Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Yalancı Yarim Yazın da Devam Edecek / Vatan TV (26...
41. Bölüm
Barış Akarsu Röp. / Kral Dergisi (25.04.07)
Yaz Boyunca Çekimler Bodrum'da, Dönüşte İtalya
Barış Akarsu İmza Günü - Trabzon (22 Nisan 2007)
41. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) --3. kısım eklendi--
Replik ve Yorumlarla 40. Bölüm (Ebru Karaca)
Replikler (40. Bölüm)
40. Bölüm (Videolar)
40. Bölüm
 

Replikler (41. Bölüm)

Nisan 26, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Naz havuz başında çello çalarken Tarık'ın bahçede üstünü örttüğü anı düşünür.Sonra kendine gelir.Tarık bu sırada onun arkasındadır

NAZ:Ben sana ne ağır laflar etmiştim sense üşümiyim diye üstümü örtmüştün
TARIK:Ne?
NAZ:Ne işin var senin burda?
TARIK:Ben bavulumu almaya gelmiştim
NAZ:Senin için veda yemeği verilirken.Hayret seni seven bütün insanlar sana elvedea demek için toplanmış sen onları bırakıp bavulunu almaya gelmişsin.Yakıştıramadım
TARIK:Hangisi doğru.Beni seven bütün insanlar gelmiş.Sevmeyenler de evde kalmayı tercih etmiş.Bunu da görmüş oldum.Şimdi izninizle bavulumu alıp beni sevenlerin yanına dönücem.

Tarık topallayarak yavaşça müştemilata gider.Naz da onu izler ve yanına gider

NAZ:Ayağına ne oldu?
TARIK:Yok birşey
NAZ:Temelli gidiyorsun giderken bile yalan söylüyorsun bana pes.Olmuş işte birşey doğru dürüst yürüyemiyorsun.Bir kez olsun doğrusu söyle bana.Bari giderken.Ne oldu ayağına?
TARIK: Pencereden atladım ve kötü düştüm
NAZ: Pencereden mi atladın.Niye?
TARIK:Çünkü yanlız değilsin beni sevmeyen biri daha var.Üstüne bir de yemeğe gelen
NAZ:Kim?
TARIK:Hulusi Tekelioğlu
NAZ:Neden?
TARIK: (içses)Ah Naz ah ben bir sefer olsun yalan söylememeye çalışıyorum sen zorla söyletiyorsun
NAZ:Tamam tamam hatırladım şoförlüğünü yaparken arabasını çaldırmıştın adam içindeyken.
TARIK: (içses)Saol söyletmediğin için
NAZ:Çok ağrıyor mu?
TARIK:İdare ediyorum
NAZ: Dikkat et çok üstüne basma

ikiside müştemilattan çıkar.Tarık arabanın yanına Naz odasına gider.Camdan Tarık'ı izler.Tarık arabanın etrafında döndükten sonra

TARIK:Kendine iyi bak
NAZ:Tarık.Ne yapıyorsun sen?
TARIK:Gidiyorum
NAZ:Yürüyerek?
TARIK:Evet
NAZ:Bu ayakla?
TARIK:Yanımda bunlar var
NAZ:Sen deli misin?Ben seni arabayla ya da taksiyle geldin sandım
TARIK: Pencereden aceleyle atlarken ne cüzdan ne araba anahtarı almak geldi aklıma
NAZ: Olmaz izin vermem böyle yürümene.Yarın İtalya'ya gidiceksin.Ya yürürken iyice incitirsen kırılırsa?Mazallah kariyerini bile etkiler bir ayak kırığı.Nasıl basıcaksın gaz pedalına?
TARIK: O ayağımla basmıyorum
NAZ: O zaman frene.Şu andan itibaren o ayağının üstüne basmanı yasaklıyorum
TARIK:Napıcam peki?
NAZ:Benim gibi düşünceli patronu zor bulursun sen
TARIK:Yaaa o yüzden bir veda yemeğine bile gelmedin
NAZ: O başka
TARIK:Nesi başka?
NAZ:Konuşturma sen beni diyorum.Zaten ağırsın zor taşıyorum



