Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
28. Bölüm
Yalancı Yarim Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)
Barış Akarsu Fan Toplantısından Haberler
28. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
Sıkça Sorulan Sorular
Replikler (27. Bölüm)
Merve Sevi - Barış Akarsu Röportajı (Seventeen / E...
27. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 27. Bölüm (Ebru Karaca)
 

Replikler (28. Bölüm)

Ocak 25, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya, tarik_naz'a ve Nesss'e teşekkürler:




1
Cafeye gelmişlerdir ve görevli arabayı götürken Tarık baka kalır ve

Naz: Telaşlanma Tarık, o adam kahya arabayı park etmeye götürüyor çalmıyor ( sanki küçük bir çocuğun elinden oyuncak alındığında teselli edersin ya ona benzedi ) Yavaş yavş alışmaya başla bu zengin hayatına

Tarık: Niye?

Naz: Eee müstakbel, zengin ve havalı eşine ayak uydurman gerekecek. Yani müstakbel, zengin ve havalı eşin derken Pınarı kastettim. Yanlış anlam olmasın ( Kesin olmaz Naz'ım sen kendinden bahset tüm özelliklerini say sonra lafı kıvır )

Tarık: Başka kimi kastedebilirsiniz ki? ( işte tam burada Tarık Naz'laşıyor Çünkü bu cevap türü Naz'a özgü oldu artık heheh Başka ne olabiliriz ki, başka açı mı var, başka ihtimal mi var vs.

Naz: Kimseyi

Tarık: Eee o zaman

Naz: O zaman ne duruyoruz ki hala soğukta

sonra içeri gitmek için yürürler ama Tarık yine içsesi ile konuşur o anda Naz ani bir manevra ile bir dönüş ve Tarık-Naz nerdeyse burun buruna yada dudak dudağa mı deseydim

Naz: Ayrıca pek alada kendimi kastetmiş olabilirm.

Tarık: Müstakbel eşin derken ( öyle olmasını istiyor tabi )

Naz:
Hayır tabiki. Müstakbel, zengin ve havalı eşin derken ( ah Naz'ın pot üzerine pot yine yada itiraf )

Tarık: ıııı anladım Zengin ve havalı eşim

Naz: eşim kısmını demiyorum, eşim kısmına takılma onu geç. Zengin ve havalı kısmını diyorum benimde o konuda Pınardan eksik bir yanım yok. Var mı?

Tarık: Tabi yok! Benim biricik zengin ve havalı arkadaşım!

2
Pınar-Naz konuşması:

Naz: abin abimle ne konuşcak biliyomusun
Pınar: hepimiz için hayırlı bi iş

Naz, kız isteme olayı sanar

Pınar: sizinle tanıştığım için o kadar mutluyum ki, inan abinle de seninle de, zaten okadar benziyosunuz ki birbirinize,

Naz: (şaşkın) tarıkla ben?
Pınar: evet, ben ağabeymle ilişkimin, abi-kardeş arasındaki en mükemmel ilişki olduğuna inanırdım. Sizi tanıyana kadar. Oysa siz. Birbirinizin gözünün içine bakışınız, bakışarak anlaşmanız, ince ince didişmeleriniz (naz düşünceli düşünceli dinler) ama sevginiz okadar taşıyoki gözlerinizden, hatta bazen ikinizin arasında kimsenin anlamadığı sadece size özel bi dil varmış gibi geliyo bana.


Pınar: inanılmazsınız yaa. Sizinle olduğum heran öyle şaşırtıyosunuz öyle heyecanlandırıyorsunuz ki beni, hele o 20 bin lirayı gizlice bağışlamanız. (naz’ın gözler faltaşı gibi) hiç bakma öyle naz, o parayı tarık koydu kutunun içine öğrencilerden biri görmüş. (naz yutkunur) kimbilir beklide yıllarca biriktirdiniz o parayı, ya da ailenizden size miras kalan tek şeydi. Ama siz o çocukların eğitimi için bian bile düşünmeden verdiniz o parayı.

