Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

40. Bölüm Senaryosu (flower98) --10. kısım eklendi--
39. Bölüm (Videolar)
Replikler (39. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 39. Bölüm (Ebru Karaca)
39. Bölüm (11 Nisan Çarşamba)
Yalancı Yarim İtalya Yolcusu / Vatan TV Eki (11.04...
Bunları Biliyor muydunuz?
Başka Yerde Yok (06.04.07)
38. Bölüm (Videolar)
Replikler (38. Bölüm)
 

Barış & Merve İtalya'da (sinemim_g) --7. kısım eklendi--

Nisan 14, 2007

Aşağıdaki senaryo Dizifilm.com forumu üyelerinden sinemim_g'ye aittir. Dizinin gerçek senaryosuyla ilgisi yoktur.



1

BARIŞ VE MERVE İTALYADA

yönetmen:evett işte geldik...
kameramanlardan biri:çokta sıcakmış...
barış:ee abi sanaryo nerde..biz biraz çalışalım..
yönetmen-kameraman-oyuncular: (sanariste bakarak)sanaryooo????
sanarist:hee sanaryomu yazmadım ki dahaa..şimdi karalarım bişeylerr
yönetmen-kameraman-oyuncular: (birbirlerine bakarlar şaşkınlıkla ve hepsi dağılır)dinlenelim bari biraz...
barış:mervee...merve nerdesin?
merve:telefonla konuşuyorum?bir dakka ...
barış: (içinden)susmuyor bu kızın teli benimkide çalmıyo...
merve:geldim..ee sanaryo nerde
barış:yok!
merve:neee...
barış:niye şaşırdın!ilk defamı oluyor?
merve:yaa 2 saate kadar çekime başlıycaz daha yazmamış mı?
barış:aman boşver yarım saatte yazar zaten hep aynı yazıyor!
merve:olan bana oluyor..bari bu bölümde naz biraz durgun olsaa...yine sinirlencekler bana...
barış:hehe onlar naza sinirleniyorlar sana değil mervecim!
merve:sırıtma barış aynı şeyy
barış:sırıtmıyorum ki gülümsüyorum
merve:bu italyada güzelmişş gelmişken biraz gezzek...
barış:gezeriz...
merve:bu bütçeylemi..buraya zor geldik...
barış:ne olcak kii yaa kendi cebimizden harcarız!!sen onu boşverde ben acıktım bişeyler yesek mi çekimlerrden önce...
merve:sen ye ben diyetteyim...
barış:yine mi?

-------------dilek çeşmesindeler----------
barış:işte burası
merve:dinlenme molasında beni buraya getirdiğine inanmıyorum...bir öğrenseler
barış:ee gezdirmiyolar ne yapayım...
merve:tarık ve naz gelirdi zaten kesin ..yazmıştır...
barış:ya yazmamaışsa biz baştan gezelimde..
merve:ee yuhh yazmamışsa koskaca italyaya boşamı geldik..
barış:sen onu boşver dileğini çabuk dile de gidelim
merve:tamam sende dile...
barış:ne diledin?
merve:tarığın artık itiraf etmesini!sen?
barış:nazın daha fazla tarığa çektirmemesini
merve ters ters bakar...
merve:gidelim...
barış:yine sinirlendii nazlaştı ya..
merve:mırıldanma barışş çabuk ol
..................pravodalar........
merve:hadi hazırım başlayalaım
barış: okey geldim..hadi
merve elindeki sanaryoya bakar
merve:önce sen giriyorsun
barış:nazz..bak gördün italyadaki hayatımı..hala burda kalmamı istiyormusun?
merve:istiyorum...
barış:ama naz...
merve:ne yani beni burda tek başıma mı bırakacaksın?
barış:seni mi?
merve: Okulu aradım izin aldım 3 gün burdayım tarık yoksa sen beni bırakıp türkiyeye geri mi dönüceksin?
barış:yok yok..sen burdaysan bende burdayım ama sonra ikimizde geri döncez sözmü?
merve:söz...
barış:o zaman 3 günü ne olduğumuzu bilmeden geçirmeyelim?
merve:ne demek bu?
barış:naz..ya şimdi konuşacağım yada hep susacağım..uzatmayacağım...direk söylüyorum...ben seni....
dırırırırırırırırırırırırırıııdıdıdırırırırırıırır
barış-merve:telefonnn......
barış:iyide sanaryoda bu yok kii merve?
merve:evet yok !kimin çalıyo o zaman
barış:senin...
merve:senin...
barış:şey benim...
merve:sanırım benimde...

merveyi sanarist barışı yönetmen...
:nerdesiniz siz??
:geliyoruz...

merve -barış:yok bunlar kararlı izin vermiyceklerr kendileri yazıyolar izin vermiyolar


2

efendim 2. bölümüz geldii(yoğun istek üzerine )