2

Naz salonda Tarık'ın ayağını sarar

NAZ:Yani inanamıyorum Tarık sana.Mosmor olmuş ayağın ve sen bu ayakla taa Belgin teyzelerden buraya yürüyerek geldin
TARIK:Kusura bakma seni de dersinden alıkoydum
NAZ:Eh biraz öyle oldu ama önce sağlık.Hem benim hakkımda yanlış düşüncelerle gitmeni istemem İtalya'ya
TARIK:Nasıl yanlış düşünceler?
NAZ:Benim yemeğe gelmememden kaynaklanan bazı yanlış düşünceler.Dediğin gibi olsa şunu yapmazdım heralde
TARIK:Nasıl olsa?
NAZ: Dediğin gibi işte.Hani dedin ya bütün sevenler gelmiş sevmeyenler evde kalmış diye.Ayrıca seven insan gelir patronuyla özel olarak vedalaşır.Bende senden beklerdim ama gelmedin.Tutupta ben sana laf sokuyor muyum?
TARIK:Beni sevmeyen biriyle neden gelip vedalaşim ki?
NAZ:Ben beni sevmediğini düşündüğüm birinin veda yemeğine niye gelim?Ayrıca ben bir an onun için geldin sanıp sevinmiştim.Meğer sadece bavulunu almak içinmiş.Tamamdır.Sabaha kadar hareket ettirmesen iyi olur.
TARIK: O zaman ben bir Sadri'yi arıyim gelsin alsın beni
NAZ:Tamam sen dur ben telefonu verim.
TARIK:Saol
NAZ:Çalıyor mu?
TARIK:Hıhı evet
NAZ:İyi
TARIK:Çalmasamıydı?
NAZ:Ay niye çalmasın canım
TARIK:Hayır öyle bir iyi dedinki
NAZ:Açmıyor mu?
TARIK:Hayır...Alo Sadri
NAZ:Aman neyse
TARIK:Açmasamıydı?
NAZ:Aman niye açmasın canım
TARIK:Öyle bir aman neyse dedin ki

Tarık Sadri'yle konuştuktan sonra

NAZ:Ne oldu?
TARIK:Sadri'den umut yok.
NAZ:Yapma ya tühh.Filiz'i ara bir de istersen
TARIK:Çıkamaz o şimdi evden
NAZ:Kal burda istersen
TARIK:Saol ama sevilmediğim yerde durmam
NAZ:Saçmalama ben seni seviyorum.Yani sevdiğim bir insansın.Senin düşündüğün gibi sevmediğim bir insan değilsin.Sen anladın benim ne demek istediğimi
TARIK:Ben senin ne demek istediğini geldiğim günden beri anlamadım ki
NAZ:9 aydır yani
TARIK:9 ay 22 gün
NAZ:Saydın demek
TARIK:Tek tek
NAZ:Neden?
TARIK:Geçmek bilmez ya günler hapishane de

Naz Tarık'ı sertçe koltuğa iter

TARIK:Ayağım
NAZ:Aslında daha sert itmem lazımdı ama söz verdim Sofia'ya seni İtalya'ya sağ sağlim göndericeğime.Dedim beni hayatta en mutlu edicek şey aşıkların buluşması
TARIK:Yapma ya peki nasıl anlattın bunu?
NAZ:Çok kolay ellerimle
TARIK:Çok merak ettim bana da anlatır mısın?
NAZ: Peki.Bak şimdi bu Tarık Sofia,Bu Tarık bu Sofia.Ne gülüyorsun?
TARIK:Haklısın
NAZ:Hangi konuda?
TARIK:Sana veda etmeye gelmem gerekirdi
NAZ:Kendini affettirmek için böyle yaptığını varsayabilirim
TARIK:Öyle yaptım zaten


3

Tarık ve Naz müştemilatta şampanya içerler

NAZ:Bak ben sana dedim di mi müştemilatta kutlayalım gidişini diye.Salona dökülseydi Netice halam 3 gün 3 gece sildirivericekti yerleri
TARIK:Gidişimi kutluyoruz yani
NAZ:Anla işte lafın gelişi.Bak iyiki şoförüm değilsin artık.Yoksa içemezdin
TARIK: Peki bu 3. kadeh ne?
NAZ: O da Sofia için.Şu anda bedenen yanımızda olmayabilir ama eminim ruhu bizimle.Bizi izliyor ve ben kadehimi ikinizin şerefine kaldırıyorum.Bütün aşklar sizinki gibi mutlu sonla bitsin.Öyle tek tek değil ikisini birden hadi hadi.Şimdi ikisinide birbirine.Şerefe.Ay hadi hadi öbürünüde.Hadi hadi.Kaçta gidiceksin?
TARIK:Sabah 6 da Belgin hanımdan pasaportumu ve biletimi alıcam
NAZ:Güzel.O zaman daha vaktimiz var



4


Tarık ve Naz 2. şişeyi de içerler.Şarkı söylemeye başlarlar.İkiside çok fena sarhoş olmuşlardır.Sürekli gülerler

NAZ:Yok...Bingo tam isabet.Şerefe boş gelme aman
TARIK: Dur dur dur.Şerefe

kadehler yerine kafalarını birbirlerine tokuştururlar

NAZ:Bu da bitti.O zaman ben gidip bir tane daha getirim

Naz güçlükle ayağa kalkar Tarık onu geri çeker

TARIK: Dur.Sen varya sen
NAZ:EEE ben varya ben
TARIK:Sen varya
NAZ:Hııı
TARIK:Sen sarhoşsun ya sarhoş
NAZ:Sen kendine bak be kendine bak kendine
TARIK:Asıl sen kendine bak
NAZ:Asıl sen bak

