Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

38. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) -- 5. kısım eklend...
Televizyon Makinası (RapidShare Linkleri)
37. Bölüm
36. Bölüm (Videolar)
Replikler (36. Bölüm)
37. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)
Replik ve Yorumlarla 36. Bölüm (Ebru Karaca)
21 Mart Tarihli Uğur Kedi Mesajı
36. Bölüm (21 Mart Çarşamba)
Vatan Gazetesi Haberi (21.03.07)
 

Replikler (37. Bölüm)

Mart 29, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1
Tarık,Naz ve Belgin mağazaya giderken

BELGİN:Bak görüyor musun aynı şeyi düşünmüşüz Naz'cım önce imaj
NAZ:Yanlız ben tarz olarak daha böyle nasıl diyim yani
BELGİN:Nasıl diceksen içerde Tarık üstünü değiştirirken dersin Naz'cım.Hadi
NAZ:Sen burda bekle ben Belgin teyzeyle bir konuşucam
TARIK:Unutma kadının koskoca evini yaktık ve bizim yaktığımızı biliyor
NAZ:Sen üstünü değiştirirken konuşurum ben hadi



2


Tarık,Naz ve Belgin mağazada

NAZ:Belgin teyze siz hiç yorulmayın oturun.Ben Tarık'a uygun birşeyler seçim ne dersiniz
GÖREVLİ:Hoş geldiniz Belgin hanım.Önceden gelip seçtiğiniz kıyafetlerin bedenlerini bulduk.Getirelim mi?
BELGİN:Getirin getirin menajer hanımda bir görsün Tarık bey denemeden önce
NAZ:Evet bir görim belki kafamdaki tarza uymayanlar vardır
BELGİN:Sorun değil değiştirmek çocuk oyuncağı.Kafandaki tarzı diyorum Naz'cığım.E Tarık hazır mısın?
TARIK:Şeyy aslında hazırlıksız yakaladınız beni Belgin hanım farkındaysanız
NAZ:Belgin hanım siz ne zaman karar verdiğiniz Tarık'a sponsor olmaya?
BELGİN:Göl kenarındaki evimin yandığını öğrendikten hemen sonra
NAZ:AA nerde kaldı bu kıyafetler
TARIK:Getirsinlerde hemen başlayayım giymeye



3

Tarık kıyafetleri dener.Belgin hepsini beğenir ama Naz hiçbirini beğenmez

BELGİN:Noldu Nazcım bir sorun mu var?
NAZ:Yok ne sorun olabilir ki.Ben 1 2 dk müsadenizi isticem
BELGİN:A çabuk gel ama senin fikirlerine ihtiyacım var
NAZ:Tabi


4

Tarık,Naz ve Belgin mağazadan çıkarlar.Sofia'da onları takip etmektedir.Tarık sürekli arkasına bakar

BELGİN:Ay iyi alışveriş yaptık valla Nazcım senin aklında kalan keşke alsaydık dediğin almadığımız birşey var mı?
NAZ:Yok
BELGİN:Ne güzel anlaşıyoruz
NAZ:Nereye bakıyorsun sen?
TARIK:Kim?Ben hiiiç
BELGİN:Aklın o kızda kaldı galiba
NAZ:Hangi kız?
BELGİN:Aman kızın birine çaktırmadan bakışmalar,göz süzmeler sen yokken.Ama benden kaçmaz
TARIK:Ya yok öyle birşey Naz yani hanım
NAZ:Sorun değil Belgin hanım birbirlerinde akılları kaldıysa gece uğrar küçük hanım Tarık beyin mekanına birbirleriyle değş tokuş ederler akıllarını mesele çözülür.Bak dünde olmuştu aysını.Hop gece al takke ver külah ödeşiverdiler.Belgin hanım eğer sizin içinde bir sakıncası yoksa benimde aklımda bir mağaza var.Belki 3 5 parça birşeyde ordan alırız.Tabş sakıncası yoksa
TARIK: (içses)Eyvah annem hayır dicek Naz patlicak şimdi
BELGİN:Benim seçtiklerimi beğenmedin sen galiba
TARIK: (İçses)Eyvah Naz hayır dicek annem patlicak şimdi
NAZ:Yo yo çok beğendim ben sadece alternatif olarak birşey olabilir diye düşündüm
BELGİN: Olur gidelim
TARIK: Ohh

