Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

40. Bölüm (Videolar)
40. Bölüm
41. Bölüm Senaryosu (flower98) --11. kısım eklendi--
Fatih Üniversitesi "Ormanları Koruyalım" Söyleşisi
Alfonso'nun Dünyası (tarik_naz)
Barış & Merve İtalya'da (sinemim_g) --7. kısım ek...
40. Bölüm Senaryosu (flower98) --10. kısım eklendi--
39. Bölüm (Videolar)
Replikler (39. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 39. Bölüm (Ebru Karaca)
 

Replikler (40. Bölüm)

Nisan 20, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Naz Sadriden Tarık'ın İtalyaya gittiğini öğrenir ve odasına gider.Ümit bu sırada kendi odasından çıkar

ÜMİT:Naz
NAZ:Efendim
ÜMİT:Konuşabilir miyiz biraz?
NAZ:Sabah konuşsak Ümit şu anda kafam çok karışık
ÜMİT:Benimde
NAZ:Hangi konuda?
ÜMİT:Aynı konuda
NAZ:Benim hangi konuda kafam karışık?
ÜMİT:Aynı konuda
NAZ:Ümit bana hiç laf oyunu yapma zaten kafam karışık
ÜMİT:Benimde
NAZ:Hangi konuda?
ÜMİT:Aynı konuda
NAZ:Ümit biz bu konuşmayı biraz önce de yapmamışmıydık


2

Tarık,Naz,Filiz,Belgin ve Kerem stüdyoda.Kerem kayıtın başlamasını bekler

FİLİZ:Biz şimdi konuşunca içerden duyulmuyor di mi abi?
TARIK:Hayır
FİLİZ:İyi.Ya Naz nerden buldun bunu.Ben hayatımda bu kadar yakışıklı bir çocuk görmedim
TARIK:Ama burdan duyuluyor Filiz
FİLİZ:Sen hariç abicim sen hariç
NAZ: Oldu Filizcim ben bu mesajını Ümit'e ileticem
FİLİZ: Onun dışında demek istedim lafımı tamamlatmadınız
BELGİN:Tarıkcım Kerem belliki pek bir heyecanlı sen bu işlerde tecrübelisin git biraz rahatlat
TARIK:Ne yapim Belgin hanım gidip sırtına masaj mı yapim
BELGİN:Ay tıpkı oğlum tıpkı

Tarık içeri girer.Belginde telefonla Sadriyle konuşur

NAZ:E hadi Tarık başlasana masaja
TARIK:Yanlız şu anda mikrofon açık Naz hanım


3

Kayıttan sonra eve gelirler.Tarık,Vahi,Kerem,Netice hala,Naz,Ümit bahçede

NETİCE HALA:Allah Allah Allah davullar çalsın çengiler oynasın bugün bayramdır bana a dostlar.Memleketin en yakışıklı 2 genci karşımda duruyorlar.Vahi çık ordan görüntüyü bozuyorsun.Ümit şunlara bak Ümit şunlara al birini öp ötekini
ÜMİT:Hala o alf al birini vur ötekini değil miydi?
NETİCE HALA:Ben dedimse öyledir.Hem bunlara vurulur mu hiç.Kıyabilir miyim bunların ikisine.Yaklaşın bakim birbirinize.Allah iyi kalpli kulunu böyle mükafatlandırırmış işte.Allah bana son görlüğü verdi.Tarık yaklaş bakim şöyle otur.Bak bakim gözümün içine.Var mı?
TARIK:Ne var mı?
NETİCE HALA:Hala italyaya gitme niyetin var mı?
NAZ:Var hala var pasaport işlemleri uzamış.Hallolur olmaz yolcudur Abbas bağlasan durmaz
ÜMİT:Öyle deme Naz bağlarlarsa durur
NETİCE HALA:Şunlara bak ikiside birbirinden yakışıklı Naz bak bak.Vahi
VAHİ:Efendim abla
NETİCE HALA:Saklanma bakim orda çık ortaya.Ben sana davullar çalsın çengiler oynasın demedim mi.Hani nerde davul hani nerde çengi.Ya birşeyi sana 50 defa mı söylicem ben
VAHİ:Yahu abla ben nerden bulucam sana davulu çengiyi bu saatte
NETİCE HALA:Yani aşk olsun Vahi.40 yılda bir senden birşey istedim onu da yapmıyorsun.E cimrisin cimrisinde ondan hayatım cimri