çekim başlıyor

barış:geldik abii
yönetmen:nerdesiniz oğlum siz çekimler başlıyor...
barış:abi biz çalışıyorduk pravo yapıyorduk nasıl olsa vaktimiz var diye
yönetmen:kim dedi size vaktiniz var diye?
barış:ee sanaryo daha yazılmadı dediniz yaa
yönetmen:ne vard onda..bak 1,5 saatte 3 bölüm yazdı
barış:3 bölüm müü ama hiç bir oturuşta 1 bölümden fazla yazmazki
yönetmen:italya çarptı herhal
barış: hehe güzel belki italya romantizm etkiside yaratmıştırda romantik sahnalerde yazmıştır.
yönetmen: (gülümser)hiç şüphen olmasın

merve elindeki sanaryoya bakarak hızlı hızlı gelir.
merve:bu ne yaaaa?
barış:ne oldu?
merve: nazz...
barış:ne oldu naza?
merve:tarık...
barış:merve çekime başlamadık ben barışş
merve:yaa barış sanaryoya bakk...sanki naz tarık tarık nazz kafalarına bişey düşümüş bunlarrın
barış:italya etkiside baya kuvvetliymiş bee
merve:inanmıyorum öpüşüyolar
barış:daha ne istiyorsun romantik sahne istemiyormuyduk...izleyizi bayram edicek
merve:iyide barış 1 bölüme 6 öpüşme koymuşşş
barış:....... 'yuhhh' (yutkanarak)
merve:o benim sözüm barış..
barış:vayy bee 1 bölümde 6...istermisin bunlar italyada evlensinler
merve:bide çocukk...
barış:neyse artık çekicezz hadi başlıyormuşuz
merve:yaa 6 kere çekemeyiz
barış:niye daha önce yapmadığın bişeymi italyada sana ters çarptı
merve:ya barış biz bir öpüşmeyi kaç saatte çektik bir bölümde 6 öpüşmeyi kaç günde çekeriz
barış: matematik sorusunun sırası değil merve çabuk ol 1 ay burdayız

çekim yapılır...akşam yemeği molaaasıı.

herkez esniyor...
barış:merve tuzu uzatsana
merve:barış tuzluk senin önünde
barış:biliyorumda elimi uzatacak halim yok
merve:senin kendi önüne uzatacak halin yok benim senin önüne uzatacak halim hiç yok
barış:gidip yatsam mıı yaa yemek yiycek hiç halim yok
merve:ben gidiyorum bilee
barış:benide bekle
merve:niye benlemi yatcan?
barış:hayır merdivenlerden düşersen seni tutayım diye
merve:sen kendine bak benden daha yorgunsun önden gitte düşersen ben tutayım
barış:bu italyanlarda amma kıntır asansöre gitmek için bile merdiven çıkıyoruz
merve:sen italyanları türkler kadar hazırcı ve üşengeçmi sandın
barış:batılaşma çabasında görüyorum seni
merve:diyene bak rock söylüyor
barış:sustum!

merve:iyi geceler
barış:nerdeydi benim odam...
merve:şu...(yanındaki odayı gösterir
barış:iyi hadi iyi geceler
merve:kapını açıyım mıı
barış:yok ben açarım hadi sen git
merve:tamam
barış:ee niye hala burdasın
merve:kolum barış kolumu bırakmıyorsun
barış:hee tamam bıraktım
merve::yaavaşşşşşşşşşş
barış:ya ne bırakıyorsun kolumu yaa ayy acıdı
merve:ya bu kadarmı dayandın bana tepe taklak oldun
barış:merve kapıyı açarmısın?
merve:açtım gir hadi
barış: (yerde yorgun ve canı acımış şekilde merveye bakarak) şeyy beni içeri götürürmüsün?
merve:iyi hadii gelll
merve:üstünüde örteyim mi barış kımıldayamıyorsun
merve:barışşş....huuuu barışşş
merve:uyumuş bilee...(odadan çıkar)

merve odasında
merve:ayy çok yorulmuşum yaa(kendini yatağın üstüne atar)telefonum telefonum çalıyor....nerde buu
merve:alooooooooo
sevgilisi:alo mervee?
merve:efendim
sevgilisi:iyimisin sesin...
merve:yorgunum biraz
sevgilisi:italya yoruyor hee
merve:sanaryo yoruyor...
sevgilisi:bu sanaryo herhafta vardı yormuyordu
merve:bu sefer biraz ağırdı..hiç durmadan öp....
sevgili:neeeeeeeee??
merve:yok bişeyy...senin işler nasıl
sevgilisi:benimde yoğundu bugün yarın daha sakin olur herhalde..ee anlat italya nasıl...
merve: ........................
sevgilisi:merve ordamısın?
merve: ........................
sevgilisi:anladım uykudasın

ilki daha güzeldi biliyorum da sabah sabah uykulu uykulu yazdım belli oluyor zaten