(naz cama döner ve)
Naz: (sessizce yutkunarak) biliyodum

3
NAZ: (içses)Ah Tarık eğer yoksul bir şoför olmasan o 20.000 ytl bağışı senin yaptığına bahse girerdim.Gözlerindeki ışıltıyı gördü.Ama dur bakalım varsa bu işte parmağın ben şimdi anlarım.(dışses)Vay vay vay 20.000 ytl bağış.Helal olsun şu Mert'e.Her yaptığıyla gözümde biraz daha büyüyor.Bak sana kızlarla ilgili bir tüyo verim sevgili arkadaşım
TARIK:Aman ver eksik kalmasın
NAZ:Ne?
TARIK:Ne denmez efendim denir
NAZ:Ne?
TARIK:Bak yine yaptın kızıcam ama
NAZ:Sen bana kızıcaksın.Pardon da sen kim oluyorsun da
TARIK:Abin oluyorum unuttun mu.E unutman normal tabi.Gün içinde o kadar çok kimlik değiştiriyorum ki.Bir en yakın arkadaşın,bir abin,bir şoförün
NAZ: Peki söyle bakalım hangisi olmak seni en çok rahatsız ediyor?
TARIK:Üçüde
NAZ.Ama yani neticede bu 3.den biri olmak zorundasın dimi yani.Başka seçeneğin yok
TARIK:Evet.Neydi bu kızlarla ilgili vericeğiniz tüyo?
NAZ:Ne?
TARIK:Ne değil efendim
NAZ:AAA
TARIK:AAA değil efendim.
NAZ:Biz kızlar en çok bir erkekte neden hoşlanırız biliyor musun?
TARIK:Neden?
NAZ:Mert olmasından.Yanlış anlama mert derken yiğit,cesur,yürekli anlamında kullanıyorum o kelimeyi.Yoksa biri gelmesin aklına
TARIK:Aklımdan çıkmıyorki
NAZ:Efendim.Bak gördün mü nasıl abi sözü dinliyorum.Ne demedim efendim dedim.Ama yani bazende insanın ismi karakteriyle nasılda benzeşiyor öyle değil mi?
TARIK:Ya mesela Naz
NAZ:Helal olsun bak koskoca bilgisayar odası yaptırmış okula.Yetmedi birde cebinden 20.000ytl bağış yaptı.Ve de kendisinin verdiği bilinmesin diye ne kadar uğraştı.Ay bak anlatırken bile için kıpır kıpır oldu Tarık.Ya ben bu çocuğa aşık mı oluyorum ne
TARIK:Ne?
NAZ:Ne değil abicim efendim.

4
Tarık arabayı durdurur

TARIK:E buldun mu sorunun cavabını?
NAZ:Hangi sorunun?
TARIK: Demin sordunya ya ben bu çocuğa aşık mı oluyorum ne diye.Neymiş cevabı?
NAZ.Niye merak ediyorsun?
TARIK:E arkadaşınsam seni kiminle paylaşacağımı bilim,abinsem kardeşimi kime emanet ediceğimi,şoförünsem yeni patronunun kim olucağını.E aşık olmuş musun?
NAZ:Evet aşık oldum.O karda kışta okulda ders yaparken üşümesinler diye 20.000 ytl bağış yapan gence