Naz ve Belgin Tarık'a bakarlar

TARIK:Ne duruyoruz hadi gidelim



5

Tarık,Naz ve Belgin diğer mağazaya gelirler

BELGİN:Nasıl bir mağaza burası
NAZ:Biraz daha genç işi.E Tarık da daha çok gençlere hitap ediceğine göre.Çünkü şu anda çizdiğimiz imaj daha çok bir ilaç firması tanıtımında Türk sanat müziği söylicekmiş havası yaratıyor
TARIK:E hadi ne duruyoruz seçelim birşeyler
BELGİN:Ben sana gösteririrm ilaç firmasını küçük hanım

Naz Tarık için kıyafetleri seçer.Tarık denemeye başlar

NAZ:Ayy süper oldu bakim ayyy.Nasıl?Bunu alıyoruz

Tarık başka bir kıyafeti dener gelir

NAZ:Ayyy
BELGİN:Ayyh

Tarık bir diğer kıyafeti dener gelir

NAZ:Ayy çok güzel.Nasıl olmuş?Noldu Belgin teyzecim bir sorun mu var?
BELGİN:Ben 1 2 dk müsadenizi isticem
NAZ:Ama çabuk gelin Belgin hanım fikirlerinize çok ihtiyacım var
BELGİN:Tabi

der ve gider

TARIK:Naz senin niyetin ne?Belgin hanımdan intikam almak mı istiyorsun?
NAZ:Tarıkcım tabiki hayır
TARIK:Ama o öyle düşünücek biliyorsun di mi
NAZ:Yok canım
TARIK:Ya kadına inatmı böyle şeyler giydiriyorsun bana
NAZ:A ne alakası var benim tarzım bu
TARIK:Sen benin ciddi ciddi ünlü bir müzisyen olmamı istemiyorsun di mi?İtiraf et
NAZ:İstiyorum.Ünlü bir müzisyen ol ki artık şoförlüğümü yapmak zorunda kalma.Bas istifayı ikimizde rahat edelim

Naz Sofia'yı görür

TARIK:Noldu?
NAZ:Yok birşey birine benzettim
TARIK:Kimi?
NAZ:Birini ben bir Belgin teyzeye bakim


6

Tarık Sofia ile gizlice konuşur.Ona gitmesini söyler bu sırada Naz ve Belgin hanım gelir

NAZ:Tarık tar aa nereye kayboldun sen?
TARIK:Hiç bu montun içine tişört bakim dedim de
NAZ:Beğendin yani tişörtü?
TARIK:Evet
NAZ:Ay onu beğendiysen buna bayılıcaksın.Bırak şimdi sen şunu.Bak hele içinde bu varken.Giy giy giy giy Belgin hanım üstünde görmek için sabırsızlanıyor.Bunu görmeniz lazım Belgin hanım bakın ne hoş oldu di mi?
BELGİN: (İçses)Yok ben bu kızın niyetini anladım Tarık'ı kimseyle paylaşmak istemiyor ya işine gelmiyor ünlü olması.O yüzden giydiriyor bunları.Vay üçkağıtçı.E iyide sende aynısını yapıyorsun Belgin.O zaman aynı taraftasınız niye didişiyorsunuz ki bu kadar.Ay inanmıyorum 40 yıl düşünsem Naz'la aynı tarafta olucağım aklıma gelmezdi.
NAZ:E nasıl buldunuz Belgin hanım?
BELGİN:Muhteşem hemen alalım.Hemde hepsini
NAZ:Tamam Tarık sen üstünü değiştir gel
BELGİN:İyiki gelmişiz Nazcım.E bu kıyafetler Tarık'a ayrı bir hava katıcak
NAZ:Cidden?
BELGİN:Cidden
NAZ:E o zaman ben gidip Taırk'ın üstünden çıkardıklarını da sardırim.
BELGİN:Özellikle onları sardırt

