Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replik ve Yorumlarla 39. Bölüm (Ebru Karaca)
39. Bölüm (11 Nisan Çarşamba)
Yalancı Yarim İtalya Yolcusu / Vatan TV Eki (11.04...
Bunları Biliyor muydunuz?
Başka Yerde Yok (06.04.07)
38. Bölüm (Videolar)
Replikler (38. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 38. Bölüm (Ebru Karaca)
38. Bölüm (4 Nisan)
39. Bölüm Senaryosu (flower98) --8. kısım eklendi--
 

Replikler (39. Bölüm)

Nisan 12, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Naz Tarık'ı Japon Konsolosluğuna göndermemekte inat eder.Sürekli Tarık'ın önüne geçip onu durdurmaya çalışır

TARIK:Rica etsem şu şapkayı alır mısınız.Ben üniformam ıslansın istemiyorum da
NAZ:Sen ne yaptığını sanıyorsun?Madem şoförlük yapmaya devam ediceksin niye beni bırakıp gidiyorsun?Yani bizi.Beni,babamı,Ümit'i,halamı
TARIK:Ben sizi bırakıp gitmiyorum ki siz beni kovdunuz
NAZ:Ben seni kovmadım azad ettim
TARIK:Ne fark var ikisi arasında.Neticede işsiz kaldım
NAZ:İşsiz mi kaldın?Ya ben seni asıl işine dönesin diye azad ettim
TARIK:Neymiş benim asıl işim?
NAZ:Şoförlük
TARIK:Yani siz beni şoför olayım diye mi şoförlükten kovdunuz?
NAZ:Hala kovdunuz diyor bak.Kovmadım azad ettim.Şoförlük dediysem de makam arabası kullanmaktan bahsetmiyorum.Ralli arabası kullanmaktan bahsediyorum.Dön sevgilinle birlikte İtalya'ya,kurul direksiyonun başına,solla bütün rakiplerini avrupa şampiyonu ol.Şöhretin tadını çıkar paraya para deme diye
TARIK:Yani benim tekrar Alfonso olmamı istiyorsunuz
NAZ:Sadece ben değil.Aynı zamanda milyonlarca Avrupa birliği vatandaşı gibi.En başta da Sofia
TARIK:Alfonso olmamı isteyen milyonlarca avrupalı olabilir.Ama şu anda şoförü olmamı isteyen bir adet japon var ve ben tercihimi ondan yana kullanıyorum.Naz hanım izin verir misiniz acelem var.Daha birde şapka bulmam lazım sayenizde
NAZ:Hiç boşuna bulma onu da kafandan alır atarım.
TARIK: Demekki kafamda şapka varken yakınınızdan geçmicem.
NAZ:Benden kurtulamazsın
TARIK: O zaman havuzun yakınından geçmicem
NAZ:İzin vermiyorum
TARIK:İzin istemedim ki
NAZ:Ya ne kadar düşüncesizsin.Bunu nasıl yaparsın.İnsanları bu kadar üzmeye hakkın yok anladın mı
TARIK:Madem üzülüyorsunuz niye gönderiyorsunuz?
NAZ:Ben kendimden bahsetmiyorum ki Sofia'dan bahsediyorum.Kızcağız taa İtalyalardan kalkmış gelmiş,senin için başını Türk mafyasıyla derde sokmuş,aşkından canını tehlikeye atmış.Sen onu bırak git Japon konsolosluğunda şoförklük yap.Oldu.Hayır olmaz.Ben senin Sofia'yı üzmene izin veremem.Seni bu kadar seven bir kızı üzersen karşında beni bulursun Tarık.
TARIK:Naz hanım size neden İtalya'ya dönmiceğimi,neden bir daha Alfonso olmicağımı uzun uzun anlattım sanıyorum.Üzgünüm Ravioli'nin başına gelenlerden sonra bir daha yarışmayacağıma yemin ettim.Şimdi izninizle
NAZ:Tarık dur biraz
TARIK:Üzgünüm duramam daha gidip şapka alıcam
NAZ:Sen bu şapka yüzünden benimle ne kavgalar ettin hatırlıyor musun?