Tarık'ın telefonu çalar

NAZ:Kim arıyor Pınar mı?
TARIK:Hayır bizim ukala kendini beğenmiş küçük hanımın kardeşi Ümit.Alo
ÜMİT:Hiç itiraz istemem hep birlikte eğlenmeye gidiyoruz.
TARIK:Eğlenmeye mi?İyide ablan acele bizi çağırdı diye ayrıldık yanınızdan tuhaf olmaz mı şimdi
ÜMİT:Ya boşver sen şimdi ablamı ben izin verdim
TARIK:Sen izin verdinde.Ablan emirlerini yerine getirmediğimde ne kadar şirret ve acımasız olduyor biliyorsun
NAZ:Tamam ben izin verdim gidebiliriz.Nereye?
ÜMİT:Boğazdaki en şık cafeye kalipsoya
FİLİZ: Offf kalipso mu?
NAZ:Tamam orda buluşuruz boğaza in.
TARIK:Nereye gidiyoruz?
NAZ.Kalipsoya
TARIK:Kalipso mu?
NAZ.Evet kalipso.Biraz lüx bir yer o yüzden daha önce duymamışsındır adını.
TARIK: (içses)Oğlum tarık şimdi yandın işte.Seni kalipso da kahyasında aşçısına herkes tanır.Tarık Tekelioğlu olduğunu her yerde saklarsında bir kalipso da

Tarık bu sırada hayal görür

NAZ:İşte geldik burası
GARSON: O Tarık bey hoşgeldiniz.Özlettiniz valla.İçeriye haber verin.Tarık Tekelioğlu geldi masasını hazırlatsınlar.Tarık bey yanınızdaki bu güzel bayan kim?Nişanlınız mı?
NAZ:Katiliyim

Tarık kendine gelir

NAZ: Duydun mu adını?
TARIK:Evet garson ağzından kaçırdı?
NAZ:Ne?
TARIK:Ne?
NAZ:İlk önce ben ne dedim
TARIK: Peki ben ne dedim?
NAZ:Anlamadım ondan ne dedim.
TARIK:Ne dedim?
NAZ:Ayy tamam ne dediysen dedin.Hadi bas kalipsoya gidiyoruz.Tarif ederim ben yolu
TARIK:Sevinirim.(içses)Bakalım aynı yerde mi hala

5

Yolda kalipsoya doğru giderler

NAZ:Birşey mi dedin?
TARIK: Demedim
NAZ: Dedin
TARIK:Ne dedim?
NAZ.Ayy tamam sıkıldım bu oyundan.İlerden sola sap

Kalipsonun önüne gelirler.

NAZ:Bana bak ben son bir kaç dakikadır yol tarif etmiyorum.Nasıl buldun sen burayı?
TARIK:Ben

Bu sırada kahya kapıyı açar

KAHYA.Hoşgeldiniz Tarık bey
TARIK:Susss aman ha beni tanımıyorsun.Al bunu
NAZ:Tarık insene.Telaşlanma Taırk o adam kahya.Arabayı park etmeye götürüyor,çalmıyor.Yavaş yavaş alışmaya başla bu zengin hayatına
TARIK:Niye?
NAZ:E müstakbel zengin,havalı eşine ayak uydurman gerekicek.Yani müstakbel zengin ve havalı eşin derken Pınar'ı kasteddim.Yanlış anlama olmasın
TARIK:Başka kimi kastedebilirsiniz ki?
NAZ:Kimseyi
TARIK:E o zaman
NAZ: O zaman ne duruyoruz ki hala bu soğukta girelim içeri.
TARIK: (içses)İlk engeli düşündüğümden de kolay atlattık Tarık ama içerde işin daha zor olucak.En az 10 tane garson var
NAZ:Ayrıca pekala da kendimi kastedmiş olabilirim.
TARIK:Müstakbel eşin derken
NAZ:Hayır tabiki müstakbel zengin ve havalı eşin derken.
TARIK:Ha anladım zengin ve havalı eşim
NAZ:Eşim kısmını demiyorum.Eşim kısmına takılma onu geç.Zengin ve havalı kısmını diyorum.Benimde o konuda Pınardan eksik yanım yok yani.Onu diyorum.Var mı?
TARIK:Tabiki yok.Benim biricik zengin ve havalı arkadaşım

6

İçeri girerler

GARSON:Buyrun hoş geldiniz
NAZ:Hoşbulduk
TARIK:Suss beni tanımıyorsun.
ÜMİT:Tarık Naz burdayız biz
TARIK:Harikasın aynen devam
MERT:Hoşgeldin Naz
PINAR:Hoşgeldin Tarık
NAZ:Hoşbulduk Mert
TARIK:Hoşbuduk Pınar
MERT: Oturalım mı?
NAZ:Hıhı

