Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

27. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 27. Bölüm (Ebru Karaca)
Merve Sevi Röportajı (Vatan Gazetesi) 18.01.07
Daha Okunaklı Yazılar (ClearType)
27. Bölüm
27. Bölüm Senaryoları (tarik_naz) 8.-9.
27. Bölüm Senaryosu (tarik_naz)
Replikler (26. Bölüm)
34. Bölüm Özel
33. Bölüm Özel
 

Merve Sevi - Barış Akarsu Röportajı (Seventeen / Ekim 2006)

Ocak 20, 2007

  • İKİNİZİNDE İLK BAŞROL DENEYİMİ. YALANCI YARİM'DEN ÖNCE NELER YAPIYORDUNUZ ?

MERVE SEVİ: 1987 doğumluyum.Ben bir ajansa oyunculuk için başvurdum.Bu kadar ilerleyebileceğini düşünmemiştim ama hayalim başrol oynamaktı.Şimdiki aklım olsa üniversiteyi bitirdikten sonra oyunculuğa başlardım ama artık kariyerim bu yönde gidiyor.Yeditepe üniversitesinde tiyatro okuyorum.Artık herkesin bunun eğitimini alması gerektiğini düşünüyorum.Daha önce ''omuz omuza ''ve ''Hayat Bilgisi'' dizilerinde oynadım.Dediğiniz gibi bu ilk başrolüm.Dizi çok iyi gidiyor ,bu yüzden bu sene okulda kaydımı donduracağım.Çok çalışıyoruz daha 19 yaşındayım ama göz altı morluklarım oluşmaya başladı bile.

BARIŞ AKARSU: 29 haziran 1979 Zonguldak doğumluyum.İlk,orta ve liseyi Amasrada okudum.Lise bittikten sonra Ankara'ya çalışmaya gittim.Garsonluk,barmenlik ve komilik yaptım.Müziğe deniz kenarında arkadaşlarıma gitar çalarak başladım.ankara'da kısa süre kaldıktan sonra Karadeniz Ereğlisin'de profesyonel anlamada müzik yaşantısına başladım.Hem çalışıp hem üniversiteye hazırlandığım için başarılı olamadım ve bıraktım.

MERVE SEVİ: Hem dershane hem oyunculuk cidden çok zor.Ben ''Hayat Bilgisi''dizisinde oynarken dershaneye gidiyordum.Son iki derse girmeden dershaneden çıkıp sete koşardım.Geç kalma lüksüm yoktu .Zamanında sette olmak zorundaydım.

BARIŞ AKARSU: Zaten Akademi Türkiyeye 'de oradan katıldım.16 bin kişiden ilk 10'a seçildim ve yarışmada birinci oldum.İlk albümümü çıkardım yarışmadan hemen sonra ,şimdi de ikinci albüm çıktı ve dizide oynuyorum.

  • YARIŞMAYA KATILMAYA NASIL KARAR VERDİN?

BARIŞ AKARSU: Hep eğlence sektöründe çalıştığım için kendime güvenim vardı.Katılıp katılmamak arasında çok kaldım.Elemelerin bitmesine bir hafta kala katılmaya karar verdim.Arkadaşlarım da çok ısrar etti.Sonunda katıldım ve bugünlere geldim.Her şey tesadüfi gelişti.O aralar Ereğli'de olmasaydım her şey çok farklı olurdu.

  • İLK ÖNCE YARIŞMA SONRA MÜZİK ,ŞİMDİ DE OYUNCULUK...

BARIŞ AKARSU: Yarışmadan çıktığımdan beri bir çok dizi teklifi geldi.Hepsini reddettim.İlk kimliğim müzisyenlik sonuçta.Bunu 2 senede oturttum.Bir sürü konsere çıktım .İki albümüm çıktı.İkinci albümün çıkmasına yakın bu dizinin senaryosu geldi.Çok hoşuma gitti ve dizi başladı.

  • BİRBİRİNİZİ İLK GÖRDÜĞÜNÜZDE NELER YAŞADINIZ?

MERVE SEVİ: FM Yapım'ın şirketinde ilk defa rastlaştık.O gün dizi için yeni imaj yaratmak için kuaföre gidecektik.Ona ,daha 5 dakika evvel tanışmış olmamıza rağmen ,''Sen motorla mı gideceksin?''diye sordum.Arnavutköy'den Bebek'e beraber gittik.Çok çabuk ısındık.Sette ona bağırırken kendimi çok kötü hissediyorum.Çok sıcakkanlı biri.

BARIŞ AKARSU: Biz ikimiz de candan insanlarız.Bu yüzden çok rahat anlaştık.

MERVE SEVİ: Bu samimiyetimiz de hemen diziye yansıdı.Güzel bir çalışma ortaya çıktı.

  • YALANCI YARİM'DEKİ KARAKTERİNİZDEN BAHSEDEBİLİR MİSİNİZ?

BARIŞ AKARSU:
Ben Tarık'ım...

MERVE SEVİ: Ben de Naz'ım...

BARIŞ AKARSU: Zengin bir ailenin çocuğuyum.Babam beni İtalya'ya ekonomi okumaya gönderiyor ama ben rallici oluyorum.Dünyanın en ünlü yarışçılarından biri oluyorum.Türkiye'de kimse Alfonso'nun ben olduğumu bilmiyor.Bir gün babam peşimden birini gönderiyor ve rallici olduğumu öğreniyor.Bütün paramı elimden alıyor.