Tarık bu sırada arabaya doğru gider.Naz da Tarık'ın ilk istifa ettiği sahneyi hatırlar

NAZ:Hatta o şapka yüzünden istifa etmeye kalkmıştın.Demek senin için Japon konsolosu kadar değerim yok.
TARIK:Seni çok özlicem dostum


2

Tarık tam gidicekken Naz arabanın önüne geçer

NAZ:Ayrıca ben seni daha dün azad ettim.Sen hangi arada derede iş aradın?Hadi aradında bir kaç saat içinde koskoca Japon konsolosu nasıl olduda seni işe almayı kabul etti?Hadi kabul etti senki bir şapka yüzünden geldiğinin ertesi günü istifa etmeye kalkmıştın şimdi nasıl razı oldun takmaya?Ne oldu?
TARIK:Senin gözlerinin altı neden böyle şiş?
NAZ:Ne?Yoo
TARIK:Gece uyumadın mı sen?

Naz bütün gece uyumadığı anları hatırlar

NAZ:Ayy yok artık tabiki uyudum.Hemde mışıl mışıl uyudum.Sen asıl kendi gözlerine bak
TARIK:Ne varmış gözlerimde?
NAZ:Kançanağı gibi.İtiraf et sende uyumamışsın
TARIK:Sende mi?Yani sen
NAZ:Konuyu değiştirme soruma cevap ver.Nerden çıktı bu Japon konsolosu?
TARIK: Demek sende uyumadın gece
NAZ:Bak hala sen uyumadın yani?
TARIK:Naz hanım iş görüşmesine gecikiyorum.Daha önce de söyledim bu Japonlar çok titiz insanlar.Görüyorsunuz iş görüşmesine nasıl gidiyorum.
NAZ:Ve de kılık kıyafete çok önem veriyorlar değil mi?
TARIK:Aynen öyle

Naz Tarık'ın ceketinden bir düğme koparır

NAZ:Eyvahh şimdi hiç şansın kalmadı Tarık.Hiç öyle ters ters bakma bana inan bunu senin iyiliğin için yapıyorum.Çünkü ben ee çünkü ben çünkü ben senin dostunum Tarık
TARIK:Eyvah
NAZ:Ve insan dostunun iyiliğini ister.Bende senin dostun olarak Japon konsolosunun değil seni seven insanın yanında olmanı istiyorum.Yani Sofia'nın.Ne olur kırma beni şu 9 aylık dostluğumuzun hatrına


3

Naz müştemilatta Tarık'la Sofia'yı sarılırken görür

NAZ:Ayy ne güzel aşıklar birbirine sarılmış.Ne kadar sevindim dostum adına.Bırakim de doya doya hasret gidersinler.Ama yani daha bir sürü yere gidicez geç kalmamak lazım.Ay kusura bakma Taırk.Biliyorum çok münasebetsiz bir zamanda rahatsız ettim.Affet beni.Ama yani nasılsa bundan sonra bir ömür boyu berabersiniz inşallah.Hoşgeldin Sofiacım.Tarıkcım canım arkadaşım arabamı bütün gün sana tahsis ediyorum.Sofia ile birlikte şöyle güzel bir İstanbul turu atın.Bende akşam için birşeyler hazırliyim birlikte yeriz
TARIK:Siz gelmiyorsunuz yani
NAZ:AA benim ne işim var siz çifte kumruların yanında.Rahat rahat takılın.E hadi ama Tarık geç kalıyorsunuz.İstanbul'un doğal ve kültürel güzellikleri sizleri bekliyor.
TARIK:Hadi çıkalım
SOFIA:Tamam Alfonso

Sofia Tarık'ın koluna girer

NAZ:Ayy kıskandım valla darısı başıma inşallah.