3

BARIŞ-MERVE İTALYA SEFERİ 3. BÖLÜM

kahvaltı.....
yönetmen:bak bunuda dene bunun tadıda ilginç
sanarist:görünüşüde ilginçmişş..
yönetmen:öğlende pizza yeriz..buranınki farklı olur derler
sanarist:görcez artık...
merve:günaydınn....
yönetmen:günaydın...
sanarist: nasıl iyi uyudunun mu?
merve:yattığım gibi uyuya kalmışım telefonu açık unutmuşum başım ağrıyor birazz ,tel boynumda kalmışta...
yönetmen:boynunda mı?italyanlara özgü bir moda mı?
merve:yok yok..telle konuşurken uyuya kalmışım yaa kulağımla boynum arasında sıkışmışş...boynum ağrıyor tutuldu herhalde
yönetmen:hı...bu gençleride anlamak zor...
merve:ee ekip nerdee sadece siz mi uyandınız?kameramanlar?
sanarist:çekimin yapılacağa yere gittiler kameraları ayarlıyorlar...asıl sen barış nerde onu cevapla...
mervenin gözler açılır oturduğu sandelyeden hızlıca fırlar..
merve:barışşşş...barışı unuttumm
yönetmen:nerde unuttun?
merve:yataktaaaaa
sanarist:senin yatakta mı?
merve:yok canım kendi yatağında...
yönetmen:o zaman sen onun yatağından geliyor olmalısın
merve:ya uff hayır..neyse açıklayamayacağım ben gidip uyarıyım
yönetmen:çabuk olsun...çekime başlıycaz 1 saat sonra
merve:tabi çekim yapıcak barış kalmışsa...
................................................

merve odanın kapısını açara...
merve:barışş..barışş uyannnn
barış: ................
merve:inanmıyorum yaa korktuğum başıma geldii...aynı koyduğum gibi milim kımıldamamış bu...
(dürtükler)
merve:barışşş yaaa lütfen kımıldaaa o kadar mı kötü düştünn..barışşş
barış:ahhhhhhhh.....(gözlerini açmadan kafasını bir sağa sola çevirir)
merve:barış bakk hadii çekime başlıycazz hasta olmanın bel kırmanın hiç sırası değil bana belinin iyi olduğunu söyleee
barış: (gözlerini açar)yaşıyormuyum...
merve:ne yazııkk kii..
barış: merveeee...
merve:tamam tamam şaka iyisin dimi belini kımıldatabiliyorumusun
barış:deneyim mii
merve:zahmet olcak...
barış: ................................
merve:kımıldattın mı?
barış:evet
merve:sorun yok yani
barış:du...
merve:ne du?
barış:yoktu..kımıldattım..tık etti..kaldı ve artık tıkta etmiyor üstelik kımıldamıyorda
merve:eyvahhhh...çekimler güm!!!
barış:yok yok korkma dublörüm var
merve:kimmiş o?
barış:Johnny Depp
merve:hee tabi bir alo derim koşar zaten...
barış:yaa şaka maka kötüyüm o kadar dedim bırakma kolumu diyee
merve:ne yapacaktım...allah allah yaaa...neyse gidip gelemeyeceği söyleyeyim bari...
barış:sonra gel bana cevaplarını belirt...
merve:iyi tamam kımıldama ben doktorda çağırayım..
barış:italyan olmasın...anlamaz onlar halimizden
merve:hee bende italyanı arayıp barış hasta filan diycektim italyanca biliyorum yaaa....