MERVE SEVİ: Naz ile tek ortak yanı sürat.Zengin bir fabrikacının kızı.Bir gün kaza yaptığında babası onun araba kullanmasını yasaklıyor ve şoför tutuyor.Tarık da beş parasız kaldığından şoför oluyor.Şimdilik hiçbir zaman kavuşamıyacaklarmış gibi gözüküyor.

  • NEDEN?

MERVE SEVİ: Naz araba kullanmayı seven biri.Kendi arabasını kullanamadığı için sinirleniyor.Tarık'a gıcık ama aynı zamanda da aşık.Bu olayları değiştiriyor.Şimdilik aşkı itiraf edememe söz konusu.

BARIŞ AKARSU: Tarık'da Naz gibi...Parası var ama şoför.Naz'a aşık olmaya başlıyor fakar gururlu,kabul edemiyor.O zengin bir kız,Tarık ise şoför.Naz Tarık'a yüksekten bakıyor ,onun serseri olduğunu düşünüyor.Tarık da bu yüzden aşkın olamayacağını düşünüyor.Fakat zamanla kin,sevgiye dönüşüyor.

MERVE SEVİ: Naz Tarık'a çok şaşırıyor.Çünkü Tarık çello çalıyor,Japonca biliyor...
Böyle şoförü olan biri yoktur herhalde.

  • GERÇEK HAYATTA NASIL BİRER AŞIKSINIZ ?

MERVE SEVİ: Benim dokuz aydır süren bir ilişkim var.Bunu çok rahat söylüyorum .O benim her konuda arkamda.Fazla sıkılmaya gelemem ama çok da rahat bırakılmamam lazım.Sevgimi çok rahat belli ederim.Dizideki Naz gibi gururlu değilimdir çok.

BARIŞ AKARSU: Ben sağlam bir aşığım.

  • O DA NE DEMEK ?

BARIŞ AKARSU: Açıkcası aşık olmadığım için nasıl bir aşık olduğumu anlatamam.Benim için çok geniş bir kavram .Yaşamak lazım.

MERVE SEVİ: Aşık olduğunun farkında olmazsın ki ...

BARIŞ AKARSU: Hiç zamanım olmadı.Aşkı yaşamak için emek ve zaman vermek gerekir.Çok özel birşey.

MERVE SEVİ: Ben dizide bana bakarken aşık olduğunu hissediyorum.Aşık olmadan nasıl o şekilde bakıyorsun?

BARIŞ AKARSU: Yapılması gerekeni yapıyorum .Çok film seyrettiğim için dizide sana aşık bakabiliyorum.Ama gerçek hayatta daha yaşayamadım.Zaten tanımını da yapamıyorum.

  • DİZİDE TARIK RADYO BOZUK OLDUĞU İÇİN ARABADA ŞARKI SÖYLÜYOR,BARDA SAHNE ALIYOR.MÜZİK DİZİNİN İÇİNE NASIL GİRDİ?

BARIŞ AKARSU: Tarık , okulda bir müzik grubunda şarkı söylüyordu.İtalya'ya gidince müzikten uzaklaşıyor.Ama sonra Naz ile birlikte tekrar müziğe dönüyor.Zaten o bar sahnesindeki müzik grubu Tarık'ın lise grubu.Tarık'ın annesi de müzisyen.

  • SENİN ŞARKILARIN DİZDE YER ALIYOR MU?

BARIŞ AKARSU: Yeni albümümden iki şarkıya dizide yer verdik.Bahsettiğimiz bar sahnesinde yeni albümümden Yaz Demedim şarkısını söyledim.Bizim aşkımıza çok uydu.

  • YENİ ALBÜMÜN NASIL GİDİYOR?

BARIŞ AKARSU: 18 Ağustosda çıktı.İsmini ''Düşmeden bulutlarda koşmam gerek''koyduk.Şimdilik insanlar beğeniyor.İlk albümümden daha sert bir sound'u var.İleride daha da sertleşmeyi düşünüyorum.Sözleri mantıklı şarkılara yer vermeye çalıştım.Rock bir yaşam tarzı ve ben de o yaşam tarzına uyan alt yapılar kullandım.Ben çok beğendim.

MERVE SEVİ: Ben de çok beğendim.Onu tanıyana kadar hiç rock dinlememiştim.Zaten gece hayatından nefret ederim.İlk kez gece Taksim'e BARIŞ'ın Yeni Melek 'teki konseri için gittim.Vurdum En Dibe Kadar ve Yaz Demedim şarkılarını çok sevdim.

  • ALBÜMÜN ADI NEDEN ''DÜŞMEDEN BULUTLARDA KOŞMAM GEREK''?

BARIŞ AKARSU: Şu anki sistemden bahsediyoruz.Öyle bir sistemin içindeyiz ki bulutların üzerinde yürüyoruz.Önemli olan o bulutların üzerinde düşmeden tutunabilmek.Onu zemin kabul ederek sağlam bir şekilde yürüyebilmek.Ben de albümün isimleriyle bunu anlatmaya çalışıyorum.

  • İKİNİZ DE DAHA ÇOK GENÇSİNİZ VE YOLUN BAŞINDASINIZ .GELECEK İÇİN PLANLARINIZ NELER ?

MERVE SEVİ: Bundan sonra bütün filmlerde beraber oynamaya karar verdik.

BARIŞ AKARSU: Müzikte kalıcı olabilmek en büyük isteğim.İlerde çok iyi tanınmak istiyorum.Kumsalda,barlarda benim şarkılarımın söylenmesi için çalışıyorum.En büyük hayalim büyük kitlelere konser vermek.Ben alkışla besleniyorum.

Kaynak: Seventeen Dergisi (Ekim 2006).