Tarık yerinden kalkıp bir garsonun yanına gider

NAZ:Abi bak yine yanlış yaptın.Böyle yerlerde sen garsonlara gitmiyorsun garsonlar sana geliyor.Ay kusura bakmayın aşılıcak yavaş yavaş böyle ortamlara sayenizde

7

Konuşmaya başlarlar

MERT:Yani 20.000 ytl lik bağışı içimizden biri yaptı.Ama hangimizin olduğu konusunda hiçbirimizin hiçbir fikri yok
NAZ:Kim ne derse desin ben ısrarla senin yaptığına inanmaya devam edicem.Eminim abimde
TARIK:Bence Mert çok açık sözlü ve dürüst biri.Ben yapmadım diyorsa yapmamıştır.Müsadenizle hemen geliyorum.
ÜMİT:Alfonso bu kaçıncı tuvalete gidiş.Bir sorun olmasın.Bir baktır
FİLİZ:AA
ÜMİT:Kaç kurtar kendini Filiz.Benle bir ömür geçmez.
MERT: Durun bakalım belkide Nazdır.
ÜMİT:Mümkün değil.Benim nemrut,şımarık,suratsız ve en önemlisi cimri ablamın verdiği maaşla Naz değil 20.000 ytl yi o parayı içine koyucak zarfı bulamaz.

8

Devam ederler

FİLİZ:E neler oldu ben yokken?
PINAR:Birşey kaçırmadın hala kimse itiraf etmedi 20.000ytl yi kendisi bağışladığını
GARSON:Hoşgeldiniz Filiz hanım.Şimdi geldim kapıdakiçocukşar söyledi burda olduğunuzu
FİLİZ:Yaa
GARSON:Abinizde burdaymış
NAZ:Abisi mi?Tarık Tekelioğlu
GARSON:Evet yine mutfakta birşeyler atıştırıyormuş
NAZ:Tarık Tekelioğlu mutfakta birşeyler atıştırıyor
GARSON:Evet
TARIK:Nereye
NAZ:Çekil önümden
TARIK:Nereye
NAZ:Tarık Tekelioğlu burdaymış mutfakta tıkınıyormuş.Nihayet düştü elime.Gidip o mutfağı başına yıkmazsam bana da Naz Özkul demesinler.Bıraksana kolumu
FİLİZ:Buyrun biz beraber abimi görmeye gidelim
MERT:Nazın Tarık Tekelioğluyla ilgili bir sorunu var galiba.Aralarında birşey mi oldu zamanında
TARIK:Arada ben varken zor
MERT:Tarık Tekelioğlu'yla Naz bir arada düşünemiyorum bile
TARIK:Neden?
MERT:Naz gibi düzgün,aklı başında,çalışkan bir kız Tarık Tekelioğlu gibi şımarık,sosyetik,miras yedi bir serseriyle
PINAR:Annem söyledi yurt dışında okumaya gidiyorum diye babasının parasını çatır çatır yemiş.Çok üzülmüş annesi yataklara düşmüş
NAZ:İnanamıyorum ben içeri girmeden 1 dk önce arka kapıdan çıkıp gitmiş.Avcumun içinden kaçırdım o serseriyi.Ama bir yerde karşılaşıcaz elbet o zaman göstericem dünyanın kaç bucak olduğunu

9

Kalipso çıkışı Tarık Naz arabada Naz'ın elinde gül var

NAZ:Ayy ne güzel kokuyor.Sen Pınar'a almadın mı?Şu Mertten öğreniceğin çok şey var sevgili abicim.Hadi gidelim evin hanımını daha fazla bekletmeyelim sevgili abim.Ne duruyorsun bassana gaza sevgili şoförüm
TARIK: Derhal sevgili başımın belası
NAZ:Ne?
TARIK:Ne değil efendim