barış:naz gibi yapardın..iki uçuş..iki kaçış..iki parmak birleştirirdin biraz sırıtırtın gözlerindede biraz hüzün cupppp italyan burdaaa
merve:heee onları yapardım italyan artık burdamı olurdu benim odadamı olurdu bilemem üstelik barış hasta diye anlamaz ona evlenme teklifi ettim sanırdı
barış:benimde amacım o belki
merve:beni italyaya yamamak mıı..aslan gibi türk sevgilim varken
barış:heeehh işte o aslan gibi sevgilini kurtarmak ve türkiyeyi bir dırdırcıdan sıyırmak amacım
merve:heeeeheeee çok komik...o zaman türkiyeyi bütün kadınlardan sıyırman gerekecek
barış:tamam işte senden başlıycam...
merve:o zaman hiç hayranın kalmıyacak biliyorsun dimi
barış:neden mişş o
merve:duyduğuma göre sevgili barış akarsuyun hayranlarının 4/3 'ü bayanmıştaa
barış:hadi yaaa...sen boşver italyanı sen git türk bull git hadii koş koşş..
merve:böyle poşet olursun işte hıh...
------------------------------------
yönetmen:uyandıramadın mı?
merve:şeyy aslında uyandırdımda kaldıramadım
yönetmen:merve barış ağırdır kaldıramassın kızıım
merve: .....................
yönetmen:ya çıldırtacakmısın sen benii?ne demek kaldıramadım
merve:barışın beli tutuldu ..dün biraz tepe taklak olmuştuda uyumadan öncee
yönetmen:hayda nerden çıktı bu yaa ne yapcaz şimdi..
merve:bugün benim çekimlerim olsa sadeece
yönetmen:dalgamı geçiyorsun tarıkla nazın ayrı sahnesimi var her daim dipdipesiniz
merve:eee o zaman bugün çekemiycezz
yönetmen:neyse hulusili bölümü çekelim bari
merve:neeee?onlardamı italyadaa
yönetmen::yok daha değil bugün gelicekler..sen izinlisin git barışın yanında ol
merve:tamam!
(içses)
merve:off yaaa(merdivenleri hızlı hızlı çıkar)koskaca italyadayım barışa dadılık yapıyorum
bir italyana çarpar...
merve:ahhh...........
italyan garip garip bakar ses çıkarmazzz
merve:pardon(kime diyorum yaa adamda anladı ya zaten hemen)
italyan hala bakmaya devam eder
merve:I '**(kendini göstererek)soryy (yüzünü buruşturarak)
italyan: (gülümser) not at oll..
merve:anladıı.. valla anladııı..vayy beee...(birden durulur)iyide ingilizce konuşuyorum italyanca değilki neye seviniyorsam
el kol işareti yaparak uzaklaşır....
..........................................
merve:selamınhello
barış: (sırıtarak)alaykümhello
merve:kaptın sen yaaa
barış:ee doktor hani
merve:ayy unuttum aramayı
barış:iyi etmişsin ilaç aldım birazdan geçeer
merve:iyi bir isteğin varmı
barış:sen!
merve:ben...senn..yani sen beni?
barış:niye şaşırdın ki!
merve:barış yeme benii elinde olsa boğarsın sen beni
barış:elimde değil ama elime vermediler versinler o zaman oda olur
merve:dalgayı bırak deniz saati değil ne istiorsun başla...
barış:tv yi aç...
(açar)
barış:açımm..kahvaltı...
(gider,getirir)
barış:şimdi kaybol...
merve: (tepsideki bardağı alıp suyu fırlatır) aptal.!!!!!