Tarık ve Sofia gider

NAZ:Aferin Naz çok doğru bir iş yaptın gerçek bir dost gibi davrandın.Ama yani bu Tarık şimdi nerden bilsin Sofia'yı nereye götürüceğini.Yok yok kalk sende git rehberlik yap şunlara.Yok yok bırak 2 aşık başbaşa kalsınlar yanlarında fazlalık olma.Ay niye fazlalık olim canım ben.Ben onların yakınlaşmalarını isteyen bir dostuyum.Bence hiçbir sakıncası yok.Koş Naz koş yetiş şunlara

Sofia ve Tarık arabaya binerler

SOFIA:Naz ne kadar iyi bir insan değil mi?
TARIK:Evet
SOFIA:Mafyadan biri olduğuna inanmak zor
TARIK:Evet

Naz arabaya biner.

NAZ:Ay yetiştim.Bakma öyle sana iyilik olsun diye geldim.Sen bilmezsin şimdi sevgilini nereye götürüceğini.İstanbul çöplüğünü gezdirir kötü lahmacun yedirirsin kıza.Oysa Sofia'nın İstanbul'daki son günü.Ona unutamayacağı bir gün yaşatmamız lazım ve de bu konuda bana güven sevgili arkadaşım
TARIK:Naz hanım bana sürekli arkadaşım demeseniz.Bazı kötü anılar canlanıyor gözümde

Tarık Naz'la olan arkadaşlık günlerini hatırlar.Birden telefonu çalar ve Belginle konuşur.Ama Tarık Japon konsolosuyla konuşuyormuş gibi davranır.Konuştuktan sonra

NAZ:Aramicaksın.Japonları unut istikamet İtalya ama önce Ayasofya.Değil mi Sofia?Tarık Sofia bizim çok yakın arkadaş olduğumuzu biliyor değil mi?Hani böyle samimi hareketlerimizden yanlış birşey çıkarmasın kız
TARIK:Çıkarmaz
NAZ:Yok yok sen söyle yinede içi rahat etsin kızcağızın
TARIK:Gerek yok
NAZ:Var var sen kız psikolojisinden anlamazsın biz takılırız böyle şeylere.Sofia Alfonso ile ben Alfonso ben friend.No boy friend girl friend only friend okey?
SOFIA: Okey
NAZ:Bak gördün mü anladı.

Naz Belgin'le konuştuktan sonra

NAZ:Kapandı.Neyse boşver.Bence sevinmiştir böyle olmasına
TARIK:Hiç şüphen olmasın
NAZ:E ne duruyoruz gidelim


4

Tarık ve Naz Ayasofya' nın önünde

TARIK:Sofia nerde?
NAZ:Nasıl da merak ediyorsun sevgilini.Korkma korkma bir İtalyan turist grubuna rastladı muhabbet ediyor.Ne iyi ettik onu buraya getirmekle değil mi sevgili arkadaşım.
TARIK:Naz hanım rica ederim bana arkadaşım demeyin
NAZ: Peki sen nasıl istersen biricik dostum
TARIK:Yani beni arkadaşıma razı olucak hale getirdiniz.
NAZ:İyide Tarık arkadaşım deme dostum deme ne dicem ben sana?İtalya'ya gittiğinde çok özlicem ben seni.Yani çok zor olucak senin gibi bir arkada bir do bir dert ortağı bulmak.Bak dert ortağı çok güzel oldu değil mi?Sende itiraz etmedin.İç çektiğine göre sevgilini özledin sen dur ben onu şimdi bir koşu bulup getiririm


