Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Yaz Boyunca Çekimler Bodrum'da, Dönüşte İtalya
Barış Akarsu İmza Günü - Trabzon (22 Nisan 2007)
41. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) --3. kısım eklendi--
Replik ve Yorumlarla 40. Bölüm (Ebru Karaca)
Replikler (40. Bölüm)
40. Bölüm (Videolar)
40. Bölüm
41. Bölüm Senaryosu (flower98) --11. kısım eklendi--
Fatih Üniversitesi "Ormanları Koruyalım" Söyleşisi
Alfonso'nun Dünyası (tarik_naz)
 

Barış Akarsu Röp. / Kral Dergisi (25.04.07)

Nisan 24, 2007



BARIŞ AKARSU



Sahnedeki basarısını beyazcamda aşan Barış Akarsu, "Begenilmek cok güzel. Ama ben günü birlik şöhret istemiyorum. Yıllar sonra da adımdan sözedilsin istiyorum" diyor.

Beğenilmek Öyle Güzel ki!

"Yalancı Yarim" dizisinin yakışıklı oyuncusu Barış Akarsu, diizdeki rol arkadaşları Merve Sevi, Cavit Çetin Güner ve Fulya Ceylan ile gecen hafta Fatih Üniversitesi'nde 'Erozyonla Mücadele' adlı panele katıldı. "Akademi Türkiye" yarışması ile özellikle genç kızların gönüllerinde taht kuran Barış Akarsu öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. "Popüler olmak çok güzel ama ben kalıcı olmak istiyorum. Bir parlayıp sönmek bana göre degil" dedi. Akarsu, panel boyunca birçok konuda özel açıklamalarda bulundu.

Alkışlarla Beslenmek

"Kalıcı ve güzel şeyler yapabilmek, tek amacım bu. İnsanların kumsalda benim şarkılarımı söylemelerini istiyorum. Çok büyük topluluklara konser vermek istiyorum. Konserlerimde insanlar böyle deli gibi bağırsın, zıplasın, eğlensin, deşarj olsun. Cünkü onların vermiş olduğu enerji bana geliyor ve ben o enerji ile kendimi tamamlıyorum. Hani alkışlarla besleniyorum derler ya. Bir sanatçı için bu çok doğru bir şey. Ben bunu yaşadım. Herkes tarafından beğenilmek istiyorum ve beğenilmek duygusu çok özel bir şey. Seni çok güzel motive ediyor. Doğru şeyler yaptığınız sürece doğru şeyler seni bulur.

Göze ve Kulağa

"Öncelikle müzisyenim. Dizi ekstra bir şey. Kendimi ilerde bir sineme filminde görmek istiyorum. İyileri koruyan, kötülere karşı dimdik ayakta duran bir kahramanı canlandırmak istiyorum. Bu yapımda da var... Gerçek sanatçı donanımında ses ve görüntü bütünlüğü çok önemli. Göze de kulağa da hitap etmek zorundasınız. Her zaman her şekilde bir tarzının ve duruşunun olması gerekiyor. Yalandan bir tarz değil, gerçekten kendini hissettiğin tarz önemli!.."

Muhafazakar Barış!

Ağustos sonunda üçüncü albümünü çıkarmaya hazırlanan Barış Akarsu, yüreğindeki sevgili portresini ise şöyle açıklıyor: "Orta boylu, akıllı, minyon tipli ama yeri geldiği zaman uçuk kaçık, yeri geldiği zaman oturaklı biri olmalı. Ancak bir ilişkim olursa bu kişi sanat dünyasından olmaz. Çünkü biraz daha farklı bir yapım var. Ben aile adamıyım. Aileyi seven bir yapım var. Öyle bir kişi ile birlikte olmak isterim. Belki böyle tiler sanat dünyasında da olabilir ama tercihim normal hayatta olan biri olabilir.

Merve Sevi ile Barış Akarsu sevilen dizide uyumlu bir birliktelik sergiliyorlar. İki sanatçı üniversiteli gençlerle birlikte olmaktan mutluluk duyduğunu söyledi.