Eve gelirler içerden müzik sesleri gelir

NAZ:Haydaa aaa
TARIK:Vahi bey dinlermiydi böyle müzikleri
NAZ:Ne olur ne olmaz diye çaldım kapıyı.İçerde neyle karşılaşıcağımızı bilmiyoruz.Ayy çiceğimi arabada unuttum getiri versene Tarık
TARIK:Arabada unuttuğunuza göre o kadar da önemli birşey değilmiş.
NAZ:Ben bu müziği duyunca kendimi unutmamış olmam mucize.Hadi canım,hadi sevgili arkadaşım,biricik abim,sadık şoförüm
TARIK:Ben o çiceğin
NAZ:Ne?
TARIK:Ne denmez efendim denir.Yok kasten yapıyor bu kız beni delirtmek için kesin
NAZ:İnanmıyorum ya bunun Merti falan kıskandığı yok.Umrunda değilim.Ben yerinde olsam o çiçeği alıp liğme liğme etmiştim
TARIK:Şimdi aslında ben bu çiceği alıp liğme liğme ederdim ama tabiata saygım var.Şu çiceği gülümseyerek kendisine taktim edimde bu Merti kıskandırma taktiğinin tutmayacağını anlayıp vazgeçsin
NAZ:Eğer o çiceği gevrek gevrek sırıtıp bana verirse anlayacağım ki bı Pınarla kafayı bozmuş beni salladığı falan yok

Hulusi kapıyı açar

HULUSİ:Naz
NAZ:Hulusi abca
TARIK:Baba
HULUSİ: O da kim?O da kim?
NAZ:Benim şoför
HULUSİ:Şoför sen pişti biliyor musun pişti?
TARIK:Şimdi yandım oğlum Tarık
HULUSİ:Napıyor orda?
NAZ:Bilmem
HULUSİ:Bana bak sen pişti biliyor musun pişti?
TARIK:Hemde çok iyi biliyorum baba ve şu anda pişti olmak üzereyim

Naz Tarık'ın yanına gelir

NAZ:Napıyorsun sen?Ayy bilseydim kendim alırdım ben çiceğimi
TARIK:Naz hanım ben müsadenizi istesem.Biliyorsunuz Hulusi bey benden pek hazetmez.
NAZ:Ay tabi unttum bak adamın arabasını çaldırmıştın
TARIK: O yüzden ben bir kaç saat ortadan kaybolsam.Hulusi bey gidene kadar
NAZ:Nereye gidiceksin?
TARIKI:Bulurum bir yer
NAZ:İyi git
TARIK:Saolun

Bu sırada Tarık'ın telefonu çalar

TARIK:Alo Pınar yom sorun çıkmadı.Şimdi mi olur
NAZ:Hayır vazgeçtim izin vermiyorum
TARIK:Ben seni birazdan arıcam.Neden?
NAZ:Ayy çünkü sana her an ihtiyacım olabilir Tarık.Yani şoför olarak.Bir yere gitmem gerektiğinde elimin altında olmanı istiyorum
TARIK:Hulusi bey ne olucak?
NAZ: Ona görünmeden evin içinde dolanmanın bir yolunu buluruz sen merak etme

10
Naz ve Tarık gece Pınarla Mertin yanına kalipsoya giderler.Arabada

NAZ:Ne konuşucak acaba seninle
TARIK:Sizi isticek heralde
NAZ:Beni mi?Nasıl?
TARIK:Allahın emri peygamberin kavliyle
NAZ: Doğru abimsin ya.Vericek misin peki?
TARIK:Başlık parasına bağlı.
NAZ:Canım başlık parasına gerek yok.O da sana kız kardeşini verir ödeşirsiniz.
TARIK:Kurtarmaz
NAZ:Ne kurtarmaz?
TARIK:Size karşılık Pınar
NAZ:Hanginiz borçlu kalırsınız?
TARIK:Şey biz nereye gidiyoruz
NAZ:Aynı yere kalipsoya
TARIK:Yine mi?
NAZ:Bir sorun mu var?
TARIK:Yok.Garsonlar değişmediyse tabi.

