Ana Sayfa | Yardim/SSS | RSS Feed | Iletisim

Önceki Başlıklar

Replik ve Yorumlarla 32. Bölüm (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (tarik_naz) (1-4)
32. Bölüm
Merve Sevi Röp. / Bugün Gazetesi (18.02.2007)
Gözlerin (Ebru Karaca)
32. Bölüm Senaryosu (sinemim_g)
32. Bölüm Senaryosu (handeozbek)
31. Bölüm (Videolar)
Replikler (31. Bölüm)
Fotoğraflar
 

Replikler (32. Bölüm)

Şubat 24, 2007

DiziFilm.com forumu üyelerinden ceza_cansu'ya teşekkürler




1

İlk sahne Tarık ve Naz Belgin hanımla karşılaşırlar

BELGİN:Tarık
TARIK:Anne
BELGİN:İnanmıyorum tesadüfün bu kadarı.Ne işin var senin burda?
TARIK:Asıl senin ne işin var burda
BELGİN:E biliyorsun biz babanla sık sık geliriz buraya
TARIK:Hani babam kayıptı

bu sırada Naz odasından çıkar

NAZ:Belgin teyze
BELGİN:İnanmıyorum milyonlarca yer varken sen tut aynı mekanda buluş.Yok bu bir işaret.Demekki bu özel ve güzel günü birlikte geçiricez.Ay çok afedersiniz böyle diyorum ama tabi siz gençlerin özel bir planı varsa
TARIK:Var
NAZ:Yoo
BELGİN:Böyle durumlarda kız tarafı daima haklıdır.O zaman bu akşam birlikteyiz
TARIK:Belgin hanım Naz hanım bir planımız olduğunu bilmediği için öyle söyledi.Çünkü sürpriz olsun istedim.Şimdi söylicektim
BELGİN: Demek öyle
TARIK:Tabi sizin için bir sakıncası yoksa
BELGİN:Yok canım yok ne sakıncası olucak.Bende o zaman bu güzel geceyi biricik oğluşumla geçiririm.
NAZ: Oğlunuz burda mı?Tarık Tekelioğlu
BELGİN:Bilmem bir cepten arayayım bakim burda mıymış?
TARIK: Durun Belgin hanım şey Naz hanım Belgin hanımı yalnız bırakmayalım bu gece.Tabi sizin için bir sakıncası yoksa
NAZ:Yok kesinlikle yok.Hatta ben çok sevinirim birlikte olmaktan büyük bir mutluluk duyarım.AA bırakta oğlunu arasın çağırsın kadıncağız.Oğlunuzla tanışmak için can atıyorum Belgin hanım.Ne yapın yapın ikna edin kesin gelsin.Harika bir gece olucak.Siz,ben,oğlunuz Tarık sonra şoförüm Tarık.Muhteşem bir dörtlü
BELGİN:Eh arıyorum bakalım

Belgin Hulusi'yi arar ve kapatır

BELGİN:Açmıyor.E malum 14 şubat bulmuştur kendine bir sevgili.Onun yanındadır şimdi.
NAZ:Eyvah zavallı kızcağız
BELGİN:Efendim.
NAZ:Yok birşey
BELGİN: O zaman ben hazırlanayım.5dk sonra burda buluşalım.Sizde bu arada kendinize çekidüzen verin.
TARIK:Gerek yok biz
BELGİN:Var var

2

Tarık ve Naz odalarına girerler

TARIK:Kesin Filizden öğrendi geldi.Ah anne ah bunca zaman sonra tam uygun anı bulmuştum Naz'la konuşmak için şu yaptığına bak ya.Yok gidip konuşucam.

Bu sırada Tarık'ın odasındaki telefon çalar

TARIK: Dayanamadı arıyor.İyi telefonda konuşuruz o zaman.Alo
NAZ:Sen biliyordun di mi?
TARIK:Ne?
NAZ:Belgin Tekelioğlu'nun burda olucağını.
TARIK:Yoo
NAZ:Yoo.İnanmıyorum sana bende sanıyorumki başbaşa bir yemek yicez.Ama meğer niyetin Belgin Tekelioğlu'na yaranmakmış.Allah bilir Filiz'den öğrendin burda olduğunu.Benide alet ettin bu oyununa.
TARIK:Saçmalama Naz
NAZ:Şu anda çok kızgınım sana Tarık.
TARIK:Asıl ben sana kızgınım.
NAZ:Ne?
TARIK:Tarık Tekelioğlu'nu duyar duymaz beni unutu verdin.Oğlunuzla tanışmak için can atıyorum Belgin hanım.Ne yapın edin ikna edin kesin gelsin.Demek gelse yüzüme bakmicaksın.
NAZ:İnanmıyorum sana inanmıyorum hem suçlu hem güçlü

