Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replik ve Yorumlarla 46. Bölüm (Ebru Karaca)
46. Bölüm
Replik ve Yorumlarla 45. Bölüm (Ebru Karaca)
Suna Pekuysal & Merve Sevi Röportajı (Video)
45. Bölüm (Videolar)
46. Bölüm Senaryosu (flower98) --7. kısım eklendi--
Replikler (45. Bölüm)
46. Bölüm Senaryosu (Kara İnci)
Alternatif Son + 46. Bölüm Başı - Senaryo (schmett...
45. Bölüm
 

Replikler (46. Bölüm)

Haziran 06, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler:



1

Tarık müştemilatın önünde kendi kendine konuşurken Naz salıncakta onu dinler

TARIK:Kusura bakma Naz seninle vedalaşmadan eşyalarımı alıp çıkıcam.Çünkü bana sorucağın hiçbir soruya vericek cevabım yok
NAZ:Sana bir tek şey sorucam.Bana doğru cevap ver.Neden Tarık Tekelioğlu'yum dediğini biliyorum.Belgin teyze babama herşeyi anlattı tabi babamda bana.Filiz'i ondan nasıl kıskandığını,nasıl yarıştığını,yarışı kaybettiğinde kendini sanki oymuş gibi gördüğünü
TARIK:Saol anne
NAZ:Ne dedin?
TARIK:E şey Filiz o da az değildi.Sırf ben kıskanim diye neler yapardı
NAZ:Kızların hoşuna gider böyle şeyler.Bir tek şeyi bilmek istiyorum.Bu sefer kıskandığın yine Filiz miydi?
TARIK:Hayır
NAZ:Ben kalkim artık yarın okul var.Erken kalkıcaz.
TARIK:Nedir o gülümseme?
NAZ: Dedim ya kızların hoşuna gider böyle şeyler


2

Naz Tarık'ı arabanın yanında bekler.

NAZ:Nerde kaldın?
TARIK:Şey üniformam biraz buruşmuştu onu ütüleyecek
NAZ:40 yılda bir ütüleyeceğin tutar onu da en sıkışık zamanda yaparsın Tarık.Aç kapıyı
TARIK:Nereye gidiyoruz?
NAZ:Belgin hanıma.Hadi hadi çabuk çabuk

Belginlerin evine gelirler.Naz masada Belgin'le konuşur

NAZ:Haziran sonuna kadar bütün eksik stajlarımı tamamlamam gerekiyormuş.Yani tam 5 hafta
BELGİN:Zaten Haziran sonuna kadar 5 hafta var.Yetiştirmek için yarın başlaman lazım
NAZ:İşte o yüzden babam dediki sana yardım etse etse Belgin hanım eder
BELGİN:Anlıyorum.Hay Allah keşke biraz vakit olsaydı arardım bir kaç yeri,birşeyler ayarlardık.Ama bugün toparlansan ne zaman gidiceksin?
NAZ:Hemen bugün giderim.Şimdi eşyalarımı toplayıp 1 saate kadar yola çıkmış olurum.Oluruz di mi Tarık?
TARIK:Siz nasıl emrederseniz Naz hanım
BELGİN: Olmaz.Yani neden olmasın.Ben bir iki yeri arayayım hemen
NAZ:Ben eşyalarımı toplayıp sizden haber bekliyorum
BELGİN:Bekle
NAZ:Hadi Tarık hadi hadi yürü


3

Naz tek başına Bodrum'a gitmek zorundadır.Taksi kapının önüne gelir.Vahi,Ümit,Naz kapıdayken Tarık da oraya gelir

NAZ: Okuldan aradılar tek başına gidiceksin diye.Hizmetçiydi,uşaktı,şofördü yanında götüremezsin dediler.Saolsun Belgin hanım Bodrumda bir yer bulmuş stajım için.Anca yetişirim uçağa
TARIK:Ben bırakırdım sizi havaalanına
VAHİ:Yok yok ben istemedim özellikle.E hadi geç kalıcaksın.Son anda bulduk bileti torpille Belgin hanım saolsun.
ÜMİT:Valla her aileye bir Belgin hanım lazım.Ne güzel ya joker gibi kadın.Nerde bir sorun var şipşak çözüveriyor.Naz'a staj lazım şak buluveriyor,ondan sonra uçağa bilet lazım şak buluveriyor,şoföre psikolog lazım şak.Hadi görüşürüz Naz.Gidince bizi ara tamam mı?Benim çok önemli bir işim var onu yapmam lazım
VAHİ:Ne işi bu?
ÜMİT:Ağzımı bantlicam baba
VAHİ:Tarık evladım benimle gel bir konuşmamız lazım.
NAZ:Ben gidim artık
TARIK:Tabi tabi siz gidin artık
NAZ:Beni havaalanına senin bırakmanı tercih ederdim ama babam
TARIK:Sorun değil dönüşte alırım 5 hafta sonra
NAZ:5 hafta dediğin nedir ki
TARIK: Doğru bir elin parmakları kadar
NAZ: Döndüğümde burda olucaksın di mi?
TARIK:Tabiki.Siz biraz daha oyalanırsanız uçağı kaçırıcaksınız,sonra 1 saat sonra dönmüş olucaksınız ve 1 saat içinde de kovulucağımı sanmıyorum.Tabi belli olmaz Vahi bey belkide benim tazminatımı vermek için çağırıyor olabilir.Kendinize iyi bakın
NAZ:Sende