11

Kalipsoya gelirler

GARSON:Hoşgeldiniz beyfendi
TARIK:Hoşbulduk
NAZ: OOO ne güzel abi kardeş gelmişler.Şipşak takas edersiniz bir an önce evimize gideriz.
MERT:İzin alabildiğinize sevindim hanım efendiden
NAZ:Çok yalvardı abim.Önünde diz çöktü,ayaklarına kapandı
TARIK:Yine de izin verniyordu ama kız kardeşimden kurtulmanızın tek yolu bu diyince aniden fikir değiştirdi.
MERT: Oturalım
TARIK:Fazla vaktimiz yok ne konuşmak istemiştiniz benimle
PINAR:Nazcım gel biz bir makyajımızı tazeliyelim
TARIK:Gidin gidin belli mi olur gitmişken belki Tarık Tekelioğluyla da karşılarşısınız
NAZ:Haklısın onun gibi bir korkağa da kızlar tuvaleti yakışır zaten
MERT:Tarık tekelioğlundan bir hayli nefret ediyor anlaşın
TARIK:Evet
MERT: Peki Tarık tekelioğlunun bu durumdan haberi var mı?
TARIK: Onu kendisine sormak lazım.

12

Tarık-Mert konuşması

MERT:Lafı fazla uzatmıcam Tarık.Bak biliyorum daha tanışalı çok kısa bir zaman oldu.Ama hem ben hem kardeşim çok sevdik sizi.Sana bir teklifim olucak

Tarık hayal görür

MERT:Kız kardeşine karşılık kız kardeşim.Üstüne bir de 20.000ytl lik başlık parası.EEE

Tarık Merti dövmeye başlar

MERT:50.000
TARIK:İstersen 500.000 ver Nazı benden alamazsın
MERT: O zaman 600.000

Tarık kendine gelir

MERT:Tarık
TARIK:Evet dinliyorum
MERT:Sana bir teklifim olucak.Bir iş teklifi.Naz çok iyi japonca bildiğini söyledi.Bilgisayar dünyasında japonların yeri belli de ben sıkıldım sürekli dünyanın bir ucuna gidip gelmekten.Burda bir kaç japon şirketin mübessilini alıpyerleşmek istiyorum.Ve de tam senin gibi birine ihtiyacım var.İyi düşün Tarık.Bu hem senin hem Nazın kurtuluşu olabilir.Gelir o da yanımızda çalışır.Pınar Nazı çok seviyor.Bir patron gibi değil bir arkadaş gibi davranacağına eminim ve Naz bunu fazlasıya hakediyor.En azondan şu andaki patronunuz kadar kötüsünü haketmiyor
TARIK:Teklifiniz için çok teşekkür ederim ama kabul edemem.
MERT:Neden?
TARIK:Bazen saygısız,şımarık hatta küstahça davranabilir ama ben patronumun çok ekmeğini yedim.En zor anlarımda bana sahip çıktılar,evlerini açtılar,sofralarına oturttular.Hatta benim hatırıma beceriksiz pasaklı kardeşime bile katlandılar.Ve ben evet tuhaf gelicek belki ama çok sevdim onu.Yani onları ailecek.Yapamam

