Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replikler (46. Bölüm)
Replik ve Yorumlarla 46. Bölüm (Ebru Karaca)
46. Bölüm
Replik ve Yorumlarla 45. Bölüm (Ebru Karaca)
Suna Pekuysal & Merve Sevi Röportajı (Video)
45. Bölüm (Videolar)
46. Bölüm Senaryosu (flower98) --7. kısım eklendi--
Replikler (45. Bölüm)
46. Bölüm Senaryosu (Kara İnci)
Alternatif Son + 46. Bölüm Başı - Senaryo (schmett...
 

6 Haziran Tarihli Uğur Kedi Mesajı

Haziran 06, 2007


uğur kedi tafarından gönderildi (06-06-07, 22:40):
selamlar yy dostları...beni hatırlıyor musunuz? bu geceki yorumlarınıza da ben bayıldım. efsane geri döndü demek. ama şiir gibi bölümdü gerçekten. yeni oyuncularımızı sevmenize sevindim. o zaman sıkı durun...47 ve 48'e bayılacaksınız. bodrum bizim inatçı keçileri dize getiriyor.

uğur kedi tafarından gönderildi (06-06-07, 22:56):

tarık naz'a ne dese beğenirsiniz? "birbuçuk ay ayrı kalmaya dayanamadım. yanında olmak için geldim. belki bana ihtiyacın olur, yağmurda şarkı söylediğimi duymak istersin. rahatlamak için, çellonun akordunu yaparken gözlerin beni arar belki diye geldim." "git dersen giderim. ama ne olur bana yalancı deme."


uğur kedi tafarından gönderildi (06-06-07, 23:11):

naz-gerçekten benim için geldiysen evet yaz.başka bir sebebi varsa hayır yaz. ben onu sakin bir anımda okumak istiyorum.
heyecan, aşk böyle tırmanır da sevdiğiniz şarkıya söz gelmez mi?
yy dostları siz yeter ki bizi izlemeye devam edin.



Dizifilm.com forumlarından alıntıdır.