Belgin odasında

BELGİN: Pes yani pes ikisininde telefonları meşgul.2 dk duramıyorlar hemen telefonlaşıp canım cicim.Bu kız benim Tarık'ımın aklını başından almış.Ben Tarık'ımı bu kıza bırakmam.Ay şımarığa bak birde Tarık'ın sevgilisi diyince ne diyor vah zavallı kız vah farkında değilsin sensin o zavallı kız.Bak halşa meşgul bak.Ayy ne aşk nameleriymiş bunlar bitmedi bir türlü.


NAZ:Sensin dedim
TARIK:Hayır sensin
NAZ:Benim lafımı bana satma Tarık
TARIK:Sen bana satma.

BELGİN:E kavga ediyor bunlar.Oh iyi iyi aman bağrışın bağrışın.Sen ne diyorsun Belgin.Bağrışmaları daha kötü.Hayatında görüp göreceğin en büyük aşk senle Hulusi'nin aşkı.Siz durmadan bağrışıp didişiyorsunuz.Aşk nameleri canım cicim falan hikaye.Gerçek aşk bu işte

Tarık,Naz,Belgin odalarından çıkar

BELGİN:A ne bu suratlar.Çok ayıp.Sizin gibi iki yakın dost,iki samimi arkadaş hiç yakıştıramadım.Barışın bakim.Hadi gelin gelin hadi.Hadi özür dileyip barışın.Tarık önce sen özür dile sen Naz'dan büyüksün.Onun abisi sayılırsın.Göster büyüklüğünü örnek ol bakalım kardeşine.
TARIK:Gerek yok Belgin hanım.Biz küs değiliz zaten.
BELGİN:A değilsiniz di mi.Olmayın zaten.Arkadaş arasında küslük olmaz olmamalı.Hadi ne duruyoruz yemeğe.Tarık sen bize güzel sesinle bize şarkı söylersin yemekte.Hadi hadi kırma beni

3


Tarık,Naz,Belgin yemekte.Tarık sahnede şarkı söyler

BELGİN:Fakat ne hoş bir sürpriz oldu di mi karşılaşmamız
NAZ:Yaa evet
BELGİN:İlk gördüğümde bir an afalladım
NAZ:Neden?
BELGİN:E yani günlerden 14 şubat.Sen ve Tarık.Sonra düşündüm neden olmasın.Yani tamam Tarık senin şoförün olabilir ama gönül bu.
NAZ:Yok Belgin teyze düşündüğünüz gibi değil
BELGİN:Ha birşey yok yani aranızda
NAZ:Yok daha
BELGİN: Daha?
NAZ: Daha mı?Daha mı dedim ben?
BELGİN:Yani henüz yok ama her an olabilir.
NAZ:Hulusi amca nerde?
BELGİN:Hulusi amcan babanla birlikteydi en son.Belkıs hanımın gidişine çok üzülmüş baban yanında olmak istedi.Ama gelir mutlaka.Hulusi amcanla ben 25 senedir her 14 şubatı birlikte geçirdik.Her seferinde bana bir sürpriz yaptı.Bu gece de kesin yapar

4

Tarık ve Naz dans ederken

NAZ:Ya ayıp olmadı di mi Belgin hanıma?
TARIK:Seni dansa kaldırmak için izin istedim ama dalıp gitmişti
NAZ: Otursak mı acaba?Sanki ters ters bize bakıyor
TARIK:Yok yok onun bakışı öyledir.Terstir biraz

Rus revüsü başlar Tarık ve Naz yerlerine oturmak zorunda kalır

BELGİN:Hay Allah ne güzel dans ediyordunuz yarım kaldı.Tam çıkıcak zamanı buldu bu kızlar
TARIK:Ne kadar sürer acaba bu hanımların gösterileri.Yarım kalan bir dansım varda
BELGİN:Ayıp ayıp babandan utan
TARIK:Efendim
NAZ:A hadi iyisiniz Belgin Teyze Hulusi amca geldi
BELGİN:Ay inanmıyorum aaa

5


Tarık odasında

Tarık:İnanmıyorum ya bir babam eksikti.Bir romantik gece yaşayayim dedim duyan gelmiş.