Naz tekrar ayağa kalkar.Tarık onu yine geri çeker

TARIK:Bu kadar yeter.Ben sabah kalkıp uçağa yetişmem lazım
NAZ:Sen bilirsin.Hadı ben kaçtım kaçtım

Naz kapıya doğru gider.Kapıyı açık sanar ama değildir.Kafasını vurur

NAZ:Açılmıyor bu
TARIK:Açılmıyor mu.Açılmıyor.1 dakika açıl susam açıl
NAZ:Ben burdan oraya kadar nasıl gidicem
TARIK:Gider gibi yap

Tarık sürünerek Naz'ın yanına gelir

TARIK:Hıırr
NAZ:Hııır

Tarık Naz'ı müştemilattan çıkartır eve götürmeye çalışır

NAZ:Ayağın
TARIK:Boşver hissetmiyorum zaten
NAZ:İyi taşı o zaman
TARIK:Ben olmasam sen ne yaparsın?
NAZ:AAA asıl ben olmasam sen ne yaparsın?
TARIK:Yarından itibaren görücez
NAZ:AA hatırlatmasan olmaz di mi

Naz şarkı söylemeye başlar.Tarık onu merdivenlerde bırakır

TARIK:Benden bu kadar
NAZ:İyi
TARIK:Ne oldu?
NAZ:Ben bu merdivenleri nasıl çıkıcam?
TARIK:Son bir gayret son bir gayret Tarık.Yarın yarın sabah bitiyor bu işkence
NAZ:Şarkı söyliyim mi?
TARIK:Aman aman sakın ona sabaha kadar dayanabi dayanamam yani

Tarık Naz'ı odasına kadar getirir.İkiside birden yatağa düşer.Tarık yataktan tam kalkıcakken Naz ona engel olur

NAZ:Gitme Tarık gitme

Tarık tekrar geri yatar


5

Naz ve Netice hala kahvaltıda konuşurlar.Netice hala masadan kalkıp yerine gider

NAZ:Hala başımı dizine yaslayabilir miyim biraz?
NETİCE HALA:Ne zaman istersen

Naz başını Netice halanın dizine yaslar.Netice hala saçlarını okşarken Naz ağlamaya başlar

NETİCE HALA:Ne oldu kızım neden ağlıyorsun?
NAZ:Annem öldüğünden beri kimse saçımı böyle okşamamıştı
NETİCE HALA:Ah yavrum benim ben senin derdini anladım
NAZ:Bir de ben anlasam
NETİCE HALA:Ben anlatırım sana ama önce senden birşey isticem
NAZ:Ne?
NETİCE HALA:Müştemilattan bana bir battaniye getirir misin.Ayaklarım çok üşüdü
NAZ:Yukarda da var
NETİCE HALA:Sen müştemilattan getir
NAZ:Hala ya
NETİCE HALA:Hadi hadi hadi hadi.Çünkü senin derdinin devası orda yavrum


6


Naz halasına battaniye almak için müştemilata gider.Orada Tarık'ı görür

NAZ:Sen gitmedin mi?
TARIK:Hayır
NAZ:Niye?
TARIK:Sayende uçağı kaçırdım
NAZ:Benim sayemde?
TARIK:Evet.Eğer bana zorla içki içirmeseydin şu anda Roma'da olucaktım
NAZ:AA zorla mı?2. şişeyi açalım diyen sen değil miydin?Ayrıca gerçekten gitmek isteseydin içmezdin sızmazdın.Adam gibi vaktinde yatar vaktinde kalkar giderdin.Demekki sende istemiyormuşsun gitmeyi
TARIK:Bende mi?Başka kim istemiyordu ki?Haa sen tabiki sen istemiyordun gitmemi
NAZ:Ben mi?
TARIK:Belkide engel olmak için kasten sarhoş ettin beni
NAZ:Saçmalama Tarık aaa ben sen git diye neler yaptım.Sofia'yla birbirinize kavuşun diye seni azad ettim.Daha ne yapıcam
TARIK:Sofia'yla kavuşim diye o yüzden bizi bir an bile yanlız bırakmamak için debelendin durdun.
NAZ:Ay inanmıyorum sana.Sizi o kadar birşeştirmeye çalışim sen beni aranıza girmekle suçla.Pes yani
KEREM:Naz hanım araba hazır.İstediğiniz zaman gidebiliriz
NAZ:Mümkünse hemen şimdi.Aman sende dikkat et bir dahaki sefere kaçırma o uçağı.Sonra bir aksilik falan olur başıma kalıverirsin
TARIK:Merak etmeyin bir tek burası kalsa yine dönmem
NAZ:Saol bunu bildiğim çok iyi oldu.İçim rahatladı
TARIK:Yok öyle laf sokup kaçmak

bu sırada polisler gelir ve Tarık'ı alıp karakola giderler