Naz Tarık'ın yanına gider.Sofia Tarık'ı kabinde beklemiştir.Tarık ve Sofia konuşmaya başlarlar ve sarılırlar.Bu sırada sesleri duyan Naz kabinin perdesini açar

NAZ:Yuhh

der ve kabinin perdesini kapatır.Biraz durduktan sonra tekrar açar

NAZ:Hemde aynı kızla

der ve gitmeye başlar.Tarık peşinden gider

BELGİN:Naz ne oldu neydi o gürültü?
NAZ:Yok birşey Belgin hanım sanatçımız kendisini ünlü rallici Alfonso sanan İtalyan bir hayranına kabinde imza veriyor
BELGİN:Ne?
NAZ:Ama ne imzaysa bu dün gece başladı hala bitmek bilmedi.Ben biraz çıkıp hava alıcam.Çok bunaldım
TARIK:Naz hanım.Açıklayabilirim
NAZ:Umurumda değil
BELGİN:Noluyor Tarık?
TARIK:Anne dur bir de sen karışma



7

Tarık Naz'ın peşinden gider.Naz arabada oturur ve kapıyı kitler

TARIK:Naz açar mısın kapıyı.Naz kapıyı açar mısın.İnanmıyorum ya kendi arabama binemiyorum.Oğlum Tarık bakalım bu işten nasıl sıyrılıcaksın

Bu sırada Belgin ve Sofia otoparka gelir.Sofia'nın elleri havadadır.Tarık onların yanına gider

BELGİN:Tarık söyle şu kıza ellerini indirsin rezil olduk
TARIK:Ellerini indir
SOFIA: Peki Alfonso
BELGİN:Birde söyle sana Alfonso diyip durmasın
TARIK:Bana Alfonso deme
SOFIA:Ama sen Alfonsosun.Bulana 3.5 milyon avro ödül verilicek sevgilim
BELGİN:Tarık sana Alfonso demesin dedim bir cümlede 4 tane söyledi.Bu kız mı kıt yoksa senin İtalyancan mı?No Alfonso no

Sofia Alfonso'yla çekilmiş olan bir fotoğrafını çıkartır

BELGİN:İşte bu fotoğraf seni bitirir Tarık

Naz arabadan iner ve fotoğrafı Sofia'nın elinden alır.Fotoğrafa ve Tarık'a bakar

NAZ:Bu sensin sen Alfonsosun


8

Naz eve gelir ve yatağında ağlamaya başlar.Eski günleri hatırlar.Daha sonra Ümit'in odasına gidip postere bakar

ÜMİT:Ya nerdesin ya seni arıyorum.Netice hala yemeğe inmiyorsun diye babamı bastonla dürtüyor.Gözünü sevim gel kurtar şu adamı.Mosmor olucak kızım heryeri
NAZ:Biliyordun
ÜMİT:Ne?
NAZ:Biliyordun ve bana söylemedin
ÜMİT:Neyi?
NAZ:Alfonso olduğunu
ÜMİT:Naz söylememe gerek mi var Alfonso olduğunu üstünde yazıyor zaten
NAZ: Posterdekinin değil onun
ÜMİT: O kim ya
NAZ:Ümit bak bırak numarayı
VAHİ:Yahu Naz'ı beklerken sende kayboldun.Bu seferde oğlunuda elinden tutamıyorsun diye dürtmeye başladı.Gözünüzü sevim inin aşağıya
NAZ:Baba ben
VAHİ:Naz aşağı dedim.Hem ne diye bağırıyordun sen Ümit'e?
NAZ:Kendisine sor istersen
VAHİ:Ümit?
ÜMİT:Valla bilmiyorum baba.Posteri gösterip sen biliyordun bana niye söylemedin diye bağırmaya başladı
VAHİ:Neyi?
ÜMİT:Bir bilsem
NAZ:Biliyorsun bak hiç bizi kandırmaya çalışma
VAHİ:Neyi biliyor Naz?
NAZ:Bak sen söylemessen ben söylerim Ümit
ÜMİT:Neyi?
NAZ:Bizim Tarık'ın gerçek Alfonso olduğunu