5

Tarık Sofia ve Naz eve gelirler.Naz arabadan iner.Sofianın kapısını açar

NAZ:E hadi
TARIK:Hadi ne?
NAZ:İnmiyor muyuz?
TARIK:Neden?
NAZ:E ne yani arabada mı oturucaksınız?
TARIK:Hayır Sofia'yı oteline bırakıcam
NAZ:Sonra?Ay pardon benimki de soru.Çifte kumrular baş başa kalmak istersiniz tabi.E o zaman bana müsade.Gitmeden önce görüşemezsek iyi yolculuklar Sofia'cım.Ayy anlamadı.İyi iyi (naz uçak gibi açar kollarını)
TARIK:İyi yolculuklar
SOFIA:Teşekkür ederim
NAZ:Ayy yerim ben senin Türkçe konuşan dillerini.Ah ahh aşk insana neler yaptırıyor görüyor musun Tarık.Senin için Türkçe öğrenmiş.Değerini bil bu kızın sakın bırakma.İki elim yakanda olur ona göre

Naz Sofianın kapısını kapatır.Diğer tarafa geçer ve Tarık'ın kapısını açar

NAZ:Yok benim içim razı değil otel odasına boşu boşuna para vermenize.
TARIK:Ne?
NAZ:Burda koskoca ev varken.Ben hiç en yakın arkadaşımla sevgilisini otele gönderir miyim.Hem daha erken akşam bile olmadı.Hem akşam olsa bile yine benim misafirimsiniz.Hadi bakim inin
TARIK:Naz hanım hiç zahmet etmeyin
NAZ:AAAA itiraz istemiyorum Tarık


6

Tarık ve Sofia müştemilatta otururken Naz ve Ümit gelir.Naz'ın elinde oyunlar vardır.

NAZ:Ümite dedim ya misafirlerimizi yanlız bıraktık ayıp mı oldu acaba diye.O da dediki hadi gidelim birlikte kızmabirader falan oynayalım dedi
ÜMİT:Ben demedim
NAZ: Dıdıdıdıdıd.Kutuları aç çabuk diz bunları bakim.Hadi çabuk çabuk.Ay benim gibi ev sahibini zor bulursunuz.Baksanıza her saniye sizi oyalamak için birşeyler buluyorum.Hadi bakalım hadi hadi.Sofia kalk kalk hadi ay canım

NAZ:Evet şimdi de scrabble oynayalım.Aç şu kutuyu Ümit aç hadi bakim
ÜMİT:Ama abla saçmalama Sofia Türkçe bilmiyor biz İtalyanca nasıl scrablle oynicaz?
NAZ:AA canım Tarık ikisinide biliyor çevirir.
TARIK:Naz hanım Sofia bu oyunu bilmiyor belki boşuna açmasak şu oyunu.
NAZ:Bilmiyorsa anlatırız öğrenir.Ne de olsa sabaha kadar bol bol vaktimiz var
TARIK:Yeter Naz 5 saattir oynuyoruz zaten.
NAZ:A o kadar olmuş mu hiç farketmedim.Öyle şirin kız ki insan yanında vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor.Ne şanslı birisin Tarık.Bu kızın değerini bil bak.

Naz Tarık ve Sofia uyuyakalmıştır.Naz uykulu uykulu

NAZ:Ben kazandım

Sofia ve Tarık da yarı uyanık onu alkışlarlar

TARIK:Bravo Naz hanım

Bu sırada Ümit içeri girer

ÜMİT:Günaydın millet.Nasıl iyi uyudunuz mu?
TARIK:Hı hı
ÜMİT:Saat 8 hadi kalkın gidiyoruz
NAZ:Ay inanmıyorum saat 8 mi oldu.Ne kadar çabuk geçiyor
TARIK:Birde bana sor
NAZ:Nereye gidiyoruz
ÜMİT:Sürpriz


7

Tarık,Naz ve Sofia Ümit'in yanına gelir.Arabanın yanında başka bir adam daha vardır

