Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

37. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)
Replik ve Yorumlarla 36. Bölüm (Ebru Karaca)
21 Mart Tarihli Uğur Kedi Mesajı
36. Bölüm (21 Mart Çarşamba)
Vatan Gazetesi Haberi (21.03.07)
Suna Pekuysal (Netice)
37. Bölüm Senaryosu (flower98) -- 8. kısım eklendi --
Sizi Böyle Alalım - Fox TV (19.03.07) --yeni video...
17 Mart Tarihli Uğur Kedi Mesajı
Ünal Silver Röp. / Vatan Gazetesi (19.03.07)
 

Replikler (36. Bölüm)

Mart 23, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Tarık ve Naz arabada

TARIK:Ne oldu?
NAZ:Hemen eve gidiyoruz
TARIK:Niye?
NAZ: Ders çalışmam lazım.E hadi.Evin yandığını öğrendiler haberin olsun.Belgin teyze mahvedicek bizi.Hulusi amca öğrenmese bare.İnanmıyorum sen cüzdanınla cep telefonunu evde unutmuştun di mi?Dua et tamamen yanmış olsunlar.Hulusş amca enkazı arattırıyor şu anda.Niye duruyoruz hala?
TARIK:Ne o dalıp gittin kimi düşünüyorsun?
NAZ:Sana birşey sorucam
TARIK:Sor
NAZ:Bende son birkaç gündür bir değişiklik var mı?
TARIK:Nasıl değişiklik?
NAZ:Ne bilim.Saçım mesela daha mı parlak ya da tenim daha mı ışıl ışıl?
TARIK:Benim annem babama aşık olduğunu ordan anladığını söyler hep
NAZ:İnanmıyorum
TARIK:Niye?
NAZ:Yani artık inanıyorum
TARIK:Neye?
NAZ:Biliyor musun Belgin teyzede öyle anlamış
TARIK:Neyi?
NAZ:Hulusi amcaya aşık olduğunu.Ya bir tek onlar olsa tamamda şimdi birde senin annen demekki cidden var öyle birşey.ne tesadüf di mi
TARIK:Hemde nasıl.Şimdide sizinki ışıldıyor demek
NAZ:Yoo ben öylesine sordum
TARIK:Öylesine demek
NAZ:Evet öylesine
TARIK: Peki öylesine olsun
NAZ:Öylesine zaten
TARIK:Öyle diyorsanız öyledir



2

Eve geldiklerinde Naz uzun süre çello çalar.Çellonun teli kopunca Naz müştemilata Tarık'ın yanına gelir

NAZ:Tarık çok kötü birşey oldu
TARIK:Ne oldu?
NAZ:Çellomun teli koptu
TARIK:Tamam sabah gider tel alırız
NAZ:Saçmalama sabaha kadar ne yapıcam ben
TARIK:Uyuyacaksın bütün insanların geceleri yaptığı gibi
NAZ: Olmaz benim ders çalışmam lazım
TARIK:E çalıştın ya
NAZ:Yetmez.Çabuk gidip tel bulalım.Sen arabayı çalıştır ben bir kaç sınıf arkadaşımı arıyim.Çabuk ol kaybettiğimiz her saniye ders çalışma vaktimden gidiyor


3

Tarık ve Naz teli alıp eve gelirler.Tarık çellonun akordunu yapmaya çalışır

NAZ: Oldu mu?
TARIK:Konservatuarda okuyan sensin akordunu şoförüne soruyorsun.Oldu al.Şimdi sabaha kadar doya doya çalabilirsin.Yalnız gözünü seveyim tellere dikkat et.Sen öğretmeninin gözüne giriceksin diye benim uykum bölünsün istemem
NAZ:Tarık teşekkür ederim
TARIK:Vazifem



4

Tarık Naz ve Burak stüdyoya gelirler.Burak içeri girer.Tarık ve Naz arabada

NAZ:Ne var ne bakıyorsun?
TARIK:Burak beyle her ne kutlayacaksanız bunu bu kadar benim gözüme sokmanız gerekmezdi Naz hanım
NAZ:Ben çok ısrar ettim sen gelme diye ama dinlemedi

Burak yanlarına gelir

BURAK:Evet herşey hazır.Tarık hadi sende gel
TARIK:Yok ben rahatsız etmiyim sizi arabada beklerim
BURAK:Lütfen
TARIK:Yok gerçekten
BURAK:Sensiz olmaz
TARIK: Olur
BURAK:Cidden olmaz
TARIK: Olur
BURAK: Olmaz
TARIK: Olur
NAZ:Ya inermisin şu arabadan seni mi beklicez bütün gün
BURAK: Patronun emrediyor Tarık hala itiraz etmeyeceksin heralde