13

Pınar-Naz konuşması

NAZ:Abin abimle ne konuşucak biliyor musun?
PINAR:Hepimiz için hayırlı bir iş.Sizinle tanıştığım için o kadar mutluyum ki inan abinle de seninle de.Zaten o kadar benziyorsunuz ki birbirinize
NAZ:Tarık'la ben?
PINAR:Evet.Ben abimle ilişkimin bir abi kardeş arasındaki en mükemmel ilişki olduğuna inanırdım.Sizi taniyana kadar.Oysa siz birbiriniz gözünün içine bakışınız,bakışarak anlaşmanız,ince ince didişmeleriniz ama sevginiz o kadar taşıyorki gözlerinizden.Hatta bazen ikinizin arasında kimsenin anlamadığı sadece size özel bir dil varmış gibi geliyor bana.İnanılmazsınız ya sizinle olduğum her an öyle şaşırtıyorsunuz öyle heyecanlandırıyorsunuz ki beni hele o 20.000ytl yi gizlice bağışlamanız.Hiç bakma öyle Naz.O parayı Tarık koydu kutunun içine.Öğrencilerden biri görmüş.Kimbilir belkide yıllarca biriktirdinizo parayı ya da ailenizden size miras kalan tekşeydi.Ama siz o çocukların eğitimi için bir an bile düşünmeden verdiniz o parayı
NAZ:Biliyordum
PINAR:Naz sana birşey itiraf edicem sen zaten anlamışsındır.Ama birine söylemek zorundayım.Ben galiba abine aşık oldum.Abim arıyor bitti heralde iş mevzuları.Alo tamam geliyoruz.Sakın abine söyleme tamam mı?
NAZ:Hıhı

14

Tarık ve Naz dışarda

NAZ:Sen askerlik yaptın mı?
TARIK:Hayır ama muhtemelen sizin yanınızda çalıştığım zamanı askerlikten düşücekler
NAZ:Kiminle konuştun telefonda
TARIK:Filizle
NAZ:Öbür kardeşin yani
TARIK:Tek kardeşim
NAZ:Ben neyin oluyorum o zaman
TARIK:Söylemiştim sabah başımın belası
NAZ: O 20.000ytl yi sen bağışladın di mi?Yarıştan para kazandığın belli biliyorum
TARIK:Ben değil sadri yarışmıştı
NAZ:Atma 6 aydır şoförümsün senin kullanığın arabayı sesinden tanırım ben.Saol beni bırakmadığı için.Pınar sana aşık.Bana itiraf etti
TARIK:Mertte sana aşık.Ama itiraf etmedi
NAZ:şkını itiraf edememek zor birşey olmalı
TARIK:Bilmem
NAZ:Bilmiyor musun gerçekten?
TARIK:Bilmem
NAZ:Yani bilip bilmediğini blmiyorsun.Yani belki biliyorsun ama farkında değilsin
TARIK:Belki biliyorum ama bildiğimi bile itiraf edemiyorum.Sen?
NAZ:Ben ne?
TARIK:Sen biliyor musun aşkını itiraf edememenin zor olup olmadını.Ama sen açık sözlüsündür.Dobra kızsındır.Aşık olsan hemen söylersin.Söylüyorsun da zaten.Daha sabah mert için aşık mı oluyorum ne dedin
NAZ:Mert için demedim onu ben o karda kışta okulda ders yaparken üşümesinler diye 20.000ytl bağış yapan için dedim
TARIK:Ama onu Mert sanıyordun
NAZ:Ben seni çok iyi tanıyorum Tarık.O gün okulda müdür o parayı alırken gözlerindeki ışıltıyı gördüm.Bütün bunları niye yaptığını da biliyorum ve de seni çok iyi anlıyorum ama inan gerek yok.Yani 1 gün yarışırsın Mert'le 2 gün yarışırsın ama kabul et 3. gün yarışamazsın.O 20.000ytl yi kim bilir ne kadar zor buldun.Ama sırf Merte kendini ezdirmemek için verdin.Mert yarın bir 20.000ytl daha bağışladığında yarışı kaybediceksin sonunda üzülüceksin.Ve senin üzüldüğünü görmek beni de
PINAR:Bir sorun yok di mi?
TARIK:Yok
NAZ: Didişiyoruz yine
PINAR:Harikasınız.Hadi gelin bare size bir yemek ısmarlayayım.Söylemedin di mi?
NAZ:Neyi?
PINAR:Sana söylediğimi
NAZ:Hayır
PINAR:Saol
NAZ:İnanmıyorum ya hayatım yalan oldu.Bu Tarıkla çok vakit geçiriyorum ben.Üzüm üzüme baka baka