Naz kapıya vurur

NAZ:Açar mısın şu kapıyı

Tarık kapıyı açar

NAZ:Nereye kayboldun sen?
TARIK:Hulusi bey beni görsün istemedim.Biliyorsunuz arabasını çaldırmıştım.
NAZ:Tamam tamam hatırladım.Kendisi içindeyken.E şimdi ne olucak?
TARIK:Bilmem.Vahi bey nerde?
NAZ:Hulusi amcayla birlikte İstanbul'a dönüyor.Belgin hanımın peşinden.
TARIK:İsterseniz bizde dönebiliriz
NAZ:Sen bilirsin
TARIK:Bana fark etmez.
NAZ:Sana fark etmiyorsa dönelim
TARIK:Bana farketse sana fark eder mi?
NAZ:Bana fark etmez dedikten sonra bana hiç fark etmez.
TARIK:Bu laf oyunlarından sıkıldım Naz açık konuşucam
NAZ:Sevinirim

Kapı çalar

TARIK:Sorsana kimmiş?
NAZ:Kim o?
BELGİN:Benim Belgin.Ahh ahh ahhh
TARIK:Belgin Hanım
NAZ:Biz sizi gitti sanıyorduk
BELGİN:Gitmedim.Çıktım saklandım.Hulusinin gitmesini bekledim ardından içeri girdim.Çok fenayım çocuklar kendimi hiç iyi hissetmiyorum.Yani iyiki siz varsınız yoksa ben bu halde yanlız başıma kalsaydım.Bana bunu nasıl yaparsın Hulusi?
NAZ:Merak etmeyin Belgin hanım biz yanınızdayız.Sizin için yapabiliceğimiz birşey var mı?
BELGİN:Var
NAZ:Nedir?
BELGİN:beni o Rus kızlarının yanına götürün.Moralim çok bozuk yani kafamı dağıtmam lazım.O kadar para verdik bare gidip şunları seyredelim.Birbirinden kıvrak hareketler yapan.İnsana bütün derdini tasasını unutturur tay gibi Rus kızlarını kıvrak figürler yaparken seyretmek.Öyle değil mi Tarık evladım
TARIK:Belg,n hanım bence daha fazla yorulmayın zor bir gece geçirdiniz.Biz sizi odanıza kadar götürelim,uzanın,açın televizyonunuzu.İsterseniz bir Rus kanalı ayarlarım ben.
BELGİN:Anlaşıldı bu gece bana kimseden hayır yok.Ne kocamdan ne sizden.Demek kaderde hayatımda ilk defa bir sevgililer gününü yalnız başıma yatağıma uzanmış olarak tavana bakarken bir sonraki daha iyi geçsin diye dua ederek geçiricem
NAZ:Belgin hanım oğlunuzu bir daha arayın isterseniz.Yani böyle bir durumda bence iki eli kanda olsa gelir yanınıza.
BELGİN: Doğru söylüyorsun Naz.Tamam hayırsız mayırsız ama beni bu halde yanlız bırakıcak kadar kötü yürekli değildir heralde
TARIK:Aman Belgin hanım rica ederim.Bir burdayken oğlunuza ne gerek var.Hadi ne duruyorsunuz gidip seyredelim şu tayları
NAZ:Neleri?
TARIK:Şeyy kızları
BELGİN:E hadi hadi
NAZ:Buyrun

6


Tarık,Naz,Belgin rus revüsünde

BELGİN:Hoşuna gitti galiba senin şoförün
NAZ:Galiba
BELGİN:Söyle bakalım içlerinde en beğendiğin hangisi?Tarık Tarık içlerinde en beğendiğin hangisi?
TARIK:En beğendiğim şeyy en beğendiğim içlerinde değil Belgin hanım
BELGİN:Ay Hulusi amcanız varmıştır heralde eve.Beni evde bulamayınca çıkdırıcak sinirinden çıldırıcak.Tarık şu kızlara bak lastik gibiler lastik
TARIK:Bakmama gerek yok siz öyle diyorsanız öyledir Belgin hanım