4

Naz Kerem'le gece çocukların yanına gittikten sonra eve gelir.Tabi Tarık ondan önce gelmiştir.Salonda otururlar.Tarık gazete okuyormuş gibi yapar

NAZ:İyi akşamlar
VAHİ:E ne yaptınız
NAZ:Kerem beni beden öğretmenliği yaptığı okula götürdü baba.Aynı zamanda o civardaki çocuklara basket koçluğu yapıyormuş.O çocuklarla basket oynadı bende seyrettim.Baba hani annem adına birşeyler yaptırmayı düşünüyordun ya Kerem'in okuluna bir basket sahası yaptıralım ne dersin
NETİCE HALA:Senin bu cimri baban basket sahası yaptırıcak haha gülerim ben sana.Ayol akrep var onun cebinde akrep.Küçükkende vardı büyürkende vardı hala da var
VAHİ:Tamam yaptırıcam
NAZ:Aslan babacım benim
VAHİ:Yarın gidelim ne gerekiyorsa yapalım
NAZ: Okula gideriz birlikle.Zaten okul yardımcısı Kerem'in ..... kız kardeşi.Onunla da tanıştırdı beni
NETİCE HALA: OO noluyoruz Naz.Böyle kız kardeşler tanışmalar falan.Vahi kız elden gidiyor Vahi

Tarık kızkardeşi lafını duyduktan sonra Naz'a bakar ve gazeteyi bırakır odasına gider.Naz da kendi odasına gider.Naz yatakta yatarken

NAZ:Nasıl kıskandı beni.Saklamaya çalışıyor ama belli.İyi de bu benim niye hoşuma gidiyor ki.Ben gitmesini istemiyor muyum netice de.İstemiyor muyum yoksa.Off ne istediğimi bir bilsem


5

Belgin,Tarık ve Naz okulda

NAZ:Belgin hanım
BELGİN:Tarık pasaport durumunu merak etmiş onu sormak için gelmiş
TARIK:E evet şey Belgin hanım nedir benim pasaportun durumu?
BELGİN:Tamamdır o iş
NAZ:Tamam mı?
TARIK:Tamam mı?
BELGİN:Eh yine de arayıp soralım emniyetten Sakıp beyi

Belgin Sadri'yi arar ve Sakıp beyle konuşuyormuş gibi yapar.Konuştuktan sonra

BELGİN:Evet pasaportun yarın hazır Tarık.İtalyaya dönebilirsin
TARIK:Siz ciddi misiniz?
BELGİN: Duydun işte yanında konuştum adamla
NAZ:Yani Tarık'ın yurt dışına çıkmasında bir problem kalmadı
BELGİN:Hayır
TARIK:Gidiyorum yani
NAZ:Gidiyorsun yani
VAHİ:Tamamdır Naz müdürle de konuştum yaptırıyorum sahayı.Hayda e sevinsenize


6

Vahi,Belgin,Kerem,Naz ve Tarık Belginlerin evinin önünde

BELGİN:Geçin içeri bir kahve içelim
VAHİ:Yok biz gidelim malum ablam merak eder
NAZ:Ay şuna açıkça kızar desene baba
VAHİ:Naz
BELGİN: O zaman akşam bekleriz ne de olsa Tarık'ın son gecesi.Gidişini kutlarız birlikte
VAHİ:E bir ablama sorim
NAZ:Yani izin alabilirsek demek istiyor
VAHİ:Naz.E mutlaka uğrarız.Hadi Naz daha fazla rezil olmadan gidelim

Naz arabanın önünde duran Tarık'a doğru gider.Tarık da Naz'a yaklaşır.Karşılıklı dururlar

NAZ:Akşam görüşemezsek iyi yolculuklar
TARIK:Saol

sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakarak öylece dururlar

VAHİ:Hadi Naz hadi evladım

Naz yavaşça arabaya biner.Araba geriye doğru gider Tarık olduğu yerde kalır.Araba oradan uzaklaşana kadar Tarık ve Naz birbirlerine bakmaya devam ederler.Ve bölüm biter