Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replik ve Yorumlarla 38. Bölüm (Ebru Karaca)
38. Bölüm (4 Nisan)
39. Bölüm Senaryosu (flower98) --8. kısım eklendi--
Replik ve Yorumlarla 37. Bölüm (Ebru Karaca)
Barış Akarsu Trendy Posteri (02.04.07)
Passaparola
Barış Akarsu 30 Mart Van Konseri Görüntüleri
Oyun Bozan - Fox TV (29.03.07)
38. Bölüm Senaryosu (flower98) --8. kısım eklendi--
37. Bölüm (Videolar)
 

Replikler (38. Bölüm)

Nisan 05, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1


Tarık mutfağa su içmeye girer.Naz kapıda ona bakar

TARIK: Demek burdan bile duyuluyor
NAZ:Yaa tıpkı ralli arabalarının motorları gibi di mi Alfonso?

Tarık buzdolabından aldığı suyu bardağa koyarken Naz onu elinden alır ve Tarık'a ılık suyu koyar

NAZ:AA soğuk su içme boğazın şişer.Yarın stüdyoya giriceksin unuttun mu?Al
TARIK:Saolun
NAZ:Ne demek dünyanın en ünlü rallicilerinden birine su ikram etmek benim için şereftir.A pardon bir de geleceğin ünlü şarkıcılarından birine
TARIK:Ben bu suyu şoförünüz olarak kabul ediyorum.Ama siz artık beni şoförünüz olarak kabul etmiyorsanız
NAZ:Bilmiyorum önce biriyle konuşmam lazım



2


Naz Sofia ile konuştuklarından çok etkilenir.Odasına çıkar ve Tarık'a arar.Tarık stüdyodadır

TARIK:Buyrun Naz hanım
NAZ:Rahatsız etmiyorum değil mi.Hayır biliyorum stüdyodasın.Müsait değilsen daha sonra da arayabilirim işini bölmek istemem
TARIK:Yok ara vermiştik buyrun
NAZ:Ya işin bittikten sonra bana bir yarım saatini ayırabilir misin?
TARIK:Ne demek Naz hanım vazifem
NAZ:Bak lüfne bu şekilde konuşma.İstersen gel beni evden al istersen bir yerde buluşalım.Hangisi sana uyarsa
TARIK:Naz hanım siz iyi misiniz?
NAZ:Sahildeki parkta buluşalım mı benim biraz hava almaya ihtiyacım var.Kaç diyelim
TARIK:Yarım saat?
NAZ:Tamam


3

Naz sahilde bir bankta oturur ve Tarık'a bugüne kadar yaptıklarını düşünür.Bu sırada Tarık gelir

NAZ: Off ben neler yapmışım ya
TARIK:Kime?
NAZ:Kusura bakma farketmedim geldiğini
TARIK:Siz kusura bakmayın biraz geçiktim
NAZ:Yok canım niye bakim insanlık hali
TARIK:Naz hanım siz iyi misiniz?
NAZ:İyiyim saol sen nasılsın?Nasıl geçti kayıt?
TARIK:İyi
NAZ:Aman iyi.Otursana

Naz çantasından bir peçete çıkarır ve Tarık'ın oturucağı yeri siler.Tarık şaşkınlıkla onu izler ve sonra oturur

NAZ:Hava ne güzel di mi ama hiç kış yapmadı bu sene o fena.Yazın susuz kalıcaz diyorlar
TARIK:Naz hanım beni buraya havadan sudan konuşmak için mi çağırdınız?
NAZ:Fazla vaktini almicam
TARIK:İstediğiniz kadar vaktimi alabilirsiniz Naz hanım.Ben sizin şoförünüzüm.Maaşımı siz ödüyorsunuz
NAZ:Artık değil.Ben düşündüm taşındım senin için en iyisinin Sofia ile beraber İtalyaya dönmen olduğuna karar verdim
TARIK:Nerden çıktı şimdi bu?

Naz banktan kalkar ve denize doğru yürür.Tarık da peşinden gider

NAZ: Orada insanlar sana değer veriyorlar,el üstünde tutuyorlar,seviyorlar.Burada belkide hayatın boyunca elde edemediğin herşeyi önüne sermeye hazırlar.Ben bir tanesini gördüm.Kimbilir daha ne Sofialar var senin için kul köle olmaya hazır.Bunu bile bile burda 700ytl maaşla şoförlük yapmana gönlüm razı olmuyor.Hele benim gibi bir patrona
TARIK:Sizin gibi diyerek?
NAZ:Saygısız,şımarık ya ben çok çektirdim sana farkında değil misin?Yani iş sana gelince sanki dişi bir Tarık Tekelioğlu'na dönüştüm.Kaç kurtar kendini.Ne olur benim hatrım için.Git mutlu ol hayatını yaşa.
TARIK:Kal derseniz kalırım biliyorsunuz
NAZ:İşte o yüzden demiyorum zaten ve de deli gibi istesemde demicem.Sana bu haksızlığı yapmaya hakkım yok
TARIK:Kalmak için ısrar edersem?
NAZ:Sakın yapma.Ben zaten senin Alfonso olduğunu bilerek sana emir veremem.Yani sen Avrupanın en iyi ralli plotusun.Ben teksilci Vahi Özkül'un çellocu kızı.
TARIK:Beni kovuyorsunuz yani
NAZ:Hayır azad ediyorum

bu sırada kuşlar uçmaya başlar.Onların kanat sesleri arasında Aldırma şarkısı girer