7


Tarık,Naz,Belgin rus revüsünde devamı

NAZ:Ne dansmış bu bitmedi 1.30saattir
TARIK:Sıkıldın mı?
BELGİN:Sıkıldıysan sırf benim hatırım için kalmak zorunda değilsin.Sen gidebilirsin.Tarık beni eve bırakır
TARIK:Bekle birazdan biter hep beraber çıkarız
BELGİN:Ban bak şu kızların organizatörü kimse söyle 30dk uzatsınlar gösteriyi.Kaç paraysa sorun değil veririm.Çok sevdim
GARSON:Şanslısınız para vermenize gerek kalmadı.Bir başkası gösteriyi uzatmak için bir servet teklif etmiş

8


Tarık ve Naz Belgin'in odasında

BELGİN:Yok bu adam adam olmicak.Bu kadarla kalsa iyi birde şu kızcağızın babasını yoldan çıkardı.Yakında bunlar günü birlik Moskova'ya da giderler.Uçak bulamasalar trenle giderler
NAZ:Yok ben babamla konuşucam bu konuyu
TARIK:Şunu için Belgin hanım
BELGİN:Ne bu?
TARIK:Uyku ilacı
BELGİN:Niye?
TARIK:Rahat uyuyun diye
NAZ:Bencede için bir tane.Bu stresle uyuyamazsınız daha kötü olursunuz
BELGİN:Hadi içim
TARIK:Şimdi iyi bir uyku çekin sabaha hiç birşeyiniz kalmaz
NAZ:Hemde hiç birşeyiniz kalmaz
BELGİN:Muhtemelen evliliğimde buna dahil.
NAZ:Nasıl uyudu hemen ne etkili ilaçmış bu
TARIK:Hadi biz gidelim artık

9


Tarık ve Naz odalarının önünde

NAZ:Ne garip bir gece oldu
TARIK:Yaa hiç planladığım gibi gitmedi
NAZ:Ne planlamıştın?
TARIK:Artık seneye inşallah
NAZ:İnşallah e o zaman bir dahaki seneye kadar iyi geceler.Niye girmiyorsun odana
TARIK:Bilmem
NAZ:Hadi gir
TARIK:Tamam

10

Tarık odasında

TARIK:İnanmıyorum sana Tarık niye konuşmuyorsun?Niye odasına gitmesine izin veriyorsun?Söylicek bunca şeyin varken.Şimdi kalkıp odasının kapısını vurucak halin yok ya.Off Tarık offf bu gecede böyle bitti.

odanın kapısı çaldı ve Naz içeri girdi

TARIK:Naz(içses)İster misin oda servisinden bir şişe şampanya söylesin.
NAZ:Alo reception 603 numaralı odanun kapısını açamıyorum.Bir anahtar yollar mısınız lütfen.Ne?Kim?İnanmıyorum.İnanmıyorum ya adamın bir sözüyle odamı değiştirmişler.Neyse birşey olursa ben odamdayım.Haberin olsun
TARIK:Nasıl birşey olursa?
NAZ:Yani herhangi birşey
TARIK:Tamam
NAZ:İyi geceler
TARIK:Sanada
NAZ:Tarık
TARIK:Efendim
NAZ:Biliyorum tam planladığın gibi olmadı ama yine de diğer 14şubatlardan farklıydı benim için.Heyecan,gerilim,aksiyon saol
TARIK: Oysa bir bilsen tek hedef romantizmdi.

11


Tarık ve Naz İstanbul'a dönerler.Tarık annesini eve bırakır ve Naz'ın yanına gider.Salonda Naz,Ümit ve Vahi konuşuyorlardır

ÜMİT: Para yapıştırayım mı diye sordun sen Naz'a
NAZ:Bana para yapıştırayım mı diye sormadı bana Rus kızlara para yapıştırayım mı diye sordu
ÜMİT: O daha komik.
VAHİ:Hayatımda revüye gitmişliğim mi var.Ne gülüyorsun?.Yol yordam bilmiyorum suç mu?Hem ne demişler bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp
NAZ:Bravo baba yani bu Rus revüsü olayıncan çıkarılacak bundan güzel kıssadan hisse olamaz

