben kapınızı açmıyorum

Naz: Kıskandın di mi?

Tarık: Eve mi gidiyoruz

Naz: Ya Tarık kabul et şunu ben zengin, çekici, alımlı, havalı bir genç kızım. Yani etrafımda hep Mert gibi zengin Burak gibi ünlü erkekler olacak. Alış

Tarık: Yok işte bir kapama düğmesi yok ki





9

Tarık ve Naz akşam müştemilatta

Naz: O zaman kıskandığını kabul et

Tarık: Naz hanım çıkar mısınız lütfen

Naz: Hayır

Tarık: Ne geçicek eline. Evet, kıskanıyorum hem de deliler gibi kıskanıyorum dersem eğer ne geçicek eline?

Naz: Demedin mi?

Tarık: Dedim mi?

Naz: Dedin işte

Tarık: Dersem dedim

Naz: Bak yine kelime oyunları yapıyorsun Taırk işin gücün bu. Senin eline ne geçiyor benim kafamı karıştırmakla?

Tarık: Ben senin kafanımı karıştırıyorum

Naz: Evet. Başka da birşey yapmıyorsun zaten. Bir belirsizliktir gidiyor. Çiçek veriyorsun verdin mi vermedin mi belli değil. Öpüyorsun öptün mü öpmedin mi belli değil. Şarkı söylüyorsun bana mı değil mi belli değil.

Tarık: Hangi şarkı?

Naz: Hepsi. Vardır ya böyle ucuz şarkıcı numaraları. Şarkıyı söylerken ortaya atlar böyle tam en anlamlı sözlerde göz ucuyla bakarak böyle ortamda kim varsa hangisine düşerse diye

Tarık: Tabi tabi öyle yapıyorum. Öpme konusu da öyle. Ben öyle ortaya atıyorum dudaklarımı uzatıyorum böyle dolanıyorum. Kimin dudağına denk gelirse. Çiçekde öyle. Ben topluyorum demet demet atıyorum sağa sola kimin kafasına düşerse. A Tarık bana çiçek verdi

Naz: Keser misin artık. Sen ya benimle dalga geçiyorsun ya da daha kötüsü çok ciddisin. Ama hangisi olursa olsun bir süre benimle konuşma Tarık

dedi ve gitti

Tarık: Oğlum Tarık sen bu kapama düğmesini önce kendine taktır

Naz geri döndü ve

Naz: Belgin teyze arıyor

Tarık annesiyle konuştuktan sonra

Naz: Bitti mi konuşman?

Tarık: Bitti. Naz

Naz: Hanım. Naz hanım

Naz tam giderken

Tarık: Sanaydı hepsi sanaydı. Şarkılar, çiçekler hepsi sadece sanaydı

Naz geri geldi ve

Naz: Sizeydi sanaydı değil sizeydi

dedi ve gitti

Naz: İnanmıyorum ya biz nasıl 1 günde yine bu hale geldik?

Tarık: İnanmıyorum ya biz nasıl 1 günde yine bu hale geldik?