Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Barış Akarsu Fan Toplantısından Haberler
28. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
Sıkça Sorulan Sorular
Replikler (27. Bölüm)
Merve Sevi - Barış Akarsu Röportajı (Seventeen / E...
27. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 27. Bölüm (Ebru Karaca)
Merve Sevi Röportajı (Vatan Gazetesi) 18.01.07
Daha Okunaklı Yazılar (ClearType)
27. Bölüm
 

Yalancı Yarim Kamera Arkası Görüntüleri (Elmax)

Ocak 21, 2007

Video'sunu izlemek için buraya tıklayınız.



qsawe tafarından gönderildi (21 Ocak 2007, 21.26):

Programın başı Yalçın Menteş ile başladı... (alkol tedavisi anlatımı) devamında yy kamera arkası görüntüleri verildi. Önce gene v t h üçlemesini sahneleri gösterildi. Belkıs ın evi terketme sahneleri çekiliyordu.

sonra Naz/Tarık rop. başladı.

spiker/ bugün hangi bölümü çekiyorsunuz?
T/ ben bilmiyorum
N/ ben biliyorum bizim kapı önü sahnelerimiz... aşağıda da yaşlıların sahneleri
burda gülüyorlar... yaşlı Ünal bey oluyor diye Barış açıklama yapıyor Merve de yani Vahi bey diye açıklıyor ...ben ona öyle diyorum diyor

N/ yemek molası verildi... sonra bizim kapı önü sahnelerimiz var... akşamda bir sahnemiz var... sonra bitiyor bizim çekimimiz...

T/ önceden 7 gün çekim yapıyorduk... sonra çok güzel bir düzen oturttuk 5 gün çekim yapıyoruz.... 2 gün tatil yapabiliyoruz (çok memur gördüm bunları)
Sette çok iyiyiz herkes güler yüzlü , atmosfer çok iyi , tertemiz insanlar

Buarada dış ses dizinin son 2 bölümünde yaşanan arkadaş ve kardeş oyununu oyun içinde oyun sözleriyle anlattı...
Dış ses/ tiyo istiyoruz ama nuh diyor peygamber demiyorlar diyor

N/ inanın bilmiyoruz. en azından başrol oyuncuları bilir diyorlar ama bizde sete geldiğimizde öğreniyoruz senaryoyu... Tek bildiğim Naz saftrikti artık oda yalan söylüyor...(gülümsemeler) Abi kardeş patron şoför yalan söylüyor...sevgili
T/ olacağız (burda Barış gülerek tamamlıyor Merve'nin cümlesini)
N/ Olduğu zaman neler olur bilmiyoruz...senaryoyu okuduğumda öğreniyorum ne olacağını...tahmin dahi edemiyorum... hergün bambaşka şeyler gelişiyor

T/ 27 çekerken 28 yazılıyor.... stok bölümümüz yok... senaristimiz bile bilmiyor o anda oluşuyor... doğaçlama....
N/haftası haftasına
T/ aynen o şekilde

Dış ses/ dizide dolu dizgin aşk yaşayan ikili(biz niye göremiyoruzzzzzz) gerçek hayatta çok sıkı dostlar

T/N/ aramızda bir şey yok.... ( ya hep magazinlerde böyle derler dimi???)
T/Ben Merve yi çok seviyorum
N/bende Barış ı çok seviyorum ( burda şımararak söyledi)
T/ setteki herkesi seviyorum ... Merve ile daha önceden tanışan iki arkadaş gibiyiz.... eğleniyoruz (bu gene ikisinin ortak lafı)
--
sahnelerden gördüklerim....

Tarık/Naz arabayla evin önüne geliyorlar.... okuldaki kılıklar üstlerinde... ilk gösterdiklerinde arabanın torpidosunda beyaz kağıda sarılı bir demet çiçek vardı.... sonra teknik ekip o çiçeği aldı..... ( acaba Mert okulda demetin birini hediye ettide o meşhur gül o dmetten mi?)

sonra sahne tekrar çekildi sanırım.... evin önüne gelip arabadan iniyorlar...
yüzlerinde şaşkınlıkla kapıya bakıyorlar... bu arada evden bağırtılar geliyor olabilir.... V T H ile Belkıs içerde tartışıyor sanırımm

Başka bir sahnede Naz arabanın sağ tarafına doğru koşuyor.... Tarık da arabanın arka sağ yolcu kapısının orda çömelmiş sanırım babasından saklanıyor... çünkü babası içerde o anda....
--

programdan son 2 not

Bülent Kayabaş Teknik ekibi övdü 28 bölümdür bu ekiple çalışıyoruz dedi...


Yalçın Menteş diziye sonradan katıldığını metroseksüel birini oynadığını söyledi... aynen aktarıyorum ' Ben metroseksüelim Levent-Taksim arası çalışıyorum'
qsawe tafarından gönderildi:

28. bölüm çekimlerindeydiler.... aklımda kalanları yazıyorum...

nazın üstünde okula gittikleri kıyafet var.... o kapının arkasında kalan kısımdan sonra devam sahneleri olabilir.... Tarık bir ara arabanın arkasına gizleniyor.... naz onu orda buluyor.... nazın elinde kırmızı bir gül var.... hatta kamera direk zoom yaptı.... o gülle tarık ve naz tekrar arabaya bindiler....

sonra rop. yapıldı... ikisi beraber yaptılar röp. nasıl gidiyor... nasıl anlaşıyorsunuz gibi sorulara.... her ikiside birbirlerini çok sevdiklerini... eski iki arkadaş gibi hissettiklerini söylediler... dizi içinde de patron-şoför arkadaş ve sonrada sevgili dediler....

ilerleyen bölümlerden tiyo istediler... ama yeminle kendilerininde bilmediğini.... çünkü senaristlerin bir bölüm bitince, bir sonraki bölümü yazmaya başladıklarını o nedenle senaristlerin bile bilmediğini söylediler...

eskiden haftada 7 gün çekimdelermiş.... şimdi daha düzenli çalışıyorlarmış.... 5 günde bitiyormuş çekimler...

Digiturk ü olanlar ara ara elmax a baksınlar tekrar veriyorlar gün içinde....

o güle takıldım ben... bu arada gül kuru değil arkadaşlar.... tarık babasından kaçtıktan sonra kendini affettirmek için naza gene gül mü alıyor acaba ????

Dizifilm.com forumlarindan alintidir.