Bu sırada Tarık Naz'ı arar

NAZ:Efendim
TARIK:Naz izin verirsen sana bugün olanlarla ilgili açıklama yapmak istiyorum.Özellikle şu Alfonso konusunda
NAZ:İyi olur
TARIK:Yalnız senden bir ricam olucak
NAZ:Nedir?
TARIK:Lütfen ama lütfen çok rica ediyorum Vahi beye ve Ümit'e bu konuda hiçbirşey söyleme
NAZ:Tamam tamam
VAHİ:Yani şimdi bizim şoför Tarık ünlü rallici Alfonso muymuş?
TARIK:Vahi amcanın sesi mi o?
ÜMİT:İnanmıyorum ya şu 1 senedir kayıp olan ve İtalyanların bulana 3.5 milyon avro ödül vericeği Alfonso bizim şoförümüz.Ben boşuna demiyorum ilk geldiği günden beri çok benziyor diye
TARIK:Şu andan itibaren istifamın kabulünü
NAZ:Alo Tarık Tarık.Beğendiniz mi yaptığınızı




9

Tarık evine gider.Filiz ve Sadri Sofia'yı otele götürür.Tarık annesi,babası,Filiz'in ve kendisinin olduğu fotoğrafa bakarken kapı çalar.Gelen Naz'dır

TARIK:Hayret birşey ya Filiz bir işide kendi başınıza halledin ya.Ne var nol
NAZ:Bunu unutmuşsun(elindeki anahtarı gösterir)Ya beni içeri al ya da sende çık.Durumumuzu bilim Tarık
TARIK:Buyrun.Nerden bildin burada olduğumu
NAZ:Bilmedim tahmin ettim.Hulusi amcayla Belgin teyze bizde bir tek kardeşin burda.Bende olsam ilk kardeşime giderdim.Filiz nerde?
TARIK:Birazdan gelir
NAZ:Kimse yok mu?
TARIK:Hayır

Naz Tarık'ın elindeki fotoğrafı görür.Tarık cebine koyar

NAZ:Kimin fotoğrafı o?
TARIK:A hiç
NAZ:Bıkmıyorsun di mi bana yalan söylemekten.Tahmin edim göstermediğini göre sen varsın ve de Tarık Tekelioğlu var.Birkez olsun bana doğru söyle Tarık
TARIK:Evet ikimizde varız
NAZ:Bunu söylemen yeterliydi zaten o aşağılık adamın fotoğrafını görmek istemezdim.Ne garip bir gün.Sabah şoförümün ünlü olucağı ihtimaliyle uyandım akşam zaten ünlü olduğunu bilerek uyucam
TARIK:İstifamı kabul etmediniz yani
NAZ:Ya sen ne biçim adamsın.Senden bir tek şey rica ettim.Bana asla yalan söyleme dedim.Tamam dedin sana güvendim inandım.Oysa şu an gerçek adının ne olduğunu bile bilmiyorum
TARIK:Tarık
NAZ:Hala yalan söylüyorsun
TARIK:Yemin ederim
NAZ:Sana bir şartla inanırım bana kimliğini göster
TARIK:Ne?
NAZ:Nüfus cüzdanı ya da ehliyet.Çabuk.Göstermessen giderim ve bir daha da yüzümü göremezsin

