Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Merve Sevi Röp. / Vatan Gazetesi (28.04.07)
Barış Akarsu 26 Nisan Balans Konseri
42. Bölüm Senaryosu (flower98) --9. kısım eklendi--
41. Bölüm (Videolar)
Replik ve Yorumlarla 41. Bölüm (Ebru Karaca)
Replikler (41. Bölüm)
Yalancı Yarim Yazın da Devam Edecek / Vatan TV (26...
41. Bölüm
Barış Akarsu Röp. / Kral Dergisi (25.04.07)
Yaz Boyunca Çekimler Bodrum'da, Dönüşte İtalya
 

29 Nisan Tarihli Uğur Kedi Mesajı

Nisan 29, 2007


uğur kedi tafarından gönderildi (29-03-07, 13:03):

merhaba yy dostları...baktım ki birileri beni soruyor, hemen geldim. önce dizimizin gidişatıyla ilgili bilgi vereyim. 52 bölümümüz kesin. 15 mayıs-30 haziran arası bodrum'dayız. çünkü neler oluyor neler...önce 42'yi anlatayım. sadri'ye hiç bu kadar gülmediniz sanırım. hulusi onu ayşe'nin elden gideceğine dair öyle bir korkutuyor ki...çünkü köşedeki fırıncı-tatlıcı nedim, birden hulusilerin evden çıkmaz oluyor. her sabah dumanı tüten ekmekler, pastalar...hulusi bu tabii hemen duruma uyanıyor. aramızdan biri bir seçim yapmak zorunda ama o ne ben, ne de sadri diyor. naz ise, tarık'la ilişkisini en başa döndürmeye kararlı. hani ta...9 ay öncesine. ha, bu arada nedim'i bildiniz tabii, dünya şirini nedim saban.



Dizifilm.com forumlarından alıntıdır.