Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Sıkça Sorulan Sorular
Replikler (27. Bölüm)
Merve Sevi - Barış Akarsu Röportajı (Seventeen / E...
27. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 27. Bölüm (Ebru Karaca)
Merve Sevi Röportajı (Vatan Gazetesi) 18.01.07
Daha Okunaklı Yazılar (ClearType)
27. Bölüm
27. Bölüm Senaryoları (tarik_naz) 8.-9.
27. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)
 

28. Bölüm Senaryosu (handeozbek)

Ocak 21, 2007

Aşağıdaki senaryolar Dizifilm.com forumu üyelerinden handeozbek'e aittir. Dizinin gerçek senaryolarıyla bir ilgileri yoktur.



1
Şu marina çekimlerin Marina'da olması konusunda aklıma senaryo geldi.
En son Naz Tarığa anlamlı bir bakış atmıştı.
Naz:Sensin değil mi?
Tarık:Ne?
Naz:Hiç saklama o parayı sen verdin dimi?
Tarık:Bu konuda konuşmasak.
Naz:İyi öyle olsun bakalım.
Bu sırada Pınar ve Mert kardeşler gelirler.
Naz:Tören bitti galiba.Çok duygulandım bu son birkaç gündür olanları unutamam.Sizin gibi insanlar ve gizli kahramanlar olduğu sürece (bu sırada Tarığa hoş bir bakış atar.) bu öğrenciler iyi bir eğitim alacaklar.
Mert:Teşekkürler Naz. O parayı kim verdi acaba? Çok merak ediyorum. Ümit Bey vermiş olabilir mi?
Naz:Nerde onda o incelik
Mert:Efendim
Naz:Ya olabilir.diyorum
Tarık:Kardeşim biz gidelim mi artık?
Pınar:Ya nereye gidiyorsunuz? Bir yerlere gidip birşeyler içelim hayatım der. (Bunu yaparken Tarığın koluna girer.Naz Pınara ve Tarığa dik dik bakmaktadır.)
Pınar:Hem ben seninle birşey konuşmak istiyorum Naz
Naz:Benle mi
pınar:Evet kız kıza konuşuruz.
Kafeye gelirler.
Naz:Evet seni dinliyorum Pınarcım.
Pınar:Abinin benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum.
Nazemek ne düşündüğünü merak ediyorsun.
Pınar:Evet. Ben ona karşı bilmem nasıl söylesem.
Naz:Söyle söyle çekinme şurda kız kızayız ne de olsa.
Bu sırada Mert ve Tarık ta konuşmaktadır.
Mert:Ne iyi anlaştılar değil mi?
Tarık:Ya
Mert:Yanlış anlamazsan sana bir şey soracağım.
Tarık:Tabi sor.
Mert:Başka bir işte çalışmayı hiç düşünmedin mi? Bu sorumu yanlış anlama. Sadece o insanların size hiçte iyi davranmadığını söyledi de Pınar.
Tarık:Yok ben işimden ve küçük hanımdan son derece memnunum.
Mert:Aslında benim sana bir teklifim vardı.
Bu sırada Pınar Naza öyle bir şey söyler ki
Pınar:Ben abine aşık oldum.
Mert:Benim yurtdışında yapacağım işlerle ilgili bir asistana ihtiyacım var.
Ne diyeceklerini bilemeyen Naz ve Tarık yan masadan birbirlerine bakarlar.