Tarık arabadan iner

NAZ:Çello mu getir
BURAK:Çabuk ol hadi
TARIK:Şuna bak birde pis pis sırıtıyor nasıl elinden aldım Naz'ı der gibi.Oğlum Tarık gir içeri bırak şu çelloyu yanına da arabanın anahtarlarını bas git.Bir daha da yüzünü görme ikisininde.Evet bencede


5

Tarık stüdyonun kapısından içeri girer

NAZ:Nerdesin sen?
TARIK:Nereye bırakıcam çellonuzu?
NAZ:İçeriye
TARIK:Aklımdayken

der ve anahtarı Naz'a uzatır

NAZ:Nedir bu?
TARIK:Bu şartlar altında şoförünüz olarak daha fazla çalışamicam Naz hanım
NAZ: Daha şimdiden havalara girdin.Ben diyorum Burak'a ama dinlemiyorki.Ne bakıyorsun girsene içeri

Tarık içeri girer Naz kapıyı kilitler

NAZ:Bende bir diploma uğruna alet oluyorum ya şuna
TARIK:Anladım dün gece o kadar çok çalıştıki Naz hanım çellonun bütün sırlarına vakıf oldu.Şimdide bu birikimini tüm Türkiye ile paylaşıcak.Naz Özkul'dan çello resitali yakında tüm müzik marketlerde

Tarık dışarı çıkmak ister ama kapı kilitlidir

BURAK:Hadi Tarık seni bekliyoruz
TARIK:Kapı kapalı
BURAK:Bir şarkı söylemeden mi çıkıcaksın?
TARIK:Ne şarkısı?
BURAK:Farketmez nasılsa albümde yeni besteler olucak
TARIK:Ne albümü?
NAZ:Ya soru sormayı bırak da bir şarkı söyle bitsin bu iş gidelim şurdan
TARIK:Biri bana burda ne olduğunu açıklar mı lütfen
BURAK:Tarık buraya sana bir demo yapmaya geldik.Burası bir arkadaşımın stüdyosu yarım saatimiz var ve senden bir şarkı söylemeni istiyorum kaydetip bir kaç kişiye dinletebilmek için
TARIK:Yani başka bir sebebi yok muydu evden çıkmamızın
BURAK:Hayır
TARIK:Ya ben seni çok yanlış tanımışım Burak
NAZ:Burak da seni çok yanlış tanımış.Şan şöhretin seni ne kadar şımartacağını onu bile tanımazdan geliceğini söylüyorum ama dinlemiyor.Düşün daha demosu yok arabanın anahtarını verip artık şoförlük yapmicam diyor bana
BURAK:Ben Tarık'a güveniyorum.Hazır mısın Tarık?
TARIK:Burak bey çok saolun ama ben düşünüyorum da bu ortamlar bana göre değil.Ben Naz hanımın şoförü olmaktan memnunum
BURAK:Üzgünüm ama bir şarkı kaydetmeden hiçbir yere gidemessin.
TARIK:Şoförünün bir stüdyoda kilitli olmasını Naz hanıma nasıl açıklamayı düşünüyorsunuz?
BURAK:Bir açıklama yapmayı düşünmüyorum eğer kilitleyen kendisiyse
NAZ:Ay tamam bakma öyle.Benim de hoşuma gittiği söylenemez bu durumun ama bir şarkı söylemessen ikimize de rahat yok.O yüzden hadi başla.Ne kadar çabuk başlarsan o kadar çabuk biter bu işkence
BURAK: Dün söylediğin şarkı hiç fena değildi.Sen ne dersin Naz?
NAZ:Zaten başka şarkı bilmez ki
BURAK:Hadi Tarık
NAZ:Hadi söyle.Söylesene
TARIK:Unuttum.Başka şarkıda bilmediğime göre demekki burda böyle durup karşılıklı bakışıcaz yarım saatimiz dolana kadar
NAZ:İnanmıyorum ya daha demosu yok beyfendinin kaprisini çekiyoruz.Sanatçı milleti işte.Sana hariç
BURAK:Hazır olduğunda haber ver kayde girelim Tarık
TARIK: Duymadınız galiba söylemicem dedim
BURAK:Sorun değil biz bekleriz süremiz dolana kadar.Açmısın
NAZ:Hı?