NAZ:Kim o arabanın yanındaki?
TARIK:Bilmem.
NAZ:Ümit bu arkadaş kim?
ÜMİT:Tanıştırim yeni şoförün Kerem
KEREM:Günaydın
ÜMİT:Bunlar da ablam Naz,yerine geçtiğin eski şoförümüz Tarık ve sevgilisi Sofia
KEREM:Emrinize amadeyim Naz hanım.Ümit bey çok meth etti sizi yokluğunuzu hissettirmemeye çalışıcam
TARIK: O zaman çok çalışman gerekicek
NAZ:Hayırlı olsun Keremcim
KEREM:Ellerim biraz kirli Naz hanım
NAZ:Önemli değil benimkilerde
TARIK:Artık gitsek nereye gidiceksek.
NAZ:Tarık arabanın anahtarlarını Kerem'e verirmisn lütfen.Alışsın arabaya şimdiden
TARIK:Gerek yok ben götürürüm
NAZ:Eh madem öyle binelim
KEREM:Ben ne yapim Naz hanım
NAZ:Takıl bizimle
KEREM:Ben rahatsız etmiyim
NAZ:Bu bir emirdir.Sen geliyor musun Ümit?
ÜMİT:Yok ben sırf bu anı görmek için kalktım yataktan ve de deydi.İyi eğlenceler

Kerem ön kapıyı açar.Sofia biner

NAZ:Geç geç canım

Kerem arka kapıyı açar.Naz biner

KEREM:Buyrun
NAZ:Mersi.Gel sende bin.Binsene gel.Tarıkcım bir sakıncası yok dimi.İstedim ki Kerem senin nasıl araba kullandığını görsün.Bir fikri olsun.Eh bunun içinde seni araba kullanırken izlemekten daha iyi bir yol düşünemiyorum

Tarık arabadan iner.Kerem'in olduğu arka kapıyı açar

TARIK:Ya da şöyle yapalım Kerem kullansın.Bizim Kerem hakkında bir fikrimiz olsun.
KEREM:Siz nasıl uygun görürseniz

Kerem iner.Tarık Naz'ın yanına oturur.

NAZ: Olmadı ama böyle sevgililer birbirlerinden ayrı kaldı.Yok yok benim içim rahat etmedi

Naz arabadan iner ve Sofia'nın kapısını açar

NAZ:Sofia arkaya arkaya sen.Ah ah benim gibi dostu sen zor bulursun İtalyalarda Tarık.Hadi ne duruyoruz gidelim


8

Tarık,Naz,Sofia ve Kerem arabada

NAZ:Ay aşk böyle birşey işte.Bize nasip olmadı yaşaması.Gördün mü Kerem bak nasıl sarılmışlar birbirlerine.İtalya'ya gidincede evlenirler artık
KEREM:Ne güzel
TARIK:Neresi güzel?
NAZ:Ay kusura bakma terstir biraz.Çok kurmacı bir yapısı vardır.Eh ne de olsa sen daha yabancısın.Biraz mesafeli davranıyor.Kerem fena değil ama değil mi Tarık?
TARIK:Hangi açıdan?
NAZ:A şoförlük açısından canım
TARIK:İdare eder
NAZ:Yok yok bence gayet iyi.Gözümü kapasam sen kullanıyorsun sanırım.Şaka bir yana benziyorsunuz da.Birde şarkı söylese ikizsiniz dicem.Şarkı söyleyebiliyor musun?
KEREM:Amatörce
NAZ: O zaman ümit var demektir.Bak Tarık'da amatörce şarkı söylüyordu.Nerdeyse kaset çıkarıyorduk kendisine.Ama işte İtalya'ya gitmesi gerekti.Yani boş bir stüdyomuz ve çıkarmak istediğimiz bir albüm var.Tarık'a kısmet değilmiş.Belki sana

bir araba Naz'ların arabasını sollamaya çalışırken Kerem olayı çok güzel kurtarır

NAZ:Vay vay vay bravo çok iyi kurtardın.Değil mi Tarık.Ay galiba gözün hiç arkada kalmicak beni çok iyi sağlam birine emanet ediyorsun.