Tarık cüzdanını çıkartır.Naz'a gösterdiğini hayal eder.Daha sonra kendine gelir

NAZ:Ver şunu.Tarık ver şunu diyorum
TARIK:Üzgünüm veremem

Naz gitmeye kalkar.Tarık kolundan tutar

TARIK:Naz dur
NAZ:Çek elini
TARIK:Naz lütfen bana bir şans ver
NAZ:Verdim.Bütün yapman gereken nufüs kağıdını göstermekti.Adının Tarık olduğuna inandırarak hepsi bu ama yapmadın.Kendine iyi bak.Artık adın Ahmet midir Mehmet midir her neyse
TARIK:Tarık adım Tarık
NAZ:İnanmıyorum sana
TARIK: Otur şuraya
NAZ: Oturmicam

Tarık Naz'ı masaya oturtur

TARIK:Şimdi 5 dk beni dinliceksin
NAZ: Dinlemicem
TARIK: O zaman gerçekten Alfonso olup olmadığımı öğrenemiceksin
NAZ: Değil misin?
TARIK: Dinlicek misin beni?
NAZ:3 dk var.
TARIK:Evet ben o meşhur Alfonsoyum.8 aydır kayıp olan.Bulana 3.5 avro ödül verilicek olan
NAZ: O zaman sen sadece Alfonso değil aynı zamanda manyaksın
TARIK:Ne?
NAZ:Ne işin var burda.Niye çekip gitmiyorsun İtalyaya?Niye dünyanın en meşhur rallicisi olmak varken burda şoförlük yapıyorsun?Niye gidip şoför Tarık yerine biyonik Alfonso olmuyorsun?
TARIK:Çünkü çünkü ben Alfonso olmak istemiyorum
NAZ:Çünkü manyaksın
TARIK:Sebebim var
NAZ:Anlat.Herşeyi bilmek istiyorum.Niye Alfonso oldun?Nasıl Alfonso oldun?Neden vazgeçtin?Niçin burdasın? ve tek bir yalan duymak istemiyorum

Tarık Naz'a bütün gerçeği anlattığını hayal eder.Kendisine gelince Naz'ın elinde sandalye kendisine vurmak için beklediğini görür