4

merve hızlı hızlı odasına gider...barış bir yandan kahvaltısını yaparken bir yandanda tv izler!
merve odasında....(kapıyı çarpar)
merve:beyfendiye hizmet ediyoruz yaranamıyoruz,benim şimdi italyada gezmem lazımdı yaaaa....offff offfff
dıdıdıdıdıırırırırırırıııııı(telefon)
merve:efendim (sinirli)
sevgilisi:sanada günaydın?
merve:sen kimsin yaaa?
sevgilisi:oo hanfendi italyalarda sevgilisini unutmuş...
merve:enverrr....senmisin?
sevgilisi:sanırım..sen niye sinirlisin yineee
merve:ya çekimlerde problem olduda ondan...niye aradın
sevgilisi:özür dilerim rahatsız mı ettim
merve:ya yok alınma hemen,çekimdeyim diye aramassın sanıyordum...
sevgilisi:bir yoklayım dedim sesini duymak istedim...
merve:iyi duydun..şimdi işine dönebilirsin
sevgilisi:merve sen ciddi sinirlisin
merve:ya kusura bakma iyi değilim sonra konuşalım mı?
sevgilisi:iyi öyle olsun kendine iyi bak üzülme olurmu işine ne kadar düşkün olduğunu biliyorum ve sen hep en iyisi yapıyorsun bölüm yetişir ondan sitres yapıyorsan yapmaa,hiç bişey senden daha önemli değil
merve:teşekkür ederim çok saoll biraz dinlensem yatışırım
sevgilisi:tamam..bu arada ben....seni özledim
merve: (gülümser)bende...
teli kapatırlar (ne romantik oldu bee birden yazdım kızmayın barışçılar biliyorum bende aynı şeyi düşündüm ama şans yokk )
-------------------------------
merve yatağının üstüne yatıp gözlerini tavana diker...
barış:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
merve barış diye bağırarak birden yataktan fırlar ve barışın odasına gider...
merrve:barışşşş....barışş nerdesin
barış:yerdeeeeee
merve: (elini uzatarak kaldırmaya çalışır)ne işişn var burda
barış:kalkmaya çalışmıştım sadece
merve:sebep
barış:sesini duydum..bana söyleniyorsun sandım
merve:telefonla konuşuyordum
barış:beni annenemi şikayet ettin...oya ablam beni sever ama kanmaz sana
merve: (gülümser)heeheee yok yok annemle konuşmuyordum
barış:hıı o zaman beni aslan gibi türk sevgiline şikayet ettin
merve:şikayet filan etmedim
barış:uff iyi yatağa yatır beni
merve:çok ağırsın yaaaa
zar zor yatağa yatırır...tvye bakar gözleri açılır sinirli...
merve:tvyi nasıl kapattın sennnnn...hani kalkamıyordun yalancııı (omzuna vurur)
barış:ahhh...kızım dur yaaa...ben kapatmadım kalkmaya çalışırken düştüm kumanda elimdeydi düşünce üstüne düştüm kırmızı düğmeye basmış olucam ki kapandı hem biliyorsun bu alet kumandadanda kapanıyor
merve:iyi be tamam unutmuşum kapandığını
telefonnn...........
merve:efendimm
yönetmen:aaa merve ben seni mi aradım barışı arıyorum sandım
merve:yok yok barışın tel buuu kendisi açamıyorda
yönetmen:bende onu sorcaktım nasıl oldu düzeldimi..niye açamıyor teli
merve barışın yanından uzaklaşır sessisce..
merve:sanırım daha kötüü..yataktan çıkamıyorr...
yönetmen:hadi yaa..onun iyileşmesi 2 hafta sürse 6 öpüşme sahnesi 1 ay sürse 3 haftada estra desek 1,5 ay kadar burdayızzz..
merve: (yutkunur)neeeeee....olamaz yaaa...şu 6 öpüşmeyi 2 ye indirsek zaten 1 tenesini çektik bir tanesini daha çekeriz gideriz evimize türkiyede öpüşülmüyormu?
yönetmen:haklısın aslında tarık ve naz nerde öpüşürlerse öpüşsünler seyirci için fark etmez...
merve:yani 6 yı indirdik öylemiii
yönetmen:pazarlıkmı yapıyorsun sen benimle?
merve:ya çok diyorum italyada diyorum 1 ay diyorum...taksita bölsek
yönetmen:kredi kartına mı olsun?
------------------------------------
barış:ne dedi?
merve:seni sordu?
barış:sen ne dedin?
merve:daha kötü dedim.
barış:o ne dedi
merve:johny deepi arıycakmış
barış:dublörlük işi için mi?
merve:hayır dizi teklifi için mii
barış:neee....ne dizisi
merve:senin iyileşmeni bekleyemezlermişş...seni diziden attılar
barış:neeeeeee....(yataktan fırlar)..iyiyim iyiyim bennn bak bişeyim yokk
merve: (gözlerine inanamaz)inanmıyorumm...yalancııııı (omzuna vurur)sen tarığı geçtinn...ama ben naz değilimm barışş gözükme gözlümee inanmıyorum sanaaa yaaa bana yaptırdıklarına bakkk
merve sinirli sinirli dışarı çıkar
barış:merveee ya dur bir dakkaaa...valla acıyordu birden iyileştii numara yapmadımmm
odasının kapısına gider kapıyı vurur
barış:merveee valla bakkk ya az aççç şu kapıyı
merve:kaybol barışşş....
...............................................
barış aşağıya inerr bişeyler atıştırır birki oyun oynar italyanlarla takılır merve inmezz barış merak eder...
yukarı çıkar...
barış:merve...iyisin dimi
merve: ....................
barış:merve bir ses ver gidicem vallaaa
merve: ..................
barış:merve beni endişendiriyorsunn ama...merveee
merve: ...............
barış dayanamaz içeri dalar merve yerdedir
barış:mervee ne oldu sanaaa merveee
barış yere bakarken sandelyeninde düştüğünü farkeder ve mervenin takılıp düştüğünü düşünür yatağına yatırır
barış:yaa merve aç gözlerini ne olur
merve:barış...ahh kafammmm
barış:ne oldu kafanaaa
merve:bilmiyorum çok kötüüü
barış:çarptın herhalde dur sen yat şöyle ben ağrı kesici getireyim
barış çıkar merve arkasından doğrulur ve gülümserrr
merve:iştee böyle barış efendii...bu 1 (dil çıkarır)

3

(diziye saattler kala biraz eğlenelim istedim)