6

Naz ve Burak dürümlerini yerlerken Tarık da onları izler

NAZ:İster misin?
TARIK:Evet
NAZ:Bizde senin şarkı söylemeni istiyoruz ama işte hayatta insanın her istediği olmuyor Tarıkcım
TARIK:Burak bey yarım saatimiz dolmadı mı?
BURAK: Doldu
TARIK:Niye hala kovmadılar bizi?
BURAK:Seni o kadar övdüm ki isterseniz sabaha kadar kalın dediler
NAZ:Ama işte ben diyorum hata ediyorsun.Hani bir laf vardır Türkün aklı diye başlar Tarık'ın seside ya araba kullanırken ya traş olurken yoksa hava gazı
BURAK:Burada araba kullanamayacağına göre traş takımını getirelim mi Tarık
NAZ:Kurtarmaz orda biliyor yalnız olduğunu öyle olunca salla gitsin.Şimdi sesini bütün Türkiye dinlicek ya biraz da kendine güven lazım.Ama nerde bizim Tarık da
TARIK:Ben hazırım
BURAK:Hadi kaydet

Tarık Gözlerin'i söylemeye başlar


7

Tarık ve Naz eve gelirler

NAZ:Aferin sana
TARIK:Bu aferin aferin çok güzel söyledin anlamında mı yoksa aferin iyi halt ettin anlamında mı?
NAZ:Hangisi olduğunu bile anlamadın ya bir kez daha aferin sana

Filiz ve Ümit arabaya binerler

NAZ:Ümit
TARIK:Filiz
FİLİZ:Evet
ÜMİT:Gördün mü Filiz aradan geçen onda yıla rağmen bizi tanıdılar
NAZ:Ümit bırak zevzekliği.Ne yapıyorsunuz siz burda?
ÜMİT: Ders çalıştık.Matematik testinden yüksek not alınca öğretmenim bana ödül olarak dürüm ısmarlayama karar verdi.Tam kapıdan çıktık baktık siz burdasınız
FİLİZ:Hemen yamalanalım dedik
NAZ:Bugünden bütün öğretmenlerin öğrencilerine ödül dağıtma günü.Bende ödevimi tam yaptım ödül olarak Tarık'a kaset çıkardık.
FİLİZ:A ne?
TARIK:Senin ödülünde yediğin dürüm oldu daha ne istiyorsun?
ÜMİT:Sizde mi dürüm yediniz?
NAZ:Ben yedim Tarık aç kaldı.O yüzden siz üçünüz gidin ben gelmiyorum

Ümit Naz'ı kolundan tutar ama Naz Tarık'ı tuttu sanıp

NAZ:Bırak kolumu
ÜMİT:Naz iyi misin sen?
NAZ:Kusura bakma Ümit sinirlerim çok bozuk
ÜMİT: O zaman biraz boğaz havası iyi gelir.Hadi Alfonso bas sahile
NAZ:Ümit ben gerçekten
ÜMİT:Hadi Alfonso


8

Tarık,Naz,Filiz,Ümit yemek yerken

FİLİZ:Hadi ya demo yaptın demek.
TARIK:Evet
FİLİZ:E o zaman bunlar senin rahat rahat yemek yediğin son zamanlar.Hayranların rahat bırakmazlar seni böyle umuma açık yerlerde
NAZ:Ben üşüdüm arabaya binicem
ÜMİT:Ya Naz otur 2dk ya
NAZ:Yok yok ben gidim yarın öbür gün şöhret olucak ya Tarık kızlar aa biz onu yanında bir kızla gördük sevgilisiydi heralde demesinler.Kısmeti kapanır çocuğun
ÜMİT:Ya şu işe en çok senin sevinmen lazım Türkiye'nin en ünlü şoförü senin olucak


9

Tarık Sofia ile karşılaşınca hemen arabaya binip eve dönerler.Yolda

NAZ:Bence yanlış yaptın Tarık hayranlarından kaçmaman lazım.Sen bugüne bugün topluma mal olmuş bir sanatçısın.
ÜMİT:Şu meşhur kayıp rallici Alfonso sandılar Tarık'ı.Boşuna demiyorum çok benziyor diye.Ah ah işte bende olucaktı bu benzerlik Türk turizmine yapıcağım katkıları bir ben bilirim
FİLİZ:Efendim duyamadım
ÜMİT:İyiki duyamadın
FİLİZ: Duydum Ümit
ÜMİT:Efendim duyamadım
NAZ:Kusura bakma ya bizde kısmetine engel olduk.Günlünce böyle bir Türk misafirperverliği gösteremedin kıza
TARIK:Öyle bir niyetim yoktu zaten
NAZ:Tabi tabi.Çok mu zor aklından geçeni söylemek.Benim gibi gariban bir şoför taş gibi bir turist kız bulmuş hayatta böyle bir fırsat daha kaç defa elime geçer demek.Elimde olsa şimdi arabadan inip oraya kadar koşarım demek
ÜMİT:Naz biraz abarttın
NAZ:Bence az bile söyledim.Erken değil misiniz hiç birinize güvenilmez
FİLİZ:Ben Ümit'e güveniyorum
NAZ:Ayy


