Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Gözlerin (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (sinemim_g)
32. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
31. Bölüm (Videolar)
Replikler (31. Bölüm)
Fotoğraflar
Replik ve Yorumlarla 31. Bölüm (Ebru Karaca)
31. Bölüm
Oyuncular (Alfabetik Sıra)
İzlenme Oranları
 

Merve Sevi Röp. / Bugün Gazetesi (18.02.2007)

Şubat 18, 2007

Tacizci adamı dövdüm

'Yalancı Yarim' dizisi'nde Naz Özkul karakteriyle iyi bir çıkış yakalayan Merve Sevi, her konuda konuştu.

Yalancı Yarim" dizisinde oynayan Merve Sevi, oyunculuktan kadın yıldızlara, dergilere cüretkar poz vermekten yaşadığı bir tacize kadar her konuda konuştu.


Oyuncu olmayı çok küçük yaşlarda mı kararlaştırmıştınız? 14 yaşındaydım bu işi kafama koyduğumda. 16 yaşından beri de yapıyorum zaten.

Lise yıllarında okulda popüler bir kız mıydınız? Ben güzel değildim lisede. Okula hep pantolonla gittim. Okul çıkışında bekleyen yakışıklı çocuklara hiç bakmadım. Okulun popüler kızı değildim açıkçası...

Peşinizden koşan erkekler yok muydu? Öyle her erkek benim peşimden koşamaz. Hoşlanmadığım zaman o kişinin yüzüne bile bakmam. Peşimden koşamaz ki, hemen avukatımı ararım, "Ne gerekirse onu yapın" derim. Karşıma sapıklık yapacak, taciz edecek adam çıkmamıştır.

Bir erkek dergisi, para karşılığı sizden cüretkar pozlar vermenizi istese ne yaparsınız? Üç yıl sonra bu tarz pozlar verebilirim ama para karşılığı olur. Mayo, bikini, şort veya büstiyer giyebilirim yani...

Bir dergiye cüretkar pozlar vermek size ne kazandırır? Geçen sene annemle Bodrum'da bir beach'te güneşleniyoruz, adam bana bir bakıyor, sanırsınız ki gözleriyle sevişiyor, bu sapıklık değil de nedir? Resmim çıksa ne olur ki? Nişantaşı'nda iki yıl önce, kardeşimle bir yere gidecektim, tacize uğradım. Bir baktım popomda başka birinin eli. Adamı dövdüm. Böyleleri var bu ülkede. Eli ayağı düzgün her kadın yaşıyor bunları... Dergilere çıplak poz vermek bu yüzden bana ne kadar zarar verebilir ki?

Barış Akarsu'yla oynadığın dizi, yapılan bir ankette yılın en iyi dizisi seçildi, sizi diğerlerinden ayıran şey nedir? Barış da ben de, kamera karşısında gerçek aşığa dönüşüyoruz. İyi oynuyoruz.

Rakiplerinizi nasıl buluyorsunuz, bir Sinem Kobal, Yasemin Ergene ya da Beren Saat yeterince gelecek vaat ediyorlar mı? Kendisi gibi olamıyor hiçbiri. Sinem'i beğenmiyorum. Eksik tarafı çok var. Sarışın olması bir kere eksi. Oyununu hiç anlamıyorum, izlerken kafam karışıyor. Beren Saat de öyle ahım şahım bir iş çıkarmıyor. Kamera karşısında harikalar yaratan bir genç değil yani. Yasemin Ergene'yi tanımıyorum ama izliyordum "Aşk Oyunu"nu. Keremcem daha dolu geliyordu bana. Yasemin mimik yapmayı hiç bilmiyor.

Peki beğendiğiniz bir kadın oyuncu var mı? Bergüzar çok iyi... Oyunculuğunu çok beğendim. Kameraya yakışmış. Özellikle gözleri çok güzel.

Rol arkadaşınız Barış sizce nasıl bir oyuncu? Çok başarılı, yakışıklı. Fakat ben sarışınlardan hoşlanıyorum. Çok iyi dostuz. Benim her şeyimi bilir. Mesela 3 haftadır aşığım. Hayatımda biri var, onu tanıyor. Kızlar, Barış'ı benden çok kıskanıyorlar. Biz Barış'la aşık değiliz, oynuyoruz, bunu bilsinler.

Şebnem Özuzcan-Bugün Gazetesi


Dizifilm.com forumlarından alıntıdır.