Tarık içeri girer

ÜMİT:Alfonso duydun mu babam Naz'a para yapıştırayım mı diye sormuş
NAZ:Ümit ben sana bir 10 lira yapıştırsam da sen bir sussan.
ÜMİT: Olur.E 1 lira bu resmen kazıklandım.Yok adamlar haklı sanat hakeddiği ilgiyi görmüyor bu memlekette
VAHİ:Ne oldu Tarık evladım birşey mi isticektin
TARIK:Ben yoo ben Naz hemen gel diyince şey yani Naz hanım
NAZ:Şey için çağırdım.Yarın
VAHİ:Ne olmuş yarın?
NAZ:Yarın sabah erkenden o şeye gidicez unutma tamam mı?
TARIK:Unutmam
VAHİ:Eh demekki yarın sabah herkes erken kalkıcak.O zaman hadi bakalım yatma vakti
ÜMİT:Aman baba unutma bak senin odanın kapısı üst katta sağdan 2.Dalarsın gidersin odam diye Moskova'daki gece kulubüne girersin
VAHİ:Hulusi orayı tarif etti ben napim.Tamam artık off yatalım artık yoruldum zaten
ÜMİT: Doğrudur yorarlar
VAHİ:İyi geceler Tarık evladım
TARIK:İyi geceler.
VAHİ:Hadi Naz hadi evladım

12

Naz sabah Tarık'ı uyandırır

NAZ:Sen hala uyuyor musun?Kalk hadi kalk gidiyoruz
TARIK:Nereye?
NAZ: Dün akşam dedim ya erkenden şeye gidicez diye
TARIK:Ben onu Vahi beyi şüphelendirmemek için söylüyorsun sanmıştım
NAZ:Evet ve şimdi de şüphelendirmemek için gidiyoruz.Hadi kalk.Ne bekliyorsun
TARIK:İzin verirsen giyinicem
NAZ: Peki
TARIK:Afedersin biz nereye gidiyoruz?
NAZ:Ne bilim
TARIK:Hayır ona göre giyinicemde
NAZ:Giy işte birşeyler.O senin bir tane siyah bir kazağın var onu giysene.Çok yakışıyor o sana
TARIK:Sakın Tarık sakın bu siyah kazağı giyme.Bir kızın giy dediği şeyi giymek erkekliğin kalesinin düştüğü andır.Sakın

13


Tarık ve Naz arabada

NAZ:A kırıntı yaptın bütün kazağın üstünü.Çok seviyorum biliyor musun.Yani çay ve simiti.Çayla simiti çok seviyorum
TARIK:Bende
NAZ: O zaman şerefe
TARIK:Şerefe

Tarık'ın telefonu çalar arayan Belgindir onunla konuşur.Konuşmadan sonra

TARIK:Belgin hanım
NAZ:Ne diyor?
TARIK: Dün için teşekkür ediyor.
NAZ:E gözüne girmişimdir heralde dün gösterdiğim ilgiden sonra
TARIK:Hiç şüphen olmasın
NAZ:Tarık bende sana teşekkür ederim
TARIK:Neden?
NAZ: Dün için.Senin dünle ilgili söylemek istediğin birşey var mı?
TARIK:Var.Aslında dün yarım kaldı
NAZ: O zaman farz edelim bugün hala dün

Tarık'ın telefonu çalar

NAZ:Kim arıyor
TARIK:Yok bu böyle olmicak
NAZ:Ne?
TARIK:Naz bak sana yalan söylemiceğime söz vermiştim.O yüzden söylemek zorundayım.Bugünün dün olmasını çok istiyorum.Çünkü sana söylemek isteyipte söyleyemediğim bir sürü şey var ama önce halletmemiz gereken bir konu var
NAZ: Dinliyorum
TARIK:Hani şu gördüğün yerde boğmak istediğin Tarık Tekelioğlu varya
NAZ:EEE
TARIK:İşte o Tarık Tekelioğlu beni çok acele bankasına çağırıyor
NAZ:Neden?
TARIK:Filiz'le ilgili bir konuymuş telefonda anlatamam hemen gel dedi.
NAZ:Hani arayan Belgin hanımdı
TARIK:Şey demiş Belgin hanıma.Hemen gelsin demiş benim için.O da onu söylemek için aramış
NAZ:Şımarık ukala adam.Bak kendisi arayıp söylemiyorda annesini arayıp söyletiyor beyefendi çok büyük bir adam ya öyle şoförleri falan kendi arayamaz.Bu Tarık Tekeliğolu nun sana yaptıklarından bıktım ben
TARIK:Bende ama işte Filiz var arada yani eğer izin verirsen
NAZ:Tabi tabi Filizle ilgili bir konuysa hemen gidip konuşman lazım
TARIK:Saol