barış:evett geldimm getirdim ağrı kesicini
merve:teşekkür ederim ama geçtii
barış:hadi yaa ..ama çok kötü çarpmışsındır bir baktırsak mı
merve:italyanlara mı?
barış:yok canım sonra seni isterler filan
merve:daha ne istiyorsun işte amacın bu değil miydi?
barış:yok artık değil vazcaydım
merve:vazcaydın? (güler)komiksin biliyormusun
barış:biliyorum...özen gösteriyorum
merve:neye komik olmaya mı?
barış:baksana bana sen ,hani kötüydün sen ,intikam almak için yaptın dimi...(ayağa kalkar gülerek gözlerinin içine bakar)
barış:beceriksiz...
merve:sensin o
barış:sensin merve kabul et intikam almayı bile beceremiyorsun
merve:ya sensin diyorum (vurmaya başlar)
barış:yaa sensin ...vurmasanaaaa(oda vurur)
merve:bak bak vuruyor bide...kadına el kalkmazzzz saygısız
barış: (gülerek) sen kaldırıyorsun ya beceriksiz
merve:sen kadınmısın saygısız
barış:bana saygısız deme beceriksizz
merve:bak hala beceriksiz diyorr yaa saygısızzzz
vurmayı ilerletip yastık fırlatmaya başlarlar
barış:merveee pamuklar dağıldı italyanlar basıcak küfürü
merve:boşver bassınlar italyancamı biliyon anlamayız kii
barış:allahım yaaa merve yeter amaaaaa
merve:ya bana ne durmuyacağım iştee sen beni kandırdın yaa köle gibi hizmet ettirdin kendineeee
barış sinirle merveyi bileklerinden tutar
barış:italyaaa
merve:neeee
barış:italya turuna ne dersin
merve:cidden miiii
barış:gayettt
merve:hemen hemennn..hadiii....al cegetini...iyimiyim ben böyle? üstümü değiştireyim mi...ya saçlarımı toplasam mıı
barış gülerrr elinden çeker...
barış:yürü........
merve:koşsamm?
----------------------------------------------
barış:burası türkiyedeki piknik alanlar gibi bir alan
merve:daha temiz daha sakinn
barış:evet öyleeee...
merve:nerden biliyorsun sen buraları
barış:aslında bende ilk defa geliyorum bakma bildiğime yol boyunca atlasa baktım farkındaysan
merve:ee isimlerii tarihleri nasıl biliyorsun,anlatıyorsun çatır çatır
barış:çok araştırdım ben italyayı..aslında biliyormusun en büyük hayalimdi italyaya gelmek
merve:hııı hayalin gerçek oldu o zaman
barış:yok olmadı
merve:nasıl yani barış italyadasın şaun
barış:benim hayalim sevgilimle gelmekti
merve basar kahkahayııı
barış:ne güldünn
merve:kısmett..benle geldin
barış:ya kısmet ..sevgilim olduda getirmedim mii italyaya
merve:benim varda ne değişti bak yok italyadaaa...aşıklar şehrinde cupp yanımda barış akarsu
barış:şuan yerinde olmak isteyen ne kadar çok kız var biliyormusun?
merve:şuan yerinde olmak isteyen ne kadar çok erkek var biliyormusun?
barış:hiç sanmıyorum
merve:gıcıkkkkk...............

(şimdilik bu kadar bu sefer kısa oldu kusura bakmayın çok megulumde )

6

barış:biraz dinlenelim mi?
merve:olur
barış:italya güzel şehirmiş...
merve:evet ama ben türkiyeyi özledim biliyormusun...
barış:doğru söylemek gerekirse bende...
merve:senin konseri bile özledim...
barış:bende şarkı söylemeyi...
merve:iyiiii... söyleseneee
barış:..............
Ölümü düşünmek gözlerinde çığlıklarla
Kuşlara isyan etmek uçamamaktan
Yüreğimdeki sancıları yaşamayı sevmek
Öğrenmemek bildiklerini de silmek

İsterdim yeniden doğmak yada hepten yok olmak
İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi
Kanat açıp dağlara uçmak
Birileri buna izin vermedi
Buralarda yaşamak izne tabi

Saçına dokunmak rüzgarların temasıyla
Yeniden coşabilmek karanfillerle
Uçurumları yenmek kaygan zeminlerde
İsyanlara dalmak deli cesaretiyle

İsterdim yeniden doğmak yada hepten yok olmak
İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi
Kanat açıp dağlara uçmak
Birileri buna izin vermedi
Buralarda yaşamak izne tabi

Acıyı yok etmek kalbinden sevdiklerimin
Geceyi çekip almak günlerinden
Maviye akmak sisli güz denizinde
Günahları affetmek tanrının dileğiyle

İsterdim yeniden doğmak yada hepten yok olmak
İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi
Kanat açıp dağlara uçmak
Birileri buna izin vermedi
Buralarda yaşamak izne tabi
(sizee süprizzzz)

merve:ah..ah..
barış:ne iç çektinn....
merve:hiçç şarkı ...daldım...
barış:hımmmm...bu şarkıyı söylemeyide özlemişim!
merve: (gülümserrrrrrr)) başkalarıdaaa
barış:niye güldün...kim mişş o başkalarıdaaa
merve: bizim fanlar..yalancı yarimcilerr..okudukyaa forumu..imzalarındaa yazmışlaryaa isterdim isterdim diye...
barış: (gülerrrr,baya bir gülerrr)hatırladımm keşke duyuyor olsalardıı
merve:dalgamı geçiyorsun?bizim nefesimizden bile haberleri var onlarınn
barış:duymuşlardır diyorsun yaniii
merve:evet diyorum..emin ol şuan bunları bile yazıyorlardırr