NAZ:Şimdi senden ricam beni son kez eve bırak ve de beni affettiğini söyle
TARIK:Ama affedilicek birşey yapmadınız ki
NAZ: Olsun.Yine de söyle
TARIK:Affedilicek birşey yapmadınız

Birbirlerine sıkıca sarılırlar ve arabaya binip eve dönerler.Kapıda

NAZ:Eşyalarını istediğin zaman toplayabilirsin.Arabada istediğin kadar sende kalabilir
TARIK:Menajerliğimi de mi bıraktınız?
NAZ:Sponsorun değişirse haberim olsun

Naz arabadan iner

TARIK:Sensiz hiçbir anlamı yok ki



4


Naz Sofia ile tek başına konuştuktan sonra eve gelir.Tarık'ı salonda görür

TARIK:Siz dışardamıydınız?
NAZ:Bir arkadaşıma uğradım
TARIK:Söyleseydiniz ben götürür getirirdim
NAZ:Koskoca Avrupa şampiyonu Alfonso'ya beni getir götür dicem yok artık
TARIK:Getir götür demenize gerek yoktu.Ben bir arkadaşıma gidicem derdiniz.Ben sizi getirip götürim mi derdim.Sizde olur derdiniz
NAZ:Belki işin vardır diye
TARIK: O zaman ben zaten siz getirip götürim demezdim
NAZ:Belkide ondan korktuğum için diyememişimdir.
TARIK:Ama işim yoktu
NAZ:Bilmiyordum ki
TARIK:Çıkıp birşeyler yiyelim mi?
NAZ:İşine mani olmiyim
TARIK:Yok dedim ya
NAZ:Yani illa gecenin bir saatinde gidiceksindir
TARIK:Hayır
NAZ:Benden saklamana gerek yok artık özgürsün.

Naz gitmeye kalkar Tarık da onu kolundan tutar

TARIK:Yürü gidiyoruz
NAZ:Ya ben sanki vaktini alıyormuşum gibi

Tarık Naz'ı kolundan çeker

NAZ:Ne yapıyorsun?
TARIK:Özgür değil miyim ne istiyorsam onu


5

Tarık Naz arabada yemek yemeye giderler

TARIK:Ne yiyelim?
NAZ:Sen ne istersen
TARIK:Sen söyle
NAZ:Bana herşey uyar
TARIK:Banada
NAZ:Sen seç
TARIK: Pizza?İstemiyor musun?
NAZ:Farketmez
TARIK:İstemiyor gibi bir halin varda
NAZ:Sen istiyorsan ben yerim
TARIK:Ben senin isteyip istemediğini sordum
NAZ:Farketmez dedim ya.Ne oldu?
TARIK:Bende sana sorucaktım ne oldu böyle sana?
NAZ:Şoförümün dünyanın en ünlü ve aranan adamlarından biri olduğunu öğrendim daha ne olsun.Tutupta koskoca Alfonso'ya pizza istemem dürüm yiyelim dicek halim yok ya
TARIK:Şunu baştan söylesene
NAZ:Neyi?
TARIK:E dürümü

Tarık ve Naz eve döndüklerinde arabada

NAZ:Teşekkür ederim
TARIK:Ben teşekkür ederim beni kırmayıp geldiğin için
NAZ:Kolumdan tutup çıkardın
TARIK:İyiki öyle yapmışım.Yoksa hala koridorda gidelim mi gitmeyelim mi diye tartışıyorduk
NAZ:Bak anlıyorum ne yapmaya çalıştığını.Dost olmaya çalışıyorsun ama olmayız.Yani bütün bunların üstüne ben beceremem.Çok özür dilerim

der ve arabadan iner

TARIK:Sen elinden geleni yaptın Tarık



6


Tarık sabah erken saatte Japon başkonsolosluğundaki iş görüşmesi için üniformasını giyip eşyalarıyla birlikte gider.Eve bakar ve

TARIK:Elvede hayatımın en ilginç 9 ayı ve de en anlamlı

Şapkasını takar tam giderken Naz arkasından seslenir

NAZ:Tarık
TARIK:Naz bu saatte
NAZ:Nereye gidiyorsun sen?
TARIK:Japon başkonsolosluğunda bir iş görüşmesine üniforma zorunluluğu varmış.Malum Japonlar böyle konularda çok titiz adamlar

Naz Tarık'a yakışırlar.Birbirlerine bakarlar.Naz Tarık'ın şapkasını alıp havuza atar.