2
Pınar:Bir şey demedin Naz? Naz duyuyor musun beni?
NazDemek Tarığı seviyorsun. Aman ne güzel Tarık seni seviyor sen Tarığı.Peki ben neden mutlu olmadım. Arkadaşım mtulu mesut bir evlilik yapacak. Yoo hayır buna izin veremem. Daha ne kadar saklayacaksın duygularını Naz. Daha ne kadar yalan söyleyeceksin kendi kendine. Ama ne yapabilirim ki. Birbirini seven iki insanı nasıl ayırırım.)
Pınar:Naz!...
Naz:Efendim Pınarcım. Dalmışım bir an.
Pınar:Haklısın şaşırttım seni. Daha ne kadar oldu tanıyalı diyeceksin? Belki çok olmadı tanıyalı ama onun mükemmel bir insan olduğunu hissediyorum. Sence abim benim hakkında ne düşünüyor?
Naz:Abimin ne düşüneceğini kestirmek güç. Abim şıpsevdi bir insandır. Bir sürü sevgilisi oldu şimdiye kadar.
Pınarnlar geçmişte kalmıştır. Şimdi ikimiz mutlu bir ilişki yaşayabiliriz.
Naz:Tabi öyle ama benim abim yalancıdır. Çok yalan söyler.
Pınar:Ben insanların bazı kötü huylarının zamanla değişeceğine inanıyorum.Seni de anlıyorum abini bir başka kızla paylaşmak istemiyorsun?
Naz:Evet ben abimin başka kızla olması fikrine bile dayanamıyorum (Naz sende gelişmeler var neler söylüyorsun sen böyle)
Pınar:Bende abimi bir başka kızla paylaşmak istemem ama mutlu olmasını da isterim.
Naz:Ya bende çok isterim. Biraz izin verir misin ben elimi yüzümü yıkayayım.
Pınar:Tabi.
Mert:Tarık cevap vermeyecek misin?
Tarık:Ne diyeceğimi bilemiyorum. Böyle bir teklifi hiç beklemiyordum. Yurt dışına çıkmak fikri bana pek de uygun değil.
Mert:Yurt dışı olmaz da buradaki işlerden biri olur.
Tarık:Aslında böyle bir teklifi beklemediğim için.
Mert:Sen düşün. Hemen karar vermek zorunda değilsin.
Tarık ve Naz arabadadırlar. İkisi de hiç konuşmamaktadır.Yine söze Naz başlar.
Naz:Yine mi küstük.
Tarık:Efendim bir şey mi dedin?
Naz:Sen iyi misin çok düşünceli görünüyorsun.
Tarık:İyiyim. Kafama bir şey takıldı da
Naz:Bana sor biliyorsun ben böyle mantık sorularını cevaplama da çok iyiyimdir.
Tarık Nazın ağzını aramaktadır.
Tarık:Bir gün seni bırakıp gitsem ne hissederdin?
Naz bu hiç beklenmedik soru karşısında ne diyeceğini bilemez.
Naz:Yani aslında hiç düşünmedim. Böyle bir niyetin var galiba. Yoksa Pınarla evlenmeyi mi düşünüyorsun?
Tarık:Evlenmemi ister miydiniz?
Naz:Arkadaşların kaderi bu. Bir gün bir yabancı gelecek ve iki arkadaşın arasına girecek.
Tarık:Siz istemezseniz böyle bir şey olmaz.
Naz:Eğer iki kişi birbirini seviyorsa ben arkadaş olarak aralarına girmem. (Söyle Naz sevdiğini söyle kendine itiraf ettin ona da itiraf et. Ama yapamam o Pınarı seviyor. İkisinin arasına nasıl girerim ben)
Tarık(Oğlum Tarık bu kız seni sevmiyor galiba. Aslında haklı dağdaki öpücükte, kafedeki öpücükte masum öpücüktü. Sen her şeyden mantıksız anlamlar çıkarmaya başladın).
İkisi de susmuştur. Bir şey söyleyemezler. Kelimeler boğazlarında düğümlenir. Eve gelirler. İkisi de hiç bir şey söylemez. Naz doğru odasına gider.
Naz:Seviyorum işte hem de çok seviyorum. Ama bunu söylemek için çok geç kaldım. O bir başkasını seviyor.
Tarık:Şimdi ne yapacaksın Tarık. İyice köşeye sıkıştın. Bir yanda sevdiğin kız diğer yanda ödemen gereken bir borç var. Üstelik kızın seni sevip sevmediği belli bile değil. Belki de bu teklifi kabul etmelisin ayrı kalmak ikinize de iyi gelecek. Böyle sürekli yan yana olunca aklımız karışmış olabilir. Ayrı kalmak gerçekleri anlamamız için en doğru olanı.
İkisi de Aynı anda odalarından çıkarlar.
Naz ve Tarık:Sana bir şey söylemem gerek. Söyle. Önce sen
Naz:Önce sen söyle. Çünkü benim söyleyeceklerim senin söyleyeceklerine bağlı biraz da.
Tarıkekala. Bahçeye geçelim mi?
Nazlur.
Naz:Evet Tarık seni dinliyorum.
Tarık:Bunu söyleyip söylememe konusunda çok kararsız kaldım. Doğru bir karar veriyor muyum ondan da emin değilim. Dediğin gibi aramızda olanlar gerçekten de patron şoför ilişkisini aştı. Ama farkettiysen arkadaş gibi de değil bu aramızda yaşananlar belki de sürekli yan yana olmamızdan kaynaklanan bir durumdur bu. Belki bir süre ayrı kalırsak ikimiz içinde daha iyi olur. Pınarın abisi bana iş teklifinde bulundu. Belki bu ikimiz açısından böylesi daha iyi olur.
Naz ne diyeceğini bilemez halde Tarığı dinlemektedir. Gözlerinden elinde olmadan yaşlar süzülür.
Tarık:Bir şey demeyecek misin?
Naz:Ne diyeyim sen kararını çoktan vermişsin. Haklısın belki de ikimiz içinde böylesi daha iyi.
Tarık:Eğer gitme dersen gitmem.
Naz:Bunu sana söylemeye hakkım yok ki. Belki de ne olduğumuza karar vermemiz için bu ayrılık şart. Senden son bir şey istiyorum.
Tarık:Ne?
Naz:Bu gece uyumak istemiyorum. Madem bu birlikte geçireceğimiz son gece bu. Bana şarkı söyler misin?
Tarık:Niye son gece olsun ki? Unuttun mu sen benim kardeşimsin. İnsan kardeşiyle hiç görüşmez mi?
Naz:Bu evden gidersen hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Yarın sabah erkenden git. Lütfen beni uyandırmadan git.
Tarık:Neden?
Naz:Böylesi daha iyi.
Tarık:Öyle olsun.
Tarık ve Naz hamakta birbirlerine sarılırlar. Tarık şarkı söylemeye başlar.
YETER Kİ SEN SEV BENİ
Ellerin gözlerin kelepçelerde
Sevda zindanlarında
Geçiyor Ayların Yılların Gecelerin
Sevda Çöllerinde
Yeter ki sen sev beni yeter ki inan bana
Yeter ki sen sev beni yeter ki inan bana