(seni haksız çıkarmamak için yazıyorum mervecim )
barış:kalkalım mı
merve:nereye gidelimmm
barış:çekimeee
merve:ciddiii
barış:ee yapmamaız gereken herşeyi yapdık artık asıl amacımıza dönelimm
merve:doğru söyle barış o bel durumu sırf çekimleri uzatmak italyada biraz daha fazla kalmak için yaptın değil mi?
barış:evet merve öyle yaptım...
merve:sen var yaaa.....neysee...ne diycez şimdii...nasıl iyileştin diycekler..valla cevabı kendin verr
barış:oraya bir gidelimde düşünürüz…
------------------------------------------
Merve:selam….
Barış:selammm(yutkanarak)
Yönetmen:barış…nasılsın?iyimisin
Barış:iyiyim siz nasılsınız?
Yönetmen:barış…ciddi sordummm
Barış:bende cevap verdim
Merve: (barışın kulağına eğilir..)zorlama….
Barış: (öksürük bir iki kere)şeyy ben…kendimi bir zorlayayım dedim bir baktım ayaktayım
Merve:yaaa evet öyle oldu..ayaktaaa(el şaklatır)
Yönetmen ve sanarist Merve ve barışın üstüne doğru yürürler ayrıca çokta kötü bakmaktadırlar…
Yönetmen-sanarist:çabuk çekimlereeee…….
Merve-barış:hemen…….
-----------------------------------
Çekimlerrr(es geçiyorum naz-tarık sanaryosunu ,konumuz barış ve merve )

2 saate kadar çekim yapılır mola verilir merve çekim yapılan kafenin camına yaslanır dalar...barış elinde fincanla mervenin yanına oturur...
barış:daldın yine...
merve: ...........
barış:merveee....ordasın mı...uzaktasın mı...hüppppppppp
merve:hüptürmeeeeeeeee.....
barış:hüpppppppppppp
merve:ya barışş hüptürme diyorummm
barış:sende ne olduğunu söyle o zaman
merve:yok bişeyim...içimde sıkıntı var sadece...
barış:yaa italyadasın varmı ötesiii...mutlu ol birazz...sen böyle değildin buraya gelince durgunlaştın,birinimi özledin...
merve:barışş ciddi bilmiyorum...öyle daldım sadeceee...gözlerim acıyorr birazdaa..bide memleketten uzak...çekimlerde uzadıı
barış:meraklanma sen çekimler çekilir yineee bu bütçeyle sence kalırmıyız 1 ayy....
merve:kalmayız dimi?
barış:kalmayız meraklanma senn...
merve:............
barış:yani kalmayız herhalde...
merve:............
barış:kalırmıyız?
yönetmen:siz bu kafayla italyada da kalırsınız,evde de kalırsınız şimdi de elimde kalırsınızzzzz!!!!!!!
merve-barış:yine ne yaptıkkk
yönetmen:yaaa mola dedik çekimler bitti demedik..hem gitmek istiyorsunuz biran önce hemde oturup geyik yapıyorsunuzz...6 çekicezzzz dahaaa...6........
merve:bu o altımıı....yani şeymiii
yönetmen:evet gülüm ooo
merve:bir tanesini çektik sanıyordumm
yönetmen:evet çektik...haberiniz yokmuu...7 ye çıktıı...bir tanesini çektikk 6 kaldııı(parmağıyla altıyı gösterir)
merve-barış:neeeeeeeeeeee.........7 miiiii??
-------------------------------------------------
çekimlerden bir buklee

yönetmen:sen şöyle geç merve...o her zamanki bakışın olucak gözlerinde..ok...barış sana yaklaştıkça bakışlarındaki heyecan parlaklık artıcak..heyecanını belli et..sonra barış dudaklarına doğru eğilecek..o eğildikçe sen gözlerini kapatacaksınnn...sonrasını biliyorsun
merve:tamam biliyorum...hazırım ..başlayalımm
barış:ben bilmiyorum..
merve:barışş.......
barış:bi göstersene(sırıtarak)
merve:ben sana 5 kardeşi göstereyim sen onlardan birini öp..he ne dersin
barış:tamam be sinirlenme hemen..hazırım hocam başlayalaım...

barış merveye doğru yanaşır...merve rolünün hakkını verir(meşur gözler )barış dudaklarına doğru eğilirr...merve gözlerini kapatmaya başlar....

