Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Barış & Merve İtalya'da (sinemim_g) --7. kısım ek...
40. Bölüm Senaryosu (flower98) --10. kısım eklendi--
39. Bölüm (Videolar)
Replikler (39. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 39. Bölüm (Ebru Karaca)
39. Bölüm (11 Nisan Çarşamba)
Yalancı Yarim İtalya Yolcusu / Vatan TV Eki (11.04...
Bunları Biliyor muydunuz?
Başka Yerde Yok (06.04.07)
38. Bölüm (Videolar)
 

Alfonso'nun Dünyası (tarik_naz)

Nisan 17, 2007

Aşağıdaki senaryo Dizifilm.com forumu üyelerinden tarik_naz'a aittir. Dizinin gerçek senaryosuyla bir ilgisi yoktur.




Naz: off yaa yoruldum.
Tarık: ver elini yardım edeyim
Naz: istemez ben kendim çıkarım
Tarık: sen bilirsin.
Naz: yaa burası neresi, bana “italyadaki hayatımı gösterecem” dedin, göstere göstere bu manzarayı mı göstereceğin tuttu. Çıkarttın Allahın dağına.
Tarık: dur sabırsızlanma, yorulduğuna değecek.
Naz: hadi bakalım.

Tarık ve naz yüksek bi tepeye çıkmıştır. Ağaçlarla kaplı güzel manzarası olan bi yerdir. Tarık, naz’a göstereceği alanı görebilecek bi yer bulur ve naz’ı da yanına çağırır.

Naz: ee ne göstereceksin bakalım.
Tarık: hani dağ yolculuğunda (naz hemen sözünü keser)
Naz: hangi dağ yolculuğu?
Tarık: kaç tane dağ yolculuğu oldu ki?
Naz: ikiiii
Tarık: hımm, hani arabanın bozulduğu dağ yolculuğu
Naz: ikisinde de bozulmuştu.
Tarık: peki o zaman, öpüştüğümüz dağ yolculuğu
Naz: ikisinde deee
Tarık: peki.. ilkinin olduğu dağ yolculuğu
Naz: hımm tamam hatırladım.
Tarık: unutmuştun yani
Naz: (umursamaz tavırla) evet
Tarık: “ikisinde de” derken hangi öpüşmeyi hatırladın acaba?

Naz yan gözle tarığa bakar.

Tarık: Neyse konumuz o değil zaten.
Naz: evet konumuz o değil
Tarık: eskiyi kurcalamanın bi anlamı da yok zaten.

Naz biraz bozulur.

Naz: bence de
Tarık: e o zaman sana niye alfonso’yu anlatıyorum ki. Eskiyi kurcalayıp senin moralini bozmaya gerek yok.
Naz: moralimin bozulduğunu kim söyledi.
Tarık: bilmiyorum suratını astında
Naz: sen eskiyi kurcalamanın bi anlamı yok dedin de, demek unutmak istiyosun geçmişi.
Tarık: (naz’ın gözlerine bakarak) evet
Naz: (gitmeye yelkenir) iyi o zaman
Tarık: (naz’ın kolundan tutar) ama alfonso’nun geçmişini dedim, tarığın değil.

Tarık ve naz birbirlerine uzun uzun bakarlar. Bi süre sonra

Naz: eee göster bakalım ne göstereceksen, üşüdüm valla, çok esiyo burası.

Tarık montunu çıkarıp naz’ın sırtına geçirir.

Tarık: işte burası alfonso’nun iç dünyası.
Naz: hani neresi
Tarık: (eliyle göstererek) şu kıvrım kıvrım olan yollar varya
Naz: evet
Tarık: işte onlar
Naz: koskoca alfonso’nun iç dünyası burası ha. Çok komik
Tarık: evet aynen öyle. Buralar alfonso’nun muhidi, bu gözüken yolların her karışını adı gibi bilir. Bu yollar onu meşhur etmiştir. Gecesi gündüzü buralarda daha iyi olmaya çalışmak için geçmiş, en güzel günlerini burada yaşadığı gibi, en acı günlerini de burada yaşamıştır.
Naz: paolo ravioli mi ?
Tarık: evet, (eliyle göstererek) tam şu düzlükte o talihsiz 8 taklayı atmıştım.
Naz: pes yani sana da, en rahat yerde kaza yapmışsın.
Tarık: nasıl yani?
Naz: yani o kadar kıvrımlı viraj varken, tutmuş dümdüz yolda kaza yapmışsın.
Tarık: ben de kazadan sonra senin gibi düşünmüştüm ama kader işte olacağı varmış.
Naz: eee başka?
Tarık: başka ne?
Naz: bu kadar mı yani alfonso’nun hayatı.
Tarık: evet bu kadar
Naz: bu kadarını ben de biliyorum
Tarık: ee başka ne anlatayım
Naz: dış dünyasını
Tarık: ne?
Naz: iç dünyası bu, dış dünyasını da anlat bakalım. Asıl önemli olanı o?
Tarık: (sessizce) eyvah
Naz: efendim,ayrıca dış dünyası da bu dağ başında değil di mi? Baya bi dışarıdadır heralde.
Tarık: dış dünyaya hiç girmesek, zaten dış devletteyiz, biraz daha dışa açılmaya ne gerek var.
Naz: var var gerek var. Gerçi ümit biraz bahsetmişti dış dünyandan.
Tarık: biraz dediğin

Naz eliyle gülümseyerek dört işaretini yapar. (4 tane süper sevgili fotosu)