10

Sabah herkes Netice halayla tanışır.Naz yukarı çıkar Tarık da yanına gider

TARIK:Bende size bakmaya geliyordum
NAZ:Hangi yüzle.Ne sahtekar ne yalancı ne ahlaksız adamsın sen ya.Sana birşey söyliyim mi sen beni haketmiyorsun.Sen beni zerre kadar haketmiyorsun.Sen en çok senle tanıştığı gece düşüp kalkıcak kadar ucuz kadınları hakediyorsun.Onlardan da bir adım ileri gidemiceksin zaten.Ama çok şanslısınki ünlü olunca onlardan binlerce tanesi olucak yanında ama ben olmicam


11

Naz ve Tarık stüdyoya gidiceklerdir.Arabada

NAZ:Çalıştır arabayı
TARIK:Burak bey gelmicek miydi?
NAZ:Hayır biz ona gidiyoruz

Tarık Naz'ın ağlamaklı olduğunu görür

TARIK:Naz
NAZ:Hanım
TARIK:Naz hanım siz iyi misiniz?Naz hanım
NAZ:Sakın dokunma bana.Sen git başkalarına dokun dün akşam dokunduğun gibi.
TARIK:Anladım şu turist meselesi
NAZ:Senin meselen benim meselem değil.Umrumda da değil.
TARIK:Ya ben duruyordum üzerime atladı kız.Sizde gördünüz
NAZ:Ha sen benim gördüğümü gördün yani
TARIK:Evet
NAZ:Ay aklımı kaçırıcam birde pişkin pişkin devam ettin yani
TARIK:Yoo
NAZ:Ay inanamıyorum sana gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun Tarık.Benle şu andan itibaren tek kelime konuşma tamam mı
TARIK:Bir saçmalık var bu işte
NAZ:Sensin o saçmalık.Şimdi bas git şu stüdyoya Burak seni bir yapımcıyla görüştürücekmiş.Bende elimden geleni yapıcam ünlü olman için.Çünkü neticede sen ünlü ol tak mikrofonu koluna herkes kendi yoluna.Çabuk ol çabuk çabuk ne kadar çabuk çıakrsa kaset o kadar çabuk biter bu işkence


12

Tarık,Naz ve Burak stüdyoda yapımcıyla konuşurlar

BURAK:Vehbi bey piyasada güvendiğimiz büyüklerimizdendir.Dün akşam dinledi müsayit olsaydınız gece arayıp çağırıcaktı sizi o kadar beğendi
NAZ:Ay iyiki aramadınız gelemezdik zaten.Tarık meşguldü dün gece
BURAK:Naz hanım Tarık beyin
NAZ:Menajeriyim
VEHBİ:Memnun oldum
NAZ: Düşündüm taşındım şu anda kimse Tarık'ın ünlü ve başarılı olmasını benden çok isteyemez.O yüzden bir başkasının ellerine emanet etmektense herşeyiyle kendim ilgilenirim daha iyi.Ayrıca 8 aydır da tanıyorum huyunu,suyunu,zevkini,zaaflarını benden iyi kim bilicek.Bir sakıncası var mı?
BURAK:Benim için yok
NAZ:Güzel
TARIK:Belki ben kabul etmicem
NAZ:Öyle bir şansın yok.Çünkü aynı zamanda patronun olduğum için sana beni kendine menajer yapmayı emrediyorum.Konu kapanmıştır.Evet nerden başlıyoruz
BURAK:Öncelikle bir imaj yaratmamız lazım
NAZ:Anladım üst baş olayı bana bırakın
BURAK:Şimdi bu noktada bir şansımız var.Tarık'ın sesini dinler dinlemez kendisine sponsor olmayı kabul eden bir kuruluş var.Her türlü harcamayı üstleniyorlar ve aynı zamanda bu konuda bir takım fikirleride var.Onlarla çalışmaktan rahatsız olmazsınız heralde
NAZ:AA yoo ben gayet uyumlu bir insanımdır.Hem zaten Tarık'ı benim kadar iyi tanıyan biri varken tutupta işime karışıcaklarını hiç sanmıyorum
BURAK:Güzel.Birazdan gelip sizi alıcaklar bir kaç dükkan gezicez.O zamana kadar bir şarkı daha kaydedelim.Vehbi bey hemen ses rengine uygun şarkılar yaptırmaya başlicak çünkü.
NAZ:Güzel bir albüm olsun lütfen.Tarık bu sektörde ulaşılabilicek en hızlı şöhretin sahibi olsun.Bir an önce yeni hayatına başlasın
BURAK:Tarık sen hiç konuşmuyorsun
TARIK:Menajer dediğiniz zaten bunun için yok mu?
BURAK:Siz şimdiden profesyonel olmuşsunuz.E o zaman hadi bakalım sen asıl konuşman gereken yere geç
VEHBİ:Buyrun
NAZ:Hadi Tarık
VEHBİ:Sahne sizin