Varlığın dilimde bir yudum su
Sevda çöllerinde
Hayalin serabın yeterdi bana
Sevda zindanlarında
Yeter ki sen sev beni yeter ki inan bana
Yeter ki sen sev beni yeter ki inan bana
Tarık:Şarkı bittiğinde Tarık Nazın yüzüne bakar. Naz çoktan uyumuştur.Umarım doğru yapıyoruzdur.
Sabah uyandığında Tarık gitmiştir. Naz ağlamaya başlar. Tarıkta Mert ile buluşmuştur. Yapacağı iş konusunda bilgi almaktadır.
Mert:Bu işi kabul etmene çok sevindim Tarık.
Tarıkoğru olan budur belki de.
Mert:Kardeşin için üzülüyorum o evde o insanların yanında çalışmak. Ona da uygun bir iş verirdik.
Tarık:Gerek yok. O evde olmaktan mutlu.Peki buraya neden geldik. Ben burda ne iş yapacağım.
Mert:Aslında bizim baba mesleğimiz bu tekneler. Ama ne ben ne de kardeşim bu işi yapmak istemedik.
Tarık:Ben anlamam ki yattan tekneden falan.
Mert:Zaten çok zor bir iş değil ki bunların başında durup satışıyla ilgileneceksin. Satıştan kar alacaksın.
Nazın uzun zamandır Tarıksız geçirdiği ilk gündür. Sabah uyandığında Tarığın olmadığını düşünmek içinde bir sızı haline dönüşmüştür. Sürekli ağlamak istemektedir.
Odasıan doğru giderken Belkıs Hanımla karşılaşır.
Belkıs Hanım:Bende seni arıyordum Nazcım vedalaşmak için.
Naz ağlamaklı bir sesle.
Naz:Vedalaşmak mı? Yoksa siz de mi gidiyorsunuz? Herkes beni birer birer terkediyor der ve Belkıs Hanıma sarılıp hüngür hüngür ağlamaya başlar.
Belkıs Hanım:Kızım hiç iyi değilsin sen anlat bana neler olduğunu
Naz her şeyi Belkıs hanıma anlatır.
Belkıs:Ah siz gençler ne kadar da hoyrat davranıyorsunuz aşkınıza. Ayrı kalmak aşkı daha da alevlendirir.
Naz:Bilmiyorum Belkıs Hanım bilmiyorum. İkimiz için böylesinin daha iyi olacağını düşündük ama ben onu çok özledim. Dön de diyemem. Belki o şuanda iyi ki evden ayrılmışımdır. diyordur.
Belkıs:Ah şu gurur yok mu? Bir sürü aşk bu gurur yüzünden yaşanamamıştır. (Ama ben bunun böyle olmasına izin vermeyeceğim)
Belkıs hemen Tarığı arar.
Belkıs:Nerdesin Tarıkçım seninle konuşamam gerekiyor.
Belkıs:İkinizde hep aynı şeyleri söylüyorsunuz?
Tarık:İnanın Belkıs Hanım ikimiz içinde böylesi daha iyi.
Belkıs:İnanmıyorum. Bu işin peşini de bırakmayacağım.
Naz ve Tarık birbirlerinden ayrı bir hafta geçirirler. Naz Tarığın anılarıyla yaşamaktadır. Müştemilatta kalmaktadır. Tarık ise Nazın camdan attığı gül ile avunmaktadır. Belkıs Hanımın ise ikisi için planları vardır. Naz Tarığa nerede çalıştığını sormamıştır. Dayanamayıp görmeye giderim diye korkmaktadır.
Belkıs marinaya gidip Tarıktan habersiz ikisi için güzel bir süpriz hazırlar.Tarık ve Naza haber verir. İkisini de aynı yata çağırır.
Tarık söylenilen yata gelir ve Belkısı beklemeye başlar. Bu sırada kapıdan Naz gelir ve gözlerin şarkısı çalmaya başlar.
Gözlerin
Bosluga dalip gider
Sahipsiz bakislarin
Benim olsun isterim

sirlarim
acidan aglar örer
kendi kayboluslarim
sende dursun isterim

Agladim
senin için ilk defa
Elimde parçalanmis
Bir hayat var aslinda

Hapsoldum
Söyledigim yalanlara
Çikislar hep kapanmis
Ruhum dar sokaklarda

...

Dizifilm.com forumlarindan alintidir.