Tarık'ı telefonu çalar.Sadri konuşur ve kapatır.Keremde aynadan Tarık'a bakar

NAZ:Birine benzettin değil mi?
KEREM:Evet şu meşhur kayıp rallici Alfonso'ya.
NAZ:Tanıyorsun demek
KEREM:İşimde örnek aldığımı tek insan.
NAZ:Cidden.İnşallah bir gün tanışmak nasip olur.Şurdan çık yukarı Keremcim yeter bu kadar dolaştığımız
KEREM:Emredersiniz Naz hanım
NAZ:A böyle emredersiniz memredersiniz lafları hiç bana göre değil Keremcim aşalım bunları lütfen.

Tarık Naz'ın kendisine emredersiniz dedirtmeye çalıştığı günleri hatırlar

NAZ:Bir de bu üniforma hiç gerek yok bu kadar resmiyete.Ben geriliyorum seni böyle görünce.Rahat birşeyler giy üstüne bundan sonra.Yazık terletir birde bunlar yaz geliyor.

Tarık Naz'ın kendisine üniforma giydirdiği günleri hatırlar

NAZ:Ayy hele şu şapka yok mu.Bir daha takma lütfen tamam mı?
KEREM:Tamam

Tarık şapka taktığı günleri hatırlar

KEREM:Emredersiniz Naz hanım
NAZ:Bak olmadı emretmem rica ederim ben.
KEREM:Sizin ricanız benim için emirdir
NAZ:Ayy ben bu çocuğu şimdiden tuttum Tarık.Sen?
TARIK:Hıh

Naz'ın telefonu çalar.Belginle konuşur.

TARIK:Ne olmuş?
NAZ:Yok bir şey


9

Tarık ve Sofia müştemilattayken Naz gelir

NAZ:Saat 8 oldu Tarık gelsenize yemeye.Mama mama
TARIK:Aç değilim
NAZ:AA iştahın kapandı değil mi?Hak veriyorum sana.Biricik sevgilinden ayrılıcaksın yarın.Ama üzme kendini arkadaşım nasılsa haftaya yanına gidiceksin ve bundan sonra hep birlikte olucaksınız.Hiç ayrılmamacasına
TARIK:Nerden biliyorsunuz gidiceğimi?
NAZ:Çünkü sen akıllı ve mantıklı bir insansın Tarık
TARIK:Nerden biliyorsunuz aklıma ve mantığıma göre hareket ediceğimi?
NAZ:Başka neye göre hareket edebilirsin ki?Hadi herkes yemek yedi bir siz kaldınız
TARIK:Kerem beyde sizinle mi yemek yedi?
NAZ:Yemeği sadece yemekle kalsa iyi yaptı yaptı.
TARIK: Desenize pek bir hamarat.
NAZ:10 parmağında 10 marifet
TARIK:Tek tek saydınız demek
NAZ:Niye böyle bir garip davranıyorsun ki çocuğa.En çok senin sevinmen lazım beni adam gibi,seni aratmicak birine emanet edip gidiceğin için
TARIK:Birtek şey sorucam bana doğru cevap vermenizi istiyorum.Siz cidden benim İtalya'ya gitmemi istiyor musunuz?
NAZ:Yani tabi ya bir dost olarak ben senin başarılı ve mutlu olmanı isterim
TARIK:Ben onu sormuyorum.Sizin ne istediğinizi soruyorum.
SOFIA:Ben çok acıktım Alfonso
TARIK:Yiyelim bakalım şu yeni şoförünüzün marifetlerini


10

Belgin ve Naz salıncakta

BELGİN:Nerdeler kimbilir şimdi
NAZ: O kadar isterdim ki bilmeyi.
BELGİN:Neden?
NAZ:Bilmem.Siz neden isterdiniz?Size bir itirafta bulunabilir miyim.Hayatta en korktuğum iki şeyden biri Tarık'ın yeniden ralliye başlaması
BELGİN:Benimde.Diğeri ne peki?
NAZ: Diğeri şu anda başıma geliyor galiba

Naz başını Belgin'in omzuna koyar.Belgin eliyle Naz'ın yanağını okşayarak

BELGİN:Benimde
NAZ: (İçses)Şimdi ne yapıyorlar acaba?
BELGİN: (içses)Şimdi ne yapıyorlar acaba?