Tarık telefonu açar

TARIK:5 dk ya bankayadım
NAZ:E hadi gidelim.Bende bu vesiyleyle kendisi ile tanışmış olurum.Endişelenme canım arada filizle sen varsın o yüzden rezalet çıkarmicam söz

14

Tarık ve Naz bankaya gelirler

NAZ:Tarık kapımı açmicak mısın?
TARIK: Pardon.Saçlarını düzeltiyorsun bakıyorum
NAZ:Her zaman yaptığım şey niye şaşırdın.Ay lütfen Tarık Tekelioğlu kıskanacağın en son insan olsun Tarık.
SADRİ:Afedersiniz Naz hanım
NAZ:Genelde kolumu böyle kabaca tutan erkeklerden pek hazetmem.
SADRİ:Ama tutmak zorundayım
NAZ:Neden?
SADRİ:Çünkü içeri girmenize izin veremem
NAZ:Ne?
TARIK:Ne?
SADRİ:Tarık bey şoför Tarık geldiğinden onu tek başına içeri almamı çok net olarak belirtti
TARIK:Ben hayatımda böyle saçma şey duymadım
SADRİ:Bende
TARIK:Seni dostum bilirdim ama görüyorumki aslında Tarık Tekelioğlu'nun yalakası olmuşsun.Yazıklar olsun sana o kadar küçüldünki gözümde benim senin gibi bir dostum yok.Bir daha yüzüne bile bakmam
SADRİ:Yok yok hatamı anladım Tarık gözümdeki perde bir anda kalktı.Senin gibi bir dostu kaybetmektense Tarık Tekelioğlu gibi şımarık bir patronu kaybederim daha iyi.Naz hanım çok afedersiniz buyrun girin içeri kusura da bakmayın
NAZ:Hah mersi
TARIK:Yok yok rica ederim benim yüzümden Tarık Tekelioğlu'yla karşı karşıya gelmeni istemem.O senin değil onun ayıbı.Sen emir kulusun.Ah ah çarkına çomak soktuğumun düzeni
NAZ:Tamam canım meraklı değilim o züppeyle tanışmaya sen git konuş.Ben bekliyorum
TARIK:İçiniz rahat olsun Naz hanım ben bunun hesabını ondan sorucam

15

Tarık 2.5 saat sonra arabaya gelir

TARIK:Tamam biliyorum ne desen haklısın ama susmadı adam.Girdiğimden beri konuşuyor.Yok öyle yok böyle yok şöyle
NAZ:Neymiş derdi Filizle
TARIK:Ya şey işte Ümit diye bir çocukla beraber sen tanıyor musun,kimdir nedir,bana bilgi topla falan filan işte
NAZ:Ne dedin?
TARIK:Ne dicem tamam dedim
NAZ:Telefonun niye kapalı?
TARIK:Zorla kapattırdı neymiş konuşurken karşısındakinin cep telefonu çalınca gıcık oluyormuş
NAZ:Karşısına geçip böyle cep telefonumu suratına tutup sabaha kadar dülülülü dülülülü çaldırmak istiyorum.Ne gülüyorsun?
TARIK: Dülülülü deyişine.Ayrıca ne demek sabaha kadar aklının bir köşesinde Tarık Tekelioğlu'yla sabahlamak düşüncesi varsa
NAZ:Allah yazdıysa bozsun aman
TARIK:Büyük konuşmamak lazım.Neyse boşver şimdi bunları.Nerde kalmıştık?
NAZ: Dünde
TARIK:E aç mısın?
NAZ:Valla daha buraya gelmeden önce bir simit yemiştim ama dur ben bir hesaplayayim.Tam 2.30 saat olmuş Tarık
TARIK:Çok özür dilerim ama şu andan itibaren tamamen seninim ve bugün günlerden dün

Tarık telefonu çalar.Arayan Belgindir Tarık'la konuşmaya başlar

NAZ:Tamam anlaştık şu andan itibaren tamamen benimsin.Bugünde dün.