Tarık'ı yanağından öper ve taksiye biner


4

Naz otele varır.Receptiondaki görevliyle konuşmaya başlar

GÖREVLİ:Hoşgeldiniz
NAZ:Naber.Ben Naz bundan sonra birlikte çalışıcaz.Yeni çellocunuz.Sizinde işiniz zor.Her cins adamla muhattapsınız.İnsan sarrafı olmuşsundur bu meslekte.Bende anlarım adamdan

bu sırada Koray,Dilek ve Nesrin Naz'a doğru yaklaşır

NAZ:Bak mesela şunlar kesin yeni evli bir çift.Kadında işsiz güçsüz kayınvalide.Peşlerinden gelmiş tatili burunlarından getiriyor.Kızla çocukta baş başa kalmak için çıldırıyorlar kesin
NESRİN:Naz hanım.Nesrin otel müdüresi.Belgin hanım geliceğinizden bahsetmişti hoşgeldiniz.
NAZ:Hoşbulduk.
NESRİN:Tanıştırim yeğenim Koray.Otelimizin aktiviteler ve eğlence sorumlusu
KORAY:Memnun oldum
NAZ:Bende
NESRİN:A Dilek halkla ilişkiler sorumlumuz
DİLEK:Merhaba
NAZ:Merhaba
NESRİN:İnşallah çok güzel bir 5 hafta geçiricez birlikte.Koray'cım sen Naz hanıma odasına kadar eşlik ediver sonrada otelimizi gezdirirsin.Sana emanet
KORAY:Gidelim mi?
NAZ:Anahtarımı alayım.(görevliye dönüp)Ağzını açarsan çelloyu kafana yersin


5

Naz Tarık'ı defalarca arar telefonu kapalıdır.Tarık otele varınca telefonunu açar.Naz bu sırada tekrar arar

TARIK:Alo
NAZ:Nihayet.Nerdesin sen?
TARIK:Müştemilatta
NAZ:Neden kapalı telefonun?
TARIK:Şarjı bitmiş
NAZ:Ne demek şarjı bitmiş.Ya aniden arabaya ihtiyacım olsa?
TARIK:Siz Bodrumda değil misiniz?
NAZ:Merak ettim.Ayrıca niye aramıyorsun sağsalim geldim mi?Otele yerleştim mi?
TARIK:Haklısınız
NAZ:Haklıyım ve kızgınım.Neyse ben ararım seni sonra


6

Naz gece için hazırlanmaya başlar.Tarık da bu sırada duş alır

NAZ:Ne prova yaptım ne birşey.Çık çal diyorlar.Ne çalıcam,nasıl çalıcam bilmiyorum ki.Şu hale bak heyecandan elim titriyor.Ruju bile süremiyorum.Canlı performans hayatımda bir kere yaptım.O da Tarık yanımdaydı

Naz Tarık'la olan ilk canlı performansını hatırlar

NAZ: O zaman hiç heyecanlanmamıştım.Hatta hiç bu kadar keyif almamıştım çello çalmaktan.Keşke yanımda olsaydı şimdi

Tarık duştayken şarkı söylemeye başlar.Naz da onun yan oda da olduğunu bilmeden onu dinler.Şarkı bitincede hemen arar

TARIK:Buyrun Naz hanım
NAZ:Nerdesin sen?
TARIK:E ben
NAZ:Burdasın.Yani burdaydın.Şimdi değil,demin.Ben seni düşünüyordum.Yani seni düşünüyordum derken akşam sahneye çıkıcam ya senle çıkmıştım bir tek bundan önce.Onu hatırladım.O gün heyecanlanmamıştım.Bugün çok heyecanlandım.Keşke burda olsaydın dedim.Sonra sonra sanki birden böyle yağmur yağmaya başladı.Sonra sen yağmurun altında bana şarkı söylemeye başladın.Sesini duyunca bütün heyecanım yok oldu.İçimi bir huzur kapladı.Kendimi güvende hissettim.Hergün yap bunu tamam mı?Aynı saatte.Ben sahneye çıkmadan önce.Söz ver bana
TARIK:Söz
NAZ:Saol.Keşke keşke gerçekten yanımda

der ve telefonu kapatır

TARIK:Bir bilsen gerçekten tam yanındayım

Naz ve Tarık odalarının kapılarını açarlar.Tarık gizlice Naz'ı dinler

NAZ:Kendine gel Naz.Heyecandan ne yaptığını bilmiyorsun.Toparlan,çellonu akord et ve yemeğe in.Tarık burda olsaydı hemen yapardı akordunu.Becerebilim inşallah

Naz çellosunu akord etmeye çalışır

TARIK:Tamamdır
NAZ:Tamamdır galiba