NAZ:Ya bir de şu en kritik anında dalıp dalıp gitmelerin yok mu evet anlat şu Alfonso hikayesini.Yalansız versiyonunu
TARIK: (İçses)Affet beni Naz(dışses)Yıllar önce burda işsiz kalınca İtalyan başkonsolosluğunun şoförlüğünü yaparken tanıştığım bir İtalyan abim vardı.Şoför.Bu 2 gündür bana musallat olan kızında abisi aslında.Onunla da ordan zaten şey ediyoruz
NAZ:Şimdi oraya girme ona da sıra gelicek.Şu diğer kısmı halledersek o mevzuya da giricez daha sonra.Devam et
TARIK: Onu aradım beni İtalya'ya çağırdı.Kalktım gittim.Baktım ralli işine girmiş.Bir tamirci dükkanı vardı.Beni işe soktu orda.Boya,kaporta,şanzıman derken bir gün direksiyonun başına geçirdi.Dedi sende ışık var.Bana bildiği herşeyi öğretti.İsmimi değiştirdi ve bana bir İtalyan kimliği ayarladı.Gece gündüz demeden çalıştım ve İtalyanın en iyi rallicisi oldum.O da kolpilotumdu.Herşeyimi ona borçluydum.Bütün bilgimi,birikimimi,şöhretimi ama şöhret beni yoldan çıkardı.Tam bir hız delisi oldum.Kaç defa uyardı beni ralli disiplin işidir şımarmaya gelmez dedi.Bense şımarmıştım bir kere.Tek bir kaza yapmamıştım o güne kadar ve yapmicağıma inanıyordum
NAZ:Hangi güne kadar?
TARIK:8 takla attığımız güne kadar
NAZ:Ayy bu en kritik anlarda dalıp dalıp gitmelerin yok mu ay evet anlat şu Alfonso hikayesini.
TARIK: Defalarca uyarmıştı beni o viraj hakkında.Dinlemedim son sürat daldım.Tam 8 takla attık.Ben sapasağlam kurtuldum.Hatta bana biyonik lakabı taktılar.Ama o benim kadar şanslı değildi.Hemen hastaneye kaldırdılar.Günlerce komada kaldı.Gece gündüz başında bekledim ve orda eğer ona birşey olursa bir daha asla yarışmayacağıma yemin ettim.
NAZ:Öldü mü?
TARIK:Hemen hemen.Ve bende bize bu acıyı yaşatan Alfonso'yu İtalyada bırakıp yurda dönmeye karar verdim.Sonrasını biliyorsunuz.700 lira maaş,kaprisli bir patron.Ama inanın Alfonso olmaya 1000 defa tercih ederim(içses)Oğlum Tarık boynuna atlamakla sandalyeyş kafanda kırmak arasında bir yerde şuanda dikkatli ol
NAZ:Tamam
TARIK: (İçses)Evet orta bir yerde buluştuk
NAZ: O 3.5 avro umrunda değil yani.
TARIK:Tabiki değil ben o abimin kurtulması için cebimden 30 milyon vermeye razıydım
NAZ:30 milyon avron vardı yani
TARIK:İşte tedavi masraflarına falan gitti.Ben bundan böyle o ismi duymak bile istemiyorum.Alfonso benim için yok artık.Sadece Tarık var şoför Tarık
NAZ:Adı neydi?
TARIK:Kimin?
NAZ:Abinin.İtalyan olan
TARIK:Şey Ravyoli Paulo Ravyoli
NAZ:Niye sakladın bunu bu güne kadar?
TARIK:Bilmiyorum unutmak istedim heralde.Alfonso dan kaçıyordum sürekli.Birden bire karşıma çıkınca
NAZ:Şimdi netleşti bazı şeyler gözümde.
TARIK:Ne gibi?
NAZ:Seni defalarca kovmama rağmen neden geri geldiğini hep merak ediyordum.Niye her seferinde dönüyor diye.Hatta benle bir alakası var mı diye de düşünmüştüm.Meğer yokmuş.Sen bana değil şoför Tarık'a dönüyormuşsun.Benim yanımda olmamak değil şoför Tarık olmamak korkutuyormuş seni.Çünkü şoför Tarık olmayınca geriye bir tek Alfonso kalıyor
TARIK:Bir Çin atasözü vardır bilirmisin.Bir kadın bir lafı ters anlamak istediğinde ne kadar düzeltsende boştur.
NAZ: Dünyanın en iyi rallicisi olmakla dünyanın en iyi yalancısı olmak.Ne zor bir seçim olmalı.Çünkü şoför Tarık dünyanın en büyük yalancısı
TARIK:Kesin daha büyüğü vardır
NAZ:Ama onlar bana yalan söylemiyor.Benim için sensin.Ama üzülme yakında meşhur bir şarkıcı olucaksın.Adını da Bertuğ falan yaparız.Rallici Alfonso ve yalancı Tarık'dan sonra şarkıcı Bertuğ.Hiç fena değil.
TARIK: O zamana kadar şoförün olarak kalmak isterdim.Ama Vahi bey ve Ümit gerçeği bildikleri için
NAZ:Ben işin o kısmını halledersem
TARIK:Yani beni şoförünüz olarak istiyor musunuz hala?
NAZ:İstiyorum demedim.Ben babamla Ümit kısmını ayarlarsam diye sordum
TARIK:Biraz düşünebilir miyim?
NAZ: Olabilir.Mesela misafirine bir çay koyarken

Tarık Naz'a çay koymak için mutfağa girer.Naz'da elini Tarık'ın ceketinin iç cebine atar ve bölüm sonu.