yönetmen:hadiii barışş öp artıkkk
merve:yaaa çekim sırasında barış demeseniz tarık deseniz bir tuhaf oluyorumm...
barış:niye öpmemden rahatsız mı oluyonn
merve:barışşş......anladın ne demek istediğimii
sanarist:uffff ....yeter didişmeyin...berbat ettiniz romantizmmimi...nasıl yazdım ben onu siz biliyormusunuzzzz.......yapamıycaksanız gümüşle mehmeti çağıralımm...onlar için fark etmez nerde nasıl şap diye öpüşürler...
merve bozulurrr
merve:tamam tamam...hadi barış öp artıkk
barış birden merveyi çekerr kendineee....merve neye uğradığını anlayamaz...
uzunca öpüşmeden sonra ayrılırlar....
merve:yavaş.........
barış:oldumu hocam....
yönetmen:oldu olduu..süper oldu
sanarist:ayy harika olduuu....
yönetmen: (kameramanlara doğru yönelir)hadi açın gösterin bakalım nasıl olmuşşş
kameranlarr dalmıştırr...
sanarist:size diyoruzzzzzzzzzzz...........hop...
kameramanlar:şeyy biz..dalmışız özür dileriz...
yönetmen:hadi açın çekimi bakalım nasıl olmuş...
kameramanlar:hangi çekimi........
merve sinirlenir.....onlara doğru yürür...
merve:öpüşme yi........
kameramanlar:şey...biz....dalmışızz...kameraları açmamışız...
merve ve barış birbirlerine bakarlar......
olamazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


7

MERVE:olamaz yaa nasıl çekmezlerrr....ufffffff
barış:sakin ol merve tekrar çekerizzz
yönetmen:allahımyaa hadi geçin baştannn
sanarist:açın bu sefer ..unutmayın dalmayın..hiçmi görmediniz öpüşen çift

herkez gülmeye başlarrr

yönetmen:sırıtmayınnnn
toplu halde: biz sırıtmıyoruz ki gülüm....
yönetmen:kesssss...sakın tamamlamaaa(sanariste dönerekk)
yönetmen:hem senin başının altından çıkıyoo bunlarr dalga konusu oldukk yaaa...
3......2...................1..........motorrr

öpüşme

barış:oldumuu?
merve:bence olduu
barış:hoşuna gitti yanii
merve:barışşş...
barış:şu ismimi tek ş ile söyle bir kere yaa bir keree illa 3 e çıkarcannn
merve:attırma başımın tasını
barış:atsana su doldurayım şurdan susadımmm
merve:barışşşşşşş
barış:tek ş ile mervecim tek ş ile
merve:dua et italyadayızz yoksa varya bitmiştin sen
barış:italya duasını bilmiyorum sen biliyormusun?
merve ters ters bakar...
barış:anladım bilmiyorsun..bende bildiğim duaları okurum..........
----------------------------------------------------------------
bölümün diğer çekimleride yapılır..akşam yemeğine bir resturana gidilir....

barış:merve hadii seç artık ne alcaksan
merve:barış bunların hepsinin fiyatı uçmuşş
barış:hadi yaa
merve:ya....
yönetmen:ne fısıldaşıyorsunuz
merve: Özer abi fiyatlar...
yönetmen:ne olmuşş..ver bakayım...
(............................. )
yönetmen:bizim otelde akşam yemeği kaça kadardıı ...fırlayınnnn
----------------------------------------------------
akşam yemeği otelde yapılır...
tüm ekipp toplanıp bişeyler yapmaya kalkışırlar...veee oyun oynama karar verirler........ne oynarlar???tabikide tabuu

merve: biz buraya nasıl geldikk
barış:gemiylee...gemi mi?
merve:yok hanii ne yüzden sorun oldu gelemiyoduk az kalsınn bizim neyimizz azzz
barış:anladım paramız..bütçe mii..hıı dar bütçee
yönetmen: biz her bölüm ne çekiyoruz
merve:çileeee
yönetmen:merve......ciddii
merve:iyi o zaman..sahnemii
yönetmen:yess
sanarist:dinlenme molası veriyoruz ne zaman
yönetmen:2 saatte biii
sanarist:hee kelimede bu zaten..allah allah yaaa niye veriyoruz
yönetmen:dinlenmek mii
sanarist:hayır..yaa hani ne yapınca mola veriyoruzzz
merve-barış:yoruluncaa
yönetmen:yorulmak mı
sanarist:hayır başka....
yönetmen:acıkınca...yemek ......anladmm
sanarist:hele şükür
barış:ben ne yaparsam heyecanlanırsın
merve:şarkı söyleyince...şarkımı
barış:hayır...tarık olarak düşün benii...
merve:eee şarkı...değilmi...itiraf..itiraf mıı
barış:ikiside değil..
merve:ne yaaaaaaaaa
barış:göstereyim istersen....
merve:üstünden mi geçicezzzz........anladım öpüşmek mii
barış:üstüne bastınn
merve: (sıçrar) neyinnnnnnnn.....ay........
barış:yaa kelime öpüşmek ondan dedim üstüne basmak diyee
merve:allahım yaaaaaa...........